Puncte de legatura (devenit intre timp Coltul lui Mugurel)

Dealer/service Citroen

Moderator: Echipa Tehnica

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mie 26-Oct-2005 12:44

Awlan, Mugurel nu a recomandat Reiffeisen ci doar a raspuns la intrebarea mea :)

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mie 26-Oct-2005 12:46

MUGUREL PIRSCOVEANU scrie:acum am 7,3% dabanda.
La BCR LSG este 6,5%, dar merg atat de greu dosarele de lsg...Prefer pt cativa euroi pe luna sa recomand Raiff LSG.

Avatar utilizator
awlan24
pasionat
Mesaje: 152
Membru din: Mie 03-Aug-2005 09:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde awlan24 » Mie 26-Oct-2005 12:58

MUGUREL PIRSCOVEANU scrie:acum am 7,3% dabanda.
La BCR LSG este 6,5%, dar merg atat de greu dosarele de lsg...Prefer pt cativa euroi pe luna sa recomand Raiff LSG.


matrixu, citeste ce scrie mai sus, mai ales ultima propozitie ... :roll:

eu nu mai sunt suparat pe ats sau pe raiffeisen, dar combinatia asta nu a fost reusita in cazul meu. bineinteles ca se poate ca 99% din cererile de leasing (atat pt clientii ats cat si pt clientii altor marci) sa fie solutionate, desi din ce am vorbit eu cu prieteni si cunoscuti, foarte multi au fost refuzati la credit sau leasing. eu nu as mai recomanda Raiff LSG atat timp cat stiu ca era sa pierd un client din lor.

eu totusi am platit pe masina mea 15.000 euro. daca erau inca 9 oameni (si e posibil sa fie) care au patit ca mine inseamna 10 masini nevandute, adica 10 clienti care nu au platit comision pt masina, 10 clienti mai putin la service. etc.

eu cred ca se pot face multe cu banii de la 10 masini vandute.

intrebare: dar daca 100 de oameni cu posibilitatea de a cumpara citroen c2, c3, c4, c5, c8 au probleme cu raiffeisen leasing si sunt indrumati de dealerul citroen sa faca leasingul la raiffeisen leasing au probleme si cumpara alta marca de masina atunci ce se intampla?

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Mie 26-Oct-2005 13:04

colaborarea mea cu raiff este un pic mai simpla pt client:
eu ii fac scoringul, eu iau dosarul, eu fac totul. clientul nici nu vede raiff la fata. Daca nu merge dosarul am grija sa il trimit acolo unde merge. Dar de ex ce ma enerveaza la bcr lsg, este ca trebuie sa semneze ctrct-ul la notar sau la buc la lsg. la noi la provincie, credeti-ma k are mare importanta daca nu se plimba clientul de colo colo.

Avatar utilizator
awlan24
pasionat
Mesaje: 152
Membru din: Mie 03-Aug-2005 09:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde awlan24 » Mie 26-Oct-2005 13:15

MUGUREL PIRSCOVEANU scrie:colaborarea mea cu raiff este un pic mai simpla pt client:
eu ii fac scoringul, eu iau dosarul, eu fac totul. clientul nici nu vede raiff la fata. Daca nu merge dosarul am grija sa il trimit acolo unde merge. Dar de ex ce ma enerveaza la bcr lsg, este ca trebuie sa semneze ctrct-ul la notar sau la buc la lsg. la noi la provincie, credeti-ma k are mare importanta daca nu se plimba clientul de colo colo.


si la bucuresti e cam la fel. eu i-am vazut la fatza doar pe cei care au biroul la ats pipera si le-am dat actele. de fiecare data cand am fost la biroul raiffeisen era si dealerul langa mine. cand am fost la cealalata firma de leasing am fost personal ca sa nu existe nelamuriri si probleme din partea mea sau a lor.

am in familie un exemplu de leasing la bcr facut anul trecut in decembrie care s-a desfasurat chiar ok, fara intarzieri, amanari sau alte probleme.

in fine putem sa discutam o gramada pe tema asta. daca clientii sunt fericiti si cumpara masina atunci totul e ok. eu am avut o problema mare cu ei, mi-am vandut masina pt ca mi s-a spus ca totul e ok daca dau o suma de bani avans si cand sa ajung sa semnez actul ... am primit un mare sut in fund. nu cred ca s-ar fi simtit cineva prea bine daca ar fi fost in locul meu.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mie 26-Oct-2005 13:20

Da asa e, graba asta :).
Oricum mie mi se pare ceva ff kinky ca Reiffeisen are un asa zis "contract" doar cu dealerul din Valcea, cel putin asa era acum cateva luni.

Avatar utilizator
awlan24
pasionat
Mesaje: 152
Membru din: Mie 03-Aug-2005 09:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde awlan24 » Mie 26-Oct-2005 13:25

Matrixu scrie:Da asa e, graba asta :).
Oricum mie mi se pare ceva ff kinky ca Reiffeisen are un asa zis "contract" doar cu dealerul din Valcea, cel putin asa era acum cateva luni.


relax ca exista "prietenii" si intelegeri cam peste tot dar daca ele strica "biznisu" atunci e chiar nasol.

si nu cred ca e doar la valcea. e posibil sa fi ramas si in bucuresti treaba asta.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mie 26-Oct-2005 13:32

La momentul cand cautam eu banca "ideala", Raiffeisen doar cu Pro Motor avea dealul asta. Si mai aveau o oferta buna pentru toyota avensis parca.

