istoria mea cu ATS-ul

Dealer/service Citroen

Moderator: Echipa Tehnica

vlad_ltms
just curious
Mesaje: 22
Membru din: Mie 01-Feb-2006 08:19
Localitate: Bucuresti

istoria mea cu ATS-ul

Mesajde vlad_ltms » Joi 30-Apr-2009 10:41

In primul rand vreau sa-mi cer scuze pentru ca nu am folosit forumul acesta decat la inceput, cand am vrut sa achizitonez masina (2006) si de atunci n-am mai contribuit cu nimic.

M-am gandit sa povestesc toata istoria mea cu C4-ul meu de cand mi l-am luat vis-a-vis de problemele care le-am avut si de modul cum au fost rezolvate la serviceul ATS. Va parea ca o poveste foarte lunga dar vreau sa evidentiez in primul rand relatia cu ATS nu neaparat problemele care le-am avut cu masina, de aceeea si postez aici.

Sa incepem cu inceputul:

1.Masina mi-am luat-o in februarie 2008, este vorba de un C4 coupe 1.4 90cp. Desi era una dintre variantele de baza am fost destul de incantat la vremea respectiva, in special de design (care ma incanta si acum btw). Prin aprilie-mai , la vreo 3000-4000 km, mergand noaptea prin zona Universitatii mi s-a aprins martorul de STOP pe bord si pe display imi zicea ca motorul e supraincalzit si sa opresc imediat. Am oprit, am verificat sub capota si nu era nici un semn ca motorul ar fierbe. Lichidul era corect, etc. Stau 30min sa se mai raceasca, plec mai departe si iarasi, apare acelasi warning. Pana la urma a trebuit sa tractez masina pana la ATS Pipera si sa o las acolo peste noapte. A doua zi, fiind sambata am vorbit la service si mi-au bagat masina de dimineata. Tin sa precizez ca dupa o noapte de stat, cum am pus contactul, indicatorul iar arata ca am motorul supraincalzit si nu ma lasa sa pornesc masina. Cei de la ATS mi-au schimbat sonda respectiva si in aceiasi zi am reusit sa plec cu masina acasa.

2.Tot in acelasi an, dar mai spre sfarsitul verii, venind dinspre Oltenita am vrut sa activez pilotul automat, in acel moment iar mi-a aparut mesaj de eroare pe display si martorul STOP. Acest lucru se intampla de fiecare data cand foloseam ori regulatorul de viteza ori limitatorul. Am fost in service ATS si mi s-a rezolvat problema pe loc cu o interventie la softul masinii

3.Pe la vreo 18-20k km am inceput sa simt un tremurat la plecatul de pe loc. Am presupus ca este vorba de ambreiaj. Am stat o perioada cu problema asta pana sa ma duc in service. Intr-un final , cand tremuratul s-a accentuat am decis sa-mi fac programare. Mi s-a facut o verificare si mi-au zis ca trebuie sa schime tot kitul ambreiaj dar dureaza ca trebuie sa dea cutia de viteze jos, sa faca poze, sa trimita in Franta si sa astepte verdictul de la ei. M-au trimis cu masina acasa si m-au programat peste 2 saptamani. Dupa doua saptamani m-am dus la service si mi-au zis ca schimba tot kitul, operatiune ce a durat inca 3 saptamani, cu poze, cu acord, cu comanda la piesa, etc.

4. Pe la 24-25 km, am observat aceiasi problema la ambreiaj, m-am dus iar la service si iar mi-au verificat-o. Au zis ca de data asta este vorba de un tampon la motor si ca din cauza lui simt acel tremurat. Am zis ok, m-au chemat peste alte 2 saptamani sa mi-l monteze, timp in care trebuiau sa comande piesa. M-am dus la 8 dimineata, pe la 13:30 mi-au zis ca masina este gata, cand m-am suit impreuna cu receptionerul pt "drive test", masina tremura la plecatul de pe loc mai rau decat atunci cand am lasat-o. Au bagat-o iar in service si dupa alta ora si ceva de asteptare mi-au zis ca tot ambreiajul ar trebui schimbat si ca trebuie sa stau iar dupa poze trimise in Franta, accept de acolo, etc. Am lasat masina la ei si dupa alte 3 saptamani m-au chemat ca ar fi gata. Am luat masina si de atunci se pare ca s-a rezolvat problema.

Cam astea ar fi problemele care le-am avut cu Citroenul, nu am bagat aici reviziile sau lucrarile de tinichigerie. Oricum, reviziile au fost anuale (fac in jur de 10.000km/an). Prima a fost normala , aprox 550 ron, a 2-a a fost mai mult 1500 ron, dar am schimbat si o piesa la directie(nu mai stiu exact ce) + test pe rampa si geometrie iar ultima a fost iarasi in jur de 550-600 ron. Aici as putea sa mai adaug si tonele de becuri care le-am schimbat aproape la fiecare vizita in service sau pe cont propriu.

Toate lucrarile mentionate mai sus au fost facute pe garantie.

Nu stiu daca am voie sa nominalizez si persoanele cu care am avut de aface din cadrul ATS dar o s-o fac oricum.

Receptionerul care s-a ocupat de masina mea cand am fost prima oara cu ambreiajul. Care a zis ca a schimbat tot kitul (parerea mea e ca n-a schimbat volanta) se numeste Paun...nu mai stiu exact si mai cum.

Receptionerul care s-a ocupat de masina cand am fost a 2-a oara cu ambreiajul de initial mi-a fost inlocuit un tampon si pe urma cred ca s-a schimbat tot kitul asa cum trebuie se numeste Cristi Nitu. Ce am de mentionat la aceasta intamplare, e ca atunci cand am ridicat masina, fiind dupa-masa am luat-o de la alt receptioner care mi-a zis cu zambetul pe buze ca el nu mi-ar fi dat 2 schimbari pe garantie la ambreiaj la intervale de doar cateva mii de km.

Parerile le trageti si voi singuri daca ati avut rabdare sa cititi tot postul meu :) . Eu chiar nu stiu ce sa zic, pe de-o parte sunt multumit ca toate problemele respective mi s-au rezolvat pe garantie dar pe de cealalta parte , daca pun la calcul si o operatiune de tinichigerie, masina mea a stat in 3 ani si cateva luni de viata , vreo 3 luni in service la ATS.

Imi cer scuze pentru ditamai postul care l-am facut :)

vlad_ltms
just curious
Mesaje: 22
Membru din: Mie 01-Feb-2006 08:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde vlad_ltms » Joi 30-Apr-2009 13:04

imi cer scuze, am zis ca am achizitonat masina in februarie 2008, este vorba de februarie 2006...nu mai pot sa editez :P

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Re: istoria mea cu ATS-ul

Mesajde nicum » Joi 30-Apr-2009 14:53

vlad_ltms scrie:Eu chiar nu stiu ce sa zic, pe de-o parte sunt multumit ca toate problemele respective mi s-au rezolvat pe garantie dar pe de cealalta parte , daca pun la calcul si o operatiune de tinichigerie, masina mea a stat in 3 ani si cateva luni de viata , vreo 3 luni in service la ATS.


Iti doresc ca pe viitor masina sa aiba mai putin contact cu service-ul.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Alexandru`
simpatizant
Mesaje: 47
Membru din: Sâm 08-Noi-2008 22:26
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Alexandru` » Joi 07-Mai-2009 20:17

Ai obiceiul sa tii ambreiajul calcat la semafoare? Nu vreau sa isc alte discutii, dar sunt "speriat" de tot ceea ce aud legat de ambreiajul si volanta asta.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 08-Mai-2009 07:43

Si inca n-ai citit nimic
Daca ai chef de lectura: http://www.clubc4.ro/viewtopic.php?f=61&t=2726

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Vin 08-Mai-2009 19:51



Înapoi la “ATS - Bucuresti”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv