Pagina 1 din 2
pentru c3 1,4 hdi
Scris: Mar 10-Feb-2009 12:24
de djmarck
ajutati-ma va rog cu o informatie cei care au acest model,...la ventilatorul de racire sunt doua mufe una mai groasa cu 2 fire graose si una cu 3 fire...cea cu 3 fire se duce intr-oa alta cu 3 care e de la cablajul masinii,mai are o alta mufa inafara de cele 2,are vreo termoclupla ceva care vine in radiator,care da comanda sa porneasca ventilatorul la o anumita temperatura???,am avut un accidenta cu ceva timp in urma si nu mai stiu exact cum vin mufele,daca le pun cap in cap merge ventilatorul incontinuu pana opresc masina,astept ceva lamuriri
chiar nu mai exista oameni sa te ajute???
Scris: Joi 12-Feb-2009 12:03
de djmarck
vreau doar sa stiu la modelul 1,4 hdi unde este termocupla,sa porneasca ventilatorul la o anumita temperatura???
Scris: Joi 12-Feb-2009 12:25
de dj01fad
pai la majoritatea masinilor este pe radiator.... nu stiu cum este la tine, dar uita-te si tu pe acolo.
Scris: Joi 12-Feb-2009 12:32
de bogdan78
Cand vrei sa ai un raspuns pe forum trebuie sa ai rabdare. desi sunt multi useri, acestia intra treptat. probabil un raspuns de la un cunoscator vei primi in madie cam dupa 24 ore.
pana atunci

ar trebui sa stii ca termocupla de obicei este insurubata in radiator si din ea ies fire, in principiu 2 conectate prin papuci. La dacia spre exemplu este in radiator in partea de dreapta jos, pe partea dinspre motor.
Succes.
Re: chiar nu mai exista oameni sa te ajute???
Scris: Joi 12-Feb-2009 15:22
de AngelTero
djmarck scrie:vreau doar sa stiu la modelul 1,4 hdi unde este termocupla,sa porneasca ventilatorul la o anumita temperatura???
venitlatorul se gaseste prins de radiatorul de racire si ea porneste in cazul in care temperatura apei creste de exemplu mergi mult motorul se incalzeste prea rau, iar la fel pe tim pe vara.
Scris: Joi 12-Feb-2009 16:11
de djmarck
eu vreau sa primesc raspun de la cineva care are modelul meu de c3,pentru ca pe benzina e altfel,nu trebuie sa se uite la masina lui si sa-mi spuna
Scris: Joi 12-Feb-2009 16:17
de cbx
primesti raspuns de la cine vrea sa-ti raspunda
logic
Scris: Joi 12-Feb-2009 16:24
de djmarck
logic,ca nu poti obliga pe nimeni,aici e vorba de omenie,multi intra si se uita dar de postat mai putin,intrati pe forum-urile altor marci sa vedeti cum sar,si sute de topicuri,sute de pagini,ca iti poti face masina si in fata blocului,nu pot face decat sa deschid zeci de topic-uri si sa vorbesc mai mult singur
Scris: Joi 12-Feb-2009 16:39
de hippo
Fara suparare DJ Marck, dar asa cum am mai spus cuiva, nu toata lumea este conectata la internet in momentul in care pui/expui intrebarea/problema. Oamenii au familie, au job-uri, asa ca nu se poate rezolva totul pocnind din degete sau rasucind inelul precum Arabela... Sfatul meu este sa ai si tu putina rabdare.
Inca ceva: nu toti sunt mevcanici/electricieni auto. Marea majoritate sunt doar posesori de autoturisme Citroen care din bunavointa, isi impartasesc cunostintele. Nimeni de aici nu este doctor in Citroen.
Chiar tu spuneai in alt topic ca nu gasesti cu usurinta un mecanic pt Citroen-ul tau. Fiind o marca mai deosebita, si nu una comuna pt care sa sara toti (aici te citez pe tine ",intrati pe forum-urile altor marci sa vedeti cum sar,si sute de topicuri,sute de pagini,ca iti poti face masina si in fata blocului), este normal ca raspunsurile sa vina cu o oarecare intarziere
Scris: Joi 12-Feb-2009 17:18
de DanT
@djmarck: daca ai nevoie de un raspuns rapid, megi la unservice.
Te rog sa nu critici atitudinea unor oameni care fac ce fac aici DOAR din pasiune!
Te rog sa tii minte asta! NIMENI nu castiga bani aici.. e doar ca asa vor oamenii.
Scris: Joi 12-Feb-2009 19:22
de nitro_od
la C3, indiferent de motorizare, ventilatoarele sunt comandate de calculator.
calculatorul citeste temperatura printr-un senzor de pe chiulasa nu de pe radiator cum se intampla la modelele vechi.
daca nu iti porneste racirea, incearca sa pornesti A/C si vezi daca pleaca (comanda este data de calculator indiferent de temp. motorului).
daca nici asa nu porneste poti avea fie contact imperfect pe cablul de alimentare al ventilatorului, fie releul de comanda (sau siguranta fuzibila), fie modulul de comanda care este integrat in calculator (cazul cel mai trist).
Scris: Joi 12-Feb-2009 19:43
de djmarck
mersi nod,un raspuns care il asteptam chiar daca nu e o rezolvare la problema mea,deci...nu vreun bulb pe radiator,si de la calculatorul masinii,as proba dand drumul la ac,dar nici freon nu am,am avut probleme cu compresorul,am apasat pe butonul de ac,s-a aprins ledul,dar totusi nu am tensiune jos la alimentarea compresorului.Am inteles ca nu iti da tensiune daca nu ai presiune suficienta in sistem si am scos mufa de pe teava de freon,ca sa nu imi mai ia in cosiderare acea limita de presiune,dar nimic.Eu pe mufa care vine din cablajul masinii cea cu 3 fire(mov,crem si galben) am tensiune,movul ar fi minus,galbenul (o tensiune fixa de 12,5 v) si pe crem unde imi porneste si vent cam vreo 13-14v),mufa asta ar intra in mufa de la ventilator, si mai e o mufa mai groasa cu 2 fire care intra exact tot in alta mufa identica de la ventilator,acum mufele cu 3 fire nu mai exista ci doar firele si nu mai stiu corespondenta firelor.In mod normal nu ar trebui sa am tensiune la pornirea motorului pe mufa cu 3 si dupa o anumita temperatura a apei dar tensiunea ramane aceeasi chiar daca am creste temperatura apei.Deci trebuie reprogramat calculatorul pentru a sti sa dea comanda la ventilator sau sa incerc cu un reset ceva,spunea cineva ca daca mergi cu 7km/h de vreo 2-3 ori si opresti masina s-ar reseta,m-ai astept si alte lamuriri,inafara de raspunsuri gen:dute la service ca te rezolva aia acolo,dai banu' si gata ti-ai rezolvat problema,ca de ar fi asa forumul asta nu si-ar mai avea rostul
Scris: Joi 12-Feb-2009 19:54
de nitro_od
dupa cum vezi in semnatura, nu sunt posesor de C3 si prin urmare nu cunosc instalatia in detaliu.
raspunsul meu a fost unul generic si orientativ (din pacate) si mai mult nu pot sa te ajut.
bafta!
Scris: Joi 12-Feb-2009 19:58
de djmarck
ok,oricum mersi de interes
Scris: Joi 12-Feb-2009 22:03
de cbx
exista o singura rezolvare Lexia si incarcarea instalatiei a.c. cu freon .
Poti sa mergi si cu spatele , calculatorul nu se reseteaza .Borna + desfacuta de pe baterie 10 min , se monteaza borna , contact cheie 10 sec .