cam joasa ,nu credeti?

Forum de discutii generale despre Citroen C3 (2002-2009). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

badea marian
simpatizant
Mesaje: 45
Membru din: Dum 28-Sep-2008 22:07
Localitate: BUCURESTI

cam joasa ,nu credeti?

Mesajde badea marian » Lun 29-Sep-2008 20:05

sal,se poate face ceva ca sa maresc garda,

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

garda

Mesajde sandor mihai » Lun 29-Sep-2008 20:59

teoretic da.practic tu nu cred ca poti.
ar trebui marita distanta dintre caroserie si cele 2 punti.asta implica niste modificari dintre care cele mai complexe ar fi alungirea axului volan,eventual montarea unui cardan suplimentar.apoi, lungirea tevilor de frina.pozitia de lucru a planetarelor se va modifica asa ca ar trebui coborit putin motorul.
am avut ideea asta la bx dar am abandonat-o,era prea mult de lucru si ridicam inutil centru de greutate.dar ar fi aratat frumos cu garda marita si pus pe maxim.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
bogdans
pasionat
Mesaje: 149
Membru din: Dum 21-Sep-2008 16:45
Localitate: Craiova

Mesajde bogdans » Mar 30-Sep-2008 00:11

salut! si eu mi am rupt numarul si plasticul de sub bara...datorita bordurilor standard cik pt toate masinile!aiurea!eu ma gandeam sa i pun jante de 16...ca in certificat am maxim 195/50 r16...si sunt un pic mai inalte decat ce am acum!la suspensii altceva decat coborat nu poti sa faci!decat cu alte jante ceea ce ti am zis!sper sa trec la alta clasa cat de curand...ma gandeam la c4:D !masina mica la drumurile noastre...simti tot ce nu vrei..gropi,denivelari,etc!

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: garda

Mesajde Matrixu » Mar 30-Sep-2008 09:05

sandor mihai scrie:teoretic da.practic tu nu cred ca poti.
ar trebui marita distanta dintre caroserie si cele 2 punti.asta implica niste modificari dintre care cele mai complexe ar fi alungirea axului volan,eventual montarea unui cardan suplimentar.apoi, lungirea tevilor de frina.pozitia de lucru a planetarelor se va modifica asa ca ar trebui coborit putin motorul.
am avut ideea asta la bx dar am abandonat-o,era prea mult de lucru si ridicam inutil centru de greutate.dar ar fi aratat frumos cu garda marita si pus pe maxim.


Garda la sol inseamna distanta dintre cel mai jos punct al masinii si sol. Care la C3/C4 este un element al suspensie spate
Degeaba ridici tu caroseria pt ca, garda la sol va ramane aceiasi.. :D

C3 ti se pare joasa? Inseamna ca faci offroad cu ea, de ti se pare o masina joasa!
@bogdans..sa vezi si cu C4 ce o sa simti tot ce nu vrei :)

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Mar 30-Sep-2008 09:53

problema cu bordurile :D , daca maresti garda - prierzi la stabilitate , poti monta senzori de parcare pe scutul motorului , am vazut montati si functioneaza bine

badea marian
simpatizant
Mesaje: 45
Membru din: Dum 28-Sep-2008 22:07
Localitate: BUCURESTI

Mesajde badea marian » Mar 30-Sep-2008 14:28

,am inteles ca pierd la stabilitate ,masina o folosesc doar in oras,ma intereseaza sa pot urca pe bordura cu ea,stie cineva? ,se gasesc ceva inaltatoare ,mersi

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Re: garda

Mesajde sandor mihai » Mar 30-Sep-2008 16:40

Matrixu scrie:
sandor mihai scrie:teoretic da.practic tu nu cred ca poti.
ar trebui marita distanta dintre caroserie si cele 2 punti.asta implica niste modificari dintre care cele mai complexe ar fi alungirea axului volan,eventual montarea unui cardan suplimentar.apoi, lungirea tevilor de frina.pozitia de lucru a planetarelor se va modifica asa ca ar trebui coborit putin motorul.
am avut ideea asta la bx dar am abandonat-o,era prea mult de lucru si ridicam inutil centru de greutate.dar ar fi aratat frumos cu garda marita si pus pe maxim.


