Pagina 1 din 1
Intrebare
Scris: Vin 11-Iul-2008 18:25
de robistan25
Stie cineva daca exista vreo diferenta intre cadrul motor de C3 pe benzina si cadrul motor de C3 pe motorina ? Cand spun cadru motor, ma refer la spatiul de sub motor, acel spatiu in care se prinde scutul motor. Ma intereseaza in mod deosebit daca exista diferente intre modele la distanta dintre suportul din plastic pe care sta radiatorul de racire si bara care solidarizeaza lonjeroanele intre ele, asta privind dinspre fata spre spatele masinii. Multumesc anticipat de raspunsuri.

Scris: Sâm 12-Iul-2008 20:44
de khan
n-ar trebui sa fie diferente decit poate intre C3 seria 1 si C3 seria 2, dar ma indoiesc si in cazul asta. ar putea sa difere insa scutul in fct de tipul de motor (forma baii de ulei, pozitia motorului fata de cele 2 traverse... etc)
Scris: Mar 15-Dec-2009 16:21
de Mihai29
Dimineata cand pornesc,adica cand motorul este rece, pun contactul ,iar dupa ce se sting beculetele din bord,invart cheia pana la capat iar aici sta fractiuni de secunda apoi porneste. Dupa aceeaia in ziua respectiva porneste la " sfert de cheie" nu mai trebuie sa invart pana in capat. Totdeauna porneste la prima cheie,doar cu mentiunea de mai sus. Posibil sa fie ceva defect???
Scris: Mie 16-Dec-2009 00:40
de khan
poate contactul, dar daca nu are multi km masina, atunci nu e de acolo. incearca si o resetare, scoate borna de la baterie vreo juma' de ora
Scris: Mie 16-Dec-2009 17:32
de Mihai29
khan scrie:poate contactul, dar daca nu are multi km masina, atunci nu e de acolo. incearca si o resetare, scoate borna de la baterie vreo juma' de ora
Masina are 59000km.Acest lucru il face doar cand e frig afara si a stat peste noapte.