Pagina 1 din 1

C1 inclinat pe partea stanga

Scris: Mar 29-Mai-2007 08:51
de CoolAir
Pentru dl. Mugurel Pirscoveanu:
Micutul meu C1 merge perfect. Are o singura hiba. De 2 luni am observat ca sta inclinat pe partea stanga. Diferenta ar fi cam de 1,5 cm de la axul rotii la caroserie. Am fost la un servis Citroen (la Fetcom Suceava). Cei de acolo au fost extraordinar de amabili si de saritori. Mi-au ridicat masina pe rampa, au schimbat toate arcurile masinii de pe partea stanga pe dreapta si viceversa. Dar nu s-a observat nicio schimbare! :(

Acum nu stiu daca masina este lasata pe partea stanga sau este ridicata pe partea dreapta.

Vreau o sugestie macar: ce ar putea cauza acest fapt, ce consecinte negative are aceasta inclinare a masinii si cum se poate remedia acest neajuns?

Multumesc!

Scris: Mie 30-Mai-2007 00:35
de madlex456
Acelasi lucru am observat si eu la C1 al meu.....de cand l-am luat....putin inclinat spre dreapta...asta se vede din spate mai ales...dar nu am masurat ca sa fiu sigur....doar asa la ochiul liber mi se pare ca partea dreapta e mai joasa decat partea stanga...si asta se vede dupa cauciuc....unul este mai mult vizibil ( cand te uiti din spatele masini) iar celalalt parca mai putin se vede.....acuma nu sunt sigur, repet, nu am facut masuratori...iar la drum nu mi-am dat seama daca are vreo influenta.
Astept un raspuns in legatura cu aceasta mica chestie...sa vedem daca e ceva grav

Scris: Mie 30-Mai-2007 17:09
de MUGUREL PIRSCOVEANU
Imi este foarte greu sa dau un raspuns asa...
Inaltimea este data de arcuri, amortizoare, bielete antirului sau sasiu stramb.
rezolvarea sta numai la service.
Mugurel

Scris: Joi 31-Mai-2007 10:44
de CoolAir
Multumesc, dle Pirscoveanu.
Arcurile au cazut ca posibila cauza. Au fost inlocuite: de pe stanga pe dreapta si viceversa, fara niciun efect.
Au fost verificate toate bieletele. Nu este nicio problema.
Sasiu stramb? Recunosc ca am mai intrat in niste gropi, dar sa se fi strambat sasiul de la ele? Nu am avut niciun accident rutier.
Amortizoarele sunt cel mai antipatic lucru pentru mine la C1. Mi se par "uzate" inca de cand am luat masina.

Am o verificare a amortizoarelor facuta tot la Fetcom Suceava cand masina avea 3000 km la bord, pe 17 feb. 2007. Acum are peste 12 000 km, dar inclinarea am observat-o pe cand masina avea 5000 km:

Test amortizoare Cartec's diagnostic system:
axa fata
rezultate finale 77 70 (stanga - dreapta) diferenta 9
aderenta 225 kg 188kg (stanga - dreapta)
greutate roata 293kg 270kg (stanga - dreapta)

axa spate
rezultate finale 76 74 (stanga - dreapta) diferenta 3
aderenta 143kg 128kg (stanga - dreapta)
greutate roata 188 kg 173kg (stanga - dreapta)

greutate totala 924 kg

Scris: Joi 31-Mai-2007 12:23
de sorin.
Pai vad ca masina este cu 40kg mai grea pe stg, poate de aceea sta inclinata :roll:

Scris: Vin 01-Iun-2007 07:24
de CoolAir
Cand s-a facut testul era un domn de la Fetcom la volanul masinii. Probabil diferenta de greutate de la test de pe stanga pe dreapta provine de la acest fapt. Pe de alta parte mi se pare normal ca masina sa stea inclinata cand este cineva in masina pe partea stanga.
Dar masina sta inclinata spre stanga si cand nu este nimeni in ea. Eu la asta ma refer. :(

Scris: Vin 01-Iun-2007 11:56
de mars2k
CoolAir scrie:Test amortizoare Cartec's diagnostic system:
axa fata
rezultate finale 77 70 (stanga - dreapta)

Daca-mi amintesc bine, la o diferenta de 10% intre rotile de pe aceeasi axa nu mai esti in parametrii legali.

Da un telefon la RAR - si daca ceea ce am scris mai sus se confirma, poti cere schimbarea amortizoarelor in garantie.

Scris: Vin 01-Iun-2007 12:55
de MUGUREL PIRSCOVEANU
uzura amortizoarelor de 10 la suta nu cred ca ar duce la asa mare diferenta.
cred ca ar putea fi altceva.
mugurel