Garda la sol inseamna distanta dintre cel mai jos punct al masinii si sol. Care la C3/C4 este un element al suspensie spate
Degeaba ridici tu caroseria pt ca, garda la sol va ramane aceiasi.. :D

C3 ti se pare joasa? Inseamna ca faci offroad cu ea, de ti se pare o masina joasa!
@bogdans..sa vezi si cu C4 ce o sa simti tot ce nu vrei :)

e adevarat ce zici tu matrix, dar in cazul asta nu puntea e problema banuiesc( la punti problema apare la cele cu tractiune spate din cauza diferentialului care e cred cel mai jos punct) ci baia sau bara fata care ar fi urcat in cazul ipotetic expus de mine.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
sorin69
pasionat
Mesaje: 535
Membru din: Mar 21-Noi-2006 19:36
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C-Eysee Exclusive 1.6 VTI 115 CP Euro 6
2: Fost posesor Citroen C3 Cool Air, an 2006

Mesajde sorin69 » Mie 01-Oct-2008 12:22

Intr-adevar este cam joasa si eu am pierdut numarul dar cu ajutorul masinii din spate am reusit sa-l recuperez. Ieseam din parcarea hotelului Paltinis din Sinaia unde din pacate este o groapa pe care probabil si sper sa o fi acoperit iar in momentul in care am vrut sa intru pe dn1 am facut un balans care a provocat atingerea numarului de asfalt dupa care bineinteles ca, a cazut, noroc ca, nu s-a rupt si am reusit destul de greu sa-l montez la loc, oricum cu aceasta ocazie am observat ca, sunt modele de C3 cu numarul atasat mult mai sus. :lol:

Avatar utilizator
bogdans
pasionat
Mesaje: 149
Membru din: Dum 21-Sep-2008 16:45
Localitate: Craiova

Mesajde bogdans » Lun 13-Oct-2008 00:18

degeaba ai nr mai sus daca rupi bara,sau plasticul de sub bara...masina trebuie putin ridicata in fata...iar cu jantele...maresti cu 1 cm...despre ce vb eu mai sus...in total pe diametru cu 2!asadar...eu am vandut masina la 35k km!pana acum am fost foarte multumit de ea...pe partea mecanica,intretinere,consum!dar tinuta de drum la viteze...peste 100..ma dezamageste!bine aici sunt de vina si drumurile...dar prea se simteau in interior..in plastice..in tot ce....!acum tre sa rezolv actele cu un c4 1.6i vtr pack plus :D

Avatar utilizator
sabian
simpatizant
Mesaje: 29
Membru din: Lun 25-Iun-2007 22:55
Localitate: Bucuresti

Mesajde sabian » Mar 14-Oct-2008 21:47

Am patit acelasi lucru sub Podul Constanta intr-o groapa bine mascata de apa. Pierdut numar fata=870 lei nr nou la firma de leasing. :evil:
Plus ca pe sub ea toate plasticele alea sint varza.
Deja imi regret micul Matiz.

Avatar utilizator
bogdans
pasionat
Mesaje: 149
Membru din: Dum 21-Sep-2008 16:45
Localitate: Craiova

Mesajde bogdans » Mie 15-Oct-2008 01:30

:o cum adik 870 roni????un nr?

Avatar utilizator
sabian
simpatizant
Mesaje: 29
Membru din: Lun 25-Iun-2007 22:55
Localitate: Bucuresti

Mesajde sabian » Mie 15-Oct-2008 15:03

bogdans scrie::o cum adik 870 roni????un nr?

Scuze, am gresit. 87 lei. :oops:

VictorJ
simpatizant
Mesaje: 66
Membru din: Lun 12-Mai-2008 19:57
Localitate: Bucuresti

Mesajde VictorJ » Sâm 15-Noi-2008 13:44

eu am intrebat la Champion daca pot sa fac ceva in privinta asta sa fie putin mai sus si mi s-a zis ca nu se poate si am renuntat la idee.

Referitor la bara din fata cu numarul....hmmm inca nu am reusit sa bulesc bara din fata sau numarul ....dar eu am scos plasticul din fata de la bun inceput ... este inutil ba la cat de jos e un c3 poti bulesti mai mult decat doar plasticul ala de kko.

Avatar utilizator
B25BUY
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Mar 29-Noi-2005 15:54
Localitate: BUCURESTI

Mesajde B25BUY » Vin 21-Noi-2008 14:28

eu ma gandesc sa mut numarul mai sus un pic...chiar daca nu arata asa estetic...deja am schimbat o data suportul ala de numar...dar cum urci pe o panta mai abrupta ce se termina in ceva drept...atingi cu botu, inclusiv plasticul ala..dar ala se schimba.
Cat despre cea mai joasa parte, aia e un suport al puntii spate pe care vina arcul. ala cel mai probabil il atingi cand stai cu o roata pe bordura si una jos...
Oricum nici cu scuturile nu faci nimic, ca sunt din fibra de sticla si le pocnesti imediat. Mai bine un scut facut la un feirar, ceva metalic, tzeapan ca la Solenza...

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 21-Noi-2008 14:48

Renunta la suport si prinde numarul direct, scapi de-o grija :)


Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11808
    Cel mai nou membru Shraunjkh