Va salut pe toti!
In primul rand acolo unde va uitati pe timpii de pe probe nu sunt chiar aceia adevarati. Adica site-ul autorally.ro nu a introdus timpii care trebuie, din ce cauza nu stiu inca.
pe site-ul
www.prorally.ro insa sunt exact timpii pe care i-am facut noi. Motivele cred ca sunt din cauza bulibaselii de la startul PS 7 cand a venit cu intarziere Bogdan Marisca in CO.
In fine...
Raliul Pietricica a fost un raliu plin de probleme inainte de a incepe.
Am avut pregatita o sesiune de teste la Valcea pe 21 mai cu Politie, Ambulanta tot ce trebuie. Vineri 19 mai au venit din Italia mecanicii, sambata dimineata au facut masina de macadam si pe la pranz au facut un mic test in fata service-ului: SURPRIZA! nu mergea masina!!!! adica motorul nu se tura intre 2500 si 5000 de ture!!
Nervi, munca, testere.... degeaba ! S-a muncit pana duminica dimineata si degeaba! Au dat telefon in Italia l-a Prodrive (pentru ca baietii erau la Raliul Sardiniei si acestia le-au explicat clar ca nu se face asa: nu se munceste degeaba ore in sir. Se inlocuieste masina cu alta.
Duminica au dat telefon la Aimont Racing si s-a dispus plecarea a inca unei masini.
Toate bune si frumoase, luam startul pe prima proba cu a doua masina, zgomot sub masina toc-toc-toc. Am lasat-o incet, am facut niste timpi jenanti si am vazut la service ca era o sarma agatata in cardan.
A doua zi am inceput recuperarea. Apoi pe PS 6 am facut pana pe stg fata. dezastru! am mai pierdut 25 de sec.
Dupa PS 7 nu a mai vrut sa porneasca motorul. Am scuturat Pompa de benzina si a pornit ca prin minune!
In sfarsit... un loc 4 si pastrarea primului loc la general este multumitor in conditiile in care putem sa abandonam definitv si dupa toate problemele avute, nu?