Citroen C1 - pret de intrare

Dealer/service Citroen

Moderator: Echipa Tehnica

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 10-Feb-2006 11:00

Arise scrie:Pentru cei care compara C1 cu Matiz, de ce nu comparati si C3/C4 cu Logan? Cred ca este acelasi lucru...


De ce nu citesti tu cu atentie inainte sa scrii.
Era vorba de calitatea plasticelor, de interior si nu de masina in ansamblu :wink:. Te-ai urcat in vreun C1, pana acum??? Urca-te si dupa aia ne zici si noua ce si cum, bineinteles ca va fi doar parerea ta, la fel cum ne expunem si noi parerile aici.

COSTIN MUNTEANU
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Vin 13-Ian-2006 12:02
Localitate: Constanta

Mesajde COSTIN MUNTEANU » Vin 10-Feb-2006 12:27

daca vezi calitatea materialelor din interiorul de la fabia htp ...

Avatar utilizator
m.s.
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Dum 10-Iul-2005 16:42
Localitate: cluj

Mesajde m.s. » Vin 10-Feb-2006 12:50

Pana la urma spuneti-mi voi o masina in jurul a 10000 EUR, cu interior de calitate. Eu la ce am vazut, au cam aceleasi plastice cu imbinari mai mult sau mai putin fericite. :cry:

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 10-Feb-2006 13:13

Pai nu prea sunt, d-aia am facut comparatie cu ceva mai jos la pret, adica matizul :D

maximus
pasionat
Mesaje: 151
Membru din: Mar 06-Sep-2005 14:21
Localitate: bucuresti

Mesajde maximus » Sâm 11-Feb-2006 00:17

NUBIRA II 10400 EURO CALITATEA MATERIALELOR BUNA CHIAR FOARTE BUNA IAR DOTAREA ESTE EXCELENTA ( A.B.S. AER COND. 4 GEAM ELEC. ETC.)
CITROEN C3 1.1i (vandut).
HYUNDAI ACCENT 1.5 CRDI 110CP.
OPEL COMBO 1.7 DTI 75 CP.

COSTIN MUNTEANU
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Vin 13-Ian-2006 12:02
Localitate: Constanta

Mesajde COSTIN MUNTEANU » Sâm 11-Feb-2006 12:23

Nubira e o masina accepabila ("gets you where you want to go"), are o calitate buna la pretul ei.
dar eu zic sa nu pornim de la comparatia pretului. si sa cautam o masina cu un pret mai mic pt a compara C1. mai bine ar trebui sa plecam de la aceeasi categorie.
de ex C1 comparat cu matizul nu inseamna o comparatie eronata. gresit ar fi sa ne uitam exclusiv la materialele din interior si sa spunem ca sunt la fel si deci C1 are un pret nejustificat de mare.
cred ar mai tb sa ne uitam si la performantele dinamice, la comportamentul trenului de rulare, la ergonomia postului de conducere, s.a.m.d.
aici matizul nu exceleaza (avem 4 la firma incepand cu van-ul si terminand cu cea full-option. daca dai drumul la aer conditionat, depasirea unei dube de marfa devine o actiune cu adevarat temerara :) )
daca ar fi sa ma iau dupa ce spune Mugurel, la C1 lucrurile stau destul de diferit.
la asta daca mai adaugam si diferenta de "batranete" a proiectului, pretul de revanzare si nu in ultimul rand chiar imaginea de marca, probabil ca diferenta de pret va fi in mare parte de inteles.

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Sâm 11-Feb-2006 13:17

maximus scrie:NUBIRA II 10400 EURO CALITATEA MATERIALELOR BUNA CHIAR FOARTE BUNA IAR DOTAREA ESTE EXCELENTA ( A.B.S. AER COND. 4 GEAM ELEC. ETC.)


Eu zic sa nu comparam Nubira cu C1. Un C1 se adreseaza EXCLUSIV persoanelor care au nevoie de o masina mica de oras cu un consum minim, iar daca folosesti Nubira numai in oras cu lipsa de putere de care stim toti, cu un cuplu complet aleator si cu IMPOSIBILITATEA parcarii acesteia in spatii inguste (de ex in Roma) chiar daca are materiale de mai buna factura inauntru, cred ca este o masina prea scumpa. Si asta pentru ca vei cheltui cel putin 2-3 litri de benzina in plus pentru fiecare parcare zilnica! :lol: :lol: :lol:

Va intrebati atunci de ce Smartul se mai vinde la peste 14000 de Euro?
Parerea mea este ca C1 face zile grele Smartului. Chiar stiati ca este scoasa fabrica de Smart la vanzare pentru ca este nerentabila, desi se vinde foarte bine?

De ce nu comparati C1 cu gemenele ei: 107 si Aygo? Stiati ca 3 masini identice au trei preturi complet diferite?
Eu gasesc C1 o super afacere daca o iei pentru ce a fost creeata. Si daca vrei sa iesi dintr-o parcare ingusta repede pentru ca vine vreunul cu un mertzan din spate, C1 iese cel mai repede in fata oricarui Matiz, Logan sau Nubira. Si daca intra Mertzanul in C1 mai scapi si cu viata! :wink: :wink: :wink:
pentru ca are 4 stele la EuroNCAP. Nici Smartul nu are stelele astea.

maximus
pasionat
Mesaje: 151
Membru din: Mar 06-Sep-2005 14:21
Localitate: bucuresti

Mesajde maximus » Sâm 11-Feb-2006 14:34

EU AM RASPUNS STRICT REFERITOR LA PRET SI CALITATE NU AM COMPARAT CU C1 SAU MATIZ
STIU SI EU CA NUBIRA FACE PARTE DIN ALTA CATEGORIE
CITROEN C3 1.1i (vandut).

HYUNDAI ACCENT 1.5 CRDI 110CP.

OPEL COMBO 1.7 DTI 75 CP.

Avatar utilizator
MoonStorm
pasionat
Mesaje: 149
Membru din: Mie 16-Mar-2005 22:56
Localitate: Bucuresti

Mesajde MoonStorm » Dum 12-Feb-2006 18:57

Nu vreau sa aud comparatii complet nepotrivite cu matize, nubire sau alte tampenii. C1, Aygo si 107 sunt unice, deosebite... Ca design exterior C1 mi se pare cel mai reusit. Dar asta e doar o parere subiectiva.

Inca nu pot sa fac o comparatie cu modelul de la Toyota. N-am avut timp sa intreb prin reprezentante de el, iar site-ul deocamdata e jos. Am intrebat si la SIAB detalii despre ambele modele (erau una langa cealalta :) ). Echiparile pe Aygo sunt superioare celor de pe C1. Era si un pic normal sa fie asa: Toyota nu s-a incurcat niciodata in optionale. Astept pe cineva care cunoaste echiparile de pe versiunile Aygo sa vina cu mai multe detalii.

Avatar utilizator
balanel
pasionat
Mesaje: 403
Membru din: Joi 12-Mai-2005 14:30
Localitate: bucuresti

Mesajde balanel » Lun 13-Feb-2006 16:54

indiferent de cat ar fi de avantajos pretul lui c1 fata de celelalte din clasa ei, pentru mine, ca roman, este mult. cel putin pentru salariul meu.
si daca as putea poate sa iau in rate varianta de baza, de 8000 de euro, nu mi se pare normal sa platesc 7 ani rate la o masina fabricata in 2006, dar echipata ca in 1986...
adica puteam sa ma lipsesc de abs-ul care ii umfla pretul, pentru servodirectie, sistem audio, aer conditionat, precum si celebrul ... turometru!
citroen - o pasiune permanenta

costis
simpatizant
Mesaje: 54
Membru din: Mie 15-Iun-2005 14:35
Localitate: Bucuresti

Mesajde costis » Lun 13-Feb-2006 17:29

balanel scrie:indiferent de cat ar fi de avantajos pretul lui c1 fata de celelalte din clasa ei, pentru mine, ca roman, este mult. cel putin pentru salariul meu.
si daca as putea poate sa iau in rate varianta de baza, de 8000 de euro, nu mi se pare normal sa platesc 7 ani rate la o masina fabricata in 2006, dar echipata ca in 1986...
adica puteam sa ma lipsesc de abs-ul care ii umfla pretul, pentru servodirectie, sistem audio, aer conditionat, precum si celebrul ... turometru!


M-am uitat la peugeot 107 si are preturi aproape identice cu C1. Pentru varianta de intrare dai mai mult cu 100 de euro dar are servodirectie.

