Sondaj telefonic

Dealer/service Citroen

Moderator: Echipa Tehnica

Nilatac
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Dum 15-Ian-2006 12:29
Localitate: Bucuresti

Mesajde Nilatac » Dum 15-Ian-2006 15:02

Salut, iar,

O sa zica lumea ca am ceva personal cu tine... :)

incepe sa ma distreze chestia asta... tu ori nu sty cum arata showroom-ul ats din pipera ori incerci sa spui ceva ca sa ai ultimul cuvant... ambele variante sunt grave in situatia actuala...

Casieria, receptie service si birourile celor de la vanzari sunt aproximativ fata in fata... faptul ca erau toti ocupati cu livrari nu ma incalzeste cu nimic...

vezi tu de ce ursul nu are coada? faptul ca nu am fost lasat sa ma urc in masina si nici sa fac un test drive nu te-a deranjat? e de laudat totusi ca aveau livrari... vezi tu, nu cantitatea conteaza mereu...

nu as vrea sa-ti dau lectii de vazari si strategii dar calitatea e mai importanta ca si calitatea... una e cu carcater permanent influentabil pe cand, cantitatea... nu are legatura cu performanta sau alte criterii de laudat... e pur si simplu un rezultat al mai multor factori. desigur daca ai concurenta si nu ai monopol...

Vezi tu... cutomer oriented... exact ce spuneam.... lipsa :D

OCTAVIAN.GHITA
Director Vanzari ATS
Mesaje: 71
Membru din: Sâm 24-Dec-2005 14:55
Localitate: BUCURESTI

Mesajde OCTAVIAN.GHITA » Dum 15-Ian-2006 15:49

Esti primul de care aud ca nu a fost lasat sa intre intr-o masina in show-room. Hai sa fim seriosi. In al doilea rand nu avem gardian in show-room. Imi cunosc foarte bine show-room-ul asa ca vreau sa ma crezi ca nu fac pe prostul deloc. Si nici nu incerc sa am ultimul cuvant. Ma pot retrage oricand din aceste dialoguri chiar fara sa anunt in prealabil acest lucru.
Octavian

Nilatac
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Dum 15-Ian-2006 12:29
Localitate: Bucuresti

Mesajde Nilatac » Dum 15-Ian-2006 15:59

salut,

nu am nici un motiv sa fiu pornit pe cineva. vreau sa fie foarte bine inteles acest lucru. ceea ce am depanat este pur si simplu o scurta istorisire a ceea ce am patit... partea super este ca de cele mai multe ori nu am fost singur... deci la urma urmei daca este vorba de martori se gasesc... dar nu despre asta este vorba.

imi cer scuze ca am sarit pe tine cu problemele mele de la service. esti singura tinta vizibila. :)

o intrebare pentru vanzari... consideri ca rubricile din contractul de vanzare cumparare trebuiesc completate, macar 75%, sau doar cele care consideram ca sunt mai importante?

george
pasionat
Mesaje: 250
Membru din: Dum 31-Iul-2005 11:48
Localitate: Cluj

Mesajde george » Dum 15-Ian-2006 16:10

Se pare ca Octavian nu mai are rabdare sa tot fie acuzat de tot ceea ce merge prost in ATS-Citroen.
Pacat, parea un lucru pozitiv ceea ce se intimpla pe acest forum, la aceasta sectiune. Probabil ca ne vom reintoarce de unde am plecat. Asta pina cind importatorul va reusi sa gaseasca formula potrivita de dialog cu clientii. Poate cineva mai putin ocupat decit Octavian, sau care sa se ocupe in principal cu PR. E greu sa faci de toate.
Nu il acuz pe Octavian- sint ferm convins ca e bine intentionat... O dovedeste faptul ca in aceasta clipa, desi e duminica, sta la calculator si scrie pe acest forum. Dar asta nu-i scuza tonul iritat. In fond el s-a angajat in aceasta treaba si, chiar daca poate oricind sa se retraga "isi ia jucariile si pleaca", nu trebuie sa uite ca reprezinta "oficial" importatorul Citroen in Romania. Il reprezinta in fata noastra, a clientilor, celor care dam bani pentru masinile si serviciile Citroen si care sintem de fapt scopul existentei ATS in Romania. Si care pretindem servicii mai bune.
Nu cred ca standardul nostru ca si clienti e prea ridicat. Atunci cind vinzi masini noi fabricate intr-o tara occidentala, la un pret mare pentru banii din Romania, te astepti ca si clientii tai sa fie un pic diferiti de cei care cumpara ceapa in piata sau cuie de la rusi...
Se prea poate ca ATS, dealerii si reteaua de Service Citroen sa nu se ridice la standardele asteptate. Si e evident ca nu se ridica. Sint sigur ca va fi mai bine in viitor. Dar pentru ca acest mai bine sa fie, trebuie vointa la ATS (care se pare ca exista) si trebuie sa existe dialog cu clientii. Iar aici pe acest forum exact asta se face.
Cred ca si noi, clientii, sintem persoane la fel de ocupate ca Octavian, nu avem 14 ani si nu avem chef sa scriem doar ca sa ne aflam in treaba pe acest forum. Nu cred ca cineva vrea neaparat sa tachineze ATS-ul si pe Octavian. Probleme sint, iar daca ATS-ul (respectiv Octavian) vor sa le bage in seama e OK. Daca nu, e optiunea lor.

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Dum 15-Ian-2006 17:29

Oare noi il tratam pe Octavian corect??? Cum il ajutam sa schimbe ceva??? S-au expus de foarte multe ori problemele fiecaruia la prezentarea in service-ul ATS dar niciuna dupa "implicarea" lui Octavian de altfel nici nu stim daca s-a implicat s-a nu.Este destul de clar ca probleme sunt in service iar oamenii de acolo,prin implicarea lui Octavian, au decis ca ii puteti ajuta la rezolvarea lor dar conteaza si modul in care voi contribuiti la rezolvarea acestora. De ce nu scrieti ce va de genul:"ieri am fost la service cu problema "x" iar domnul "y" mi-a zis ca merge si asa sau...nu stiu ceva concret sa stie si omul asta pe cine trage de urechi".
PS:este opinia unui om care este oarecum pe un teren neutru nebeneficiind de serviciile ATS si nefiind angajat al acestei firme.

Avatar utilizator
m.s.
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Dum 10-Iul-2005 16:42
Localitate: cluj

Mesajde m.s. » Dum 15-Ian-2006 18:31

Eu cred ca Octavian si-a asumat o mare responsabilitate in momentul in care s-a apucat sa posteze pe forumul nostru. Apreciez faptul ca inca nu a cedat nervos si nu "si-a luat jucariile..." ca d-ra Monica :lol:
Totusi,oricat de acizi sint cei care posteaza aici, el ar trebui sa inteleaga ca nu are nimeni ceva personal cu el,ci cu cei pe care a ales sa-i reprezinte(cred ca sint destul de multi si de toate categoriile...si care de-a lungul timpului au facut sa se ajunga la aceasta stare de fapt).
E de inteles ca lucrurile nu se vor normaliza peste noapte, dar este de salutat incercarea celor din conducere de a fi cat mai aproape de clientii lor si de a incepe sa le rezolve problemele intr-un mod cat mai profesionist cu putinta.Ca vor si reusi...ramane de vazut.

Sfatul meu pt.Octavian:Daca atitudinea unora din cei care ti se adreseaza aici,te deranjeaza,nu le raspunde cu aceeasi moneda.Gandeste-te ca poate au motive sa fie revoltati pe"ATS",pe cand tu...nu ai nici unul...sa fii suparat pe ei :wink:
Bafta!

maximus
pasionat
Mesaje: 151
Membru din: Mar 06-Sep-2005 14:21
Localitate: bucuresti

Mesajde maximus » Dum 15-Ian-2006 20:32

octavian am si eu niste propuneri pentru A.T.S. iar acestea suna in felul urmator:
ar trebui angajati mai multi receptioneri la service (asta pe bune )
iar service-ul ar trebui extins mai multe elevatoare , mecanici + ar trebui angajat un domn cu o fata dura care sa stea in service toata ziua cu un bici in mana si cu ochii pe cei ce lucreaza acolo (sunt un pic cam PUTUROSI MECANICI) cum stau o lovitura de bici doar asa ve-ti reusi sa multumiti lumea care vine in fata la receptie service



P.S. totul a fost in spirit de gluma dar sper ca ai inteles morala
CITROEN C3 1.1i (vandut).
HYUNDAI ACCENT 1.5 CRDI 110CP.
OPEL COMBO 1.7 DTI 75 CP.

