buna dimineata si La multi Ani!
stiu ca dialogul asta este mai vechi dar poate inca o explicatie va prinde bine.
Ideea este urmatoarea : cand semnati o masina indiferent de unde este luata, ATS sau dealer, incercati pe cat posibil sa aflati exact starea masinii: daca este fabricata sau nu, daca se afla sau nu in vama , daca este pe transport sau nu............etc, pentru ca :
in cazul in care masina este doar" confirmata ca si productie "asta inseamna ca : sa luam un ex.concret
sa zicem ca cineva vrea un C3 care este luna de productie Ianuarie, masina are statusul de " confirmare de productie " dar asta nu inseamna ca este fabricata deci in intervalul de 1-30 ianuarie masinuta se poate fabrica oricand , abia cand statusul ei este" aprobat transport " avem certitudinea ca ea este fabricata si ca intr-un interval apoximativ de 2/3 saptamani soseste in tara.dupa care intra in vigoare acel termen de 15 zile si asta numai in cazul in care ... vedeti mai jos
" pentru masinile sosite in tara termenul maxim de livrare este de15 zile lucratoare de la plata integrala" asta este fraza care ar trebuii sa se regaseasca in bonurile voastre de comanda pe care le-ati semnat cu vanzatorul, tocmai pentru a nu se mai crea confuzii si intrebari de genul : cand vine masina??????????
asta este unul dintre cazurile nefericite , cand masina nu este sosita in tara, iar ca situatia sa fie mai usor de suportat ar trebuii ca cel cu care a-ti semnat masina sa va anunte la fiecare modificare a starii masinii.
credeti-ma ca daca as fi pusa in situatia de a-mi cumpara o masina sunt convinsa ca as fi la fel de nerabdatoare sa o am asa cum a-ti fost sau asa cum mai sunt unii dintre voi.
primul impuls este sa-l dai nai..., pe vanzator pentru ca nu stie sa spuna clar un terme de livrare, dar nu este doar vina lui credeti-ma ( lucru care poate nu s-ar intampla daca ce v-am explicat eu mai sus ar fi explicat de la bun inceput cumparatorului )
este neplacut sa auzi ca masina ta vine in 15 zile de la plata dar nu-i asa ca este foarte placut cand masina vine mai repede ?
ce ar fi daca termenul de livrare ar fi specificat mai mic sa zicem 7 zile si sa o primiti in 15?
nu vreau sa scuz pe nimeni dar trebuie sa intelegeti ca sunt si multe lucruri care pot intervenii
NU intra in discutie masinile care au fost achitate " cu banu jos" vorbim de cele luate prin leasing sau credit unde pot intervenii tot felul de neplaceri ;
nu se aproba creditul, nu este complet dosarul , nu este multumit clientul de contracul firmei de leasing si vrea in ultimul moment sa schimbe firma de leasing, si multe multe alte ex. nu-i asa ca se complica situatia?
apoi trebuie sa stiti ca firmele de lea. nu platesc imediat masina decat cel putin la un interval de 2 zile dupa ce vizualizeaza plata avansului de la client in contul lor.........
apoi binenteles ca vine intrebarea de ce dureaza 15 zile de la plata ....
repet sunt maxim 15 zile nu 15 zile batute in cap, iar transportul din vama si vama masinilor nu mai depinde in totalitate de noi,ci de cei cu care lucram iar noi in mod special ca si vanzatori nu avem ce face decat sa asteptam ca si voi sa soseasca masina ca sa o putem livra
si apoi ganditi-va ca aceste masini care sosesc trebuiesc pregatite : decerate, verificate , spalate ,de montat alarme etc. .......
nu este un lucru usor nici pentru cei din service sa pregateasca zilnic 20 sau mai multe masini ..............plus problemele care mai sunt in service, voi ce crede-ti?
sper sa fi reusit sa ma fac cat de cat inteleasa, dar sunt explicatii pe care eu daca le-as primii ar fii ok, nu stiu sa va dau explicatii de genul in ziua 1 dupa ce s-a fabricat masina se intampla asta, in ziua 2asta , in ziua 3 asta si asa mai departe ........ dar poate si cu ajutorul directorului nostru de vanzari daca nu sunte-ti multumiti de raspunsul meu, sa primiti si alte explicatii.
