Intrebari pt. ATS

Dealer/service Citroen

Moderator: Echipa Tehnica

OCTAVIAN.GHITA
Director Vanzari ATS
Mesaje: 71
Membru din: Sâm 24-Dec-2005 14:55
Localitate: BUCURESTI

Mesajde OCTAVIAN.GHITA » Vin 13-Ian-2006 14:52

Suntem pe drumul ce bun si noi

danpopa
pasionat
Mesaje: 136
Membru din: Mar 11-Oct-2005 13:05
Localitate: Bucuresti

Mesajde danpopa » Vin 13-Ian-2006 15:22

va multumesc pentru raspuns.

dar cred ca ar fi bine daca ati pune pe siteul www.citroen.ro lista cu service-urile agreate pe anul 2006, ca sa nu mai aiba si altii surprize.

e drept ca pe pagina dealerilor situatia s-a schimbat, dar aici e vorba de ultima pagina din Carnetul de intretinere (sau cum se numeste) - adica pagina 3, unde sunt inscrisi partenerii agreati.

va doresc mult succes in progresul de imbunatatire a calitatii serviciilor - la service.

(eu personal sunt multumit de ATS Titulescu, de standul de la SIAB 2005, dar nu si de preturile la covorasele cumparate din ATS Pipera. despre service ATS, inca nu am facut cunostinta cu el, datorita reclamelor si reclamatiilor)
Xsara 1.6 / C4 1.4

OCTAVIAN.GHITA
Director Vanzari ATS
Mesaje: 71
Membru din: Sâm 24-Dec-2005 14:55
Localitate: BUCURESTI

Mesajde OCTAVIAN.GHITA » Vin 13-Ian-2006 15:37

Fii te rog curajos si vino la noi in service la revizie

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Vin 13-Ian-2006 16:32

OCTAVIAN.GHITA scrie:Fii te rog curajos si vino la noi in service la revizie


Parerea mea este ca ar fi normal sa vina orice client la service. Punct.
Nu trebuie sa aiba curaj sau vreo doza de nebunie... :D

Parerea mea dupa ce am vazut evolutiile din ultimul an la ATS si in general in toata reteaua este ca a crescut foarte mult calitatea serviciilor la Citroen.
In plus va pot spune ca sunt service-uri de prestigiu care nici nu au auzit de control de calitate sau (si asta ca sa fiu si mai rau) care iti factureaza schimb ulei si filtru, iar mecanicii nu inlocuiesc filtrul!

COSTIN MUNTEANU
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Vin 13-Ian-2006 12:02
Localitate: Constanta

Mesajde COSTIN MUNTEANU » Vin 13-Ian-2006 16:38

Domnule Octavian Ghita,

Mie tot nu mi s-a raspuns la intrebare. Cine face service la Constanta?
Unde se rezolva problemele service daca apar? De exemplu inlocuirea unui proiec tor de ceata? Sau daca masina nu mai este functionala si trebuie dusa la service, unde se poate duce? Sa inteleg ca e o intrebare grea de tot si ca atare se ocoleste?

Dupa logica mea, lucrand in IT pe partea de servicii, normal este ca intai sa ofer o alternativa cel putin identica daca nu mai buna si apoi sa inchei colaborarea cu un partener actual.
Motivarea cu alinierea la standardele citroen ce legatura are cu intrebarea mea si unde este solutia oferita de ats?

este un lucru pozitiv ca au facut pasi importanti pe calea imbunatatirii serviciilor. eu unul a trebuit sa ridic masina de la ats atunci cand a fost importata. si cu siguranta la acel moment aveau enorm de mult de lucru in ceea ce priveste calitatea serviciilor.

ramane intrebarea: ce alternativa ofera ats-ul acum la Constanta?????
precizare: la firma avem mai multe masini. doua dintre ele sunt XSARA 2 achizitionate in 2004. anul acesta aveam in plan sa mai achizitionam inca 3 berlingo. inseamna ca trebuie sa renuntam pentru ca nu avem service la ele?

OCTAVIAN.GHITA
Director Vanzari ATS
Mesaje: 71
Membru din: Sâm 24-Dec-2005 14:55
Localitate: BUCURESTI

Mesajde OCTAVIAN.GHITA » Vin 13-Ian-2006 16:44

Intr-un timp foarte scurt problema va fi rezolvata
Octavian

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 13-Ian-2006 17:23

OCTAVIAN.GHITA scrie:Suntem pe drumul ce bun si noi


Cu totii speram sa fie asa cum zici.

COSTIN MUNTEANU
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Vin 13-Ian-2006 12:02
Localitate: Constanta

Mesajde COSTIN MUNTEANU » Vin 13-Ian-2006 17:31

OCTAVIAN.GHITA scrie:Intr-un timp foarte scurt problema va fi rezolvata
Octavian


recunosc ca au fost destul de multe intrebari si nu stiu la care se potriveste raspunsul. sper sa fie asa si sa se rezolve in f scurta vreme.

oricum, situatia in sine pe noi la firma ne nemultumeste profund. probabil ca trebuia sa ne informam mai bine despre ce si cum gandeste/procedeaza importatorul in general. din pacate pe forum am inceput sa ne uitam dupa ce deja le comandasem.
pacat ca masinile sunt chiar bune. dar fara un service bun,prompt si la indemana nu mai inseamna mare lucru.

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Vin 13-Ian-2006 18:35

pacat ca masinile sunt chiar bune. dar fara un service bun,prompt si la indemana nu mai inseamna mare lucru.

Asta incercam si noi sa le sugeram prin forumul asta dar, se pare ca abia acum au inteles ca "vanzari fara service" sau "service fara vanzari" nu prea merge.

daria_na
pasionat
Mesaje: 138
Membru din: Mie 06-Iul-2005 20:17
Localitate: Bucuresti

ATS

Mesajde daria_na » Vin 13-Ian-2006 20:34

Dle. Octavian,

Aţi promis că o să vă interesaţi şi o să daţi un răspuns la problema amortizoarelor spate pentru C4, semnalată de mine. Până acum nu am citit nimic pe sit referitor la acest subiect.

Mulţumesc,

OCTAVIAN.GHITA
Director Vanzari ATS
Mesaje: 71
Membru din: Sâm 24-Dec-2005 14:55
Localitate: BUCURESTI

Mesajde OCTAVIAN.GHITA » Sâm 14-Ian-2006 10:32

Referitor la amortizoare problema e comunicata in franta.
Referitor la momentul ca acum ne-am dat seama ca vanzari fara service si service fara vanzari nu merge consider ca este o gluma.
Octavian

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Sâm 14-Ian-2006 11:28

Sa inteleg ca nici acum nu v-ati dat seama? :D
Lasand gluma la o parte se poate constata o campanie intensa de imbunatatire a serviciilor prestate in service la care participi chiar si tu.Oricum astea sunt treburile voastre. :wink:

OCTAVIAN.GHITA
Director Vanzari ATS
Mesaje: 71
Membru din: Sâm 24-Dec-2005 14:55
Localitate: BUCURESTI

Mesajde OCTAVIAN.GHITA » Sâm 14-Ian-2006 11:34

Ai dreptate. Si serviciile vor fi din ce in ce mai bune atat in Bucuresti cat si in toata reteaua din tara. Referitor la gluma am vrut sa spun ca e o gluma din partea voastra.
Octavian

george
pasionat
Mesaje: 250
Membru din: Dum 31-Iul-2005 11:48
Localitate: Cluj

Mesajde george » Sâm 14-Ian-2006 13:25

Speram cu totii sa se imbunatateasca serviciile atit la desfacere cit si la service in toata tara. Din pacate Citroen e mult in urma fata de concurenta. Si nu ma refer doar la acea concurenta care vinde mult mai multe masini, ci si la aceia care vind echivalent cu Citroen. E un cerc vicios, masini purtine-servicii slabe; servicii slabe-vinzari putine. Cercul trebuie rupt, iar acea ruptura o poate face doar importatorul, printr-o strategie de investitii si management seriose.

OCTAVIAN.GHITA
Director Vanzari ATS
Mesaje: 71
Membru din: Sâm 24-Dec-2005 14:55
Localitate: BUCURESTI

Mesajde OCTAVIAN.GHITA » Sâm 14-Ian-2006 13:42

Nu cred ca suntem mult in urma fata de concurenta, din contra. Poate te surprinde dar in ceea ce priveste calitatea serviciilor suntem peste unele marci din concurenta care vand mult mai bine. Sunt convins ca fiecare aveti prieteni care au alte masini si pot sa va impartaseasca parerile lor. Eu unul am destui prieteni care au masini de peste 70.000 euro ( nu dau nume de marci dar vi le puteti inchipui voi), unde pretentiile clientilor sunt mult mai mari iar calitatea serviciilor in service este mult sub asteptari. Eu am lucrat inainte de Citroen la alte doua marci de prestigiu si va spun doar ca lucrurile la aceste marci stau mult mai prost decat la Citroen atat in ceea ce priveste comportamentul vanzatorilor cat si a service-ului. Dar baietii nu-si fac probleme ca masinile se vand singure. Asta face parte din realitatea zilei de azi si sunt convins ca o cunoasteti. Ceea ce a spus Mugurel Parscoveanu ca unele service-uri nici nu au auzit de control de calitate este perfect adevarat.Ideea ca sunt servicii proaste ca Citroen vinde putin este parerea ta si personal nu sunt de acord cu ea.
Hai sa fim realisti
Octavian


Înapoi la “ATS - Bucuresti”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11818
    Cel mai nou membru alexanes