OCTAVIAN.GHITA
Director Vanzari ATS
Mesaje: 71
Membru din: Sâm 24-Dec-2005 14:55
Localitate: BUCURESTI

Mesajde OCTAVIAN.GHITA » Dum 15-Ian-2006 22:13

Situatia la service se va schimba total in a doua jumatate a anului acesta atunci cand echipa va fi marita iar locatia noua va fi gata. Deocamdata ne confruntam cu lipsa spatiului din actuala locatie si suportam consecintele.
Referitor la ce s-a discutat mai sus este adevarat ca poate uneori adopt un ton mai iritat dar imi este greu sa cred ca de ex. un client nu a fost lasat sa intre intr-o masina in show-room. Daca aflam asta atunci era cel mai bine dar dupa 3 luni de zile sa vii cu o astfel de reclamatie nu mi se pare Ok. ma intreb cum de a mai cumparat acel client masina in urma tratamentului la care a fost suspus in show-room.
Dar vreau sa inchei acest subiect.
Va asigur ca nu imi voi lua jucariile sa plec si voi urmari aceste dialoguri. Asa cum a spus ''Marian'' hai sa incercam sa rezolvam problemele cel putin care apar de acum incolo la service ca sa putem sa tragem si noi la raspundere pe cineva daca e cazul.
Eu sunt in proportie de 95 % in ATS Aviatiei. Va rog sa apelati cu incredere la mine chiar atunci cand sunteti prezenti la service pentru ceea ce vi se pare neplacut referitor la serviciile noastre. Mi-e mai usor sa ma implic atunci tinand cont ca relatia pe care o am cu service-ul este in beneficiul clientilor. Nu vreau sa ma vedeti ca o "pila" in ATS pe care daca nu o aveti atunci veti fi tratati necorespunzatori. Ceea ce vreau sa spun este ca daca mi se aduc si mie la cunostiinta anumite aspecte acestea nu vor ramane netratate de catre cine trebuie.
Octavian

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Dum 15-Ian-2006 22:34

Asa cum am mai spus, ma bucura pozitia ta vis-a-vis de schimbarile ce urmeaza sa aiba loc. Nici eu si cred ca nici un alt client Citroen nu ne simtim bine in pozitie de carcotasi. Dar, totusi, sper ca nu va fi nevoie de implicarea ta ca sa ne rezolvam problemele in service. Suna cam aiurea situatia in care apelam la "lupul cel rau" (nu e cea mai buna expresie dar asta imi vine in minte acum). :lol:
Cu alte cuvinte, nu vreau sa se ajunga la chestii de genul: "Daca nu-mi rezolvati problema, ma duc la d-nul Octavian".
Cred ca idealul ar fi ca personalul service-ului sa constientizeze faptul ca ei sunt angajati acolo pt. clienti si ca fara acestia ei si-ar pierde locul de munca. Suna cam idealist, dar asta e treaba. Si rolul vostru, ca si manageri ai firmei, e sa le insuflati aceasta gandire si sa-i sustineti material. Recunosc cinstit ca in Service-ul ATS nu mi s-a cerut si nu s-a primit niciodata "atentii" ceea ce e un lucru nemaipomenit. Eu am fost foarte multumit pana in momentul cand service-ul s-a mutat in Pipera. De ce aceste diferente? Sunt alti oameni? Sunt convins ca si volumul de munca e mult mai mare, dar, totodata, trebuie acordata atentia cuvenita fiecarui client. Faptul ca nu mai esti lasat sa stai langa masina in timpul lucrarilor, este de inteles, dar in Romania da de banuit. Te poti intreba oricand ce se intampla cu masina ta. Eu stau pe multe forumuri auto si multi s-au plans ca le-au fost schimbate piese de la masina, deci e normal sa ai o reticenta fata de acest lucru.
Referitor la constructia unui nou service in acest an, nu poate sa fie decat o veste buna, dar oare e suficient? S-au vandut in ultimii 3 ani destul de multe masini si nu sunt singur ca o singura unitate de service poate asigura toate lucrarile. Mi se pare destul de jenant sa vrei sa faci o revizie si sa fii programat peste 3 saptamani. Daca am o problema majora la masina si trebuie sa stau atata timp "pe tusa", macar sa mi se asigure o masina la schimb.
Eu, personal, voi incerca sa fiu mai indulgent si sa incerc sa vad schimbarile in bine. Sper sa fie asa si sa nu ne mai para rau ca am ales aceasta marca de masina pt. ca multi dintre noi am ales-o mai degraba cu sufletul decat cu ratiunea, in conditiile in care toti prietenii te sfatuiesc sa-ti iei masina germana.
Bafta multa!

