cam joasa ,nu credeti?
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 45
- Membru din: Dum 28-Sep-2008 22:07
- Localitate: BUCURESTI
cam joasa ,nu credeti?
sal,se poate face ceva ca sa maresc garda,
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
garda
teoretic da.practic tu nu cred ca poti.
ar trebui marita distanta dintre caroserie si cele 2 punti.asta implica niste modificari dintre care cele mai complexe ar fi alungirea axului volan,eventual montarea unui cardan suplimentar.apoi, lungirea tevilor de frina.pozitia de lucru a planetarelor se va modifica asa ca ar trebui coborit putin motorul.
am avut ideea asta la bx dar am abandonat-o,era prea mult de lucru si ridicam inutil centru de greutate.dar ar fi aratat frumos cu garda marita si pus pe maxim.
ar trebui marita distanta dintre caroserie si cele 2 punti.asta implica niste modificari dintre care cele mai complexe ar fi alungirea axului volan,eventual montarea unui cardan suplimentar.apoi, lungirea tevilor de frina.pozitia de lucru a planetarelor se va modifica asa ca ar trebui coborit putin motorul.
am avut ideea asta la bx dar am abandonat-o,era prea mult de lucru si ridicam inutil centru de greutate.dar ar fi aratat frumos cu garda marita si pus pe maxim.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
salut! si eu mi am rupt numarul si plasticul de sub bara...datorita bordurilor standard cik pt toate masinile!aiurea!eu ma gandeam sa i pun jante de 16...ca in certificat am maxim 195/50 r16...si sunt un pic mai inalte decat ce am acum!la suspensii altceva decat coborat nu poti sa faci!decat cu alte jante ceea ce ti am zis!sper sa trec la alta clasa cat de curand...ma gandeam la c4:D !masina mica la drumurile noastre...simti tot ce nu vrei..gropi,denivelari,etc!
Re: garda
sandor mihai scrie:teoretic da.practic tu nu cred ca poti.
ar trebui marita distanta dintre caroserie si cele 2 punti.asta implica niste modificari dintre care cele mai complexe ar fi alungirea axului volan,eventual montarea unui cardan suplimentar.apoi, lungirea tevilor de frina.pozitia de lucru a planetarelor se va modifica asa ca ar trebui coborit putin motorul.
am avut ideea asta la bx dar am abandonat-o,era prea mult de lucru si ridicam inutil centru de greutate.dar ar fi aratat frumos cu garda marita si pus pe maxim.
Garda la sol inseamna distanta dintre cel mai jos punct al masinii si sol. Care la C3/C4 este un element al suspensie spate
Degeaba ridici tu caroseria pt ca, garda la sol va ramane aceiasi..

C3 ti se pare joasa? Inseamna ca faci offroad cu ea, de ti se pare o masina joasa!
@bogdans..sa vezi si cu C4 ce o sa simti tot ce nu vrei

-
- simpatizant
- Mesaje: 45
- Membru din: Dum 28-Sep-2008 22:07
- Localitate: BUCURESTI
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
Re: garda
Matrixu scrie:sandor mihai scrie:teoretic da.practic tu nu cred ca poti.
ar trebui marita distanta dintre caroserie si cele 2 punti.asta implica niste modificari dintre care cele mai complexe ar fi alungirea axului volan,eventual montarea unui cardan suplimentar.apoi, lungirea tevilor de frina.pozitia de lucru a planetarelor se va modifica asa ca ar trebui coborit putin motorul.
am avut ideea asta la bx dar am abandonat-o,era prea mult de lucru si ridicam inutil centru de greutate.dar ar fi aratat frumos cu garda marita si pus pe maxim.
Garda la sol inseamna distanta dintre cel mai jos punct al masinii si sol. Care la C3/C4 este un element al suspensie spate
Degeaba ridici tu caroseria pt ca, garda la sol va ramane aceiasi..![]()
C3 ti se pare joasa? Inseamna ca faci offroad cu ea, de ti se pare o masina joasa!
@bogdans..sa vezi si cu C4 ce o sa simti tot ce nu vrei
e adevarat ce zici tu matrix, dar in cazul asta nu puntea e problema banuiesc( la punti problema apare la cele cu tractiune spate din cauza diferentialului care e cred cel mai jos punct) ci baia sau bara fata care ar fi urcat in cazul ipotetic expus de mine.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
- sorin69
- pasionat
- Mesaje: 535
- Membru din: Mar 21-Noi-2006 19:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C-Eysee Exclusive 1.6 VTI 115 CP Euro 6
- 2: Fost posesor Citroen C3 Cool Air, an 2006
Intr-adevar este cam joasa si eu am pierdut numarul dar cu ajutorul masinii din spate am reusit sa-l recuperez. Ieseam din parcarea hotelului Paltinis din Sinaia unde din pacate este o groapa pe care probabil si sper sa o fi acoperit iar in momentul in care am vrut sa intru pe dn1 am facut un balans care a provocat atingerea numarului de asfalt dupa care bineinteles ca, a cazut, noroc ca, nu s-a rupt si am reusit destul de greu sa-l montez la loc, oricum cu aceasta ocazie am observat ca, sunt modele de C3 cu numarul atasat mult mai sus. 

degeaba ai nr mai sus daca rupi bara,sau plasticul de sub bara...masina trebuie putin ridicata in fata...iar cu jantele...maresti cu 1 cm...despre ce vb eu mai sus...in total pe diametru cu 2!asadar...eu am vandut masina la 35k km!pana acum am fost foarte multumit de ea...pe partea mecanica,intretinere,consum!dar tinuta de drum la viteze...peste 100..ma dezamageste!bine aici sunt de vina si drumurile...dar prea se simteau in interior..in plastice..in tot ce....!acum tre sa rezolv actele cu un c4 1.6i vtr pack plus 

eu am intrebat la Champion daca pot sa fac ceva in privinta asta sa fie putin mai sus si mi s-a zis ca nu se poate si am renuntat la idee.
Referitor la bara din fata cu numarul....hmmm inca nu am reusit sa bulesc bara din fata sau numarul ....dar eu am scos plasticul din fata de la bun inceput ... este inutil ba la cat de jos e un c3 poti bulesti mai mult decat doar plasticul ala de kko.
Referitor la bara din fata cu numarul....hmmm inca nu am reusit sa bulesc bara din fata sau numarul ....dar eu am scos plasticul din fata de la bun inceput ... este inutil ba la cat de jos e un c3 poti bulesti mai mult decat doar plasticul ala de kko.
eu ma gandesc sa mut numarul mai sus un pic...chiar daca nu arata asa estetic...deja am schimbat o data suportul ala de numar...dar cum urci pe o panta mai abrupta ce se termina in ceva drept...atingi cu botu, inclusiv plasticul ala..dar ala se schimba.
Cat despre cea mai joasa parte, aia e un suport al puntii spate pe care vina arcul. ala cel mai probabil il atingi cand stai cu o roata pe bordura si una jos...
Oricum nici cu scuturile nu faci nimic, ca sunt din fibra de sticla si le pocnesti imediat. Mai bine un scut facut la un feirar, ceva metalic, tzeapan ca la Solenza...
Cat despre cea mai joasa parte, aia e un suport al puntii spate pe care vina arcul. ala cel mai probabil il atingi cand stai cu o roata pe bordura si una jos...
Oricum nici cu scuturile nu faci nimic, ca sunt din fibra de sticla si le pocnesti imediat. Mai bine un scut facut la un feirar, ceva metalic, tzeapan ca la Solenza...
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh