Pagina 1 din 1

la cate linii porneste ventilatorul 1,4 hdi

Scris: Dum 15-Feb-2009 18:05
de djmarck
astept un raspuns de cei cei cu acest model,sa vad daca i-am dat de capat sau nu.Continuarea povestii mele...
Datorita unor mari oameni de pe forum si anume:Stan Robert si Ivan Flavius,oameni de aur,tin sa le multumesc pe aceasta cale,cred ca am rezolvat problema mea cu ventilatorul.Am reusit sa-mi conectez firele de la ventilator si cablajul masinii,2 mufe cu cate 3 fire,2 dintre firele le pusesem invers si de aia imi mergea incontinuu ventilatorul,acum nu imi mai pleaca ventilatorul,daca le conectez in formula data de robert.Am zis sa o testez la drum am turat-o sa mai ridic temperatura,am ajuns la 3 linii,ventilatorul tot nu a pornit,mai mult de 3 linii nu am reusit sa o ridic nici daca ii dadeam foc,i-am scos si apa din sistem si tot nu s-a ridic si am renuntat,ma gandesc sa nu porneasca la 4...ma rog..Am localizat senzorul pentru temperatura care e pe chiuloasa,l-am scos vine tenesiune pe acolo,e ok,dupa care am gasit eu si "Termocupla" cred eu ca e,care are o mufa cu 2 fire,si vine pe furtunul de apa,buun;am zis sa scot si mufa aia sa vad ce se intampla,zis si facut....dupa vreo 5 secunde mi s-au aprins toate becurile de pe la bord si a pornit si ventilatorul,am zis eu ca e ok,deci comanda de la calculator o primesc,totul e ok,am pus mufa la loc,dar mi-a ramas indicatorul de la pompa de injectie aprins si dupa cateva zeci de poniri,s-a stins.
Astept un raspuns sa-mi spuneti la cate linii ar trebui sa poneasca ventilatorul

Scris: Dum 15-Feb-2009 19:31
de silentdj
normal ar trebui sa porneasca dupa ce ai 3 liniute aprinse
caci acolo ai temperatura normala de functionare al motorului, iar termostatul are rolul de a pastra aceea temperatura, adica daca este sub nu porneste ventilatorul iar daca tinde sa creasca atunci iti porneste ventilatorul ptr racire(din cate stiu la 3 liniute ai 80 grade).

Scris: Dum 15-Feb-2009 19:54
de djmarck
mai astept raspunsuri,mersi silent,asa ma gandesc si eu ca pana in 3 ar fi temperatura optima si dupa 3 ar trebui sa pornesca dar as vrea sa stiu un raspuns sigur de la cineva care a observat ca ii pleaca ventilatorul la 4 linii de ex,bine ca pe vremea asta cu greu ajunge la 4,dar daca va fi cineva sa ajunge la performanta asta sa-mi dea un semn

Scris: Dum 15-Feb-2009 20:14
de silentdj
mie nici vara nu mia urcat la 4 liniute,dar nam fost atent la cate pornea,;)

Scris: Lun 16-Feb-2009 09:00
de pr_ovidiu
R: la trei linii, apoi se stabilizeaza la 2 linii - asa se intampla la mine in mod normal, 4 linii nu mi s-au aprins niciodata.
Am si eu o intrebare: ce pot sa fac temperatura sta la mine acuma la 1 liniuta :( , urca la 2 apoi scade inapoi la 1 (si asta fara sa cupleze ventilatorul pt. ca acuma ii iarna), probleme ii ca tinde sa se stabilizeze la 1 liniuta nicidecum la 2. Ce pot sa fac? oare ii de vina termostatul?
Multumesc.

Scris: Lun 16-Feb-2009 11:23
de silentdj
@ovidiu: calduraai in masina? sau nu prea?
daca ai insemana ca nu e termostatul de vina, dar dak duci lipsa ar fii bine sa iei in considerare termostatul.

Scris: Lun 16-Feb-2009 12:19
de bogdan78
Vezi ca daca scoti apa din sistemul de racire, termocupla nu mai detecteaza nimic ergo ventilatorul nu porneste oricat ai tura motorul.

Scris: Mie 18-Feb-2009 16:29
de pr_ovidiu
Caldura am, imi merge la fel de bine ca inainte.
NU stiu cum sa scot apa (antigelul) pt. testare :(

Scris: Mie 18-Feb-2009 17:46
de silentdj
pai... asta nici eu nu o stiu....dar paan acu a trecut cu brio frigu'