Avatar utilizator
C4_VTS
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Joi 24-Noi-2005 14:44
Localitate: Constanta

Mesajde C4_VTS » Joi 16-Feb-2006 18:38

C1 isi va face loc pe piata din Romania datorita pretului, consumului mic si a clientilor care, in conditiile de trafic actuale (cu teama ma gandesc ce se va intampla peste 4 -5 ani in conditiile cresterii parcului auto national) vor simti nevoia de o masina mai mica dar care sa le ofere cat mai multe la un pret atractiv - si Cred ca C1 are toate sansele.
E posibil ca ATS sa renunte sa importe varianta 1.1 de pe c3 care concureaza ca pret cu C1 si astfel C1 va cunoaste acea explozie in vanzari pe care a avut-o C3 in 2005 si asta datorita pretului care s-a situat intre 9571 DDP si mai nou 10076 DDP.
Eu am mers cu un C1 in Spania prin Septembrie si mi s-a parut FUN.
Exact ce spunea Mugurel, daca ar fi sa iei traficul din Roma , cu stradutele lor inguste ce ai alege ca masina de zi cu zi...in nici un caz C6 nu?

Avatar utilizator
balanel
pasionat
Mesaje: 403
Membru din: Joi 12-Mai-2005 14:30
Localitate: bucuresti

Mesajde balanel » Joi 16-Feb-2006 18:55

sunt sigur ca daca as trai la roma, as alege un c1 nou.
dar sa nu uitam ca traim in romania. sigur o sa fie cateva c1 cumparate, dar da-mi voie sa te contrazic in cresterea pietei. pai de unde bani?
piata s-a cam saturat. urmeaza o perioada in care cei care au deja 2-3 masini mai isi iau una sau isi innoiesc "colectia".
chiar sunt curios daca se va ajunge vreodata in romania ca autoturismele sa devina bunuri de consum accesibile omului de rand.
anul trecut, a fost conform statisticilor, o crestere uimitoare a vanzarilor de masini noi. dar in valoare absoluta, doar 1% dintre romani si-au cumparat o masina noua.
la un salariu de 180 de euro pe luna, cum am eu, cam in cat timp crezi ca o sa strang bani de c1?
citroen - o pasiune permanenta

Avatar utilizator
C4_VTS
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Joi 24-Noi-2005 14:44
Localitate: Constanta

Mesajde C4_VTS » Joi 16-Feb-2006 19:31

Eu te asigur ca vor fi mai mult decat "cateva", estimarile fiind in jurul a 800 de bucati/2006. Faptul ca in 2005 piata a avut o explozie de vanzari, nu inseamna ca anul acesta toti dealerii isi vor inchide showroomurile din lipsa de clienti. Pentru asta exista oferte, modele noi....
Si, nu vreau sa te superi pe mine, dar la salariul de 180 de euro pe luna, nu esti client de C1.Pentru asta se fabrica LOGAN. Pentru cei cu posibilitati financiare reduse, dar care vor un autoturism nou.

COSTIN MUNTEANU
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Vin 13-Ian-2006 12:02
Localitate: Constanta

Mesajde COSTIN MUNTEANU » Vin 17-Feb-2006 09:23

balanel scrie:sunt sigur ca daca as trai la roma, as alege un c1 nou.
dar sa nu uitam ca traim in romania. sigur o sa fie cateva c1 cumparate, dar da-mi voie sa te contrazic in cresterea pietei. pai de unde bani?
piata s-a cam saturat. urmeaza o perioada in care cei care au deja 2-3 masini mai isi iau una sau isi innoiesc "colectia".
chiar sunt curios daca se va ajunge vreodata in romania ca autoturismele sa devina bunuri de consum accesibile omului de rand.
anul trecut, a fost conform statisticilor, o crestere uimitoare a vanzarilor de masini noi. dar in valoare absoluta, doar 1% dintre romani si-au cumparat o masina noua.
la un salariu de 180 de euro pe luna, cum am eu, cam in cat timp crezi ca o sa strang bani de c1?


"no offense" dar nisa tintita de C1 nu este cetateanul cu venit mediu de 200-300 euro/luna. nu are cum.
o nisa importanta pot fi masinile de firma. aici inlocuirile sunt ceva mai dese (noi la firma de ex inlocuim o masina dupa 3 max 4 ani de exploatare). iar pt multe companii a face fata traficului din ce in ce mai aglomerat (de ex Constanta a inceput sa se apropie f mult de Bucuresti ca aglomeratie :( ) este ceva f important.


Înapoi la “ATS - Bucuresti”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo