Pagina 1 din 4
DISCUTII CU SI DESPRE ATS
Scris: Joi 02-Feb-2006 16:36
de COSTIN MUNTEANU
Am infiintat acest topic pentru a continua topicul tocmai inchis la solicitarea expresa a lui Octavian. ("Intrebari pentru vanzarile echipei ATS. Va raspunde Octavian")
Considerandu-ma autorul acestuia, ii invit sa participe in primul rand pe cei care m-au acuzat de atitudine negativista. Nu voi solicita inchiderea topicului in momentul unei critici mai virulente la adresa mea.
Pasionati sau pur si simplu posesori, cu totii (ar trebui sa) ne dorim o imbunatatire permanenta a serviciilor importatorului Citroen.
Chiar daca reprezentantii acestui importator nu sunt inca in dispozitia si forta de a face fata unor interpelari bazate din pacate pe situatii reale, eu cred ca discutarea tuturor neajunsurilor dar si a realizarilor lor inseamna un feedback extraordinar pentru ei. Si in cazul in care o doresc serios, o posibilitatea de ridicare a calitatii serviciilor pentru clienti.
Ca o companie care se respecta si intelege ca salariile tuturor angajatilor sai sunt platite exclusiv de catre clienti , sper sa si ats-ul sa-si faca simtita prezenta printre participantii la forum.
si mai sper ca pana in final reprezentantii ats sa aiba taria de a multumi tuturor celor care la un moment dat i-au aratat zdravan cu degetul.
Re: DISCUTII CU SI DESPRE ATS
Scris: Joi 02-Feb-2006 18:04
de costis
COSTIN MUNTEANU scrie:Chiar daca reprezentantii acestui importator nu sunt inca in dispozitia si forta de a face fata unor interpelari bazate din pacate pe situatii reale, eu cred ca discutarea tuturor neajunsurilor dar si a realizarilor lor inseamna un feedback extraordinar pentru ei.
Eu cred ca este foarte importanta si calitatea acestui extraordinar feedback. Din experienta mea am observat ca felul in care dai feedback-ul este cel putin la fel de important ca si feedbackul in sine. Din ce am vazut pe topicul celalalt calitatea a lasat de dorit si de aceea imi explic perfect plecarea lui Octavian. Sa speram ca aici va fi altceva.
Scris: Vin 03-Feb-2006 09:21
de prafuit
Sus degetele pentru costis!!!!

Re: DISCUTII CU SI DESPRE ATS
Scris: Vin 03-Feb-2006 10:33
de COSTIN MUNTEANU
costis scrie:Eu cred ca este foarte importanta si calitatea acestui extraordinar feedback. Din experienta mea am observat ca felul in care dai feedback-ul este cel putin la fel de important ca si feedbackul in sine. Din ce am vazut pe topicul celalalt calitatea a lasat de dorit si de aceea imi explic perfect plecarea lui Octavian. Sa speram ca aici va fi altceva.
EXCELENTA observatia referitoare la calitatea feedback-ului.
Dealtfel, oricine citeste si celelalte topicuri de pe forum va constata ca cel putin 90% din punctele de vedere exprimate fac referire la situatii reale.
Chiar daca nu este neaparat principalul scop al topicului, atat timp cat are legatura si cu subiectul, propun sa postam si opinii de acest fel.
Din experienta mea de peste 11 ani in vanzari pot spune ca cel mai mult am invatat de la cei mai dificili clienti. Cand ma refer dificili ii includ in primul rand pe cei cu un comportament destul de ferm si abrupt.
Tot din experienta dobandita in tara aceea de peste ocean unde competitia este infernala am invatat ca niciodata un vanzator nu se poate supara pe un client. Pentru ca in primul rand se supara pe cel care ii plateste salariul.
"costis", am revazut topicul anterior. Daca imi poti cita precis ce anume l-a facut pe Octavian sa plece iti multumesc anticipat.
eu am inteles numai ca nu mai avea timp sa stea de vorba cu clientii de pe forum si ca singurul loc unde poate face asta este la sediul lor.
Scris: Vin 03-Feb-2006 11:32
de m.s.
Pentru mine subiectul "ATS" este un subiect mort, din moment ce pana acum,toate problemele si nelamuririle pe care le-am avut, le-am dezbatut cu participantii de pe forum( si nu cu reprezentantii ATS- ei au promis ca vor raspunde si nu cred ca i-a obligat nimeni).
Le-am adresat o intrebare destul de pertinenta( cred eu ) cu privire la termenul de livrare a unor componente pt.C4. Nimic...nici nu mi-au raspuns si nici nu mi s-a rezolvat problema. Credeam ca si daca nu participa activ,macar urmaresc acest forum si incearca sa-si rezolve problemele pt. care sint criticati( uneori destul de dur-recunosc).
Astept in continuare sa mi se rezolve problema si o sa va tin la curent la cat timp am rezolvat-o.
Scris: Vin 03-Feb-2006 11:48
de awlan24
m.s. scrie:Pentru mine subiectul "ATS" este un subiect mort, din moment ce pana acum,toate problemele si nelamuririle pe care le-am avut, le-am dezbatut cu participantii de pe forum( si nu cu reprezentantii ATS- ei au promis ca vor raspunde si nu cred ca i-a obligat nimeni).
Le-am adresat o intrebare destul de pertinenta( cred eu ) cu privire la termenul de livrare a unor componente pt.C4. Nimic...nici nu mi-au raspuns si nici nu mi s-a rezolvat problema. Credeam ca si daca nu participa activ,macar urmaresc acest forum si incearca sa-si rezolve problemele pt. care sint criticati( uneori destul de dur-recunosc).
Astept in continuare sa mi se rezolve problema si o sa va tin la curent la cat timp am rezolvat-o.
din pacate si eu am masina in service (la un dealer citroen) cam de 3 saptamani si dupa 1 sapt si jumatate a fost indreptata si vopsita. acum astept mici componente. de la ats vin cam 2 componente pe saptamana si in fiecare saptamana dealerul respectiv imi zice ca sigur vin, ca lui i s-a spus ca sunt piesele in vama, ca vineri o sa vina, ca vineri nu au venit, etc.
eu platesc rate la masina si masina nu a fost lovita din vina mea.
am un prieten care a avut un citroen si a renuntat la el pentru ca a stat foarte mult cu el in service (mult mai mult decat cu alte masini ... binenteles alte marci).
pe de alta parte, neavand masina si mergand aproape zilnic cu metroul trec foarte des pe langa serviceul din pipera (acolo unde se indreapta si se vopsesc masinile). am putut sa observ ca sunt foarte multe masini care "zac" in curtea serviceului ... probabil asteptand piese. pot sa dau exemple de c3/c4/c5-uri care stau sau au stat acolo mai bine de 2-3 luni.
poate in scurt timp o sa ne mai civilizam si noi si asigurarile vor inchiria masini pentru timpul cat sta o masina in service. sa vezi atunci balamuc pe capul ats sau alt importator.
astept cu interes acest moment.

Scris: Vin 03-Feb-2006 12:13
de m.s.
Poate in scurt timp se civilizeaza ei si se ingrijesc sa aiba un stoc de bun simt. Daca vindeau Aston Martin sau alte marci exclusiviste, ii intelegeam. Si cu asta, basta!
Scris: Vin 03-Feb-2006 12:14
de COSTIN MUNTEANU
cat de prietenos ai putea fi dupa 3 saptamani de stat cu masina pe dreapta?
cat de prietenos poti fi atunci cand vorbesti in ...pustiu?
in mod cert "tonul dur" facea referire la mine.
dar am o intrebare de principiu: cat de fericit/linistit/calm si intelegator poate fi un pasionat Citroen "adevarat" daca Doamne-fereste "frumoasa" ("amanta" dupa unii

) zace 2-3 luni in curtea importatorului doar pt ca "asta e". Si cat de fericit/linistit/calm si intelegator va fi daca la intrebarile sale i se va raspunde "in curand". sau nu i se va raspunde deloc...
Scris: Vin 03-Feb-2006 15:59
de DS21
Nici nu e de mirare ca ATS-ul vinde "atatea" citroen-uri...
Precum actionarul majoritar al acestei firme, ATS-ul e o companie nehotarata si pe undeva lipsita de profesionalism.
Sa nu uitam insa, Citroen nu prea se descurca bine ca marca de cativa ani buni, din pacate.
Le lipseste cu desavarsire un DS...
Scris: Sâm 04-Feb-2006 22:11
de maximus
sincer daca eram in cazul tau ceream o masina de la ATS pe toata perioada cat a mea statea in service ca se poate face asta

sa vezi atunci ce repede o reparau pe a ta ca de interesul SERIOS VORBESC DUTE SI FA UN PIC DE SCANDAL
oricum citroen in anul 2005 a vandut 1108 masini sau pe acolo pe undeva iar renault 8839 parca asa ca ce vrem sa cerem de la ei
Scris: Sâm 04-Feb-2006 22:45
de DMX
Clar trebuia sa le ceri masina .... dupa o saptamana ... de tinut in service ... la inceputul celei de`a 2 saptamana te duceai peste ei ... ca ori iti dau o masina ..ori iti dau masina reparata .....si faceai un pic de scandal pe acolo ... sa vezi ce ... bine era atunci ...
La kalos ..cand a fost nevoie sa intre in service ...probleme care tineau de garantie .... si mi`au spus ca dureaza 4 zile ..le`am zis sa`mi dea masina ca eu nu am cu ce sa merg ..si pana la urma a venit seful lor si`a cerut mii de scuze ..ca nu au masini ... si m`a dus cu masina lor pana acasa ..iar cand a fost gata masina ..au venit si m`au luat de`a casa si m`au dus la service ...daca nu esti "tare in gura " cu ei ...nu e de bine ...te mai lungesc ...cateva zile bune ....
Scris: Dum 05-Feb-2006 15:25
de maximus
exact la asta ma refeream "sa fi tare-n gura" si pleci de la ei cu un c2 pana e gata masina ta
dar trebuie sa fi de fier cand ceri treaba asta si daca incearca sa spuna ca dau un raspuns in cateva zile sa-i terorizezi cu telefoane
bafta eu asa am facut si am fost in concediu cu un c2 pt ca nu sosise masina mea la timp
Scris: Lun 06-Feb-2006 12:46
de COSTIN MUNTEANU
prieteni! de aceea am deschis topicul acesta!
uite ca se poate. chestia cu masina in loc intra la normalitate (pe care unii mai deunazi nu o intelegeau).
dar adevarata normalitate nu este atunci cand tb sa stai cu "parul"(telefoanele, etc) pe ei ca sa isi ceara scuze, sa-ti dea o masina in loc s.a.m.d.
Normalitatea este atunci cand toate lucrurile astea se intampla "ca asa trebuie sa se intample". fara ca vreun client sa ceara in mod expres acest lucru.
Iata ca daca se pune presiune, se poate.
va mai astept cu astfel de exemple!
si astept ziua in care cineva sa vina sa anunte ca lui i s-a intamplat ceva ..."normal" din partea ats-ului fara sa fi cerut nimic.
In acel moment mai asteptam 2-3 exemple similare dupa care facem cadou ats-ului o sticla de sampanie...

Scris: Mar 07-Feb-2006 11:57
de COSTIN MUNTEANU
maximus scrie:exact la asta ma refeream "sa fi tare-n gura" si pleci de la ei cu un c2 pana e gata masina ta
dar trebuie sa fi de fier cand ceri treaba asta si daca incearca sa spuna ca dau un raspuns in cateva zile sa-i terorizezi cu telefoane
bafta eu asa am facut si am fost in concediu cu un c2 pt ca nu sosise masina mea la timp
si uite-asa se ajunge (iarasi) la ce tot indrugam eu saptamanile trecute (din pacate!)
este normal sa spui "multumesc" pentru ca ai primit in loc c2-ul.
ceea ce nu intelege Octavian (si multi altii ca el) este ca era PERFECT normal ca tu sa il primesti!
si din motivul acesta se simte oarecum frustrat.
dar gestul acela NU a fost o favoare.
intotdeauna exista facori obiectivi care pot genera o intarziere. si orice om normal poate intelege acest lucru.
pe de alta parte insa, NU clientul este de vina pt o intarziere.
Clientul doar PLATESTE pentru ceea ce trebuie sa primeasca! (si nu e suficient?)
Scris: Mar 07-Feb-2006 12:21
de Matrixu
Costine cu o floare nu se face primavara(vezi cazul C2). Atata timp cat mentalitatea la noi e cum e, si serviceurile ar face orice ca sa te jecmaneasca cand trebuie sa iti repare ceva, sau ar face orice sa iasa ei in castig, e greu de vorba buna si fara prea multe relatii, si fara un nume sa mergi acolo si sa iti dea ei tot de buna voie fara ca tu sa apuci sa deschizi gura. Imposibil nu e, dar este posibil doar cu gura mare cu nervi cu scandal. Eu daca nu faceam scandalul care l-am facut acolo, acum mergeam cu o masina care trebuia sa aiba schimbat pe ea kit amreiaj, volanta si nu stiu ce rulment pe la ambreiaj. Vorba lor e sfanta: "Las-o ma ca merge asa", indiferent de situatie.