Sunteti multumiti de Service-ul ATS?
Moderator: Echipa Tehnica
acuma, sincer, nu cred ca e o problema cu AC-ul, la ralanti nu se opreste pentru ca nu face la fel de mult frig ca la turatie mai mare. oricum, atita vreme cit face rece si nu ai altceva de reclamat cred ca iti bati capul de pomana
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
am votat da pentru ca, la revizia de 15000 le-am spus de greierele din portiera stanga-fata.
am stat acolo pe tot timpul reviziei, sus, in camera de asteptare. au iesit cu masina de vreo 4 ori... per total vreo 1 ora au tot testat masina prin gropile de pe langa ATS.
s-a finalizat cu eliminarea zgomotului enervant.
PS: am indoit tabla de deasupra portierei spate testand sensibilitatea alarmei...

am stat acolo pe tot timpul reviziei, sus, in camera de asteptare. au iesit cu masina de vreo 4 ori... per total vreo 1 ora au tot testat masina prin gropile de pe langa ATS.
s-a finalizat cu eliminarea zgomotului enervant.
PS: am indoit tabla de deasupra portierei spate testand sensibilitatea alarmei...


NU
Ultima oara cand am fost la ei mi-am facut comanda de piese care trebuiau sa ajunga in 2 saptamani iar programarea la cateva zile de la data presupusa a venirii pieselor.
Bineinteles ca piesele nu au venit la timp desi nu am exclus DHL-ul ca varianta ("numai sa vina") la data comandarii acestora. Urmarea: am asteptat zile, am atarnat pe la ei ore, am dat zeci de telefoane, poate-poate reusesc sa-mi "strecoare" masina pe o rampa. M-am simtit ca un milog care nici nu a dat 3000 RON pe reparatiile alea si care parca din vina lui nu s-au corelat programarea la service cu sosirea pieselor in stoc. Asta numai ultima oara. Sa v-o spun si p-aia cand mi-au tinut masina o luna in parcare si mi-au luat si taxa de urgenta? Alta data...
Deci NU
Ultima oara cand am fost la ei mi-am facut comanda de piese care trebuiau sa ajunga in 2 saptamani iar programarea la cateva zile de la data presupusa a venirii pieselor.
Bineinteles ca piesele nu au venit la timp desi nu am exclus DHL-ul ca varianta ("numai sa vina") la data comandarii acestora. Urmarea: am asteptat zile, am atarnat pe la ei ore, am dat zeci de telefoane, poate-poate reusesc sa-mi "strecoare" masina pe o rampa. M-am simtit ca un milog care nici nu a dat 3000 RON pe reparatiile alea si care parca din vina lui nu s-au corelat programarea la service cu sosirea pieselor in stoc. Asta numai ultima oara. Sa v-o spun si p-aia cand mi-au tinut masina o luna in parcare si mi-au luat si taxa de urgenta? Alta data...
Deci NU
Slava Domnului, pana acum (25.000 km) nu am avut nici o problema cu C4.
Am ajuns la ATS Pipera numai pentru revizii, rechemari, accesorii suplimentare si sa cumpar parfum. Totul a decurs normal, aproape ca si cum m-as fi dus la un supermarket, fara insistente, fara nervi, fara nevoia de a sparge geamuri sau capete. Pentru asta, au un punct.
In plus, din cauza programului meu, am fost nevoit sa sun de doua ori in ultima clipa si sa anunt ca doresc o reprogramare, din cauza ca nu pot ajunge la ora stabilita. Nimeni de la ATS nu s-a ofuscat, m-au intrebat cand mi-ar fi cel mai usor sa vin si au incercat sa ma reprogrameze ca sa-mi fie bine. Pentru asta, le-as mai da un punct.
Apropos de cumparat parfum de la ATS, cred ca nu poate fi nimic mai hidos decat un C4 cu bradutz mirositor atarnat de oglinda... Nici macar un Volvo XC90 cu folie de plastic pusa pe scaune nu se compara cu barbaria asta :-)
Am ajuns la ATS Pipera numai pentru revizii, rechemari, accesorii suplimentare si sa cumpar parfum. Totul a decurs normal, aproape ca si cum m-as fi dus la un supermarket, fara insistente, fara nervi, fara nevoia de a sparge geamuri sau capete. Pentru asta, au un punct.
In plus, din cauza programului meu, am fost nevoit sa sun de doua ori in ultima clipa si sa anunt ca doresc o reprogramare, din cauza ca nu pot ajunge la ora stabilita. Nimeni de la ATS nu s-a ofuscat, m-au intrebat cand mi-ar fi cel mai usor sa vin si au incercat sa ma reprogrameze ca sa-mi fie bine. Pentru asta, le-as mai da un punct.
Apropos de cumparat parfum de la ATS, cred ca nu poate fi nimic mai hidos decat un C4 cu bradutz mirositor atarnat de oglinda... Nici macar un Volvo XC90 cu folie de plastic pusa pe scaune nu se compara cu barbaria asta :-)
Eu am ajuns de 2 ori la ATS pana acum (excluzand rididcarea masinii)...
1 - revizia de 1500-2500 si 2 - un greierash in portiera
De ambele dati calificativul e "prost"... In ce sens???
0. Problemele semnalate nu au fost rezolvate...
1. La capitolul politete si amabilitate... no comment (data viitoare fac scandal monstru)...
2. La capitolul solutii oferite... parca ma aflam intr-un garaj de bloc... cu "daca" si cu "parca"...
In concluzie, "PROST"!
1 - revizia de 1500-2500 si 2 - un greierash in portiera
De ambele dati calificativul e "prost"... In ce sens???
0. Problemele semnalate nu au fost rezolvate...
1. La capitolul politete si amabilitate... no comment (data viitoare fac scandal monstru)...
2. La capitolul solutii oferite... parca ma aflam intr-un garaj de bloc... cu "daca" si cu "parca"...
In concluzie, "PROST"!
Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR
Citroën C4 Coupé VTR
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
nu domnule nu sunt multumit ,am fost cu masina la ei si nu au stiut ce are pina nu am iesit cu ea la plimbare dupa care s-au invirtit 3 mecanici pe linga ea sa dea cu parerea,pe lista de preturi apare ornamentul bara fata 1.6mil si la service zic ca costa 3.5 mil,dar nu il au pe stoc il cer pe cel dintro bucata si zic ca nu se poate ca la mine trebuie din 3 buc ,frate pe ala il vreau dintro bucata nu ca la dumneavostra trebuie din trei (nu stiu frate ce au parca sunt batuti in cap)una peste alta cred ca doar casierita este intreaga la minte.
am votat da
oricum sint doar cu 3000km la bord la C5
am avut si antipollution fault..dar a fost motorina
am avut si siguranta arsa la faza scurta chiar cind am ridicat-o dar au fost promti
acum am gasit oglinda stinga praf.....sa vedem cit dureaza inlocuirea ,,,pe casco...sper sa-mi mentin parerea ok si dupa aceasta operatiune
oricum sint doar cu 3000km la bord la C5
am avut si antipollution fault..dar a fost motorina
am avut si siguranta arsa la faza scurta chiar cind am ridicat-o dar au fost promti
acum am gasit oglinda stinga praf.....sa vedem cit dureaza inlocuirea ,,,pe casco...sper sa-mi mentin parerea ok si dupa aceasta operatiune
service ATS
Am observat ca in general sunteti multumiti cei care de fapt aveti km putini parcursi. Cum poti sa fii nemultumit la o masina cu km putini? Astept sa vad pareri ale celor cu mai mult de 100.000. pt ca de acolo incepe sa se vada valoarea unui service.
Poate n-am dreptate, dar e doar o parere. Oricum merg si eu la Timisoara peste 2 saptamani, cu probleme electrice serioase (zic eu). Dar... am incredere.
Poate n-am dreptate, dar e doar o parere. Oricum merg si eu la Timisoara peste 2 saptamani, cu probleme electrice serioase (zic eu). Dar... am incredere.

Reclamatie C4 service ATS Pipera
Catre,
Serviciului de Relatii cu Clientii Citroen-Romania
Numele meu este Oancea George si am achizitionat in sistem leasing prin intermediul firmei mele SC SOLID INSTALL GROUP SRL, o masina Citroen C4 cu nr. de inmatriculare B 55 SLD, numar de autentificare VE7LCNFUC74478904, in luna august 2006, de la concesionarul ATS Titulescu.
Dupa primul traseu la drum lung, autostrada Buc-Constanta, mi-am dat seama ca autoturismul are probleme la directie, trage rau dreapta. Acest fapt a fost semnalat in cadrul service-ului ATS Pipera la revizia de 2000km. Raspunsul fugitiv pe care l-am primit a fost ca e drumul inclinat. Fiind grabit, trebuia sa plec in afara tarii, am iesit cu autoturismul din service doar cu revizia rezolvata.
In drumul cu peripetii prin Europa, circa 8000km, am fost deranjat la maxim de aceasta problema a masinii. Masina trage dreapta si la viteze mici dar este foarte suparator la viteze mai mari, cand trebuie sa tii contra de volan ca sa mentii masina pe directie dreapta. Acest fapt a fost chiar infricosator punandu-mi siguranta mie si a familiei mele in pericol, tinand cont de vitezele cu care se circula in afara 130-140km/h.
La 13000 de km am hotarat sa revin la service sa rezolv problema cu revizia la 15000km si in special sa rezolv problema cu DIRECTIA. Dupa verificari, rasverificari, schimbare roti stanga-dreapta, fata-spate, echilibrari, geometrii, etc s-a eliberat masina cu proble „rezolvata”. Cand am facut nici 5km mi-am dat seama ca problema persista si am revenit la service sa-i instiintez pe cei avizati. Dupa ce am facut o proba de traseu cu unul din mecanicii ATS Pipera service, persoana mi-a dat dreptate si dupa verificari ulterioare si foarte mult timp pierdut aproximativ 6 ore mi s-a spus ca este o problema de la coloana de directie.
S-a facut comanda in Frata pentru aceasta piesa pe data de 27.12.2006 si piesa trebuia sa ajunga initial pe data de 10.01.2007 dar a sosit pe data de 16-17.01.2007. Despre aceasta piesa am aflat dupa cele zeci de telefoane la cele doua departamente: receptie si piese.
Dupa ce am aflat ca piesa a sosit la ATS Pipera bineinteles ca a trebuit sa fac o alta programare in afara de cea din data de 10.01.2007. Programarea s-a facut bineinteles fara vreo prioritate pe la sfarsitul lunii ianuarie 2007. La data programarii (nu mai tin minte data exacta) s-a schimbat piesa s-au refacut echilibrari, geometrii si mi s-a inapoiat masina cu problema „IAR REZOLVATA”. Dupa nici 5km am realizat ca directia tot nu e rezolvata dupa ce mi s-a spus ca a fost verificata de CTC(control tehnic de calitate).
Luni pe data de 05.02.2007 am facut o alta programare in care trebuie sa testez masina impreuna cu un expert de la Citroen Romania. Nu astept mare lucru nici din aceasta a 5-a vizita la service Citroen.
In concluzie am cumparat o masina noua si din primii 100km avea probleme, dupa 4 vizite la service-ul dvoastra (am dovezi pe hartie pentru toate) NU S-A REZOLVAT NIMIC. Masina are acum aproximativ 15000km.
In cazul in care nici din de aceasta data nu se rezolva problema directiei voi face scris in Franta la Citroen si sunt dispus sa fac demersurile pentru judecata.
In ce consta de fapt garantia de 3ani???Din cate stiu un produs caruia nu i se rezolva aceeasi problema in interval scurt se schimba sau se returneaza banii. Eu nu vreau banii, nici alta masina, vreau doar sa rezolvam masina cumparata.
Astept un raspuns din partea dvoastra cat mai curand.
03.02.2007 George Oancea
Serviciului de Relatii cu Clientii Citroen-Romania
Numele meu este Oancea George si am achizitionat in sistem leasing prin intermediul firmei mele SC SOLID INSTALL GROUP SRL, o masina Citroen C4 cu nr. de inmatriculare B 55 SLD, numar de autentificare VE7LCNFUC74478904, in luna august 2006, de la concesionarul ATS Titulescu.
Dupa primul traseu la drum lung, autostrada Buc-Constanta, mi-am dat seama ca autoturismul are probleme la directie, trage rau dreapta. Acest fapt a fost semnalat in cadrul service-ului ATS Pipera la revizia de 2000km. Raspunsul fugitiv pe care l-am primit a fost ca e drumul inclinat. Fiind grabit, trebuia sa plec in afara tarii, am iesit cu autoturismul din service doar cu revizia rezolvata.
In drumul cu peripetii prin Europa, circa 8000km, am fost deranjat la maxim de aceasta problema a masinii. Masina trage dreapta si la viteze mici dar este foarte suparator la viteze mai mari, cand trebuie sa tii contra de volan ca sa mentii masina pe directie dreapta. Acest fapt a fost chiar infricosator punandu-mi siguranta mie si a familiei mele in pericol, tinand cont de vitezele cu care se circula in afara 130-140km/h.
La 13000 de km am hotarat sa revin la service sa rezolv problema cu revizia la 15000km si in special sa rezolv problema cu DIRECTIA. Dupa verificari, rasverificari, schimbare roti stanga-dreapta, fata-spate, echilibrari, geometrii, etc s-a eliberat masina cu proble „rezolvata”. Cand am facut nici 5km mi-am dat seama ca problema persista si am revenit la service sa-i instiintez pe cei avizati. Dupa ce am facut o proba de traseu cu unul din mecanicii ATS Pipera service, persoana mi-a dat dreptate si dupa verificari ulterioare si foarte mult timp pierdut aproximativ 6 ore mi s-a spus ca este o problema de la coloana de directie.
S-a facut comanda in Frata pentru aceasta piesa pe data de 27.12.2006 si piesa trebuia sa ajunga initial pe data de 10.01.2007 dar a sosit pe data de 16-17.01.2007. Despre aceasta piesa am aflat dupa cele zeci de telefoane la cele doua departamente: receptie si piese.
Dupa ce am aflat ca piesa a sosit la ATS Pipera bineinteles ca a trebuit sa fac o alta programare in afara de cea din data de 10.01.2007. Programarea s-a facut bineinteles fara vreo prioritate pe la sfarsitul lunii ianuarie 2007. La data programarii (nu mai tin minte data exacta) s-a schimbat piesa s-au refacut echilibrari, geometrii si mi s-a inapoiat masina cu problema „IAR REZOLVATA”. Dupa nici 5km am realizat ca directia tot nu e rezolvata dupa ce mi s-a spus ca a fost verificata de CTC(control tehnic de calitate).
Luni pe data de 05.02.2007 am facut o alta programare in care trebuie sa testez masina impreuna cu un expert de la Citroen Romania. Nu astept mare lucru nici din aceasta a 5-a vizita la service Citroen.
In concluzie am cumparat o masina noua si din primii 100km avea probleme, dupa 4 vizite la service-ul dvoastra (am dovezi pe hartie pentru toate) NU S-A REZOLVAT NIMIC. Masina are acum aproximativ 15000km.
In cazul in care nici din de aceasta data nu se rezolva problema directiei voi face scris in Franta la Citroen si sunt dispus sa fac demersurile pentru judecata.
In ce consta de fapt garantia de 3ani???Din cate stiu un produs caruia nu i se rezolva aceeasi problema in interval scurt se schimba sau se returneaza banii. Eu nu vreau banii, nici alta masina, vreau doar sa rezolvam masina cumparata.
Astept un raspuns din partea dvoastra cat mai curand.
03.02.2007 George Oancea
Azi am ajuns la ATS pentru a 5-a oara cu greieri in usa dreapta si cu alte probleme.
Cand i-am spus "domnului" de la receptie de greieri a spus ca "cum, nu s-au rezolvat?" dupa ce ultima data cand am fost la ei mi-a spus ca data viitoare cand o sa vin la ei pentru schimba radioul (penultima data au decis ca trebuie sa-mi schimbe radioul care pierdea frecventa ca la balamuc) or sa-mi faca si greierii. Au spus ok, tinand cont ca este a 5-a oara, o sa-mi faca programare in Baneasa.
In fine, au terminat treaba, si s-a facut individul ca totul este bine, a uitat de programare. M-am dus la el, i-am adus aminte, si mi-a spus ca sa sun eu in baneasa si sa-mi fac programare acolo, ca imi da numarul el de telefon, ca acolo sunt "tehnicienii", de parca in pipera sunt tampitii sau te miri cine, dar nu aia care rezolva problemele.
In fine, eu sunt complet dezgustat de ei. O sa le fac o reclamatie cat de curand pe undeva sa simta si ei putin din ce simt eu ;).
Nu mai spun atitudinea celor de la receptie care mie imi face impresia ca singurul lor interes este sa te injure putin ca sa pleci acasa sa-i lasi pe ei in pace sa doarma.
Cand i-am spus "domnului" de la receptie de greieri a spus ca "cum, nu s-au rezolvat?" dupa ce ultima data cand am fost la ei mi-a spus ca data viitoare cand o sa vin la ei pentru schimba radioul (penultima data au decis ca trebuie sa-mi schimbe radioul care pierdea frecventa ca la balamuc) or sa-mi faca si greierii. Au spus ok, tinand cont ca este a 5-a oara, o sa-mi faca programare in Baneasa.
In fine, au terminat treaba, si s-a facut individul ca totul este bine, a uitat de programare. M-am dus la el, i-am adus aminte, si mi-a spus ca sa sun eu in baneasa si sa-mi fac programare acolo, ca imi da numarul el de telefon, ca acolo sunt "tehnicienii", de parca in pipera sunt tampitii sau te miri cine, dar nu aia care rezolva problemele.
In fine, eu sunt complet dezgustat de ei. O sa le fac o reclamatie cat de curand pe undeva sa simta si ei putin din ce simt eu ;).
Nu mai spun atitudinea celor de la receptie care mie imi face impresia ca singurul lor interes este sa te injure putin ca sa pleci acasa sa-i lasi pe ei in pace sa doarma.
100xNUUU. nu mai vreau sa mai aud de ats!!!
niste mincinosi pe fata! zic ca fac proba de drum si ei nici nu misca masina de pe rampa, ca schimba piese
am fost la revizie, am reclamat 2 probleme:
1 - boxa fata distorsiona - cica au schimbat-o dar face la fel!!!
2 - tremurat la plecarea de pe loc - cica au aoerisit ambreiajul, aiurea face la fel!!!
niste mincinosi pe fata! zic ca fac proba de drum si ei nici nu misca masina de pe rampa, ca schimba piese
am fost la revizie, am reclamat 2 probleme:
1 - boxa fata distorsiona - cica au schimbat-o dar face la fel!!!
2 - tremurat la plecarea de pe loc - cica au aoerisit ambreiajul, aiurea face la fel!!!
Dupa 4 ani de ATS pot sa trag linie si sa fac un bilant.
Per ansamblu sunt multumit de serviciile lor, dovada fiind faptul ca in 2 sp trebuie sa-mi vina a doua masina luata de la ei.