OCTAVIAN.GHITA
Director Vanzari ATS
Mesaje: 71
Membru din: Sâm 24-Dec-2005 14:55
Localitate: BUCURESTI

Mesajde OCTAVIAN.GHITA » Dum 15-Ian-2006 22:37

Referitor la completarea Bonului de comanda cred ca se completeĂ za tot ce trebuie, mai ales ca sunt verificate de mine. A fost ceva in neregula atunci cand ai semnat comanda ?

OCTAVIAN.GHITA
Director Vanzari ATS
Mesaje: 71
Membru din: Sâm 24-Dec-2005 14:55
Localitate: BUCURESTI

Mesajde OCTAVIAN.GHITA » Dum 15-Ian-2006 22:45

Noul service va avea o capacitate mult mai mare iar coroborat cu 2 schimburi situatia va fi altfel. Oricum ma bucur sa aud 2 lucruri importante la care stam foarte bine comparativ cu concurenta, lucruri care se incadreaza in opinia pe care mi-am exprimat-o cum ca situatia la ATS in nici un caz nu e cea ma proasta: nu se ia spaga si nu se inlocuiesc piese care de fapt nu se inlocuiesc dar se tarifeaza.
Octavian

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 16-Ian-2006 09:19

Ma vad nevoit sa iau apararea d-lui Octavian. Asa cum am mai spus si intr-un alt post, la ultima mea vizita la ATS, in timp ce asteptam pe baiatul de magazinul de piese sa-mi aduca ce imi comandasem, a aparut un alt baiat, de la vinzari probabil, care m-a vazut ca ma invirteam in jurul noului pe atunci C5 si m-a invitat sa ma urc in masina. Am declinat politicos invitatia, dar am apreciat gestul. Tin sa precizez ca tinuta mea nu se "asorta" cu C5-ul din showroom.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

DanCld
pasionat
Mesaje: 711
Membru din: Vin 22-Apr-2005 18:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde DanCld » Mar 17-Ian-2006 15:31

S-a mai dat un rand de telefoane, probabil pentru validarea raspunsurilor initiale. Nu stiu totusi daca e o practica normala a firmelor de sondare. Ar fi interesant ca ATS-ul sa faca publice concluziile acestui sondaj :twisted:

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Mar 17-Ian-2006 15:52

nicum scrie:Ma vad nevoit sa iau apararea d-lui Octavian. Asa cum am mai spus si intr-un alt post, la ultima mea vizita la ATS, in timp ce asteptam pe baiatul de magazinul de piese sa-mi aduca ce imi comandasem, a aparut un alt baiat, de la vinzari probabil, care m-a vazut ca ma invirteam in jurul noului pe atunci C5 si m-a invitat sa ma urc in masina. Am declinat politicos invitatia, dar am apreciat gestul. Tin sa precizez ca tinuta mea nu se "asorta" cu C5-ul din showroom.


Scuze, dar nu mi se pare o atitudine normala. Adica daca nu sunt la costum si 4 ace, nu pot cumpara o masina? Cu alte cuvinte, haina il face pe om, nu?
Apropo de asta, daca vrei sa stii, mie chiar imi place sa ma imbrac asa, un pic mai neingrijit. :wink:

OCTAVIAN.GHITA
Director Vanzari ATS
Mesaje: 71
Membru din: Sâm 24-Dec-2005 14:55
Localitate: BUCURESTI

Mesajde OCTAVIAN.GHITA » Mar 17-Ian-2006 16:21

In momentul cand nu sunteti lasat sa intrati intr-o masina din show-room vreau sa fiu anuntat. Nu ne intereseaza cum sunteti imbracati pe noi de la vanzari. Cred ca e bine sa incheiem acest subiect cu imaginea pe care trebuie sa o aiba un client cand intra in showroom.
octavian


Înapoi la “ATS - Bucuresti”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo