am trimis deja al treilea mesaj (in decurs de 3 saptamani) pe citroen.com cu privire la modul jalnic in care ATS mi a "aranjat" masina. pana acum nici un raspuns. ce ma sfatuiti sa fac? insist sau ...
Acum depinde cum ai facut plangerea: " claim about your Citroen" sau Claim about a Citroen's dealer" Daca ai facut prima varianta, atunci ei o inainteaza catre ATS si n-ai rezolvat nimic. Daca ai facut impotriva dealerului, atunci treaba va dura destul cam 4-5 saptamani, dupa care vei constata o " inmuiere" a ATS. Iti spun din proprie experienta...ptr. ca daca nici eu nu i-am bombardat cu mailuri , atunci nu stiu cine???
gata, am renuntat. nici un raspuns, nici macar o urare de bine. cu astia trebuie discutat mult mai serios, eventual cum se zicea odata "clubul o sa ne reprezinte", sau cu avocati si tot tacamu. din fericire (sau din pacate, nici nu stiu) obiectul disputelor a disparut iar singurul care a avut de pierdut e un amarat de client. pai cum sa nu fie ats-u asa cum e daca prietenii lor frantujii nu s cu nimic mai breji?
Salut. Dupa cum stii, am bombardat si eu Citroen si PSA Group, ba inca si pe Sebastian Loeb ,cu cateva ZECI de mesaje, iar raspuns nu am primit la nici unul. Pot sa-ti spun totusi ca problema mea a fost finalmente rezolvata, mai bine decat ma asteptam, iar dealerul mi-a spus ca decizia a apartinut Frantei. Deci ,rest assured, ei le citesc eventualy si le dau curs!
07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
Totals
Total mesaje 187804
Total subiecte 18661
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11830
Cel mai nou membru Dady