Toate masinile au probleme si toate service-urile de reprezentanta au probleme. Cine a calcat in service-ul Porche o sa aprecieze foarte mult service-ul Citroen.
Normal cand dai o gramada de bani pe o masina ai pretentia ca ea sa fie lipsita de probleme si te astepti ca dealerul sa ofere servicii rapide si de calitate, din pacate nu se intampla intotdeauna asa, insa ATS-ul nu este nici mai bun si nici mai rau decat alti dealeri din RO.
Contra:
Vara trecuta am facut revizia de 40000 KM (ceea ce a implicat si schimbul de ulei), ca sa ma trezesc in iarna ca mi se aprinde avertizorul de ulei. Am completat cu 2.5 l. Am sunat la Citroen si cu greu am reusit sa obtin o programare in 2 sp. Dupa o zi de stat in service mi-au zis ca e imperativ sa schimb amortizoare,bucse samd. Bine, bine....dar cum de am ramas fara ulei..."Aaaa, pentru asta nu avem nici o explicatie, am verifcat, am analizat" bla,bla,bla...Sunt convins ca la revizie nu au pus cei 3.5l.
De mai bine de doua luni astept telefonul lor ca sa-mi confirme comanda de amortizoare.
Daca ai vreo treaba de tinichigerie fugi de ATS. Sta martora capota mea, cat si suruburile pe care au uitat sa le mai prinda.
PRO:
Se misca repede.
In principiu problemele se rezolva, totul e sa ai rabdare.
Per ansamblu sunt multumit de serviciile lor, dovada fiind faptul ca in 2 sp trebuie sa-mi vina a doua masina luata de la ei.
Toate masinile au probleme si toate service-urile de reprezentanta au probleme. Cine a calcat in service-ul Porche o sa aprecieze foarte mult service-ul Citroen.
Normal cand dai o gramada de bani pe o masina ai pretentia ca ea sa fie lipsita de probleme si te astepti ca dealerul sa ofere servicii rapide si de calitate, din pacate nu se intampla intotdeauna asa, insa ATS-ul nu este nici mai bun si nici mai rau decat alti dealeri din RO.
Contra:
Vara trecuta am facut revizia de 40000 KM (ceea ce a implicat si schimbul de ulei), ca sa ma trezesc in iarna ca mi se aprinde avertizorul de ulei. Am completat cu 2.5 l. Am sunat la Citroen si cu greu am reusit sa obtin o programare in 2 sp. Dupa o zi de stat in service mi-au zis ca e imperativ sa schimb amortizoare,bucse samd. Bine, bine....dar cum de am ramas fara ulei..."Aaaa, pentru asta nu avem nici o explicatie, am verifcat, am analizat" bla,bla,bla...Sunt convins ca la revizie nu au pus cei 3.5l.
De mai bine de doua luni astept telefonul lor ca sa-mi confirme comanda de amortizoare.
Daca ai vreo treaba de tinichigerie fugi de ATS. Sta martora capota mea, cat si suruburile pe care au uitat sa le mai prinda.
PRO:
Se misca repede.
In principiu problemele se rezolva, totul e sa ai rabdare.
-
- pasionat
- Mesaje: 322
- Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
- Localitate: constanta
-
- pasionat
- Mesaje: 322
- Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
- Localitate: constanta
@zanganel- george oancea : eu deja am plangerea la OPC facuta.Deocamdata masina sta in service la "reparat" dar la urmatoarea receptie ma duc impreuna cu OPC si cu un specialist de-al lor.Deja cand au auzit si de astia de la OPC au spus ca-mi vor da si masina la schimb!
Ardeti-i de peste tot oameni buni, numai impreuna putem face ceva pentru noi si pentru viitorii nefericiti care-si mai cumpara C4
Ardeti-i de peste tot oameni buni, numai impreuna putem face ceva pentru noi si pentru viitorii nefericiti care-si mai cumpara C4
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO