Intrebari pt. ATS

Dealer/service Citroen

Moderator: Echipa Tehnica

COSTIN MUNTEANU
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Vin 13-Ian-2006 12:02
Localitate: Constanta

Mesajde COSTIN MUNTEANU » Sâm 14-Ian-2006 15:49

OCTAVIAN.GHITA scrie:Referitor la momentul ca acum ne-am dat seama ca vanzari fara service si service fara vanzari nu merge consider ca este o gluma.
Octavian

Domnule Ghita Octavian,

Ideea cu serviciile proaste de la altii care sunt si mai scumpi suna cu o scuza de genul "daca aia au prostii lor si sunt mai scumpi, e scuzabil atunci sa avem si noi tampitii nostri."Cat despre client, ce mai conteaza...

Deci asta ar trebui sa stim noi aici in momentul in care vom mai achizitiona si alte masini. Sunt convins ca probabil, in "economia" ats-ului inca 3-5 masini cat probabil am fi achizitionat noi anul aceste, nu mai conteaza.

Dupa raspunsul dat la intrebarile mele imi este foarte greu sa inteleg ce anume v-ati dat seama si ce nu. Probabil ignorarea intrebarilor concrete face parte din "bagajul solid de cunostinte&proceduri al profesionistilor in vanzari&marketing&PR de la ats".
Considerand ca totusi gresesc eu, revin cu o singura intrebare: cum anume v-ati dat seama la Constanta ca "vanzari fara service si service fara vanzari nu merge " si cum ati pus lucrurile in ordine? Asta asa ca gluma...

COSTIN MUNTEANU
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Vin 13-Ian-2006 12:02
Localitate: Constanta

Mesajde COSTIN MUNTEANU » Sâm 14-Ian-2006 15:56

MARIAN scrie:
pacat ca masinile sunt chiar bune. dar fara un service bun,prompt si la indemana nu mai inseamna mare lucru.

Asta incercam si noi sa le sugeram prin forumul asta dar, se pare ca abia acum au inteles ca "vanzari fara service" sau "service fara vanzari" nu prea merge.


Eu citesc forumul acesta din 2004. Nu am avut in vreun moment senzatia (poate cu fffff rare exceptii complet neinsemnate) ca cineva scrie aici doar asa ca sa se afle in treba. Daca celor de la ats le pasa in vreun fel de ce se tot scrie pe aici lucrurile acum erau departe de tot.

OCTAVIAN.GHITA
Director Vanzari ATS
Mesaje: 71
Membru din: Sâm 24-Dec-2005 14:55
Localitate: BUCURESTI

Mesajde OCTAVIAN.GHITA » Sâm 14-Ian-2006 17:48

Domnule Costin Munteanu
Imi pare rau ca m-ai inteles gresit cum ca e o scuza pentru noi ca se intampla si la case mai mari ceea ce afirmati ca se intampla la ATS si atunci ce pretentii sa aveti voi. Raspunsul meu a venit la o certitudine a membrului "george" cum ca ATS-ul are cele mai proaste servicii din piata auto si asta pentru ca probabil vinde mult mai putin in comparatie cu altii iar eu am venit cu o negatie a acestui fapt si in plus dand exemple pe care SUNT SIGUR ca le cunoasteti si voi. Dar apropo de acele cunostiinte de marketing al vanzarilor pe care le-ai enumerat tu, nu am dat numele marcilor de care vorbeam.
Referitor la Constanta situatia asa cum am spus se va rezolva in curand.
Octavian

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Sâm 14-Ian-2006 20:27

Domnule Octavian, sunt curios daca ati primit mailul de la mine. Nu am primit inca nici un rapuns si de aceea sunt destul de contrariat. Ma faceti sa cred ca, in continuare, acest forum si problemele posesorilor de Citroen sunt privita ca o gluma. Iar faptul ca Champion si CarsTrading si0au pierdut licenata de dealer cam suna a MONOPOL.

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Sâm 14-Ian-2006 21:19

ATS nu o sa`si piarda licenta ...voi habar nu aveti ..cine este bosul ATS ..daca voi credeti ca ATS isi pierde licenta sunteti fff naivi ...

OCTAVIAN.GHITA
Director Vanzari ATS
Mesaje: 71
Membru din: Sâm 24-Dec-2005 14:55
Localitate: BUCURESTI

Mesajde OCTAVIAN.GHITA » Sâm 14-Ian-2006 21:57

Nu citesc mailurile de pe adresa pe care ati transmis decat foarte rar. Referitor la dealerii care mai sunt si nu mai sunt eu unul inchei subiectul. Va las pe voi sa-l continuati cat doriti.
Octavian

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Dum 15-Ian-2006 11:08

adytzu scrie:Domnule Octavian, sunt curios daca ati primit mailul de la mine. Nu am primit inca nici un rapuns si de aceea sunt destul de contrariat. Ma faceti sa cred ca, in continuare, acest forum si problemele posesorilor de Citroen sunt privita ca o gluma.

