Buna ziua,
Va adresez o intrebare care ma macina de ceva timp: Daca inlocuiesc arcurile originale cu o pereche de arcuri eibach care coboara masina cu 35mm pe fata si 40mm pe spate , garantie masinii este afectata?
Suspensie sport
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 109
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 22:32
- Localitate: Bucuresti
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
-
- pasionat
- Mesaje: 109
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 22:32
- Localitate: Bucuresti
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
Incercarea de a coboara masina numai prin inlocuirea arcurilor, duce la o neconcordanta intre zona de lucru a amortizorului normala si inaltimea masinii.
Astfel, daca un amortizor este conceput sa aiba o anumita detenta sau compresie intre anumite zone de lucru, in momentul in care toata suspensia este coborata (sau ridicata) zona de lucru a amortizorului este alta. Se obtine un disconfort (pentru ca amortizorul atunci cand este comprimat este mai rigid) si o instabilitate crescuta la abordarea denivelarilor de mare amplitudine.
Dar de ce vreti sa modificati geometria masinii? Nu credeti ca CITROEN s-a gandit si a studiat ce are de facut pentru a imbina confortul cu stabilitatea?
Daca vreti sa aveti performantele unei masini sportive, puneti arcuri si amortizoare de VTS.
Merita aspectul de masina joasa in detrimentul unor performante certe?
Astfel, daca un amortizor este conceput sa aiba o anumita detenta sau compresie intre anumite zone de lucru, in momentul in care toata suspensia este coborata (sau ridicata) zona de lucru a amortizorului este alta. Se obtine un disconfort (pentru ca amortizorul atunci cand este comprimat este mai rigid) si o instabilitate crescuta la abordarea denivelarilor de mare amplitudine.
Dar de ce vreti sa modificati geometria masinii? Nu credeti ca CITROEN s-a gandit si a studiat ce are de facut pentru a imbina confortul cu stabilitatea?
Daca vreti sa aveti performantele unei masini sportive, puneti arcuri si amortizoare de VTS.
Merita aspectul de masina joasa in detrimentul unor performante certe?
-
- pasionat
- Mesaje: 109
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 22:32
- Localitate: Bucuresti
Înapoi la “Pro Motor - Rm. Valcea”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats