Pagina 1 din 1
Cat de mult ne intereseaza potentialii clienti
Scris: Mie 16-Noi-2005 09:32
de Arial
Problema:
Ieri, 15.11.2005 am fost cu cineva la ATS, sediul din Pipera. Acest "cineva"doreste sa-si cumpere o masinuta....si nu e hotarat; sa fie Renaul Megane Bicorp sau Citroen C4 Coupe.
Am intrat in showroom si am inceput sa ne uitam la masini, sa discutam, sa facem comparatii, stiti si voi

. Ne-am urcat in ele, am deschis potbagjul si alte d'astea. In tot acest timp(aprox.30 min.) am asteptat ca cineva sa vina sa ne intrebe de sanatate sa macar sa ne dea buna ziua, dar nu s-a produs evenimentul si nu pentru ca erau prea multi clienti, ci pentru ca baietii aveau de ascultat muzica si de vorbit la telefon.
Am vrut sa stam sa bem o cafea, dar se pare ca nici apa nu mai era, asa ca ne-am luat drumul catre iesire, fara ca vreun angajat sa ne intrebe nici macar ce dorim.
Concluzia este ca mi-a ramas un gust amar.....mai ales, luand in considerare modul in care am fost primiti si tratati la SIAB, eu laudandu-ma cu asta tuturor celor pe care ii cunosc.
Raspuns: ....asteptam......
r
Scris: Mie 16-Noi-2005 11:00
de Teo-Onesti
Eu cred ca ar trebui sa se faca o reevaluare(nu numai profesionala ci si psihica-a unora) angajatilor ATS si sa li se dea si ceva lectii de comportament inainte de a-i lasa sa-si faca de cap in timpul orelor pt. care primesc bani...De asta nu merge tara bine,pentru ca majoritatea nu-si fac treaba:vorba aia:timpul trece,leafa merge...
Scris: Mie 16-Noi-2005 11:21
de danpopa
la sediul ATS din Titulescu am fost foarte bine primit, acolo unde am primit oferta initiala si unde am semnat restul de acte.
la sediul ATS din Pipera am fost sa ridic masina. asteptandu-l pe dealer, m-am plimbat prin showroom si m-am uitat pe la standul de piese (adica de presuri si de bidoane cu diverse solutii). In prima faza domnul de la acel birou, adica "vanzari piese", m-a intrebat daca ma intereseaza ceva si i-am raspuns ca nu stiu. dupa ce am vazut ce era pe acolo si am inceput sa fiu interesat de cate ceva, nu l-am mai gasit pe domnul respectiv ...
pe de alta parte, nu inteleg de ce acolo la ATS Pipera au orare de lucru diferite pentru fiecare unitate/departament. de fapt, acest lucru poate fi inteles din punct de vedere managerial, ca na, nu poti tine toti angajatii in acelasi orar. dar faptul ca pe site nu este prevazut acest lucru, nu este prea placut pentru cei interesati.
avand in vedere orarul pentru ziua de sambata (10 - 14) prevazut pe site, m-am dus la ei la ora 13.30, ca sa-mi cumpar cate ceva maruntisuri de accesorii. si acolo, surpriza, era inchis la "vanzari piese" si la "casierie", pentru ca aceste 2 departamente au orar 10-12.
rezulta ca, din lipsa de informare (adica daca scrie ceva pe site, trebuie sa dau telefon de confirmare sa ma astepte cineva ca vreau eu sa cumpar un articol de 2 lei ?), eu am pierdut mai mult de o ora din week-endul meu si poate 2 litri de benzina aiurea prin oras. poate pe ei nu ii intereseaza ce au pierdut, dar se vorbea pe aici ca profitul lor se face mai mult din service si din vanzari piese/accesorii ... whatever ...
vreau sa va mai intreb ceva - mi-au venit numerele de inmatriculare de la politie. daca nu vreau (deja am facut un drum degeaba sambata trecuta) sa ma duc sa le inapoiez numerele provizorii de la Citoren, ce se intampla ?
Scris: Mie 16-Noi-2005 11:28
de DanCld
Adevărul e că şi la Peugeot (Eurial Militari) am cam aşteptat după un reprezentant de vânzări să ne ĂŽntrebe ce vrem. Asta era prin ianuarie 2005 - oricum, a trebuit să abordăm noi pe cineva pentru a primi mai multe informaţii...

Scris: Mie 16-Noi-2005 11:40
de Arial
In continuare astept cu interes raspunsul celor de la ATS, deoarece parerile colegilor de pe forum le cunosc si le respect, dar, repet, raspunsul ar trebui sa vina de la reprezentantii oficial ai Citroen Romania.
Au promis ca vor raspunde intrebarilor noastre si sper ca aceasta rubrica sa nu fi fost facuta de forma, doar asa ca sa mai umplem spatiul.
In legatura cu reprezentanta lor din bd-ul Titulescu si acolo am fost primiti tot asa, dar asta se intampla undeva prin aprilie, era intr-o sambata si primul lucru pe carel-a facut domnisoara care era acolo a fost sa ne masoare din cap pana in picioare si sa continuie sa-si faca de lucru la calculator (poate eram prea prost imbracati pentru niste persoane care vroiau sa se intereseze de ce ne poate oferi Citroen ), dar asta nu mai conteaza acum, a trecut ceva timp asa ca am renuntat sa ma mai gandesc.....
Scris: Mie 16-Noi-2005 12:01
de nicum
Acum nu vreau sa le iau apararea celor de la ATS, dar cind am fost in decembrie sa ridic o banala conducta hidraulica de la sediul din Pipera, in timp ce aruncam o privire prin showroom, a aparut un angajat si m-a intrebat daca poate sa ma ajute cu ceva, chiar s-a oferit sa imi arate proaspatul C5 seria II. Si eram imbracat doar in blugi si o canadiana proletara...

Scris: Mie 16-Noi-2005 12:07
de Ford_V6
depinde si de angajati . . .stiti foarte bine ca traim in Romania si angajarile se fac pe spaga si nepotisme, nicidecum pe competenta.
mai e si mentalitatea aia de kkt a angajatului roman cu salariu fix . . . "Tot banu ala il iau si daca ma agit si daca nu . . .ce e firma mea . . ."
Si de aici se nasc problemele astea . . .Nu e numai problema ATS sau Eurial . . .e o problema a intregii societatii in care traim . . . .
Scris: Mie 16-Noi-2005 12:13
de MARIAN
Cinstit vorbind cum isi trateaza ATS sau orice alta firma potentialii clienti ,nu cred ca este problema noastra.Sunt firme private si cred ca isi pot alege singuri modul de selectare a clientilor.
Scris: Mie 16-Noi-2005 12:32
de danpopa
dl. Marian are perfecta dreptate.
dar in calitate de potential client care vrea sa scoata peste 10.000 euro din buzunar in interesul firmei, consideri ca meriti putina atentie daca tot te-ai obosit sa te deplasezi la showroom.
iar daca ai cumparat ceva de la cineva, te astepti sa te bucuri de aceeasi atitudine in continuare.
Scris: Mie 16-Noi-2005 12:43
de Arial
MARIAN scrie:Cinstit vorbind cum isi trateaza ATS sau orice alta firma potentialii clienti ,nu cred ca este problema noastra.Sunt firme private si cred ca isi pot alege singuri modul de selectare a clientilor.
Da, de acord, dar prin modul in care se comporta cu viitori posibili clienti, acestia se vor inmulti si vor avea cuvinte de lauda sau, total opus, adica vor merge la firmele concurente si cand vor auzi da ATS vor fugi cat pot......Asta tine atat de angajator cat si de angajat.....parerea mea.
Scris: Lun 28-Noi-2005 14:59
de catalin_lupu
Arial scrie:In continuare astept cu interes raspunsul celor de la ATS,
Si eu.Le-am scris in legatura cu niste piese si n-am primit nici macar o injuratura.Prosti nu sunt angajatii ci acela care-i plateste.Imi pare rau ca nu am posibilitatea sa deschid eu o reprezentanta sa demonstrez cam ce ar trebui facut,ca nu-i mare branza,important e sa vrei.Problema vine de la treaba aia cu omu' potrivit la locul potrivit.In momentul in care la o reprezentanta Citroen angajezi persoane care pur si simplu n-au nici o treaba cu masinile in general n-ai cum sa emiti pretentii.Ei saracii asteapta ora sa sparga usa cu capul.Ce conteaza ca un fraier vrea sa resusciteze un GSA si sa-l mentina intr-o forma originala?Ma intreb ce o sa fac cand o sa-mi cada pompa hidraulica,ca din ce am inteles sunt slabe sanse sa o gasesc sau sa o remediez pe aici prin tara.In caz de... mi s-a propus adaptarea uneia de Bx,deci in felul asta ar incepe mutilarea.
Scris: Lun 28-Noi-2005 15:56
de nicum
Le-am scris si eu vreo 2 mailuri celor de la ATS pentru piese, dar nu mi-au raspuns nici pina in ziua de azi
Cea mai buna metoda mi se pare cea cu "tinutul in priza": adica dat telefoane si intrebat de status-ul problemei...