Probleme mari ATS
Moderator: Echipa Tehnica
-
- just curious
- Mesaje: 14
- Membru din: Joi 27-Oct-2005 18:27
- Localitate: bucuresti
Probleme mari ATS
Saptamana trecuta am ridicat de la ATS noul C3 1.4 HDI SX.
Doua probleme grave:
1. Nu mi s-a dat cartea de identitate motivandu-se ca, fiind vorba de modelul nou, inca nu s-a obtinut omologarea. Mi s-a promis ca o voi primi in doua saptamani insa, la insistentele mele, mi s-a spus ca nu pot promite nici macar ca vine intr-o luna.
2. Mi s-a dat o carte tehnica in franceza care nici macar nu este pentru modelul nou ci pentru cel vechi. Multe lucruri, in special pentru computerul de bord, nu mai sunt valabile.
Intrebarea mea ar fi:
Ce fac eu daca nu mi se da cartea de identitate in interval de o luna? Simplu, nu mai merg cu masina. Insa am platit 13000 euro ca sa stau sa ma uit la ea ce cuminte sta in fata blocului?
Poate vede cineva de la ATS...
Doua probleme grave:
1. Nu mi s-a dat cartea de identitate motivandu-se ca, fiind vorba de modelul nou, inca nu s-a obtinut omologarea. Mi s-a promis ca o voi primi in doua saptamani insa, la insistentele mele, mi s-a spus ca nu pot promite nici macar ca vine intr-o luna.
2. Mi s-a dat o carte tehnica in franceza care nici macar nu este pentru modelul nou ci pentru cel vechi. Multe lucruri, in special pentru computerul de bord, nu mai sunt valabile.
Intrebarea mea ar fi:
Ce fac eu daca nu mi se da cartea de identitate in interval de o luna? Simplu, nu mai merg cu masina. Insa am platit 13000 euro ca sa stau sa ma uit la ea ce cuminte sta in fata blocului?
Poate vede cineva de la ATS...
Don't warry, man.
O sa ai cartea de identitate cu siguranta.
Este model nou, si acum se face omologarea de tip. Vei mai primi un rand de numere provizorii in cazul in care iti vor expira celelalte.
Omologarea de tip se face dupa ce se vor importa 9 masini cu motorul acesta pe care il ai.
Asigurarea CASCO se face pe seria de caroserie, deci este perfect valabila, important este sa treci pe polita persoana sau persoanele care vor conduce masina.
Cartea tehnica este la tiparit. Acestea ar fi trebuit sa fie date la tiparit dinainte de a fi lansat modelul, dar este asa din cauza unei intarzieri din partea francezilor, cu siguranta.
Ca si constatare, fata de modelul precedent, nu s-a inatmplat mai nimic semnificativ. Poti sa citesti cu incredere despre primul model si ai sa vezi ca in afara telecomenzii de la RadioCD (ai RCD?) , a afisajului un pic mai chic toate sunt la locul lor, exact ca si modelul precedent. Computerul de bord este foarte intuitiv, si iti descrie consumul mediu, consumul instantaneu, viteza medie, cat mai faci cu motorina din rezervor, si numarul de km pe care ii faci de la ultima anulare. Anularea este ca si la modelul precedent: tii apasat pe butonul de pe maneta de stergatoare mai mult de 2 secunde.
La telecomanda, beneficiezi de aprinderea farurilor, si arata ca si cea de C4.
O sa ai cartea de identitate cu siguranta.
Este model nou, si acum se face omologarea de tip. Vei mai primi un rand de numere provizorii in cazul in care iti vor expira celelalte.
Omologarea de tip se face dupa ce se vor importa 9 masini cu motorul acesta pe care il ai.
Asigurarea CASCO se face pe seria de caroserie, deci este perfect valabila, important este sa treci pe polita persoana sau persoanele care vor conduce masina.
Cartea tehnica este la tiparit. Acestea ar fi trebuit sa fie date la tiparit dinainte de a fi lansat modelul, dar este asa din cauza unei intarzieri din partea francezilor, cu siguranta.
Ca si constatare, fata de modelul precedent, nu s-a inatmplat mai nimic semnificativ. Poti sa citesti cu incredere despre primul model si ai sa vezi ca in afara telecomenzii de la RadioCD (ai RCD?) , a afisajului un pic mai chic toate sunt la locul lor, exact ca si modelul precedent. Computerul de bord este foarte intuitiv, si iti descrie consumul mediu, consumul instantaneu, viteza medie, cat mai faci cu motorina din rezervor, si numarul de km pe care ii faci de la ultima anulare. Anularea este ca si la modelul precedent: tii apasat pe butonul de pe maneta de stergatoare mai mult de 2 secunde.
