la cate linii porneste ventilatorul 1,4 hdi
Scris: Dum 15-Feb-2009 18:05
astept un raspuns de cei cei cu acest model,sa vad daca i-am dat de capat sau nu.Continuarea povestii mele...
Datorita unor mari oameni de pe forum si anume:Stan Robert si Ivan Flavius,oameni de aur,tin sa le multumesc pe aceasta cale,cred ca am rezolvat problema mea cu ventilatorul.Am reusit sa-mi conectez firele de la ventilator si cablajul masinii,2 mufe cu cate 3 fire,2 dintre firele le pusesem invers si de aia imi mergea incontinuu ventilatorul,acum nu imi mai pleaca ventilatorul,daca le conectez in formula data de robert.Am zis sa o testez la drum am turat-o sa mai ridic temperatura,am ajuns la 3 linii,ventilatorul tot nu a pornit,mai mult de 3 linii nu am reusit sa o ridic nici daca ii dadeam foc,i-am scos si apa din sistem si tot nu s-a ridic si am renuntat,ma gandesc sa nu porneasca la 4...ma rog..Am localizat senzorul pentru temperatura care e pe chiuloasa,l-am scos vine tenesiune pe acolo,e ok,dupa care am gasit eu si "Termocupla" cred eu ca e,care are o mufa cu 2 fire,si vine pe furtunul de apa,buun;am zis sa scot si mufa aia sa vad ce se intampla,zis si facut....dupa vreo 5 secunde mi s-au aprins toate becurile de pe la bord si a pornit si ventilatorul,am zis eu ca e ok,deci comanda de la calculator o primesc,totul e ok,am pus mufa la loc,dar mi-a ramas indicatorul de la pompa de injectie aprins si dupa cateva zeci de poniri,s-a stins.
Astept un raspuns sa-mi spuneti la cate linii ar trebui sa poneasca ventilatorul
Datorita unor mari oameni de pe forum si anume:Stan Robert si Ivan Flavius,oameni de aur,tin sa le multumesc pe aceasta cale,cred ca am rezolvat problema mea cu ventilatorul.Am reusit sa-mi conectez firele de la ventilator si cablajul masinii,2 mufe cu cate 3 fire,2 dintre firele le pusesem invers si de aia imi mergea incontinuu ventilatorul,acum nu imi mai pleaca ventilatorul,daca le conectez in formula data de robert.Am zis sa o testez la drum am turat-o sa mai ridic temperatura,am ajuns la 3 linii,ventilatorul tot nu a pornit,mai mult de 3 linii nu am reusit sa o ridic nici daca ii dadeam foc,i-am scos si apa din sistem si tot nu s-a ridic si am renuntat,ma gandesc sa nu porneasca la 4...ma rog..Am localizat senzorul pentru temperatura care e pe chiuloasa,l-am scos vine tenesiune pe acolo,e ok,dupa care am gasit eu si "Termocupla" cred eu ca e,care are o mufa cu 2 fire,si vine pe furtunul de apa,buun;am zis sa scot si mufa aia sa vad ce se intampla,zis si facut....dupa vreo 5 secunde mi s-au aprins toate becurile de pe la bord si a pornit si ventilatorul,am zis eu ca e ok,deci comanda de la calculator o primesc,totul e ok,am pus mufa la loc,dar mi-a ramas indicatorul de la pompa de injectie aprins si dupa cateva zeci de poniri,s-a stins.
Astept un raspuns sa-mi spuneti la cate linii ar trebui sa poneasca ventilatorul