Ventilator climatizare
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 80
- Membru din: Vin 16-Feb-2007 10:32
- Localitate: oradea
ventilatie
Salut, la C5 II filtrul de polen se infunda mai repede decat este perioada de revizie,si atunci nu are suficient debit de aer.
Filtrul este langa pedale fixat cu un capac prins in clema in partea de sus.nu sunt suruburi,filtrul iese peste pedale,daca nu ai altul poti pune capacul la loc si verifica cod origine filtru 6447TC
Filtrul este langa pedale fixat cu un capac prins in clema in partea de sus.nu sunt suruburi,filtrul iese peste pedale,daca nu ai altul poti pune capacul la loc si verifica cod origine filtru 6447TC
-
- simpatizant
- Mesaje: 87
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 15:23
- Localitate: Bucuresti
Dupa schimbare filtru polen cand fluxul de aer parca si-a mai revenit, acum a capitulat de tot. A crapat "vaporizatorul", drept pentru care, acum imi baga pe stanga cald si pe dreapta rece (adica, direct de afara).
Piese, costa doar 4500 RON. Sper insa sa nu cumva sa imi faca probleme cu garantia, sa imi zica vreo aberatie de genul ca s-a stricat din cauza utilizari ne-corespunzatoare, ca sunt dispus sa ma duc pana la Sarkozy cu problema asta. In niciun caz nu am de gand sa platesc suma asta.
Piese, costa doar 4500 RON. Sper insa sa nu cumva sa imi faca probleme cu garantia, sa imi zica vreo aberatie de genul ca s-a stricat din cauza utilizari ne-corespunzatoare, ca sunt dispus sa ma duc pana la Sarkozy cu problema asta. In niciun caz nu am de gand sa platesc suma asta.
-
- pasionat
- Mesaje: 407
- Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+
B-01-DRC scrie:Dupa schimbare filtru polen cand fluxul de aer parca si-a mai revenit, acum a capitulat de tot. A crapat "vaporizatorul", drept pentru care, acum imi baga pe stanga cald si pe dreapta rece (adica, direct de afara).
Piese, costa doar 4500 RON. Sper insa sa nu cumva sa imi faca probleme cu garantia, sa imi zica vreo aberatie de genul ca s-a stricat din cauza utilizari ne-corespunzatoare, ca sunt dispus sa ma duc pana la Sarkozy cu problema asta. In niciun caz nu am de gand sa platesc suma asta.
Dragul meu....nu uita ce am scris undeva, mai sus...Cauta sa nu cazi in plasa celor care dau astfel de verdicte...Am rezolvat aceeasi situatie si am schimbat:
-motorasele de dirijare flux are cald/aer rece
-aeroterma care se imbacsise asa de tare ca abia reuseam sa o invart cu mana, exact ca motorul unui aspirator gripat.
Toata afacerea a dus undeva la vreo 1000 lei (450 aeroterma si 350x2 motorasele, chiar daca doar cel de pe stanga ramasese blocat pe aer cald).
Bafta...
Nu stiu ce este un vaporizator la C5, dar garantat, problema cu aerul cald este de la motorasele mentionate de Videosuzy! Este destul de frecventa la C5!B-01-DRC scrie:Dupa schimbare filtru polen cand fluxul de aer parca si-a mai revenit, acum a capitulat de tot. A crapat "vaporizatorul", drept pentru care, acum imi baga pe stanga cald si pe dreapta rece (adica, direct de afara).
Piese, costa doar 4500 RON. Sper insa sa nu cumva sa imi faca probleme cu garantia, sa imi zica vreo aberatie de genul ca s-a stricat din cauza utilizari ne-corespunzatoare, ca sunt dispus sa ma duc pana la Sarkozy cu problema asta. In niciun caz nu am de gand sa platesc suma asta.
Passion pour C5
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
-
- pasionat
- Mesaje: 407
- Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+
Bear scrie:Daca e vorba de calculator, e foarte corect faptul ca nu e cazul ! De regula se duce primul motorasul de la sofer pentru ca e mai mult folosit probabil (eu la toate masinile care aveau problema aceasta am observat ca era vorba de motorasul din stanga)!
Corect!!! Primul a cazut cel de la sofer, eu fiind ghinionistul pe autostrazile Turciei asiatice, la vreo 70 grd. Celsius...Opream din 30 in 30 km ca sa se racoreasca masina si la pornire dadea semne ca ar raci...dar numai pentru alti 20-30km...apoi iar cald...
Bine c-am scapat de calvar...Evident ca am schimbat si dreapta ca sa fie ambele "de aceeasi varsta"...
In legatura cu vaporizatorul, e si acolo o problema: cuplarea/decuplarea la interval de ceas elvetian a compresorului. Exista in partea pasagerului din dreapta-fata, la picioarele acestuia, mai precis deasupra consolei din mijloc, un locas in care exista un fel de sonda ce are in cap o piesa ce seamana cu un condensator, cred ca e un fel de termistor. Acea piesa intra in vaporizator si comanda cuplarea/decuplarea compresorului la o anumita temperatura (2 grd parca-mi spuneau cei de la service)...Am scapat si de acel CLANC (cuplare decuplare) pentru ca am scos acea piesa si am lasat-o sub mocheta, deci are nevoie de mai mult timp ca sa simta o anumita temperatura...ceea ce conduce la o decuplare muuult mai rara a compresorului, asta evident ca numai pe timp canicular...Am boierit-o pentru prima oara in 5 ani de cand am masina; am scapat de intrebarile curioase ale amicilor: "dar ce tot cupleaza si decupleaza?"; am si eu in sfarsit o temperatura constanta, aproape similara cu a celor care au AER CONDITIONAT nu CLIMA...ca sa fiu sincer, tare am oftat dupa masina cealalta care avea aer conditionat...si asta pentru ca nenorocita aia de sonda (cica asa se cheama) imi tot oprea aerul rece cand mi-era lumea mai draga...
Am vazut ca si vecinul meu are aceeasi problema la 407 si i-am zis cum am rezolvat...A zis ca-i e teama sa nu strice ceva...Dar ii place ce rece baga acum (evident ca ma refer la perioada de dupa concediul din Turcia, cand am remediat problema motoraselor, a turbinei si a sondei din vaporizator, adica in plina luna august...
Stima
Calculatorul comanda motorasele, dar, din cauza ca este setata o temperatura egala stanga-dreapta (mica, in cazul nostru), acesta nu poate aplica un tratament diferit in sensul ca nu va comanda pe stanga maxim de caldura, iar pe dreapta minim! E limpede ca se blocheaza clapetele comandate de motoras!
Passion pour C5
Nu va contrazic....ca si eu ma gandesc la ceva de genul asta. Pe partea stanga, adica pe unde vine aerul neincalzit, am urmatoarele functii care inca...functioneaza:
1. recirculare aer din interior/admisie aer de afara
2. redirectare aer prin duzele de iesire
3. intra prin aerul conditionat (imi dau seama cand se abureste - eu acum merg cu el pe recirculare si normal se cam abureste, cand devine prea aburita treaba, il setez sa bage aer de afara si se observa cand activez/de-activez AC-ul ca dezaburirea se face mult mai rapid/incet).
Nu stiu de ce, dar am eu asa, o mica senzatie, ca defapt e cazut (sau ceva de genul asta) un furtun care by-pass-eaza cumva aeroterma. Si zic asta, ca anul trecut, am avut o alta problema nasoala, tot pe stanga: intra aer rece, direct de afara prin gaura aia din torpedo (dreapta/sus in colt la "acoperisul" de la torpedo). Am fost la ei, au zis ca au dat bordul jos si au izolat o conducat (cel putin asta mi-au zis mie). Poate izolarea a fost fortata si in timp a crapat ceva pe acolo.
Maine la 18.30 trebuie sa fiu la ATS pentru diagnosticare....vedem noi atunci.
1. recirculare aer din interior/admisie aer de afara
2. redirectare aer prin duzele de iesire
3. intra prin aerul conditionat (imi dau seama cand se abureste - eu acum merg cu el pe recirculare si normal se cam abureste, cand devine prea aburita treaba, il setez sa bage aer de afara si se observa cand activez/de-activez AC-ul ca dezaburirea se face mult mai rapid/incet).
Nu stiu de ce, dar am eu asa, o mica senzatie, ca defapt e cazut (sau ceva de genul asta) un furtun care by-pass-eaza cumva aeroterma. Si zic asta, ca anul trecut, am avut o alta problema nasoala, tot pe stanga: intra aer rece, direct de afara prin gaura aia din torpedo (dreapta/sus in colt la "acoperisul" de la torpedo). Am fost la ei, au zis ca au dat bordul jos si au izolat o conducat (cel putin asta mi-au zis mie). Poate izolarea a fost fortata si in timp a crapat ceva pe acolo.
Maine la 18.30 trebuie sa fiu la ATS pentru diagnosticare....vedem noi atunci.
-
- pasionat
- Mesaje: 317
- Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
- Localitate: bucuresti
Ventilator climatizare
Mda... le trebuie un vaporizator, si vor sa-l scoata pe garantie.
-
- simpatizant
- Mesaje: 87
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 15:23
- Localitate: Bucuresti
-
- simpatizant
- Mesaje: 87
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 15:23
- Localitate: Bucuresti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11822
Cel mai nou membru pyms