Pagina 1 din 1

Sesizare fara raspuns pe citroen.com

Scris: Vin 11-Mai-2007 16:03
de kata
am trimis deja al treilea mesaj (in decurs de 3 saptamani) pe citroen.com cu privire la modul jalnic in care ATS mi a "aranjat" masina.
pana acum nici un raspuns. :evil:
ce ma sfatuiti sa fac? insist sau ... :minigun:

Scris: Vin 11-Mai-2007 16:50
de george
keep going...

Scris: Vin 11-Mai-2007 19:15
de dimabogdan
Acum depinde cum ai facut plangerea: " claim about your Citroen" sau Claim about a Citroen's dealer"
Daca ai facut prima varianta, atunci ei o inainteaza catre ATS si n-ai rezolvat nimic.
Daca ai facut impotriva dealerului, atunci treaba va dura destul cam 4-5 saptamani, dupa care vei constata o " inmuiere" a ATS.
Iti spun din proprie experienta...ptr. ca daca nici eu nu i-am bombardat cu mailuri , atunci nu stiu cine??? :?

Scris: Sâm 12-Mai-2007 06:58
de hyde
Se aude prin tarisoara noastra ca de la 1 iunie ATS va fi un simplu dealer... :?:

Scris: Mar 03-Iul-2007 14:37
de kata
gata, am renuntat.
nici un raspuns, nici macar o urare de bine. cu astia trebuie discutat mult mai serios, eventual cum se zicea odata "clubul o sa ne reprezinte", sau cu avocati si tot tacamu.
din fericire (sau din pacate, nici nu stiu) obiectul disputelor a disparut iar singurul care a avut de pierdut e un amarat de client.
pai cum sa nu fie ats-u asa cum e daca prietenii lor frantujii nu s cu nimic mai breji?

Scris: Mar 03-Iul-2007 17:13
de dimabogdan
Salut.
Dupa cum stii, am bombardat si eu Citroen si PSA Group, ba inca si pe Sebastian Loeb ,cu cateva ZECI de mesaje, iar raspuns nu am primit la nici unul.
Pot sa-ti spun totusi ca problema mea a fost finalmente rezolvata, mai bine decat ma asteptam, iar dealerul mi-a spus ca decizia a apartinut Frantei.
Deci ,rest assured, ei le citesc eventualy si le dau curs!