Daca ai ales sa-l contactezi pe mail atunci cred ca e o problema personala si nu ar trebui amestecati posesorii de citroen si forumul in aceasta neintelegere.

george
pasionat
Mesaje: 250
Membru din: Dum 31-Iul-2005 11:48
Localitate: Cluj

Mesajde george » Dum 15-Ian-2006 12:15

Membrul "george" nu a scris ca sint cele mai slabe servicii. Am scris ca sint mai slabe comparativ cu concurenta, mai ales la nivel national. Si nu vorbesc chiar aiurea.
1. vedeti tot ce s-a scris pe acest forum. Sint pareri ale multor membri
2. personal, atunci cind m-am hotarit sa-mi achizitionez masina noua, am verificat cam tot ce e in clasa compacta din zona Clujului. Reprezentanta Citroen era intr-o locatie mica, depindea de fapt de Tg Mures. Ulterior cei de la Mures s-au retras iar Citroen a fost fara reprezentanta.
Acum exista din nou, prin alt dealer. E destul sa faci o vizita la ei si sa compari cu sediul celorlalte firme. Nu ma refer la profesionalism (pentru ca nu am avut contacte serioase), ci doar la locatie si la aspectul general. Comparativ cu Renault, Skoda, Vw, Ford, Seat, Opel sint mult in urma. Am vizitat si Service-ul. A fost greu sa obtin o programare telefonica. Apoi ora 8 dimineata a fost ora 8 dimineata doar pentru mine si vreo 2 ciini comunitari de pe acolo. Am impins niste lemne impreuna cu un paznic alaturat si am reusit sa patrund cu masina in fata Service-ului, care arata jalnic. Dupa care am asteptat sa apara mecanicii. Rind pe rind. Nu vorbesc de standarde, aparatura, etc. pentru ca nu ma pricep. Dar Service-ul arata jalnic.
Si totusi Clujul este un oras mare si important pentru Romania. La fel si Constanta.
Si inca ceva. Inainte sa achizitionez masina am vrut sa fac un test-drive. Doar la Citroen nu s-a putut. Cu Megane am facut, cu Focus la fel, Astra am avut-o la dispozitie o zi intreaga, etc.
Imi place mult masina mea si sint multumit de ea. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa ne ascundem dupa deget....

OCTAVIAN.GHITA
Director Vanzari ATS
Mesaje: 71
Membru din: Sâm 24-Dec-2005 14:55
Localitate: BUCURESTI

Mesajde OCTAVIAN.GHITA » Dum 15-Ian-2006 12:33

Pana la sfarsitul anului 2006 toate reprezentantele Citroen din tara vor avea o singura imagine (asa cum e organizata reteaua de concesionari a altor marci) si aceleasi servicii oferite. Primul concesionar la standarde Citroen a fost deschis la Pitesti. Vor mai fi in Sibiu. Tg Mures, Cluj, Constanta, Timisoasa, Craiova, Baia Mare, Suceava, Bacau, Bucuresti, Brasov, Oradea.
Octavian

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Dum 15-Ian-2006 12:38

MARIAN scrie:
adytzu scrie:Domnule Octavian, sunt curios daca ati primit mailul de la mine. Nu am primit inca nici un rapuns si de aceea sunt destul de contrariat. Ma faceti sa cred ca, in continuare, acest forum si problemele posesorilor de Citroen sunt privita ca o gluma.

Daca ai ales sa-l contactezi pe mail atunci cred ca e o problema personala si nu ar trebui amestecati posesorii de citroen si forumul in aceasta neintelegere.


Mariane, acel mail contine detaliat toate problemele care le-am avut eu cu ATS-ul in ultimii 2 ani si e totodata o copie a mailului trimis anul trecut la ANPC. Nu am pus public toate aceste lucruri, deoarece marea lor majoritate au fost scrise deja de-a lungul timpului. Sunt convins ca Octavian (dupa cum vezi am renuntat la "d-nul", asa cum ai cerut) nu a avut timp sa citeasca toate posturile scrise in 3 ani de zile pe acest forum.
Ramasese sa ne intalnim, dar, in aceasta perioada sunt super aglomerat la servici si nu am cand. De aceea i-am trimis mailul ca sa-si faca o idee a ceea ce vroiam sa-i spun. Nu aveam de unde sa stiu ca nu citeste mailurile de pe adresa pusa pe Forum. Eu daca pun o adresa undeva o pun tocmai ca sa mi se scrie pe acea adresa, altfel nu are rost s-o pun, nu?

