Probleme in service 1

Dealer/service Citroen

Moderator: Echipa Tehnica

flipkp
simpatizant
Mesaje: 76
Membru din: Sâm 09-Iul-2005 12:57
Localitate: bucuresti

Mesajde flipkp » Sâm 29-Oct-2005 20:15

Urmaresc acest forum pentru a-si bate joc de noi. Sigur, ca NU voi apela la ei niciodata. Exista mecanici mai buni si mai amabili decat cei de acolo.

Dan_M
de-abia inscris
Mesaje: 1
Membru din: Sâm 03-Dec-2005 18:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde Dan_M » Sâm 03-Dec-2005 19:02

Referitor la calitatea lucrarilor in service-ul ATS:

In 2002, ianuarie am cumparat un Citroen Xsara 2.0HDI. Prin vara, ma loveste unul in spate, normal merg al service, rezultatul: dupa reparatie, manerul hayon ului si panoul de finisaj interior au clemele rupte, tabla la interior nici macar nu au indreptat-o. Am platit, ce sa fac!!

In toamna, acelasi an, merg cu masina la revizie, fac revizia, plec. Dupa doua zile pe la ora 3.30 noaptea eram undeva langa Fagaras, "in the middle of nowhere". Masina se opreste, motorul nu mai pornea, desfac, ma uit, condurta care alimenteaza rampa comuna era desprinsa, pompa a aruncat motorina peste tot, toate conexiunile electrice si pisele adiacente erau pline cu motorina. Reusesc sa o fixez conducta la loc cat de cat. Ce s-a intamplat:Mecanicul, la revizie a folosit un ciocan ca sa bata in cheia pentru filtru, si-a luat avant si a atins conducta cu pricina, in loc sa o schimbe a lasat-o asa ( are niste zeci de atmosfere presiune). Oricum, m-am dus la service, normal, ce credeti ca imi zice boul ala " de ce ati umblat la motor, stiti ca puteti pierde garantia" - imi venea sa-i smulg inima din piept. Au schimbat conducta, insa eu am ramas cu masina inecata cu motorina, peste 3-a ani se vor coace toate plasticele de la mufe si cele care izoleaza firele!!!
In lumina celor intamplate mi-am zis ca nu mai calc pe la ei cate zile oi avea

OCTAVIAN.GHITA
Director Vanzari ATS
Mesaje: 71
Membru din: Sâm 24-Dec-2005 14:55
Localitate: BUCURESTI

raspuns

Mesajde OCTAVIAN.GHITA » Mie 04-Ian-2006 09:27

Sunt convins ca in anul 2006 nu se mai lucreaza cu ciocanul in service ATS. Puteti incerca revenind in service-ul nostru
Octavian

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Mie 04-Ian-2006 11:13

Domnule Octavian, va doresc din tot sufletul sa deveniti un Service respectabil, de care clientul sa fie multumit. Dar pana nu voi vedea macar 25% din membrii acestui forum multumiti de serviciile voastre, eu nu mai calc pe acolo. Daca vreti sa stiti si de ce, ne putem intalni odata (vin eu la service-ul din Pipera sau unde doriti) si va explic de ce nu mai calc prin acel service. :(

OCTAVIAN.GHITA
Director Vanzari ATS
Mesaje: 71
Membru din: Sâm 24-Dec-2005 14:55
Localitate: BUCURESTI

raspuns

Mesajde OCTAVIAN.GHITA » Mie 04-Ian-2006 11:17

va astept cu cea mai mare placere.
Ma puteti suna inainte la tel 0726.708.100
multumesc
Octavian

Nilatac
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Dum 15-Ian-2006 12:29
Localitate: Bucuresti

Mesajde Nilatac » Dum 15-Ian-2006 13:32

Domnule Ghita,

M-ati facut curios; ce functie aveti in cadrul ATS?

Am "cateva" probleme cu C4'ul meu si vreau sa stiu daca este cineva "competent" sa asculte sau imi racesc iar gura si imi consum nervii "fara numar"!?

Cu respect!

OCTAVIAN.GHITA
Director Vanzari ATS
Mesaje: 71
Membru din: Sâm 24-Dec-2005 14:55
Localitate: BUCURESTI

Mesajde OCTAVIAN.GHITA » Dum 15-Ian-2006 13:50

Pe acest forum este un subiect intitulat ''Intrebari pt echipa de vanzari ATS - Va raspunde Octavian'' unde m-am prezentat exact si am specificat domeniul in care vreau sa va ajut.
Constat ca nu ai citit acel capitol ceea ce inseamna ca in cazul tau mi-am racit gura scriind acolo povestea vietii mele.
Octavian

Nilatac
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Dum 15-Ian-2006 12:29
Localitate: Bucuresti

Mesajde Nilatac » Dum 15-Ian-2006 14:09

Faptul ca nu citesc toate post-urile de pe forum nu'ti scuza raspunsul "mi'am racit gura..." era mai simplu sa raspunzi la intrebare = director de vanzari.

