multumit sau nu de Citroen-ATS?

Dealer/service Citroen

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 21-Aug-2006 15:16

=D>
Adevaru e ca nici o marca nu mai e ce a fost (inclusiv Citroen). Mai stiu si eu exemple cu Mercedes, BMW, VW, Skoda, etc. dar nu cred ca are sens sa ne amagim ca marca X sau Y e fara probleme.
Nu demult a fost o stire ca Toyota, care tocmai a ajuns nr. 2 mondial, a ascuns niste defecte majore la caseta de directie, defecte care puteau pune in pericol viata clientilor (de fapt unii chiar au patit-o).
Cred ca pina la urma totul se reduce la priceperea noastra de a intretine o masina in conditiile din RO anul 2006. Si nu ma refer la talentul de mecanici.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Mar 22-Aug-2006 08:31

1. conform jd power toyota e cea mai fiabila marca din lume. toyota a retras de pe piata 200k de automobile tundra pt nustu ce problema de desgin ce ar fi pus in pericol viata pasagerilor. (edit: scuze, acum vad ca repet situatia, dar se pare ca asta e adevarul). sunt mii si mii de exemple la toate brandurile de nume/renume cu probleme tehnice si mai ales cand sunt noi. in plus mitocania din vanzari la noi in tara e peste tot. nu numai ats. deci, tu client final, trebuie sa inveti sa faci fata la asa ceva, si cu putin noroc sa le dai peste nas.
2. 11k euro sunt frectie la picior de lemn pt citroen in general. cand mi-am achitat avansul si m-am tinut tare pe lanaga dealerul nostru de citroen ca vreau masina urgent (cica era la curtici) mi-au retezat simplu. ce, 14k euro nu sunt nimic, dar pai un avans de 5k. aia care isi achita masina integral si asteapta luni de zile ce sa mai zica. poate eu ma simt, normal, important, dar nu sunt. :lol: bine ca lucrez in domeniu (pe cumparari) si sunt obisnuit cu tot felul de replici. nu trebuie sa te enervezi, ci le raspunzi frumos concret si taios, nu te lasi impresionat de replici deja intrate in limbajul cotidian al vanzatorilor. te tii de ei ca scaiul si te duci la directorul de sucursala, si faci scandal cat cuprinde (ma refer captare a atentiei asupra problemei tale, la figurat, nu galagie). pana la urma se va sesiza vreun director ca nu e ceva in regula. sau, varianta a doua e sa te imprietenesti cu ei...si poate te ajuta frumos (am avut putin din amandoua). in 7 zile mi-a sosit masina, in a 8-a am plecat cu ea de acolo (mai trebuia montat ceva bonus) 8)

regula de aur. NEGOCIATI la orice, cu tupeu, si nu va lasati impresinoati de primele replici. au de unde lasa destul (dealerul are undeva la 10-20%) depinde de model, promotie, etc, etc...
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]

OPUS Workshop
:: LED designs ::

Avatar utilizator
ancadogaru
simpatizant
Mesaje: 72
Membru din: Sâm 08-Iul-2006 14:53
Localitate: Bucuresti via Constanta

Mesajde ancadogaru » Vin 25-Aug-2006 18:29

Pana la urma am reusit sa iau azi masina. Merge bine si sunt tare incantata.
Dar observ asa cum au mai observat si altii ca totusi cineva de ATS se uita pe aici.. Eu am observat ceva imbunatatiri dupa ce am postat ceva critici...
Oricum intr-adevar nu conteaza sub nici o forma daca ai platit avans, daca ai platit tot, daca ai obtiunut vreun dicount, daca esti cu leasing sau altceva.. PT ei e totuna.

oricum sustin regula de aur spusa de T.rac3Er cu NEGOCIATI.. mie imi pare rau ca nu am negociat mai nimic .. dar imi va fi invatare de minte :P

Avatar utilizator
silvius
pasionat
Mesaje: 619
Membru din: Dum 13-Aug-2006 23:30
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesajde silvius » Vin 25-Aug-2006 19:10

revin si spun: pana acum nu am avut probleme cu cei de la ATS. Atunci cand mi-a picat sonda de temperatura si era tot computerul vraiste s-a rezolvat in mai putin de 24 de ore de cand mi-a aparut prima eroare, mai exact a doua zi cand am dus masina in service.
Probabil ca nu stiti cum e pe la porsche sau la altii cand sunteti programati peste 2 luni si dak nu puteti merge cu mashina putin le pasa. La ATS macar iti dau masina la schimb, cel putin asa mi-au spus mie cand a aparut problema... k daca nu ii dau de cap se rezolva cu o alta masina pana a mea e gata.
Si in general cu orice problema am avut s-au purtat bine. Probabil m-am uitat eu mai fioros :lol:
Oricum la ei vb dulce mult aduce.. nu mergeti cu scandal ca sunt insensibili la asa ceva
alarma, clima, cd, praguri, navigatie, so on... - B-08-BBK[img:824728406b]http://www.tour-romania.info/citroen/avatarmare.jpg[/img:824728406b]

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Vin 25-Aug-2006 22:55

ancadogaru scrie:Pana la urma am reusit sa iau azi masina. Merge bine si sunt tare incantata.
Dar observ asa cum au mai observat si altii ca totusi cineva de ATS se uita pe aici.. Eu am observat ceva imbunatatiri dupa ce am postat ceva critici...
Oricum intr-adevar nu conteaza sub nici o forma daca ai platit avans, daca ai platit tot, daca ai obtiunut vreun dicount, daca esti cu leasing sau altceva.. PT ei e totuna.

oricum sustin regula de aur spusa de T.rac3Er cu NEGOCIATI.. mie imi pare rau ca nu am negociat mai nimic .. dar imi va fi invatare de minte :P


Felicitari, s-o stapanesti sanatoasa si la cat mai multi km fara probleme cu ea!

Intr-adevar, se pare ca in ciuda faptului ca staff-ul ATS-ului nu mai posteaza pe forum, criticile de aici sunt totusi luate in seama. Ceea ce e un lucru bun, atat in beneficiul clientilor, cat si al marcii Citroen.

Din pacate, nici eu nu prea am talente de negociator si am luat masina la pretul de la oferta. Poate se ofera cineva de pe forum, care are astfel de aptitudini native sau dobandite, sa ne invete si pe noi astia mai mototoli cum sa procedam. La urmatoarea masina, ca deocamdata e cam tarziu :twisted: .

seridan
pasionat
Mesaje: 155
Membru din: Dum 07-Mai-2006 19:10
Localitate: Bucuresti

Mesajde seridan » Dum 27-Aug-2006 19:29

Mi-a lovit cineva oglinda retrovizoare dr Âşi am fost nevoit sĂŁ o schimb.
Am fost la ATS luni luni 21 /08, iar joi 23 /08 am fost sunat ca sã merg pentru montaj la atelierul de caroserii. În 15' au montat-o.
Cu aceastĂŁ ocazie am rezolvat Âşi problema chederului de la baza parbrizului care se desprinsese. Nu mĂŁ aÂşteptam sĂŁ se rezolve aÂşa repede.Momentan nu am ce sa le reproÂşez. :roll:
Am plĂŁtit suma de 590 ron (oglinda, vopsirea ei Âşi montajul). Puteam sĂŁ rezolv problema pe CASCO dar am renunĂžat.

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Lun 28-Aug-2006 07:45

ce le-ai zis de cheder??
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]



OPUS Workshop

:: LED designs ::

andiboy
simpatizant
Mesaje: 28
Membru din: Lun 28-Aug-2006 13:06
Localitate: est

Mesajde andiboy » Lun 28-Aug-2006 14:00

[quote="alexd"]Daca tu cataloghezi o intreaga marca de automobile dupa o mica eroare electronica, atunci ce ai fi zis de un mercedes nou, automatic, care la 2 zile de la cumparare nu a mai plecat de pe loc. Sau de o toyota avensis careia i s-a smuls caseta de directie din prinderile de pe caroserie, sau de un volvo caruia i-au sarit airbagurile aiurea....shit happens.