OCTAVIAN.GHITA
Director Vanzari ATS
Mesaje: 71
Membru din: Sâm 24-Dec-2005 14:55
Localitate: BUCURESTI

Mesajde OCTAVIAN.GHITA » Dum 15-Ian-2006 13:22

Un mail cu o problema semnalata de anul trecut parca l-am citit si l-am dat mai departe catre service. Referitor la adresa n-am zis ca nu citesc ce se trimite pe ea ci ca citesc mai rar tinand cont ca e o adresa personala, nu cea de la servici si timpul nu prea imi permite sa operez in toate aceste destinatii: mail-ul de servici, cel personal si sa mai urmaresc ce scrie si pe acest forum. Oricat as vrea nu pot sa ma transform intr-un ''call center" ca sa vad unde primesc mesaje din toate variantele enumerate.
Octavian

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Dum 15-Ian-2006 14:31

Ca ca nu fie dubii, voi pune mai jos o copie a acelui mail. Imi rezerv totusi dreptul de a sterge datele referitoare la masina mea. E totusi un forum public. Daca vrei sa studiati cazul, le aveti pe mailul original. Si inca ceva: nici nu doresc sa mi se rezolve problemele, pentru ca oricum e prea tarziu. Nu am vrut decat sa arat de ce nu mai am incredere in acest service. Iar datorita faptului ca Champion nu a mai primit licenta de dealer, ma vad obligat sa intru pe portile ATS-ului. Asta doar daca nu vreau sa merg in alt oras (sau tara). Intre timp, am observat ca nu sunt singurul cu probleme majore avute cu acest service, deci nu eu sunt nebun si carcotas.

"
Stimate D-le Octavian,

Apreciez initiativa ta de a te implica in relatia dealer-client. Acest lucru ar fi trebuit facut cu mult timp in urma si nu s-ar fi ajuns la discutii ostile, dar, oricum, ebine si mai tarziu decat niciodata.
Am promis ca te voi cauta ca sa discutam referitor la problemele mele cu Service-ul ATS. DIn pacate, o buna bucata de timp la inceputul acestui an voi fi foarte ocupat (chiar maine plec pt. o saptamana la Budapesta) si un alt impediment e faptul ca masina e condusa zi de zi de sotie, eu avand alta de la firma. Totusi, iti atasez mai jos mailul trimis la inceputul anului 2005 d-soarei Monica Jitariuc si la care nu am primit nici un raspuns. Nu mai zic ca aveti o pozitie "favorizata" si la ANPC, deoarece nici de acolo nu m-a cautat nimeni. Moment in care, scarbit fiind de ce ce intampla in aceasta tara, nu am avut alta solutie decat sa ma reorientez catre alt service si sa-mi vars naduful pe forumuri de specialitate. Nu am nici bani suficienti si nici timpul necesar sa umblu prin sali de judecata pentru o cauza aproape pierduta. Ce pot sa va zic e ca urmatoarea masina SIGUR nu va mai fi Citroen, chiar daca fac parte din admiratorii acestei marci, fiind totodata unul dintre cei care au infiintat Forumul ClubCitroen.

Mentionez ca textul mailului de mai jos e putin schimbat fata de original, in sensul ca am adaugat si numele persoanelor implicate.

Cu stima,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
xxxxxxxxxxxxxxxxx
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
----- Original Message -----
From: xxxxxx
To: Monica Jitariuc
Sent: Monday, February 21, 2005 2:04 PM
Subject: Probleme Service ATS


Stimata domnisoara,

Deoarece in repetate randuri am avut probleme cu service-ul ATS, astazi m-am hotarat sa apelez la sprijinul ANPC pentru a-mi rezolva problemele. Mentionez ca din luna noiembrie 2004 incerc sa rezolv amiabil problemele cu cei din service si nu am ajuns la nici un rezultat.
Aveti mai jos reclamatia scrisa inaintata ANPC-ului si care, in functie de rezultat, va fi trimisa mai departe presei si televiziunilor.
Traim intr-o tara care se vrea sa ajunga la standarde occidentale, dar cu mentalitati ramase mult in urma, din pacate.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"In repetate randuri, Service-ul Citroen a dat dovada de neseriozitate si calitate proasta ale serviciilor.

