Pagina 1 din 1

parere C3 1.1i 61cp

Scris: Vin 03-Oct-2008 09:48
de mariusn88
Am achizitionat un C3 de 1124 61cp 0 km, in 10.000 euro cu toate taxele...

C3 1.1 61 cp ,
aer conditionat manual,
inchidere,
geamuri electrice fata,
ABS+EBD+AFU,
2xAirbag,

ce imi puteti zice despre motor si masina in general ...

Scris: Vin 03-Oct-2008 11:02
de nicum
Cred ca e o greseala in semnatura ta ;)

Scris: Vin 03-Oct-2008 13:49
de sorin69
Sa o stapanesti sanatos, alegerea este buna am acelasi model aceeasi capacitate cilindrica si sa stii ca, eu unul sunt multumit de ea se comporta bine atat in oras cat si in afara si chiar daca motorul este micut sa stii ca, fuge iar cionsumul este foarte bun.

Scris: Vin 03-Oct-2008 20:00
de mariusn88
nicum scrie:Cred ca e o greseala in semnatura ta ;)

mersi si scuze ... ai dreptate C3 in loc de C4 :D

Scris: Joi 09-Oct-2008 16:53
de bogdans
eu am 1.4 ,in oras sunt multumit se infige,dar pe consum,iar in afara nu prea am incredere in depasiri...al tau este mult mai lent...daca dai drumu si la ac...trebuie omorat!parerea mea...gresita alegerea!

Scris: Vin 10-Oct-2008 09:28
de sorin69
bogdans scrie:eu am 1.4 ,in oras sunt multumit se infige,dar pe consum,iar in afara nu prea am incredere in depasiri...al tau este mult mai lent...daca dai drumu si la ac...trebuie omorat!parerea mea...gresita alegerea!


Nu-ti dau dreptate sa stii ca, se comporta bine si la depasiri bineinteles daca nu vrei sa te intreci cu un bolid, dar fata de masinile din aceeasi clasa chiar si cu motor de 1,4 se comporta excelent.

Scris: Vin 10-Oct-2008 10:43
de cbx
mari diferente inte 1.1 si 1.4 nu sunt , 1.1 se descurca bine in traficul din oras , cu a.c. pornit ...tot ce are sub 100 cp trebuie omorat in trafic urban
Multi greierasi :( in interior

Scris: Vin 10-Oct-2008 12:28
de cos76
Diferenta mare intre motorul de 1124 si cel de 1360 nu este semnificativa. Depinde de cum inveti masina.Diferenta de putere o simti cel mai bine la depasiri in afara orasului. Insa in oras este putin sesizabila.
In orice caz, eu personal pt urmatoarea masina nu voi mai opta pentru primul motor din gama indiferent de modelul pe care-l voi alege.

Scris: Sâm 11-Oct-2008 21:12
de mariusn88
hai sa clarific ceva sa intelegeti dece eu am ales C3 ... financiar era singura masina de care ma puteam apropia... ca sa iau 1.4 tdi costa 12.000 € deci ca atare ma incadram la Ford Focus ... alta mancare de peste... deci nu se merita sa caut altceva si ca aspect mia placut la nebunie ... mica frumoasa cocheta si sexi ... Imagine
mai ziceti ceva ...

Scris: Dum 12-Oct-2008 11:15
de mbc
ca esti multumit de masina ta, asta e foarte bine; dar sa ceri parerei despre masina DUPA ce ai cumparat-o nu e putin tardiv? In oras iti trebuie orice motor sa miste masina din loc, dar pe exterior motorul este slab. daca ai si ac sa zicem ca nu te grabesti.

Mare atentie: citroen are motoare HDi nu TDi. Daca tot e la alegeri, era mai ok un 1,4 de exemplu.

Despre poza care ai afisat-o... nu mi-a placut asocierea dintre C3 si D&G (nu sunt sigur ca s-a facut un astfel de model, desi apare pe net). Sau: ai versiunea D&G?

Acum ca ai cumparat-o, ai taxe mici, consum mic daca mergi calm si aer conditionat pentru vara. Sa ai noroc de ea si multi KM!

Scris: Lun 13-Oct-2008 00:24
de bogdans
am mers cu 1.1 de testdrive si masina kiar nu trage!este mare diferenta intre 1.1 si 1.4 pt ca masina are putin peste 1100 kg...nu e tocmai usoara!iar daca ai si ac si sunteti 2-3 persoane in masina...sare consumu mult prea mult!iar partea cu consum mic...ma abtin!poate in regim de taxi...a 5 a la 50-60 ora...scoasa din viteza...drumuri libere ...etc!eu am medie de 7.8-8.2 (depinde de zile)in superaglomeratie ...fara ac!si credeti ma ca am invatat in ce regim s o tin pt consum mic!

turatie relanti

Scris: Sâm 01-Noi-2008 10:47
de mariusn88
aveti idee ce turatie trebuie sa aiba un motor de 1.1 benzina la c3 ??? la mine sta undeva la 1100>>> 1200 rotatii/minut dar am inteles ca trebuie sa stea pana in 900rpm :(

Scris: Sâm 01-Noi-2008 10:55
de mituc
Cind e rece la relanti va sta ceva mai sus. De asemenea daca ai consumatori porniti (faruri, instalatie AC, etc) iar va sta mai sus. Fa asa:
- inchide toti consumatorii: radio, faruri, AC, plafoniere daca-s aprinse, daca ai posibilitatea reglarii luminozitatii instrumentelor de bord da-o si pe aia la minim;
- apasa ambreajul si asteapta 1-2-5 secunde;
- observa din nou turatia la relanti.
Fa asta dupa ce ai mers ceva timp cu masina (sa zicem macar 1-2km).

:)

Scris: Sâm 10-Ian-2009 21:09
de mariusn88
masina era fara rodaj ... acuma dupa 2k km e mult mai jos undeva la 800-900 cu toate ca e rece afara si primele 2-3 minute sta la 1200 apoi isi revine la "normal"