Intrebari pt. ATS

Dealer/service Citroen

Moderator: Echipa Tehnica

COSTIN MUNTEANU
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Vin 13-Ian-2006 12:02
Localitate: Constanta

Mesajde COSTIN MUNTEANU » Lun 16-Ian-2006 09:50

adytzu scrie:Domnule Octavian, sunt curios daca ati primit mailul de la mine. Nu am primit inca nici un rapuns si de aceea sunt destul de contrariat. Ma faceti sa cred ca, in continuare, acest forum si problemele posesorilor de Citroen sunt privita ca o gluma. Iar faptul ca Champion si CarsTrading si0au pierdut licenata de dealer cam suna a MONOPOL.


Cred ca suna cam asa: daca tot s-au facut vanzarile, acum service-ul il mancam singuri.
Am citit multe lucruri bune despre cei de la Champion pe acest forum.
Hai sa vedem rezultatele faptului ca ei au citit problemele enumerate pe acest forum:
- la problemele tale a raspuns cineva de la ei?
- la alte probleme de organizare si comportament pe care le au a raspuns cineva de la ei?
- Champion - servicii bune (confirmate de multi pe acest forum)=> out
- Diesel Constanta - vanzari bune/servcii mediocre e adevarat => out
(nu conteaza ca in acest moment multi posesori de aici de Citroen au ramas cu "ochii la soare")

Ce se ofera in schimb? Probabil ca "un suntem la inceputul drumului cel bun" lor li se pare ceva fantastic. Mie cel putin mi se pare ceva submediocru.

Arise
pasionat
Mesaje: 720
Membru din: Mar 20-Sep-2005 09:05
Localitate: Pitesti

Mesajde Arise » Mar 17-Ian-2006 13:44

Nu inteleg de ce se insista aiurea pe tema disparitiei Dealerilor/Service-urilor autorizate.

Explicatia a fost data de Octavian si mi se pare PLAUZIBILA!

Daca Citroen (francezii) decid ca din 2006 orice service autorizat trebuie sa aiba sa zicem:
- 5 mecanici calificati ce au la activ cursul X, Y si Z.
- 1 tester Lexia
- 3 masini de tractare/remorcare
- 4 rampe
- spatiu service 1000metri patrati
- instalatia Q de vopsit
- etc...
atunci asa si trebuie!

Daca service-urile nu indeplinesc aceste conditii atunci este normal ca nu li se va prelungi licenta...

COSTIN MUNTEANU
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Vin 13-Ian-2006 12:02
Localitate: Constanta

Mesajde COSTIN MUNTEANU » Mar 17-Ian-2006 14:25

Arise scrie:Nu inteleg de ce se insista aiurea pe tema disparitiei Dealerilor/Service-urilor autorizate.

Explicatia a fost data de Octavian si mi se pare PLAUZIBILA!

Daca Citroen (francezii) decid ca din 2006 orice service autorizat trebuie sa aiba sa zicem:
- 5 mecanici calificati ce au la activ cursul X, Y si Z.
- 1 tester Lexia
- 3 masini de tractare/remorcare
- 4 rampe
- spatiu service 1000metri patrati
- instalatia Q de vopsit
- etc...
atunci asa si trebuie!

Daca service-urile nu indeplinesc aceste conditii atunci este normal ca nu li se va prelungi licenta...


Nu vreau sa intru intr-o discutie contradictorie cu nimeni.

"se insista" pe tema asta, adica eu insist (chiar daca Octavian s-a decis sa ignore total subiectul - poate n-o fi job-ul lui, iar cel care se ocupa de problema asta probabil e in pauza intelectuala) pentru ca asa este NORMAL sa fie. Adica un service autorizat in cel putin fiecare zona/judet unde vanzarile au fost mai importante. Iar in Constanta sunt destul de (cele mai)multe masini vandute.

