Sunt pe jumatate ardelean si din fire extrem de calm...
Crede-ma ca ce am patit la ATS nu am patit nicaieri!
Nu sunt nici absurd nici rau intentionat... cred ca cel mai bine ar fi sa-ti povestec intamplarile si sa tragi tu singur concluzia? Nu dau nume de persoane ca nu e frumos sa vorbesti de cineva fara sa aiba posibilitatea de a se apara... desi teoretic ei ar putea ca forumul e liber...
1. ma duc sa vad ce masina ce urma sa mi-o cumpar... ma uit prin showroom ma uit ma uit nimeni! Cand spun nimeni ma refer la personalul de la vanzari... doar doamna simpatica de la casierie care facea eforturi disperate de a ma mai tine in showroom in timp ce se ruga de unul si de altul telefonic sa vina cineva "in fata" ca au un client. Dupa ceva timp vine cineva cu un efort vizibil pe fata extrem de pronuntat de a ma putea baga in seama... ma plimb... tot prin exterior sub supravgherile atente ale gardianului... desigur vreau sa ma urc in masina sa vad ce cumpar..."nu se poate"!?!?!?!? eram imbract la costum cu pantofi curati... veneam de la servici la o firma ce are sediul in Marriott deci nu cred ca aveam nici ciunga si nici moloz pe mine. drive test nici nu se pune problema
2. dupa ce semnez actele si platesc avansul... dureaza o groaza de timp si o groaza de telefoane in care tot intrebam cand imi vine masina. persoana mea de contact de la ATS in aceasta perioada a "uitat sa ma sune", a intrat in concediu de 3 ori, asa sustineau colegii, si in tr-un final sun si cineva imi spune ca masina mea ma asteapta sa o ridic de 2 zile "nu v-a anuntat nimeni"!?!?!? stupoare nu?
3. imi iau masina in primire! persoana mea de contact este inca in "concediu". o domnisopara mai mult decat pafarista ma conduce la masina imi inmaneaza cheile si pleaca?!!?!? instructaj!?!? are manual. "mai bine cititi din el ca oricum nu tineti minte ce va spun eu acum". A se intelege de la inceput: nu sunt nici ciung, nici slut si nu am nimic care sa tradeze vicii ascunse

4. revizia de 2500km

ma duc la programarea minune... nu mergea reteaua de pc-uri:) era betsial. era ceva lume care astepta la receptie, telefoanele sunau fara sa fie bagate in seama, si cei de la ghiseu injurau sistemul ca in rahova... incercand sa se scuze in acest fel ca nu pot primi pe nimeni la service. desi aveam programare la 12 si ceva la 2 plec... suparare mare pe cel de la ghiseu ca am avut tupeul de al ruga sa ma sune cand le merge sistemul pentru a ma reprogama "eu nu pot da un telefon? gandestete cata lume ar trebui sa sun sa reprogramez. e interesul tau"... a se observa tutiala personalului ATS... de unde si pana unde nu stiu... o relatie client-vanzator/prestator de servicii potrivita ar fi trebuit sa fie mai respectuoasa fara sa intre in discutie cei 7 ani de acasa...
5. imi fac revizia de 2500km... mentionez bazait la boxe, tzacanit sub capota, scartait la franatul in mers cu spatele.... NIMIOC NU SE REZOLVA DUPA 5 ORE DE STAT IN SERVICE. partea frumoasa este ca sesizez p[e cont propriu a doua zi. pe fisa technica nu scrie nimic?!?! de ce? sa nu uit... cand dau masina la receptie mi se da foaia completata la toata campurile de genul "maisna prezina semne..." intreb cum a vazut el ca masina mea este ok... raspuns "este noua nu? doar nu ai zagariat'o deja?"
6. imi schima boxa... asa spun ei... la a 3a, parca, vizita la service. tacanitul de sub capota nu mai e, zgomotul la franarea cu spatele este fara explicatie plauzibile. Boxa face la fel ca si pana acum...
7. din vari motive usa sofer nu se mai inchide... butucul e cu cativa mm mai sus sau mai jos si trebuie trantita puti mai tare pentru a se inchide. sun pentru programare "pentru asa ceva nu facem programare. lasa masina la 9 cand deschidem si te vom suna cand este gata" ti se pare un raspuns profesionist?
Cam asta este pe scurt istoria mea cu ATS... crezi ca sunt eu nebun ?
Sincer nu vreau sa moara nimeni, dar as dori sa fiu tratat ca un client care plateste pentru serviciile pe care le cere si la care are dreptul. crezi ca cer mult daca vreau sa mi se remedieze niste probleme aparute la masina mea de doar 3 luni?