Pagina 1 din 1
Noul soft, o prostie
Scris: Mie 09-Iul-2008 17:18
de kittyschon
Am C3 1.1. de 2 ani jumatate. Dupa un an ma duc la ATS Pipera la revizie. Cica a venit un soft nou pt C3 si sunt obligati sa-l schimbe. Boooon, de aici incepe tampenia. L-am schimbat de 5 ori pana acum, de fiecare data mergand din ce in ce mai prost!! Partea nasola e ca de fiecare data face probleme la nivelul de benzina, cati km mai am de mers cu ce e in rezervor etc ACUM este pe rosu, cu toate ca i-am facut plinul. Unde ma duc sa rezolv rapid problema, ca daca ajung iar in Pipera ii omor pe aia!! Softul "nou" skimbat teoretic ar mai fi in garantie...
Mersi
soft
Scris: Mie 09-Iul-2008 20:04
de sandor mihai
o vorba veche zive" nu te lega la cap daca nu te doare". trebuia sa zici ca nu vrei sa-l schimbi si gata.
Scris: Joi 10-Iul-2008 20:25
de robistan25
Si eu am fost sunat de cei de la Brasov (de acolo am ridicat masina) ca sa ma programez la ei pentru schimbarea soft-ului calculatorului pentru partea de alimentare cu combustibil a masinii, asta in urma unei directive primite de ei de la francezi, cica. Si a mea face figuri la indicatorul de benzina, acum sunt 3 liniute, maine sunt 5 sau mai rau, pe rosu. Atat ca nu face mereu. Sincer, nici nu stiu ce sa fac. M-as duce, dar daca nu rezolv nimic, sau mai rau, se strica, cum a patit "kittyschon", cred ca ii impaiez pe aia din service. Macar nu sunt mai aproape. Ca la ATS nu ma duc. In plus de asta, nici nu mai e in garantie.
Re: soft
Scris: Joi 10-Iul-2008 21:40
de mbc
sandor mihai scrie:o vorba veche zive" nu te lega la cap daca nu te doare". trebuia sa zici ca nu vrei sa-l schimbi si gata.
Eu lucrez la o firma care se ocupa cu producerea computerelor si are mai multe certificari / contracte. Procedura OBLIGA ca o placa de baza sa aiba ultima versiune de soft (BIOS, firmware raid, firmware video). Banuiesc ca e acelasi lucru. Sunt obligati sa puna ultimul soft pe masini, care este considerat mai bun.
So.. procedurile...
soft
Scris: Joi 10-Iul-2008 21:43
de sandor mihai
e , uite ca eu ,cunoscind problema pur si simplu nu vreau sa upgradez softul.ce se intimpla? pierd garantia? de multe ori nici nu conteaza ca ai garantie,tre sa dai ceva bani sa se miste baietii mai cu talent sau sa-ti gaseasca mai repede piesele.( nu ma refer neaparat la citroen)
Scris: Dum 21-Sep-2008 21:35
de ancadogaru
eu am problema cu benzina de vreo 1 an si ceva...
am fost la ats de vreo 3 ori fara rezultat... mai zic ca recalibreaza ceva... ca n-are nimic in conculuzie nu rezolva nimic. e clientu nebun .. e femeie.. ce stie ea..
am fo si la Constanta la Alfa.. tot nimic
se intampla tot felul de cidatenii.. alimentez si zice ca e la jumate.
s-aprinde becu si mai sunt 20 litrii in rezervor
azi e la 2 linii maine la 4..
cred ca solutia e sa te obisnuiesti cu ea...ca in service autorizat n-o sa se intample niciodata nimic.
Scris: Lun 22-Sep-2008 16:45
de olaizola
Asa ceva mi s-a intamplat si mie! Eu am un C3 1.4 HDI (2004). Indicatorul de nivel al combustibilului o luase razna. Cateodata imi arata ca am rezervorul plin, altadata gol desi aveam in jur de 10-20 de litrii. Undeva pe aici se spunea ca ar fi si din cauza frigului (senzor), dar am avut aceeasi problema si in sezonul cald. Am ascultat si alte pareri cum ca ar trebui inlocuita sonda de nivel ori sorb infundat (asta tot in rezervor se afla), dar astea nu le-am inlocuit sau desfundat. Pana la urma am descoperit singur. Observam ca de fiecare data cand alimentam atunci cand deschideam busonul de la rezervor se auzea un zgomot ca de absortie. Se intampla urmatorul fenomen: in locul combustibilul consumat din rezervor trebuie sa intre aer altfel se formeaza fenomenul de vidare care are influenta si asupra indicatorului de nivel al carburantului. Problema era capul busonului de la rezervor care era infundat si care se demonteaza foarte greu iar de inlocuit nu am vrut sa-l inlocuiesc din cauza purtarii unei chei in plus. Am rezolvat-o facand o gaura cu un spiral de 2mm in busonul de la rezervor si de atunci nu mai am nici o problema.
Scris: Lun 22-Sep-2008 21:23
de Gurau Alexandru
Probleme cu indicatorul de carburant am avut doar cand i-am facut plinul de-a dat p-afara: ba scadeau 2 liniute in 3 Km, ba era plin si-mi arata jumate, dar pana la urma cand se mai golea rezervorul incepea sa arate pe bune. Pana acum n-am ramas niciodata in pana de motorina desi am mers cu becul de low fuel aprins pana se stingea si ultima liniuta si-mi arata ca mai am doar max 25 de parcurs cu ce am in rezervor. Pe mine ma intereseaza sa indice corect cand sunt foarte aproape de fundul rezervorului, ca daca e plin si-mi arata jumate nu e chiar asa grav.
Poate e vreo piesa prost etansata, se ineaca, indicand ca rezervorul este gol, iar cand se goleste isi revine la normal...
La mine solutia e simpla, nu fac plinul, doar 2/3

Scris: Lun 22-Sep-2008 22:00
de ancadogaru
olaizola, explicatia ta pare sa aibe ceva sens :P dar .. doar in anumite cazuri
Ma intreb atunci cand alimentezi pana sare pompa prima data si te urci in masina si vezi 6/8 ... ce explicatie mai e? ca n-a avut cand sa se videze acolo..
cu frigul sigur n-are legatura... ca toata vara a chitzait aiurea
anyway o sa ascult si eu mai atenta cand deschid busonu

Scris: Sâm 14-Noi-2009 17:53
de Keket
Salutare! Ma alatur si eu celor cu probleme la martorul de motorina! Am facut plinul si cand m-am suit si am pornit motorul imi arata fara o liniuta! Am zis ca poate nu s-a umplut calumea desi pompa nu mai vroia sa curga neam! Toate bune si frumoase pana ce am consumat motorina pana la jumatatea rezervorului! Azi de diminieata ma urc stiind ca mai am jumatate de rezervor si stupoare , imi indica plin:))! Am scos borna , am stat 10 min , am pus contactul, l-am luat, dar nimic ....! Acum merg cu nivelul la plin desi stiu ca nu are cum,doar sa imi fi pus hotii motorina:))!
Scris: Mar 08-Apr-2014 22:27
de crysti79