Oricum mai e mult pana cand si la noi se va ajunge la nivelul dobanzilor de prin tari mai calde.

scozmin
pasionat
Mesaje: 105
Membru din: Joi 21-Oct-2004 20:56
Localitate: bucuresti

Mesajde scozmin » Mar 06-Dec-2005 04:48

am si eu o intrebare pt Mugurel sau pt oricine ar putea sa-mi dea un raspuns sigur
trebuie sa stiu sigur daca xsara mea are puntea spate autodirectionabila (ca la toate xsarele). eu stiu ca toata gama xsara are chestia asta dar am oarece dubii pt ca am masina in service si in urma unei lovituri puternice din spate a fost necesara schimbarea puntii spate; cei de la service spun ca nu cred ca puntea ar fi autodirectionabila.
problema grava este ca acum dupa reparatie maina trage stanga ( inainte de accident mergea perfect drept) si nu stiu daca ar putea sa fie din reglarea defectuaasa a puntii spate (de fapt nu cred ca au reglat nimic pt ca ei spun ca e o punte normala); masina sta mai sus acum de spate (ceea ce ma deranjeaza) dar nu stiu daca e din cauza ca puntea e noua sau e prost reglata inaltimea din punte( stiu ca se poate regla garda la sol pe spate la tipu asta de punte)
cel mai probabil este sa fie geometria puntii fata deoarece in urma accidentului masina a sarit de pe strada (era parcata pe dreapta)si a incalecat un gardulet mic din fier...
ar mai fi o varianta cea mai putin probabila dar pe care n-o exclud ca masina sa fie inca fugita din lonjeroane poate chiar motoru si tot cadru fata deplasat; lovitura a fost in spate ,dar a fost foarte puternica (un troleu)
deci e important sa stiu sigur daca xsara mea break fabricata in martie 2000( daca e nevoie pot sa dau si seria masinii) are puntea spate autodirecditionabila ca sa stiu cum discut cu cei de la service si de la asigurari
sper ca am explicat destul de bine situatia si multumesc pt orice informatii lui Mugurel sau oricui are rabdare sa citeasca cele de mai sus
cosmin

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 06-Dec-2005 08:54

Din cite stiu eu toate Xsarele (a ta e oricum din 2000) au puntea spate autodirectionala si se regleaza unghiurile si la rotile spate.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Mie 07-Dec-2005 11:38

Xsara are la toate masinile punte spate autodirectionala. Sisteml functioneaa foarte simplu prin montarea bucselor de punte de spate prin doua prezoane puse in diagonala. La o anumita forta ... oof... centrifuga, atunci cand este impins spatele masinii catre exteriorul virajului puntea vireaza exact cu 3 grade ajutand astfel insurubarea masinii pe viraj.
Daca accidentul a afectat lonjeroanele pe spate si nu mai sta puntea exact pe locul ei, este posibil sa vireze in permanenta. Se poate observa simplu daca a facut ceva km de la data reparatiei la uzura anvelopelor. Oricum iti recomand sa-i masori geometria la un service bun care poate sa masoare inclusiv inaltimea puntilor. La noi la service inainte de a masura unghiurile masinii datorita programului suntem nevoiti sa masuram inaltimea masinii si sa o aducem la nivelul cerut, adica de exemplu la Xsara avem o traversa cu niste chingi, cu care o aducem la inaltimea ceruta.
De asemenea, la puntea de fata daca este o portfuzeta stramba(detectabila numai pe aparat de reglat geometria) poate aparea fenomenul descriss de tine.
Ca o concluzie iti recomand aducerea puntii spate la inaltimea ceruta si masurarea geometriei numai pe un aparat de directie cu 4 capete de performanta.

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Mie 07-Dec-2005 12:31

bravo mugurel!
=D>

mi se pare un raspuns profi!

nu inteleg insa mie de ce nu mi-ai raspuns la intrebari (vezi PM)...ai ceva cu mine? 8)

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mie 07-Dec-2005 12:53

La noi la service inainte de a masura unghiurile masinii datorita programului suntem nevoiti sa masuram inaltimea masinii si sa o aducem la nivelul cerut, adica de exemplu la Xsara avem o traversa cu niste chingi, cu care o aducem la inaltimea ceruta.
Asta cred ca este valabil pt. toate masinile.

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Mie 07-Dec-2005 13:48

Numai ca sunt service-uri care nu masoara inaltimea de loc si care se dau cei mai mari de pe piata: de exemplu la SAMA daca te duci cu xm sau xantia ei habar nu au de chestia asta.
Si inca un lucru important sa se faca masuratoarea numai cu aparat cu 4 capete. Daca se masoara numai paralelismul de pe fata poti sa-i faci mai rau decat era initial.
Un alt exemplu ar fi Ford-ul Sierra la care majoritatea au arcurile obosite si intotdeauna reglajul paralelismului este gresit. Dar cum il convingeti voi pe client ca d'aia ii mananca cauciucurile?

Oricum nu va imaginati ca nici oamenii mei nu gresesc! De multe ori din neatentie baga eronat o masina, si in loc de un ampatament al masinii baga alta si aparatul ne da niste erori uriase! Daca muncesti, sigur si gresesti, nu?

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 07-Dec-2005 13:50

kata, nu e bine... [-X
Daca i-ai dat omului mesaje private, atunci e bine sa continui tot pe privat. Noi ne straduim sa imbunatatim relatia cu dealerii Citroen, oricare ar fi ei, si asta presupune o atitudine concilianta din partea ambelor parti.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!


Înapoi la “Pro Motor - Rm. Valcea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187668
    Total subiecte 18616
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11703
    Cel mai nou membru Vertu