Sincer, mi-ar fi rusine! Ma ocup de Vanzari Marketing & PR la o companie mare si asemenea probleme sa fi aparut in cadrul firmei pe care o conduc ar fi insemnat 2 lucruri : 1. ori e lumea nebuna si o conspiratie geo-cosmica e impotriva mea ori 2. personalul din subordinea mea are problme mari de comportamen sau pregatire profesionala.

:idea: Cu riscul de a fi redundant, nu vreau raul nimanui, dar reactia personalului nu e una, hai sa fiu baiat bun... customer oriented :)

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Dum 15-Ian-2006 15:28

Faptul ca nu citesc toate post-urile de pe forum nu'ti scuza raspunsul "mi'am racit gura..." era mai simplu sa raspunzi la intrebare = director de vanzari.

Din respect fata de ceilalti membrii este bine ca la incrierea pe un forum sa se citeasca posturile anterioare pt. a se evita repetarea anumitor problemute.

Nilatac
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Dum 15-Ian-2006 12:29
Localitate: Bucuresti

Mesajde Nilatac » Dum 15-Ian-2006 15:31

scuze pentru eventualele neplaceri cazate mebrilor acestui forum.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 16-Ian-2006 09:45

Cred ca e bine sa ne respectam unii pe altii. O atitudine nediplomata nu foloseste nimanui.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Lun 16-Ian-2006 17:57

Uiu, ce s-a infierbantat lumea! Zau, parca ar fi razboi intre clienti si vanzatori (service). Si eu care credeam ca "chevroanele" pacifica lumea...

Acum, la obiect.
Situatia din ATS nu e singulara. La fel e in spitale, in scoli, in armata, oriunde, in orice organizatie. Asta pentru ca lumea e cinica, toti alearga dupa eficienta si, normal, ultima care conteaza e biata veriga umana, amaratul de client (bolnal, militar, elev, profesor, ce-o mai fi). Credeti ca cei de la ATS sunt fericiti? Intrebati-i ce sefi au si mai vorbim! Merg pe ghicite ca li se urla in nas ca nu sunt clientii multumiti. Adesea, datorita unor sefi imbecili, angajatii, chiar cu functii de raspundere, incep sa dezerteze (sufleteste) din firma si cauta la alte orizonturi. Fenomenul e foarte des descris de sociologia organizatiilor.
Parerea mea e sa-i lasati pe oameni in pace si sa va vedeti de rable cum puteti (a la Nero - nu imparatul!), ca e mai simplu. Iar pe ei lasati-i sa vanda cat mai multe masini, ca ASTA e ocupatia lor de baza. Nu s-a inteles ca traim in Societatea de Vanzari? Uneori, nici sa vrea, oamenii astia nu va pot ajuta, serios.
Va salut!

OCTAVIAN.GHITA
Director Vanzari ATS
Mesaje: 71
Membru din: Sâm 24-Dec-2005 14:55
Localitate: BUCURESTI

Mesajde OCTAVIAN.GHITA » Lun 16-Ian-2006 18:26

Catre' nilatac''
Inteleg sa am dialoguri civilizate cu cei care vorbesc civilizat. Dar dvs ati fost cel care ati anuntat ca va raciti gura de pomana. Daca intentiile mele pe care le-am exprimat in capitolul mentionat nu sunt citite nu inseamna ca mi-am racit si eu gura de pomana ? La ce bun sa mai scriu atunci ?
Referitor la experienta pe care o aveti si functia in cadrul firmei dvs am tot respectul.
Octavian

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Lun 16-Ian-2006 18:52

Da' cat tam-tam se face si ati sarit pe bietul Nilatac ca nu a citit ce functie are domnul Octavian Ghita la ATS.
Pai dragi mai mari forumisti(Marian) "trageti la raspundere" un om si il acuzati ca nu are respesct fata de altii doar ca a pus o simpla intrebare care necesita un simplu raspuns???NU a cerut un sfat, nu a cerut nimic care sa necesite pagini de descriere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uitati esenta problemei, ca sa nu mai vorbim de offtopicul creat.
Spor!!

Nilatac
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Dum 15-Ian-2006 12:29
Localitate: Bucuresti

Mesajde Nilatac » Lun 16-Ian-2006 19:49

repet, daca te-am jignit intr-un fel, imi cer scuze, iar.

faptul ca am o istorie nu prea fericita cu compania, pe care o reprezinti voit sau nu, imi da dreptul de a fi recalcitrant cu orice are eticheta ats. soarta a facut sa fi tu.

nu am vrut sa para ca-ti dau lectii de viata. considera totul ca pe un sfat. faptul ca am ajuns sa despicam firul in 4 cu cereri de scuze si cozi pe sus, mi-l asum. cu aceasta ocazie imi cer iar scuze.

cu toate astea problemele mele, legate de masina mea, exista si vor exista independent de vointa mea sau de a ta.

singura alinare, este ca desi era weekend, tu erai atent si prompt la tot ceea ce reclamam pe forum. de laudat!

pacat ca nu era atent cine trebuie. dar este totusi un inceput. :idea:


Înapoi la “ATS - Bucuresti”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11814
    Cel mai nou membru alexseen