O prima problema am avut-o in febr. 2004 cand am fost nevoit sa vopsesc portierele de pe partea stanga a masinii. Din pacate, abia dupa o luna am observat ca difera nuanta de culoare. Este foarte apropiata, dar totusi diferita. Deoarece trecuse ceva timp, am trecut si eu cu vederea.

A doua problema a fost cu oglinda de pe partea stanga. Probabil s-au jucat copiii si au apasat pe ea, astfel incat a sarit din locasul ei. Verdictul celor de la ATS a fost clar: trebuie schimbata, dar nici macar nu au desfacut-o sa vada ce are. Problema am rezolvat-o in parcarea din fata blocului cu inca un prieten in 5 minute. Nu trebuia decat dat jos capacul si bagat un tzamburuc la locul lui. Deci, daca ma luam dupa ei, ar fi trebuit sa dau cateva milioane bune pe o oglinda noua.

In urma unui accident suferit pe data de 06 august 2004, am dus masina in service-ul ATS. Prima problema: reparatia s-a terminat abia pe 05 oct. 2004. Mentionez aici ca timp de o luna si jumatate a stat in ploaie si vant in curtea service-ului fara sa se uite nimeni la ea.
In timpul perioadei de reparatie am sunat la telefon de 2-3 ori si am solicitat ca la finalizarea reparatiilor sa fie facut un test al SISTEMULUI de directie.
Deasemenea, avand "experienta" cu vopsitul, am insistat asupra nuantei de culoare.
La final, intr-adevar, culoarea era la fel cu cea originala, deci se poate si bine (visavi de ce s-a intamplat in febr.)
In schimb, am observat ca volanul se roteste mult mai greu decat inainte.
Am lasat 2-3 zile, crezand ca poate nu e unsa inca instalatia bine. Cand m-am dus totusi in service, mi s-a spus ca este stricata servopompa. Si de aici au inceput discutiile. Deoarece in cadrul reparatiilor au fost inlocuite serpentina si furtunul de servo, logic, ar fi fost sa verifice si functionarea pompei, ceea ce cu siguranta nu s-a facut. Mentionez ca pompa face un zgomot care nu poate fi ignorat, deci daca s-ar fi facut verificarea, ar fi fost sesizat cu siguranta acel zgomot.
Cand le-am amintit de telefoanele mele privitoare la verificarea sistemului de directie, mi s-a raspuns ca s-a facut, dar in realitate, s-a efectuat doar geometria rotilor, d-nul Marian (nu-i mai retin numele de familie, dar e vorba de d-nul mai tanar de la receptie) zicandu-mi ca in asta costa testarea sistemului de directie.
In fine, in timpul discutiilor, mi-am amintit ca mecanicul care a facut constatarea daunelor (d-nul Daniel), impreuna cu agentul constatator de la Asirom, a sesizat la momentul respectiv, ca e posibil sa fie afectata si servopompa (observase ca fulia acesteia ar fi usor lovita). Din pacate, nu a fost trecuta in dosarul initial, urmand ca, dupa inlocuirea conductelor si punerea pompei in functiune, daca sunt probleme sa se faca o reconstatare. Acest lucru nu s-a facut si, din cate am inteles, mecanicul respectiv nici nu mai lucreaza la ATS. Totusi, tinand minte ca acel mecanic notase pe o hartie acest lucru, am solicitat sa vad dosarul de daune. Stupoare: nu mai poate fi gasit. Le-am dat un termen de 2 saptamani sa-l gaseasca, dupa care, vazand ca nu se rezolva nimic, m-am dus la sediul Asirom si am cerut de acolo copia dosarului.
In timp ce studiam pozele, sa vad daca este vreo una care sa indice si servopompa, am observat altceva.
La vreo 3-4 zile dupa ce am ridicat masina, am observat ca pragul din dreptul portierei dreapta-fata este infundat. Bineinteles, am intrebat-o pe sotie (ea conduce preponderent masina) daca a lovit-o. Mi-a raspuns ca nu si nu am mai discutat subiectul. Se poate intampla oricui sa ia o bordura sau un stalpulet, asa nu ca avea rost sa fac caz pe tema asta.
Uitandu-ma la pozele de la data accidentului, mi-a sarit in ochi acele infundaturi ale pragului, deci sotia avea dreptate, loviturile erau tot de la accident. Acum, chiar daca poate in faza initiala acel prag nu a fost observat nici de politie nici de constatator, daca a fost revopsita portiera de deasupra era imposibil sa nu se observe si pragul, nu era de datoria lor sa ma anunte si sa chem asiguratorul sa faca o reconstatare? Raspunsul celor de la Service-ul ATS a fost foarte dezinvolt: daca nu a fost trecut pe constatare nu se face.

Deasemenea, in urma reparatiilor mi-au fost schimbate ambele blocuri optice din fata. Mentionez ca, desi nu am facut inca cercetari pe aceasta tema, sunt mai slabe calitativ decat cele originale, existand suspiciunea sa fi fost schimbate in service. Acelasi lucru e valabil si pentru servopompa si cine stie cate alte elemente, tinand cont ca masina a stat in service 2 luni.
Acestea fiind zise, solicit o verificare a dosarului masinii si, daca se dovedeste ca am avut dreptate, voi cere in instanta atat daune materiale cat si morale (timp piedut, nervi, discutii inutile...)

Fac urmatoarele mentiuni referitoare la dosar:
- numarul de inmatriculare: B-xx-xxx;
- data cumpararii: aprilie 2002;
- numarul contractului ATS: xxxxxxxxx;
- numarul facturii fiscale: xxxxxxxxxxxxx;
- numarul dosarului de daune la ASIROM sucursala Ilfov: xxxxxxx"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Va sigur ca daca nu mi se rezolva problemele, voi fac tot ce-mi sta in putinta sa aduc in ochii romanilor comportamentul celor de la Service-ul ATS. Si nu sunt singurul care am nemultumiri legate de aceste servicii.

Cu stima,
~~~~~~~~~~~
xxxxxxxxx
~~~~~~~~~~~"

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Dum 15-Ian-2006 14:54

Inclin sa cred ca acel domn Marian, este prietenul nostru comun de la receptie :roll:

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Dum 15-Ian-2006 15:19

Matrixu scrie:Inclin sa cred ca acel domn Marian, este prietenul nostru comun de la receptie :roll:


Mai mult ca sigur. :lol:

Bun baiat: prezentabil, amabil...dar atat. Mai departe...NO COMMENT!

COSTIN MUNTEANU
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Vin 13-Ian-2006 12:02
Localitate: Constanta

Mesajde COSTIN MUNTEANU » Lun 16-Ian-2006 09:36

OCTAVIAN.GHITA scrie:Domnule Costin Munteanu
Imi pare rau ca m-ai inteles gresit cum ca e o scuza pentru noi ca se intampla si la case mai mari ceea ce afirmati ca se intampla la ATS si atunci ce pretentii sa aveti voi. Raspunsul meu a venit la o certitudine a membrului "george" cum ca ATS-ul are cele mai proaste servicii din piata auto si asta pentru ca probabil vinde mult mai putin in comparatie cu altii iar eu am venit cu o negatie a acestui fapt si in plus dand exemple pe care SUNT SIGUR ca le cunoasteti si voi. Dar apropo de acele cunostiinte de marketing al vanzarilor pe care le-ai enumerat tu, nu am dat numele marcilor de care vorbeam.
Referitor la Constanta situatia asa cum am spus se va rezolva in curand.
Octavian


Si mie imi pare rau sa constat ca nu ai raspuns cu desavarsire nimic la nici una din intrebarile mele! La asta faceam referire cand am vorbit de " a trata cu ...profesionalism specfic, prin ignorare".
"se va rezolva in curand" nu exista in limbajul unui profesionist atunci cand chiar vrea sa rezolve ceva!
dar acum imi este clar ca si voi sunteti inca la nivelul acela destul de ... "subsol" in care se explica clientului de ce "nu se poate" si de ce "nu e vine voastra". Pana la nivelul "cum se poate" si "cat mai repede" (dar cu un termen precis! - nu "in curand") mai aveti se pare foarte mult.

Nu stiu ce "povesti" ati avut voi cu aia de la diesel Constanta.
chiar daca au facut cele mai mari vanzari din tara (asa am inteles de la cineva) serviciile lor lasau mult de dorit (practic acolo nu erau decat 2 oameni care stiau ceva despre Citroen - e adevarat foarte amabili - ii si pot nominaliza daca e nevoie. ceilalti... aflau ...din mers). nu vreau sa adaug aici si alte situatii inacceptabile ca de exemplu o macara pentru geamul de la portiera stanga fata a venit in 4 luni (din care cred ca vreo 2 au fost clar din vina lor!).
Pe mine ma intereseaza unde pot sa imi rezolv niste probleme tehnice la masina aici la Constanta. Aceasta era intrebarea clara la care nu ai raspuns!


Înapoi la “ATS - Bucuresti”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11816
    Cel mai nou membru Jamesitats