Va multumesc ,
si sper sa va pot raspunde la cat mai multe intrebari chiar daca raspunsul vine mai tarziu..........mai trebuie sa si vindem, nu.........?
Va pup si ce sa zic sa aveti parte de ultimele zile ale lui 2005 cat mai frumoasa si sper sa ne mai auzim pana la finele acestui an!
pa pa
termen de livrare!
Moderator: Echipa Tehnica
La multi ani!
Din luna decembrie sunt posesorul unui C4 pe care l-am achizitionat prin ATS Pipera.Am lansat comanda pe data de 05 decembrie iar pe data de 14 am primit masina.Tin pe aceasta cale sa-i multumesc lui Adrian G. din Dep.vanzari care pe langa amabilitate, a dat dovada si de o promptitudine de invidiat.Deci...macar intr-un an odata sa nu fim "carcotasi".In rest, am facut 1000 km si masina e OK!!
Din luna decembrie sunt posesorul unui C4 pe care l-am achizitionat prin ATS Pipera.Am lansat comanda pe data de 05 decembrie iar pe data de 14 am primit masina.Tin pe aceasta cale sa-i multumesc lui Adrian G. din Dep.vanzari care pe langa amabilitate, a dat dovada si de o promptitudine de invidiat.Deci...macar intr-un an odata sa nu fim "carcotasi".In rest, am facut 1000 km si masina e OK!!
Re: termen de livrare!
Mladinb scrie:buna dimineata si La multi Ani!
stiu ca dialogul asta este mai vechi dar poate inca o explicatie va prinde bine.
Ideea este urmatoarea : cand semnati o masina indiferent de unde este luata, ATS sau dealer, incercati pe cat posibil sa aflati exact starea masinii: daca este fabricata sau nu, daca se afla sau nu in vama , daca este pe transport sau nu............etc, pentru ca :
in cazul in care masina este doar" confirmata ca si productie "asta inseamna ca : sa luam un ex.concret
sa zicem ca cineva vrea un C3 care este luna de productie Ianuarie, masina are statusul de " confirmare de productie " dar asta nu inseamna ca este fabricata deci in intervalul de 1-30 ianuarie masinuta se poate fabrica oricand , abia cand statusul ei este" aprobat transport " avem certitudinea ca ea este fabricata si ca intr-un interval apoximativ de 2/3 saptamani soseste in tara.dupa care intra in vigoare acel termen de 15 zile si asta numai in cazul in care ... vedeti mai jos
" pentru masinile sosite in tara termenul maxim de livrare este de15 zile lucratoare de la plata integrala" asta este fraza care ar trebuii sa se regaseasca in bonurile voastre de comanda pe care le-ati semnat cu vanzatorul, tocmai pentru a nu se mai crea confuzii si intrebari de genul : cand vine masina??????????
asta este unul dintre cazurile nefericite , cand masina nu este sosita in tara, iar ca situatia sa fie mai usor de suportat ar trebuii ca cel cu care a-ti semnat masina sa va anunte la fiecare modificare a starii masinii.
credeti-ma ca daca as fi pusa in situatia de a-mi cumpara o masina sunt convinsa ca as fi la fel de nerabdatoare sa o am asa cum a-ti fost sau asa cum mai sunt unii dintre voi.
primul impuls este sa-l dai nai..., pe vanzator pentru ca nu stie sa spuna clar un terme de livrare, dar nu este doar vina lui credeti-ma ( lucru care poate nu s-ar intampla daca ce v-am explicat eu mai sus ar fi explicat de la bun inceput cumparatorului )
este neplacut sa auzi ca masina ta vine in 15 zile de la plata dar nu-i asa ca este foarte placut cand masina vine mai repede ?
ce ar fi daca termenul de livrare ar fi specificat mai mic sa zicem 7 zile si sa o primiti in 15?
nu vreau sa scuz pe nimeni dar trebuie sa intelegeti ca sunt si multe lucruri care pot intervenii
NU intra in discutie masinile care au fost achitate " cu banu jos" vorbim de cele luate prin leasing sau credit unde pot intervenii tot felul de neplaceri ;
nu se aproba creditul, nu este complet dosarul , nu este multumit clientul de contracul firmei de leasing si vrea in ultimul moment sa schimbe firma de leasing, si multe multe alte ex. nu-i asa ca se complica situatia?
apoi trebuie sa stiti ca firmele de lea. nu platesc imediat masina decat cel putin la un interval de 2 zile dupa ce vizualizeaza plata avansului de la client in contul lor.........
apoi binenteles ca vine intrebarea de ce dureaza 15 zile de la plata ....
repet sunt maxim 15 zile nu 15 zile batute in cap, iar transportul din vama si vama masinilor nu mai depinde in totalitate de noi,ci de cei cu care lucram iar noi in mod special ca si vanzatori nu avem ce face decat sa asteptam ca si voi sa soseasca masina ca sa o putem livra
si apoi ganditi-va ca aceste masini care sosesc trebuiesc pregatite : decerate, verificate , spalate ,de montat alarme etc. .......
nu este un lucru usor nici pentru cei din service sa pregateasca zilnic 20 sau mai multe masini ..............plus problemele care mai sunt in service, voi ce crede-ti?
sper sa fi reusit sa ma fac cat de cat inteleasa, dar sunt explicatii pe care eu daca le-as primii ar fii ok, nu stiu sa va dau explicatii de genul in ziua 1 dupa ce s-a fabricat masina se intampla asta, in ziua 2asta , in ziua 3 asta si asa mai departe ........ dar poate si cu ajutorul directorului nostru de vanzari daca nu sunte-ti multumiti de raspunsul meu, sa primiti si alte explicatii.
Va multumesc ,
si sper sa va pot raspunde la cat mai multe intrebari chiar daca raspunsul vine mai tarziu..........mai trebuie sa si vindem, nu.........?
Va pup si ce sa zic sa aveti parte de ultimele zile ale lui 2005 cat mai frumoasa si sper sa ne mai auzim pana la finele acestui an!
pa pa
La Multi Ani !
Vreau sa spun si eu cateva aspecte... Multe din ceea ce spui sunt realitati insa:
Eu cred ca cei care se plang nu se plang de acele 2 zile in care firma de leasing nu plateste masina integral... ci mai degraba de acele saptamani in care masina nu apare din diverse alte motive.
Fara a disculpa sau acuza pe cineva, cred ca problema trebuie privita din urmatorul punct de vedere. Clientul este client, si trateaza in mod direct cu dealerul sau importatorul. De aici in spate, nu il mai intereseaza, sau nu ar mai trebui sa il intereseze pe el cum, cu cine, sau ce face dealer-ul sa aduca masina. Ca sunt greutati la sosire, ca masinile trebuie "despachetate" sau ca trebuie spalate si verificate, ca necesita deceruire, formalitati, ca transportul se face cu cineva si ca sunt probleme, toate astea sunt probleme interne ale dealer-ului. Nu ar trebui nici macar sa ajunga la client. Oricum ele ajung la client sub forma de scuza / motivare pentru care se constata imposibilitatea indeplinirii obiectului unui contract. Din punctul meu de vedere, partea proasta este ca acel "contract" nu poate fi modificat, sau cu alte cuvinte, dealer-ul nu isi ia nici un fel de responsabilitate la livrarea masinii cu privire la termenul efectuarii acesteia. Daca intarzie, dealer-ul nu pierde nimic si nici nu are vreo alta obligatie daca masina nu se livreaza la timpul stabilit VERBAL sau generic la "15 zile de la sosirea in tara...etc" Situatia este prezenta in multe alte domenii in care trebuie sa semnezi un contract doar asa daca iti convine forma respectiva, Tipizata, ca altfel oricum nu se poate.
Daca ar fi sa existe penalitati pe zi de intarziere la livrarea masinii cum crezi ca s-ar desfasura lucrurile??
Asta e un aspect.
Altul ar fi ca daca exista livrari atat de multe incat sunt probleme atat de mari care necesita timp atat de mult pt spalare, deceruire, despachetare, livrare, formulare, etc etc, asta este problema interna strict a importator/dealer-ului (adica acea parte cu care clientul intra in raporturi comerciale) si nu ar trebui sa fie o justificare in fata clientului. Iti iei mai multi oameni, tehnologizezi procesul de executie (informatizare, proceduri de lucru, fluxuri ca deh... â100% tehnologie utilaâ) dar nu vii cu justificari de cat de greu iti este tie ca institutie sa te tii de cuvant in fata clientului.
Oricum problema nu e numai la Citroen ci e generala cam pe la majoritatea marcilor.
nu este un lucru usor nici pentru cei din service sa pregateasca zilnic 20 sau mai multe masini ..............plus problemele care mai sunt in service, voi ce crede-ti?
Ce credem..? hmm credem ca in stilul / felul asta, service-ul se va face in conditii calitative scazute. In sensul ca se va face "fusherai" cum se zice prin unele locuri, cu cat mai putine interventii, lucru de mantuiala, facut doar ca sa fie facut.
Si mai cred ca daca problema sta asa cum zici tu, atunci ar trebui facut ceva in sensul asta. Asigurat un numar de oameni care sa poata procesa 20 masini pe zi la receptie si o alt aparte de oameni care asigure fluenta operatiunilor de service. Organizare pe departamente, sectii de lucru, task-uri, urmarire... management.
Dep. sales (vanzatorii) sunt cu totul altceva, sunt in front-office, sunt o interfata cu publicul, interfata care ar trebui sa fie numai miere cu clientul. Dar in "anumite" cazuri (in Ro) cand clientul nu prea are de ales... atunci "merge si asa".
Sper sa nu iei in nume de rau aceste comentarii. nu vreau sa acuz pe nimeni, insa e o realitate de cele mai multe ori. Eu am o comanda la citroen pt care initial informativ trebuia astept 2 luni, la plasarea efectiva a comenzii s-au facut 3 luni, apoi acum, daca stau sa ma gandesc bine sunt apropae 4 (tinand cont de data cand am dat avansul). Dar ca tot omul pe langa faptul ca nu am de ales, inteleg ca e o comanda (si nu o masina pe stoc) si sper la fel ca toata lumea, nerabdator, sa vina mai repede.
E drept ca am stiut aproape de la inceput ca va fi vorba de aproape 3 luni... ceea ce m-a facut sa nu fiu atat de entuziast. Dar pe de alta parte - mai ales din ce am tot citit pe aici - ma astept sa se intample orice, chiar daca masina va fi platita "cu banii jos".
In rest, pana acum, servicii ok de la ATS, drive test, promptitudine, etc. - atat cat au putut sa fie pana acum. Vom vedea si pe viitor.
Eu plec de la premize bune in relatia cu furnizorul cu care pana acum nu am avut nici o problema.
Sarbatori fericite tuturor si un an nou mai bun!!
Nu se putea zice mai bine si corect!
Ar mai fi un aspect si anume, dealerul incepe incet incet cu minciuni de tot felul ca sa scalde cumva intarzierea masinii(nu ma refer la ATS Titulescu). Pai nu e mai corect sa i se zica omului: asta e situatia vine peste 2 luni nu peste 1 luna, decat sa vina cu chestii, e pe drum, e la deceruit, e la spalat e in vama, nu exista transport, etc etc etc.
Ar mai fi un aspect si anume, dealerul incepe incet incet cu minciuni de tot felul ca sa scalde cumva intarzierea masinii(nu ma refer la ATS Titulescu). Pai nu e mai corect sa i se zica omului: asta e situatia vine peste 2 luni nu peste 1 luna, decat sa vina cu chestii, e pe drum, e la deceruit, e la spalat e in vama, nu exista transport, etc etc etc.
-
- Director Vanzari ATS
- Mesaje: 71
- Membru din: Sâm 24-Dec-2005 14:55
- Localitate: BUCURESTI
RASPUNS
Vreau sa va asigur ca in procesul de pregatire a masinilor in vederea livrarii catre client nu exista nici o problema. In proportie de 99 % toate masinile se livreaza in acel termen de 15 zile da la plata integrala. Nu este cazul de a se angaja un personal suplimentar la pregatire masinii pentru ca suntem in stare sa facem fata unor livrari zilnice mai mari de 20 unit in actuala formula si in nici un caz masinile nu se pregatesc in graba doar ca sunt mai multe de livrat intr-o anumita zi.
In continuare astept opiniile voastre si pe cap inffintat de mine: Intrebari adresate echipei de vanzari ATS pt ca din pacate timpul nu-mi permite mereu sa ma uit in toate subiectele pe care le dezbateti voi
Octavian G
Director Vanzari ATS
In continuare astept opiniile voastre si pe cap inffintat de mine: Intrebari adresate echipei de vanzari ATS pt ca din pacate timpul nu-mi permite mereu sa ma uit in toate subiectele pe care le dezbateti voi
Octavian G
Director Vanzari ATS
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11814
Cel mai nou membru alexseen