Eu zic sa te bucuri de chemarile dese, si sa nu le injuri. O firma mai putin respectabila nu ar face atatea chemari.

nota redactiei : povestirile de mai sus au stransa legatura cu realitatea.[/quote]
Cica sa te bucuri ca esti tratat cu sictir! Asta numa'-n Romania ti se poate cere! Eu ajung zilele astea a treia oara cu masina-n service la Citroen si deja ma emotioneaza ce va urma! Cu programare prealabila dar cu mentiunea ca nu se stie cand va fi gata masina, ceea ce din experienta anterioara ma convinge ca poate dura si doua saptamani. Daca astea nu-s motive sa-i strangi de gat...
Pentru informarea dvs., unui amic i-a murit motorul undeva pe E 85, la o Toyota Land Cruiser. A sunat la dealer, aflat la vreo 300 de km distanta, si in cateva ore a venit platforma s-o ridice si a primit si o alta masina pentru perioada in care n-o poate folosi pe-a lui. Acuma, nimeni n-are pretentia sa primeasca o alta masina, da' macar sa ti-o repare repede! Ca sa nu mai vorbesc ca te rup la bani magarii cand vin cu platforma sa-ti ridice masina, daca esti mai departe de 50 de km distanta de ei....

seridan
pasionat
Mesaje: 155
Membru din: Dum 07-Mai-2006 19:10
Localitate: Bucuresti

Mesajde seridan » Lun 28-Aug-2006 19:54

T.rac3Er scrie:ce le-ai zis de cheder??



L-am rugat pe mecanicul care monta oglinda, sĂŁ-mi rezolve Âşi problema cu chederul. A zis Ok Âşi a rezolvat-o.
Mi-a spus cĂŁ pentru probleme minore de caroserie pot sĂŁ mĂŁ duc direct la atelierul de caroserii fĂŁrĂŁ sĂŁ mai trec pe la ATS.

Avatar utilizator
silvius
pasionat
Mesaje: 619
Membru din: Dum 13-Aug-2006 23:30
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesajde silvius » Lun 28-Aug-2006 20:05

iata ca mai am pe cineva de partea mea care e multumit de ats :)
alarma, clima, cd, praguri, navigatie, so on... - B-08-BBK[img:824728406b]http://www.tour-romania.info/citroen/avatarmare.jpg[/img:824728406b]

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Lun 28-Aug-2006 21:11

andiboy scrie:
alexd scrie:Daca tu cataloghezi o intreaga marca de automobile dupa o mica eroare electronica, atunci ce ai fi zis de un mercedes nou, automatic, care la 2 zile de la cumparare nu a mai plecat de pe loc. Sau de o toyota avensis careia i s-a smuls caseta de directie din prinderile de pe caroserie, sau de un volvo caruia i-au sarit airbagurile aiurea....shit happens.

Eu zic sa te bucuri de chemarile dese, si sa nu le injuri. O firma mai putin respectabila nu ar face atatea chemari.

nota redactiei : povestirile de mai sus au stransa legatura cu realitatea.

Cica sa te bucuri ca esti tratat cu sictir! Asta numa'-n Romania ti se poate cere! Eu ajung zilele astea a treia oara cu masina-n service la Citroen si deja ma emotioneaza ce va urma! Cu programare prealabila dar cu mentiunea ca nu se stie cand va fi gata masina, ceea ce din experienta anterioara ma convinge ca poate dura si doua saptamani. Daca astea nu-s motive sa-i strangi de gat...
Pentru informarea dvs., unui amic i-a murit motorul undeva pe E 85, la o Toyota Land Cruiser. A sunat la dealer, aflat la vreo 300 de km distanta, si in cateva ore a venit platforma s-o ridice si a primit si o alta masina pentru perioada in care n-o poate folosi pe-a lui. Acuma, nimeni n-are pretentia sa primeasca o alta masina, da' macar sa ti-o repare repede! Ca sa nu mai vorbesc ca te rup la bani magarii cand vin cu platforma sa-ti ridice masina, daca esti mai departe de 50 de km distanta de ei....


ce legatura are ce am scris eu si ce ai citat tu din memoriile mele cu sictirul? cel caruia i-am adresat cuvintele respective nu se plangea de tratament sictiros ci pur si simplu nu-i convenea c era chemat de catre constructor prin intermediul dealerului sa remedieze niste probleme constatate in neregula de catre fabrica....so?

andiboy
simpatizant
Mesaje: 28
Membru din: Lun 28-Aug-2006 13:06
Localitate: est

Mesajde andiboy » Mar 29-Aug-2006 07:53

[quote="alexd"][quote="andiboy"][quote="alexd"]Daca tu cataloghezi o intreaga marca de automobile dupa o mica eroare electronica, atunci ce ai fi zis de un mercedes nou, automatic, care la 2 zile de la cumparare nu a mai plecat de pe loc. Sau de o toyota avensis careia i s-a smuls caseta de directie din prinderile de pe caroserie, sau de un volvo caruia i-au sarit airbagurile aiurea....shit happens.

Eu zic sa te bucuri de chemarile dese, si sa nu le injuri. O firma mai putin respectabila nu ar face atatea chemari.

nota redactiei : povestirile de mai sus au stransa legatura cu realitatea.[/quote]
Cica sa te bucuri ca esti tratat cu sictir! Asta numa'-n Romania ti se poate cere! Eu ajung zilele astea a treia oara cu masina-n service la Citroen si deja ma emotioneaza ce va urma! Cu programare prealabila dar cu mentiunea ca nu se stie cand va fi gata masina, ceea ce din experienta anterioara ma convinge ca poate dura si doua saptamani. Daca astea nu-s motive sa-i strangi de gat...
Pentru informarea dvs., unui amic i-a murit motorul undeva pe E 85, la o Toyota Land Cruiser. A sunat la dealer, aflat la vreo 300 de km distanta, si in cateva ore a venit platforma s-o ridice si a primit si o alta masina pentru perioada in care n-o poate folosi pe-a lui. Acuma, nimeni n-are pretentia sa primeasca o alta masina, da' macar sa ti-o repare repede! Ca sa nu mai vorbesc ca te rup la bani magarii cand vin cu platforma sa-ti ridice masina, daca esti mai departe de 50 de km distanta de ei....[/quote]

ce legatura are ce am scris eu si ce ai citat tu din memoriile mele cu sictirul? cel caruia i-am adresat cuvintele respective nu se plangea de tratament sictiros ci pur si simplu nu-i convenea c era chemat de catre constructor prin intermediul dealerului sa remedieze niste probleme constatate in neregula de catre fabrica....so?[/quote]

Bine, nu e sictir! E bataie de joc, e nesimtire, e dispret fata de timpul si de nervii clientului... E bine-asa? Mi se pare absolut logic si elementar ca puteau sa-si organizeze chemrile alea cumva, de comun acord cu clientul, in asa fel incat si el sa se simta bagat in seama. Dar daca zici tu ca trebuie sa ne multumeasca...
Uite motiv de "multumire", tot legat de ATS! M-am trezit ca nu-mi mai porneste masina. Am chemat platforma, mi-au luat 600RON pentru a o duce la service, la Focsani (ati citit bine, atata a fost factura!) si am asteptat aproape o saptamana ca sa o ridic. Si le-a trebuit 4 zile ca sa o puna pe banc. De ce nu au spus de la inceput: "Dom'le, ti-o ridicam maine, da' o facem la anu si la multi ani!"? Pentru ca-i doare-n cot! Am sunat la ATS, am trimis mail, in care le-am zis ca aia isi bat joc de mine si mi-au dat un raspuns tip ("problemele dvs. se vor remedia in cel mai scurt timp posibil".... bla-bla-bla). NU tu telefon la service, nu tu scuze, nimic... Am un amic senator si mi-am propus sa ma tin de capul lui pana il conving sa faca un proiect de lege prin care sa-i oblige pe astia sa indeplineasca niste conditii mai stricte in raporturile cu beneficiarii. Cu sanctiuni dure. Si promit ca o sa-i reclam pana-n panzele albe.
Degeaba faceti comparatii cu alte marci! Toate au deficiente, dar atatea cate are ATS n-am vazut la nimeni. Pana si amarata aia de Dacie sta mai bine!

andiboy
simpatizant
Mesaje: 28
Membru din: Lun 28-Aug-2006 13:06
Localitate: est

Mesajde andiboy » Mar 29-Aug-2006 08:03

Si mai adaug o chestie, desi lista de nemultumiri e mare: o revizie la 10.000 de km, pentru un c3 m-a costat mai bine de 600 ron, in conditiile in care ar fi trebuit sa ma duc la 15.000 si prin alte service-uri, am aflat dupa aceea, costa mult mai putin. Pentru o Octavia TDI, un amic a platit vreo 400 ron, la 15.000.
Ce poti sa mai spui? Decat ca, daca sunteti de prin Moldova, mai bine va duceti oriunde numai la Focsani nu!


P.S. Cum ziceam, am amici bagati in politica. Abia astept s-apara Tariceanu pe-aici! Ii spun tot pomelnicul de fata cu toata gasca aia a lui! Si cu presa... Sunt tare curios daca el stie in ce hal lucreaza angajatii lui!

Avatar utilizator
silvius
pasionat
Mesaje: 619
Membru din: Dum 13-Aug-2006 23:30
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesajde silvius » Mar 29-Aug-2006 09:03

salut, nasol, dar intreaba de ex. pe amici ai tai cum e la porsche unde nu dureaza one week... dureaza 1-2 luni
alarma, clima, cd, praguri, navigatie, so on... - B-08-BBK[img:824728406b]http://www.tour-romania.info/citroen/avatarmare.jpg[/img:824728406b]

andiboy
simpatizant
Mesaje: 28
Membru din: Lun 28-Aug-2006 13:06
Localitate: est

Mesajde andiboy » Mar 29-Aug-2006 09:41

[quote="silvius"]salut, nasol, dar intreaba de ex. pe amici ai tai cum e la porsche unde nu dureaza one week... dureaza 1-2 luni[/quote] Am un amic cu un Passat, pe care l-au luat in service dupa trei zile. I-au spus ca mai devreme nu pot pentru ca sunt aglomerati si sta masina degeaba. Dar in prealabil s-au uitat la ea, au stabilit cam despre ce-i vorba si cand au luat-o-n service aveau tot ce le trebuia. A doua zi si-a ridicat-o.
Acuma, daca e sa le luam la rand, toate marcile au probleme. Dar nu sunt asa de multe si de mari ca la Citroen. Probabil ca importatorii isi mai verifica dealerii si service-urile si mai remediaza cat pot si au chef. La Citroen, cum e ATS, asa-i si reteaua, probabil. N-am verificat-o pe toata, dar la Focsani sigur a asa! Ba poate chiar mai rau. Plec zilele astea la Brasov si-o sa-i vad si pe cei de-acolo.
Chiar sunt curios, i-a incercat cineva? Sa iau distonocalm cu mine? Pentru ca plec cu speranta ca ma si intorc, in aceeasi zi. Sunt cateva sute de km distanta si nu vreau sa fac naveta!


Înapoi la “ATS - Bucuresti”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187669
    Total subiecte 18617
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11704
    Cel mai nou membru wilson