Pagina 1 din 2

Probleme cu becurile

Scris: Dum 21-Dec-2008 01:00
de xbughi
Buna seara. Sunt nou pe acest forum .

Am un Citroen C3 de 2ani( primul proprietar). De 1 an ĂŽmi face probleme cu becurile. Mai exact mi-a ars toate becurile: faza scurta stânga-dreapta de 2 ori, proiectoarele, stopurile de ceata, o poziție. Am fost cu ea la reprezentanta și au zis ca nu are nimic. Nu are nimic dar becurile tot le arde. Ce credeți ca poate fii? Va mulțumesc.

Scris: Lun 22-Dec-2008 22:04
de khan
foloseste becuri de f. buna calitate, Philips de ex. cu no name-uri asa se intimpla din pacate

Scris: Lun 22-Dec-2008 22:18
de abarth_mcm
Toata gama de Philips e f buna. Depinde de bugetul tau. Becurile philips tin cel putin 2 ani sau 100.000km (asa scria producatorul pe site-ul lui parca).
Nu pune no-name ca poti avea probleme cu ele.
Eu am philpis si pe faruri si pe proiectoare si nicio problema. Faza f interesanta:becurile care le aveam pe masina erau f vechi..facute in W. Germany..probabil de cand a venit masina din germania acum f multi ani. Buni nemtii...

Scris: Lun 22-Dec-2008 23:51
de xbughi
Dupa ce s-au ars cele care erau din fabrica am ĂŽnlocuit doar cu becuri Philips cumpĂŁrate din benzinĂŁriile Agip (25ron/bucata). In primul post am zis sa nu povestesc cum a ĂŽnceput totul crezând ca poate exista o rezolvare. Acum 1 an am vrut sa-mi pun alarma și am ĂŽntrebat la reprezentanta dacĂŁ pot sa-mi pun ĂŽn alta parte (Alarm Service). Au zis ca da, dar dacĂŁ nu este montata bine ĂŽmi pierd garanția la partea electrica. Nu am mai ajuns sa montez alarma dar mi s-au ars stopurile de ceata fĂŁrĂŁ sa le folosesc. Când am fost la reprezenta prima ĂŽntrebare a fost " Ti-ai montat alarma?" Sincer nu cred ca sunt asa vedeta ĂŽncât sa ma tina minte dupĂŁ 1-2luni și de atunci tot mi se ard becurile. Cele Philips m-au ținut 5luni.

Scris: Mar 23-Dec-2008 07:48
de NOS_feratu
... incearca sa verifici tensiunea la bornele acumulatorului cu motorul oprit/pornit... in general ar trebui sa ai 12.6V/14.4V cu mici abateri... supratensiunea dauneaza f grav sanatatii becurilor :D
... o cauza frecventa pentru arderea becurilor bune (nu trompetele ce se vand la colt de strada) este contactul imperfect ( in soclu sau in elementele de comanda) dar este foarte putin probabil sa se oxidat toate soclurile sau sa se fi "mancat" toate releele de pe BSI sau blocul de lumini...
... incearca sa schimbi locul din care cumperi becurile... poate or avea astia la AGIP vreo sursa "virusata" de becuri (sau poate au in sistem vreun factor perturbator)...

Scris: Mar 23-Dec-2008 14:35
de B25BUY
...si eu am problema cu becurile...becurile sunt proaste.
Acum mi-am luat unele japoneze de la Al Padrino pt. faza scurta, de pe St. cel Mare la 18 Ron bucata...si sunt super ok si degaja si mai multa lumina.
nu se mai ard..

Scris: Mar 23-Dec-2008 17:16
de bogdan78
mie imi ardea doar faza scurta si se pare ca erea de la blocul de lumini. de cand l-am schimbat nu s-a mai ars nimic. Insa eu stiam ca am o problema cu el. Imi clipea martorul de faza scurta, se aprindeau din senin, erea vorba de contacte. Tie ti se ard si proiectoarele.
Cu becurile de semnalizare sau stopurile ai avut probleme?

Scris: Mie 24-Dec-2008 10:18
de B25BUY
eu n-am proiectoare... 8)
semnalizarile nu mi s-au ars niciodata !
pozitiile se mai ard si stopurile pe frana

Scris: Mar 06-Ian-2009 08:21
de ag26raf
Salut.
La C3 - ul meu , de vreo 2 sapt nu se mai aprind becurile de la numar, si stopul spate stanga. Toate in acelasi timp. Ceata, semnalizarea, marsarier, merg fara probleme. !!!!!!

Scris: Mar 06-Ian-2009 09:45
de bogdan78
Probabil ca sunt becurile, trebuie verificate, apoi papucii care intra in soclul de prindere al becurilor, si nu strica sa verifici si sigurantele (este posibil sa nu fie arse, ci doar cu platicul putin topit de la supraincingere si eventual piciorusele sa fie oxidate, sa nu faca contact bine).

Scris: Mar 06-Ian-2009 10:21
de ag26raf
Pai... nu stiu ce sa zic. Dac era siguranta nu cred ca mai mergea nici pe drapta, nu? Curios este ca toate in acelasi timp. Este deranjant mai ales pt partenerii din trafic pt ca sunt nevoit sa merg de multe ori cu alea de ceata. Pe stanga am schimbat becul si tot nimic. Merge doar frana.

Scris: Mar 06-Ian-2009 10:29
de bogdan78
Dak ai schimbat becul si tot nu merge trebuie sa verifici papucii, si firele pe tronsoane sa vezi pe unde este intrerupt. Dak il schimbi, merge un timp si se arde, oa sa aiba un contact imperfect pe undeva, si atunci dai cu un spray de contacte pe la papuci si si pe piciorusele de siguranta. Daca nu merge apelezi la un electrician. La voi in Mioveni imposibil sa nu gasesti un electrician auto ieftin *vorba aia fabrica Dacia e aproape*

Scris: Mar 06-Ian-2009 10:43
de ag26raf
Aiurea!! Dacia e aproape ... dusa. Eu sunt la birou acum ... lucrez chiar la proiecte - documentatie la Dacia.
Eu in general apelez la Cartec Pitesti, dealer Citroen; dar acolo ma rup la manopera si costuri piese.
De ex, am avut probleme cu electromotorul, s-au ars carbunii, si cei de acolo mi-au cerut 1800 RON fara manopera. Pt 2 becuri 60 RON etc.
Nu am curaj sa ma duc la un carpaci si nici eu, recunosc, nu ma pricep la asta.

Scris: Mar 06-Ian-2009 11:36
de bogdan78
Nu carpaci. Poate chiar un electrician de la Cartec care iti lucreze peste program. Eu de exemplu in bucuresti, dak o sa am probleme la instalatia electrica, o sa apelez la cineva de la repreyentanta. Mi-a promis o cunostinta ca imi face rost de numarul tipului.

Scris: Mar 20-Ian-2009 10:34
de B25BUY
Mie mi s-a topit de la caldura priza de conectare a becului H7 (faza scurta) si nu mai exista deloc plastic acolo, ci doar papucii lipiti de la caldura de bec...si n-am avut alta solutie decat sa tai papucii cu totu. Am cumparat o cupla noua (o priza de plastic) si am legat firele de cele vechi taiate de mine prin intermediul a 2 papuci izolati in plastic (mama+tata) si nu mai am nici o problema cu ele... si m-a costat doar cupla aia 5 lei si manopera zero.Acum trebuie sa repet miscarea si pentru celalalt far.
E treaba simpla, trebuie doar sa ai indemanare si oricum de-aia sunt protejate cu sigurante, adica un scurtcircuit nu e chiar atat de periculos.