La telecomanda, beneficiezi de aprinderea farurilor, si arata ca si cea de C4.
Cartea tehnica este la tiparit. Acestea ar fi trebuit sa fie date la tiparit dinainte de a fi lansat modelul, dar este asa din cauza unei intarzieri din partea francezilor, cu siguranta.
voi credeti ca pe omu asta care a dat o gramada de bani il intereseaza asta . . . trebuia sa aiba cartea si gata . . .
Hai sa fim seriosi, nu se poate folosi masina fara carte timp de cateva saptamani? Nu vreau sa iau apararea nimanui, dar parca prea cautati nod in papura.
[b:b162e590d3][size=8:b162e590d3]C4 1.6HDi '05[/size:b162e590d3][/b:b162e590d3]
Da, ai dreptate @nero, dar in conditiile in care asta ar fi o "scapare" intamplatoare. Dar sunt cam multe "scapari" a celor de la ATS si tot zicand mereu ca "lasa, merge si asa", ajungem sa fim serviti asa cum suntem acum.
Nu a dat nimeni cu parul si nu i-a dat nimeni in judecata ca nu au inmanat manualul de utilizare. A fost sesizata doar o neregula in procesul de livrare a unei masini.
De ce trebuie omul sa bajbaie pe la butoane si sa intrebe pe forumuri cum se utilizeaza masina pe care a dat niste bani buni?
Nu a dat nimeni cu parul si nu i-a dat nimeni in judecata ca nu au inmanat manualul de utilizare. A fost sesizata doar o neregula in procesul de livrare a unei masini.
De ce trebuie omul sa bajbaie pe la butoane si sa intrebe pe forumuri cum se utilizeaza masina pe care a dat niste bani buni?
nero scrie:Hai sa fim seriosi, nu se poate folosi masina fara carte timp de cateva saptamani? Nu vreau sa iau apararea nimanui, dar parca prea cautati nod in papura.
ai si tu dreptate, in felul tau
dar legea protectiei consumatorului zice clar: toate etichetele si instructiunile de folosire/cartile tehnice trebuie traduse in limba romana.....
de ce nu se respecta?
din cauza unei atitudini de genul asta (la modul general, nu am nimic cu tine)
daca consumatorii nu-si cer drepturile, ajungem sa fim tratati asa...
sa zicem ca nu merita sa sesizezi OPC-ul si toata bataia de cap pt un produs stricat cumparat din piata cu 100.000 lei....
dar suma cu care se achizitioneaza un autoturism este mult, mult mai mare si eu as avea pretentia sa fie toate detaliile la locul lor, pt ca sunt bani munciti (cel putin in cazul meu)
Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.
Sunt convins ca la livrare i-au prezentat toata masina (pt. asta nu pot fi acuzati dealerii ATS, au fost intotdeauna amabili), dar nu-i suficient. Stii si tu cum e cand iti iei un lucru nou: de-abia astepti sa ajungi cu el acasa si nu prea mai asculti ce-ti spune omu' ala. Pe urma te calmezi, pui mana pe carte si vezi ce si cum.
MARIAN scrie:Lipsa manualului de utilizare este clar o vina a importatorului.Indiferent daca este model nou sau vechi; acesta trebuia predat o data cu masina.
Eu am mai semnalat aici probleme legate de manual: chiar dacă există, dat fiind că e o traducere aproape cuvânt-cu-cuvânt a versiunii ĂŽn franceză, e material de lectură suplimentară ĂŽn proporţie de 40-50% (* "ĂŽn funcţie de versiune şi de ţară").
Ăn plus, anumite operaţiuni curente (rabatarea oglinzilor non-electrice, activarea ĂŽnchiderii automate la viteză peste 10km/h, chiar şi resetarea valorilor din computer) sunt descrise foarte vag, ĂŽn loc să fie prezentate clar ĂŽntr-un soi de sumar, rezumat etc. la ĂŽnceputul sau la sfârşitul manualului. Chiar aş fi apreciat, sincer, dacă la ATS s-ar fi luat decizia eliminării paragrafelor inutile din manual - s-ar fi economisit şi din costul tipăririi, şi ne-ar fi salvat şi nouă minute bune de lectură şi de căutare a diverse chestii prin maşină

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11818
Cel mai nou membru alexanes