Explicatia cu criteriile care trebuiau indeplinite si care brusc nu s-au indeplinit e o poveste pentru prescolari (asta daca si aia o cred). Exista proceduri simple, la "mintea cocosului" pentru ca aceste conflicte intre "standardele" producatorului (apropo, sa inteleg ca ats-ul avea o lista de dealeri care functiona "in directie opusa" cu standardele Citroen? Chestia asta nu mi-a spus-o nimeni cand am cumparat masinile la firma), importator si dealeri sa nu afecteze in vreun fel confortul clientilor. Asta daca doare pe cineva de clienti...

Am vazut ca sondajul ats-ului in Bucuresti face valva. Stau si ma intreb: de ce le trebuia un sondaj? aveau forumul unde... slava Domnului, lista plangerilor era lunga.

Nu vreau sa agasez pe nimeni (nici macar pe cei de la ats...) cu prezenta mea pe forum. dar am o situatie pe care o vreau rezolvata in mod concret (nu formulari de genul "se va rezolva in curand"). nimeni nu mi-a spus cand am cumparat masina ca oricand ma pot trezi ca trebuie sa fac 250km(+250 km) pt orice interventie service, fie ea minora.
mi s-a spus numai ca exista personal de specializat, avand TOATE cursurile necesare facute, avand TOATE SDV-urile necesare, etc

Avatar utilizator
prafuit
pasionat
Mesaje: 764
Membru din: Lun 04-Iul-2005 15:37
Localitate: Bucuresti

Mesajde prafuit » Mar 17-Ian-2006 15:01

Sunt de acord cu Costin Munteanu. In mod normal orice firma care pretinde ca se respecta si isi respecta clientii, daca ar avea directive de la producator, precum cele enumerate fictiv de Arise, ar trebui sa prelungeasca licentele actuale cu o perioada de bun simt in care acestea sau alte service-uri ar putea atinge conditiile necesare. Nu este ceva grav. Cum au fost capabile sa asigure service-ul pana acum, la practic aceleasi modele, pot sa mai asigure si de aici inainte pana cand reusesc sa-si ridice standardele la nivelul cerut!

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Mar 17-Ian-2006 15:07

Va bateti capul inutil. Octavian a spus destul de clar ca inchide acest subiect. Probabil nu e de competenta lui si poate chiar nu are voie sa dezvaluie anumite amanunte, nu?

COSTIN MUNTEANU
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Vin 13-Ian-2006 12:02
Localitate: Constanta

Mesajde COSTIN MUNTEANU » Mar 17-Ian-2006 15:24

prafuit scrie:Sunt de acord cu Costin Munteanu. In mod normal orice firma care pretinde ca se respecta si isi respecta clientii, daca ar avea directive de la producator, precum cele enumerate fictiv de Arise, ar trebui sa prelungeasca licentele actuale cu o perioada de bun simt in care acestea sau alte service-uri ar putea atinge conditiile necesare. Nu este ceva grav. Cum au fost capabile sa asigure service-ul pana acum, la practic aceleasi modele, pot sa mai asigure si de aici inainte pana cand reusesc sa-si ridice standardele la nivelul cerut!


acele directive sunt fictiuni pentru prescolari!
astfel de standarde exista inca de la inceput. unii le respecta altii nu. dar asta e problema standardelor si a relatiei dintre producator si importator.

aici eu discut EXCLUSIV de o problema din postura de client. Pe mine nu ma intereseaza cum se cheama delaer-ul de la Constanta. Pe mine ma intereseaza ca la autoturismul pe care l-am cumparat sa am un service aici! Daca pe cei de la ats ii durea macar in varful cotului de clienti, atunci rezolvau problema complet diferit.
incep sa cred si eu ceea ce nu am crezut initial deoarece erau afirmatii ale celor care pierdusera licenta si le-am considerat partizane. adica: in Constanta au fost cele mai mari vanzari din provincie. si atunci cei de la ats s-au decis sa-si traga felia veniturilor din servicii exclusiv in propria farfurie. fara sa le pese in vreun fel de clientii (destul de numerosi) de aici...

OCTAVIAN.GHITA
Director Vanzari ATS
Mesaje: 71
Membru din: Sâm 24-Dec-2005 14:55
Localitate: BUCURESTI

Mesajde OCTAVIAN.GHITA » Mar 17-Ian-2006 16:17

Domnule Costin Munteanu. V-as ruga sa pastrati in diloguri un ton mult mai civilizat. Nu cred ca e cazul unor expirmari de genul ne doare in varful cotului si altele. Referitor la informatiile pe care le aveti despre vanzarile in teritoriu ale dealeri-lor va rog sa nu mai dezinformati participantii la acest site. Va rog sa nu aveti impresia ca dvs le stiti pe toate. Eu unul atunci cand nu ma pricep intr-un domeniu o recunosc si nu ma implic.
Octavian

COSTIN MUNTEANU
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Vin 13-Ian-2006 12:02
Localitate: Constanta

Mesajde COSTIN MUNTEANU » Mar 17-Ian-2006 16:56

OCTAVIAN.GHITA scrie:Domnule Costin Munteanu. V-as ruga sa pastrati in diloguri un ton mult mai civilizat. Nu cred ca e cazul unor expirmari de genul ne doare in varful cotului si altele. Referitor la informatiile pe care le aveti despre vanzarile in teritoriu ale dealeri-lor va rog sa nu mai dezinformati participantii la acest site. Va rog sa nu aveti impresia ca dvs le stiti pe toate. Eu unul atunci cand nu ma pricep intr-un domeniu o recunosc si nu ma implic.
Octavian


asupra tonului (de fapt formularilor), nu cred ca sunteti in masura sa va dati cu parerea. ele sunt pana acum in concordanta cu cu actiunile ats-ului resimtite nu numai de mine aici, la Constanta.

eu nu am impresii. pot face afirmatii, pe baza unor date pe care le cunosc si pe care cu usurinta le puteti contrazice cu date concrete si la care nu imi va ramane decat sa imi recunosc eroarea.

daca iau in considerare ultima fraza enuntata: "Eu unul atunci cand nu ma pricep intr-un domeniu o recunosc si nu ma implic." atunci imi este foarte clar de ce nu am primit nici un raspuns la intrebarile formulate anterior. ceea ce ar putea fi demn de tot respectul.
pe cale de consecinta, in acest caz altcineva din ats ar fi trebuit probabil sa se ocupe LA MODUL CONCRET de acele raspunsuri. intrucat nu a facut-o nimeni concluzia cu "durutul nici macar in varful cotului" devine literara si plina de continut.

OCTAVIAN.GHITA
Director Vanzari ATS
Mesaje: 71
Membru din: Sâm 24-Dec-2005 14:55
Localitate: BUCURESTI

Mesajde OCTAVIAN.GHITA » Mar 17-Ian-2006 17:04

Trebuie sa intelegeti ca problemele cu service-ul nu se rezolva decat in service si nu pe internet. Un doctor nu te trateaza prin telefon.

bezz
pasionat
Mesaje: 1825
Membru din: Lun 16-Ian-2006 16:16
Localitate: B-CT / RO

Mesajde bezz » Mar 17-Ian-2006 22:43

costin:ai dreptate, constanta e plina de xsara si C4
si daca tot va plangeti de 'amabilitatea' celor de la service ATS, iata ce am patit eu: am dat intr-o groapa p centura, ploaie, intrat in parapet etc...tamponare nasoala (vreo 5000 si ceva euro reparatia)...vine omu de la allianz, poze la masina, puricat procesu' verbal, lista piese etc...
pe lista janta noua (aia veche era 8) si mi se pare cauciuc (nu mai stiu sigur)...ce fac baietii din service ??iau roata indoita, o ciocanesc putin, reaseaza anvelopa ii dau aer, o pun la loc...dupa doua zile (tot in service fiind) era pe janta...alta solutie atunci:AU LUAT ROATA DE REZERVA SI AU PUS-O IN LOCUL CELEI INDOITE, IAR CEA DEFECTA MI-AU PUS-O IN LOC DE REZERVA!!!SI NU AU ZIS NIMIC!!!si dosarul de reparatie s-a inchis, mie nu mi-au zis ca mi-au pus rezerva si ma trezesc la kogalniceanu ca am o pana, scot rezerva si SURPRIZA:era basita!!!
Du-te, cearta-te cu ALLIANZ, allianz spune, sorry, s-a incheiat dosarul , ai semnat, nu ma intereseaza cum te-a lucrat service-ul ATS.Explicatii de la ATS parca au zis ceva ca au venit mai multi de la allianz, s-au facut doua comenzi, s-au incurcat, nu au vrut apoi sa riste sa puna roata noua daca nu o gira allianz etc...BALARII!
CONTINUARE: ma duc la politia ......, unde sunt amic cu sefu de post...... iau ......... dovada ca am intrat in groapa si s-a strambat janta si s-a galmat cauciucul,merg la allianz la alt agent (deghizat :lol: ) deschid alt dosar, platesc taxa pentru nustiuce de 3 milioane si incep demersurile pentru schimbarea rotii.OK, agentul de la allianz ma trimite la SAMA service roti sa verific si geometria.Baietii de acolo spun ca masina nu este in parametri, ca nu poate fi reglata de ei si ma trimit la ATS...ATS face o noua geometriesi declara sus si tare ca masina e ok etc...Eu intr-adevar nu am ce sa ma plang la tinuta de drum, e stabila, nu trage, nu troncane asa ca o las balta, adica 10-0 pentru ATS contra clienti...
Si ca sa va delectez pe final, va mai zic o mica anecdota: eu cand ma urc in masina ma uit la ea, ii fac o usoarainspectie , sa vad daca nu e zgariata, lovita, etc.Ma duc dimineata direct la service si o las la turbomecanica (trebuia sa-i schimb parbrizul spart, a trebuit sa o las acolo).Cand ma duc sa o iau a doua zi, baiatul de la service (nu spun care) ma ia deoparte si imi zice:vezi ca ai un proiector spart (ditamai gaura in mijlocul lui, rotunda, frumoasa, nici un corp stain in interior, nici macar reflectorul nu era spart...X Files asi spune eu)...Si continua:Este ziua ta norocoasa, pentru ca baietzii au pe naspa un proiector de C3, si ti-l dam la juma de pret, plus ceva acolo manopera...Si asa a fost.CE PARERE AVETI DOMNILOR???A SPART VREUNUL DINTRE DUMNEAVOASTRA PROIECTORUL IN BUCURESTI, FARA SA RAMANA VREO PIATRA SAU CEVA (REPET AVEA O GAURA DE 5000lei EXACT PE MIJLOC!!!).
IN FINAL, VREAU SA VA SPUN CA MASINA MEA ESTE IN DOUA FRUMOASE NUANTE, CU TOATA SPAGA DATA LA VOPSITOR, SI CA VOPSEAUA DE PE CAPOTA NOUA A SARIT IN NENUMARATE LOCURI.
TRAIASCA SI INFLOREASCA SERVICE-UL ATS!!!Domnule Ghita, inainte sa vedeti greselile altor firme si sa le aratati cu degetul, ganditi-va la curtea proprie!
Adytzu-le tata, mare dreptate ai!Io zic sa ne luam FORD, ca are 4 ani garantie :twisted:
Cosmin
high energy music expression

Avatar utilizator
White Wizard
pasionat
Mesaje: 246
Membru din: Mar 15-Noi-2005 19:38
Localitate: Bucuresti

Mesajde White Wizard » Mie 18-Ian-2006 08:34

"bezz" cine te opreste sa-ti cumperi ford? Tu crezi ca la ford nu sunt probleme? :)

In alta ordine de ideei , la ATS au aparut unele semne bune. Nimeni, dar chiar nimeni de la ATS-Service nu mai pune mana sa faca ceva , daca nu ai comanda deschisa. Acele "ciubucuri" care le faceau mecanicii sau cei de la vopsitorie/tinichigerie NU mai exista. Pot sa zic ca este un lucru bun si benefic pt. serviciile oferite de ATS.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mie 18-Ian-2006 08:57

Bezz ar fi interesant de stiut cand ai patit toata chestia asta. Cel mai grav ar fi sa fie ceva recent 6luni hai 1 an!!!!!!Dar totusi nu prea cred.

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Mie 18-Ian-2006 09:17

Intrebare: cand a fost executata reparatia? Pe devizul de lucrari exista o bifare: roata de rezerva! Daca a fost bifata la "OK", atunci trebuia sa verifici si sa faci scandal atunci cand ai preluat masina. Daca nu a fost bifat nimic este de vina controlul de calitate. Daca a fost bifat la "D" (defect) trebuia sa nu semnezi.
Problema este ca nimeni nu se uita ce semneaza.
2.Geometrie masurata la Sama? Am dubii. Eu cu toate masinile cu care am ajuns acolo erau eronate. Iti garantez ca masuratoarea de la ATS este exacta. Si spun asta din experienta proprie.
Diferenta de nuanta la culoare? Pe langa acest control de calitate mentionat, te intreb: de ce ai ridicat masina? Eu mi-am vopsit capota la ATS de 4 ori. Pentru ca nu era nuanta corecta.(Mai precis atunci am hotarat sa fac si vopsitorie si am grija sa iasa nuanta la toate masinile:PERSONAL ma uitla fiecare masina.)Si am luat 3 producatori de vopsele. Stiica cea mai buna nuanta nu iese cu Standox sau Glasurit(care sunt cele mai scumpe si renumite vopsele), iese cu o vopsea de 3 ori mai ieftina DuPont.(Cu DuPont se vopseste si in fabrica.)

COSTIN MUNTEANU
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Vin 13-Ian-2006 12:02
Localitate: Constanta

Mesajde COSTIN MUNTEANU » Mie 18-Ian-2006 09:53

bezz scrie:costin:ai dreptate, constanta e plina de xsara si C4


nu pot sa fac decat sa te atentionez ca prin aceasta afirmatie ii dezinformezi pe ceilalti participanti la forum... :D :D :D
cel putin asa se exprima domnul director de vanzari de la ats (am folosit acest limbaj numai pentru a nu-l scandaliza pe acelasi domn)

COSTIN MUNTEANU
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Vin 13-Ian-2006 12:02
Localitate: Constanta

Mesajde COSTIN MUNTEANU » Mie 18-Ian-2006 10:04

adytzu scrie:Va bateti capul inutil. Octavian a spus destul de clar ca inchide acest subiect. Probabil nu e de competenta lui si poate chiar nu are voie sa dezvaluie anumite amanunte, nu?


adica sa inteleg ca nu are voie sa-mi "dezvaluie" unde pot sa-mi fac service-ul la masina???????? masina pentru care am platit si garantie extinsa???? Eu nu am nimic cu Octavian. sper sa il cunosc la primul drum pe care il voi avea in Bucuresti (imi doresc sa ajung chiar si la o intrunire a clubului). Sunt convins ca intalnirea va fi ok! Dar de aici si pana la situatia asta care e o baaie de joc e distanta lunga. Pe mine situatia ma scandalizeaza!
Apropo, cunosc pe cineva (l-am cunoscut in service) care la un C3 a avut nenumarate probleme cu timoneria. ultima oara nu ii mai intra decat in viteza I. Cum trebuie sa procedeze? Te intreb pe tine ca poate tu ai vreo idee :D

din pacate, cam tarziu, imi este clar si mie ca nu e de competenta lui. da' poate o fi de competenta cuiva din ats. iar daca nu este, inseamna ca ...ne intoarcem la expresia care l-a scandalizat cu "durutul nici in varful cotului"...


Înapoi la “ATS - Bucuresti”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11814
    Cel mai nou membru alexseen