Costul unei revizii este format din cost manopera + cost piese , in mod uzual.
De pretul pieselor nu pot spune nimc,nu stiu sa fie mari neclaritati aici,nici nu prea pot stii dealtfel, ca o lista cu preturi la piese nu poti gasi sau primi de la ATS ca sa stii dinainte la ce sa te astepti.Ceea ce nu mi se pare normal dar deocamdata nu despre asta vreau sa vorbesc.
La costul manoperei e in mod cert o problema si asta face ca pretul aceleasi revizii sa varieze in functie de cate ore de manopera ti se factureaza,cam dupa ureche observ eu!
Pentru ca panoul care afiseaza acest aspect este( sau era - cel putin in decembrie '06) foarte ambiguu. Din cate imi amintesc scria doar ceva de genul :
1 ora - x euro. Cu tva sau fara nu mai stiu.Si cam atat vei afla.
Pentru ca nimeni nu iti va spune CLAR la o revizie cate ore sunt alocate pentru fiecare operatiune in parte. Si se pare ca nici nu vor spune pentru ca nu e in interesul lor s-o faca.
Aaa,bineinteles ca,in final pe factura apare numarul de ore dar asta numai inainte de a-ti pune factura sub nas si in 3 secunde ti se spune sa platesti.
Se vor eschiva mereu sa-ti spuna dinainte cate minute(ore) se factureaza pentru schimb ulei de exemplu.Asa ca primesti facura si esti bun de plata.
Putini vor observa ca pentru o minima revizie se pun ore intregi in plus de manopera fara justificare.nici eu nu as fi observat daca in 2 randuri nu as fi vazut cum persoane mai informate decat mine au venit si au cerut sa li se reduca factura..Si surpriza! si-au primit banii inapoi.
Intr-un caz, un domn vine si intreaba :
De ce el plateste per total acelasi pret de revizie ca ultima data cand in situatia de fata 1 sau 2 operatiuni nu i s-au mai efectuat (schimbul de nu stiu ce filtre)? Cu alte cuvinte desi nu platise costul pieselor(nici nu avea cum ca omul nu voiasa le inlocuiasca) platea insa ore de manopera pentru schimbat piese care nu se schimbau!!
Si a primit o suma frumusica inapoi.
Vad ca cei de la service nu prea au interes sa lamureasca acest aspect asa ca poate incercam aici sa facem lumina si sa spunem fiecare cate ore i s-a facturat pentru fiecare operatiune in parte-schimb ulei,filtre,placute etc.
Imi pare rau s-o spun dar e cel putin dubios cum gresesc mereu in favoarea lor si nu vreu sa inteleg de ce e asa dificil sa ti se puna la dispozitie aceste informatii!
P.S. Ma uit pe factura si realizez ca lucrurile sunt si mai complicate,in sensul ca la manopera nu scrie de fapt numarul de ore alocate fiecarei operatiuni in parte ci apare scris CANTITATE si dedesubt un numar! care nu cred ca reprezinta numarul de minute ci un numar de unitati raportate la ora cred.
Trebuie sa faci calcule serioase sa afli ce si cum,poate ne lamurim aici cate unitati are fiecare pe factura ca sa fim siguri ca nu ne baga nimeni mana in buzunar ascunzandu-se dupa ambiguitati si lipsa informarii clientilor!
De ce variaza pretul ACELEASI revizii la ATS?
Moderator: Echipa Tehnica
ai dreptate, si eu am nedumeriri de genul asta cand merg cu masina de serv la revizii (un Clio). Deci se intampla peste tot.Imi pun intrebarea daca unitatile service au auzit de standardele de calitate ISO . Daca se lauda ca le-au implementat, cu atat mai mult trebuie sa reactionam, pentru cei care ii verifica tin cont de sesizarile clientilor. Daca nu le au, e grav : pana in 2006 se zicea ca in UE esti mort pe piata fara ISO.E neglijenta ATS sau a Citroen (ma rog, firma auto, oricare ar fi ea), ca accepta stari de lucru de genul asta.
Oricum, la Citroen e lux fata de serviciile Renault (financiar vorbind)
Oricum, la Citroen e lux fata de serviciile Renault (financiar vorbind)
- MaxiTechnicus
- simpatizant
- Mesaje: 59
- Membru din: Lun 23-Oct-2006 00:53
- Localitate: Constanta
mi-am sifonat buburuza....
...deviz de 177 de milioane si manopera de 90 de milioane. Asta la Andromeda Serv, aka Alpha Motors Constanta. poze cu buburuza tamponata o sa pun pe forum ca sa vedeti ce membri de vaza ai cluburilor SF sunt cei de la service. Oricum inca de la inceput seriozitatea dealerului/serviceului a pus semne de intrebare, de cand pentru a obtine masina mai repede a fost scoasa de sub rezervarea altei persoane dupa cum am aflat ulterior. Deci cineva, atunci chiar cu un avans dat a ramas fluierand, si a asteptat masina putin mai mult decat era necesar.
Oricum eu trec printr-o situatie tragi-comica pentru ca drumul meu era sa ma duc sa-mi inchei polita Casco si sa ma inscriu in ACR, deci va rog sa apreciati stupiditatea situatiei.
Curiozitatea mea se indreapta altfel... oare ATS este singurul concesionar Citroen care importa piese de schimb?
Unul dintre patronii de la Constanta mi-a dezvaluit ca piesele pe filiera Germania sunt mult mai scumpe. Intrebarea mea, oarecum retorica este cum pot domnle' baietasii aia destepti din vest sa aduca masinute sifonate sa le repare cu piese evident mai scumpe si sa le vanda in profit?
Le-or fi reparand la ATS pe toate?
Oricum eu trec printr-o situatie tragi-comica pentru ca drumul meu era sa ma duc sa-mi inchei polita Casco si sa ma inscriu in ACR, deci va rog sa apreciati stupiditatea situatiei.
Curiozitatea mea se indreapta altfel... oare ATS este singurul concesionar Citroen care importa piese de schimb?
Unul dintre patronii de la Constanta mi-a dezvaluit ca piesele pe filiera Germania sunt mult mai scumpe. Intrebarea mea, oarecum retorica este cum pot domnle' baietasii aia destepti din vest sa aduca masinute sifonate sa le repare cu piese evident mai scumpe si sa le vanda in profit?
Le-or fi reparand la ATS pe toate?

_/\_ Don't drink and drive! You may spill some..._/\_ Proud owner of a C3 1,4 HDi 2006, bleu lucia
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot