Pagina 1 din 8

Citroen C1 - pret de intrare

Scris: Mie 08-Feb-2006 13:29
de MoonStorm
Am asteptat cu nerabdare aparitia modelului C1 in Romania. Masina are un look superb si se preteaza foarte bine strazilor din oras. Intentionam sa achizitionez o astfel de masina pana in momentul cand am vazut preturile si dotarile.

Pentru versiunea X dotarile sunt... inexistente, sistemele electronice de siguranta fiind singurele incluse in pretul de 8500 de euro.

Cu alte cuvinte am configurat decent un C1 (la versiunea SX am adaugat aer conditionat, radio, vopsea metalizata si .... ahem.... turometru!) si am ajuns la un superb pret de 10.000 pentru motorizarea de 1.0i. Spuneti-mi va rog ca s-a strecurat vreo greseala la mijloc. Sau aveti de gand sa le pastrati la loc de cinste prin showroom-uri? :)

Scris: Mie 08-Feb-2006 13:56
de rarej33
la versiunea x ai ca dotari....servo directie si inchidere centralizata din telecomanda...zici ca e masina construita intr-un hambar fara dotari

Scris: Mie 08-Feb-2006 14:09
de DanCld
Cred că versiunile astea "goale" sunt făcute special pentru pieţele "sărace" precum cea din România, dar nici eu nu văd pe cineva să cumpere un C1 "varianta de bază" când poate să ia Matiz-ul cel mai scump (cu servodirecţie, aer şi ABS) la un preţ mai mic. Din acelaşi motiv nu văd ca modele precum Peugeot 1007 sau Toyota Aygo să aibă o vânzare prea mare - astea 2 au preţuri şi mai prohibitive :twisted:

Scris: Mie 08-Feb-2006 14:18
de White Wizard
Scuza-ma "MoonStorm" , dar tu pe la cat te-ai fi asteptat sa coste C1? In comparatie cu alte modele din aceasi clasa, este destul de buna la pret! In alta ordine de ideei, C1 are aceasi platforma tehnica cu Toyota Aygo si cu Peugeot 107 , adica este aceeasi masina, doar brand-ul difera. Iar motorul de 1.0 ( 998 cmc. ), in 3 pistoane , cu 68 cp este chiar performant in comparatie cu alte motoare din aceeasi clasa ( ex. cel mai mic motor de la Fiat Panda este 1.1 ( 1108 cmc. ), in 4 pistoane , cu 54 cp. ). Si la capitolul sigurantza sta destul de bine acest C1. A reusit 4 stele din 5 la impact frontal, 2 stele din 4 la pietoni si 4 stele din 5 la copii! Cu alte cuvinte , este mai sigura decat Loganul :) care este mai mare dar este mai ieftina. http://www.euroncap.com/content/safety_ ... =1&id2=218
Si ca o ultima informatie, C1 ca avea cel mai mic pret de pornire in comparatie cu Aygo si 107 :!:

Scris: Mie 08-Feb-2006 14:24
de White Wizard
DanCld scrie:Cred că versiunile astea "goale" sunt făcute special pentru pieţele "sărace" precum cea din România, dar nici eu nu văd pe cineva să cumpere un C1 "varianta de bază" când poate să ia Matiz-ul cel mai scump (cu servodirecţie, aer şi ABS) la un preţ mai mic. Din acelaşi motiv nu văd ca modele precum Peugeot 1007 sau Toyota Aygo să aibă o vânzare prea mare - astea 2 au preţuri şi mai prohibitive :twisted:


1. Este Peugeot 107 si nu 1007 , aia este alta masina.
2. Si in Franta sunt aceleasi nivele de echipare ca la noi ...si doar 2 motorizari.
3. Cred ca cel mai bine este sa va interesati putin despre subiect ...si apoi sa scrieti sau sa faceti comparatii . - asta referitor la "Matiz"
:!: :!: :!:

Scris: Mie 08-Feb-2006 14:35
de Matrixu
C1 ala are un interior cel putin de calitatea matizului, m-am urcat in unu cat am fost pe la ATS si am plecat repede din el. De prost gust e totul inauntru, asa zisele "butoane" de la recirculare,ventilator,temperatura :-& Bine, gusturile nu se discuta, insa e o masina adresata clar damelor,pentru oras, fara nici un fel de pretentii.
Dar vorba cuiva pentru asta exista si matizul.

Scris: Mie 08-Feb-2006 15:07
de balanel
nu, varianta de baza nu are servodirectie, inchidere centralizata si geamuri electrice. acestea sunt optionale. de asemenea, aerul conditionat si turometrul nu sunt disponibile pe acest model.

am facut un calcul

se ia varianta sx cu 5 usi, se adauga aer conditionat, cd-player, turometru, si se ajunge la un pret cu cateva sute de euro mai mare de cat c3, care are toate astea in standard (10100 eur). si mai are un mare avantaj: motor cu 4 pistoane, care consider ca e mai fiabil decat unul in 3.

sunt chiar foarte suparat, pentru ca voiam sa imi iau aceasta masina in rate. dar cand am vazut pretul...
e posibil ca urmatoarea mea masina sa nu mai fie un citroen. pacat...

Scris: Mie 08-Feb-2006 15:08
de DMX
8500 ?? ...o BOY ... e mult rau .... adik dak mi`l fac `k`lumea cu jante si alte chestii ajung la 10, miii de euro ... ptr aceea masina ..ENORM ... de mult ..... eu zic sa mai asteptati ..cateva luni sa vezi ce oferte o sa intre .... nu e bine sa te arunci la ...primele loturi ... my opinnion !!

Scris: Mie 08-Feb-2006 15:13
de MoonStorm
Pai stati mai fratilor putin. Cum adica la ce ma asteptam? Pretul ala nu mai are mult si ajunge la un C3. Da-o incolo de treaba...

Scris: Mie 08-Feb-2006 15:35
de MoonStorm
Si ca impresie, mie mi-a placut. Are cel mai mult stil din pack-ul de trei. Suficient mi s-a parut si spatiul interior (pentru o masina de talia ei). Matrixu, ai putina dreptate. La materiale nu stiu daca s-a facut cea mai inspirata alegere posibila, dar... daca doar acesta ar fi fost singurul drawback n-as fi comentat nimic. Ii si faceam comanda. :D

Scris: Mie 08-Feb-2006 18:50
de MUGUREL PIRSCOVEANU
De 2 zile ma plimb intr-una cu un C1. Nu ma mai pot dezlipi de masina aceasta. Vreau sa dau Vts-ul(C2) pt un C1. Masina pe hartie nu spune mare lucru, dar pot sa va spun ca are un consum prea mic fata de cat sunt eu obisnuit, pot sa va spun ca din Pitesti pana in Valcea nu mi-a stat in fata nici macar VW TDi 4Motion! m-am dus cu a 2-a pana la 90, cu a 3-a pana la 130 si k nu am avut nevoie de a 5-a niciodata. Dupa ce o sa va plimbati niste km cu una sunt ferm convins k o sa-mi datidreptate!
Pret?dacaexcludemlogansimatizeceamaitare

Scris: Joi 09-Feb-2006 05:32
de Arise
Atunci te asteptam la intalnire cu un C1. :D

Scris: Joi 09-Feb-2006 10:22
de MoonStorm
In cazul asta mai bine ii zicea C10 nu C1 :lol: hihihihihi

Scris: Joi 09-Feb-2006 10:27
de MUGUREL PIRSCOVEANU
Era masina ATS-ului

Scris: Joi 09-Feb-2006 10:55
de DMX
Haideti sanu exageram nu comparam un vw TDI 4motin cu un C1 ,poate cel din vw tocmai se intorcea de la ski si era rupt de oboseala si nu avea chef sa se "dea" , nu o sa intreci un 4motion ,orice 4motin are minim 140 de CP (vw)
E o masina sexy C1 extraordinara ptr oras .