problema citroen c5 (2001)

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

videosuzy
pasionat
Mesaje: 407
Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+

Mesajde videosuzy » Joi 28-Mai-2009 16:19

Bear scrie:Sunt niste simple rotite din material plastic si se uzeaza in timp, nemaiputand actiona acele clapete. Motorasul n-are nicio treaba, caci altfel nu si-ar mai reveni! O solutie ar fi sa-ti setezi o temperatura agreabila si sa incerci sa nu mai umbli la buton. La un moment dat va ramane pe acea temperatura "blocat"... Cealalta solutie ar fi sa dai tot jos si sa vezi daca se pot reconditiona sau refabrica piesele afectate. Despre ultima solutie n-are rost sa mai comentez: iti poti comanda tot ansamblul nou stanga-dreapta cu motorase cu tot (asa vine), dar e cam ieftin...


Din pacate am sesizat acum cateva zile ca situatia a aparut din nou (stanga mai cald decat dreapta)...
Am fost marti la service si, dupa ce s-au inlocuit din nou motorasele de mixaj aer dreapta si stanga (schimbate in toamna 2008), s-a constatat ca, datorita uui fenomen intalnit si pe furtunul aspiratorului (umezeala + praf + mazga) paleta din stanga nu mai poate inchide complet comunicarea cu aerul cald, fapt ce face sa se strecoare si acesta, pe langa cel rece de la compresor. Operatiunea e deosebit de complicata: tot bordul jos, volan scos, airbag-urile la fel...belea...dar...am rezolvat-o...
Nu va spun ce era pe acea conducta sau cum dumnezeu se numeste, cea care conduce aerul spre grilele din bord, pe unde ajunge in habitaclul pasagerilor...Serpi mai lipseau...cu tot filtrul de polen, am gasit :

- muste
- fulgi de papadie
- puf de tei
- niste viermisori albi (probabil nascuti acolo)...

Cred ca inevitabil, in sistemul de clima, dupa o vreme se produce asa ceva...

Ca sa nu aruncam vina numai pe C5, amicul meu, cel cu Passat-ul (si cu Mecedes s600, de care am mai povestit candva), s-a dus cu VW la service, acuzand tot lipsa aerului rece, culmea, tot la sofer...DEupa demontarea sistemului (nu mi-a spus daca la fel ca la C5, cu bord dat jos) a constatat aproape aceasi obturare, tot datorita unor clapete asemanatoare celor de la Citroen.

Concluzia:

Poti sa fi din Europa,sau chiar din Africa
Poti sa fi din Romania sau din America
Acelasi sange .. doi ochii ... avem cu toti
Poti sa fi din Timisoara sau de la Buc
Poti sa fi iun om cu scoala sau un analfabet
Nu conteaza ca stai la sat sau ca stai la oras
Poti sa fi un om sarac sau poti sa fi un om bogat
Poti sa fi de culoare alba sau de culoare neagra
Poti sa fi roman sau tigan
Lumea tre` sa`nteleaga
...................................

Bla, Bla, Bla....

Stima,

Cata

cornelioan
pasionat
Mesaje: 317
Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
Localitate: bucuresti

problema citroen c5 (2001)

Mesajde cornelioan » Vin 29-Mai-2009 13:01

Avand un filtru de polen corect montat,nu vad pe unde au intrat impuritatile. La mine nu este nici un fir de praf pe tubulaturi,nu mai vorbim de frunze,fulgi si alte minuni.

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Sâm 06-Iun-2009 23:46

In afara de bacterii nu prea cred ca ar putea sa-si aiba rostul si alte moluste pe acolo... Parerea mea! Asa cum sublinia si Cornelioan, ce rost ar mai avea filtrul de polen (care daca e cu carbon activ retine si mirosurile)?
Passion pour C5

mihaimarton
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Lun 08-Sep-2008 09:20
Localitate: Hunedoara

Mesajde mihaimarton » Lun 24-Aug-2009 10:53

Am avut si eu o problema cu climaticarea pe partea soferului - am rezolvat-o destul de usor, am demontat servomotorul si i-am prelungit cuplajul (turnand poxipol intr-o matrita din plastelina), practic am lungit cuplajul motorului (deoarece am constatat ca acesta intra in axul calpetei ce regleaza temperatura doar 8mm desi gaura avea adancimea de 45mm, iar pe distanta de 8mm se formase uzura pe interiorul axului clapetei dar mai spre interior era ok).

bogwol
pasionat
Mesaje: 770
Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
Localitate: Bucuresti
Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
2: Nissan Micra 1.2 benzina

Mesajde bogwol » Mie 26-Aug-2009 18:30

andy_nd scrie:mersi oricum ca mi-ati spus .....adevarul este ca aveti dreptate in privinta asta deoarece am fost si la service si am intrebat......iar faza ca masina nu merge din prima cu mai mult de 30 km/h este din cauza turbo-ului care trebuie incalzit sau incarcat....cv de genu......ma refer la faptul ca daca masina sta in parcare mai mult de 3-4 zile iti poate face figura asta...dar daca mergi cu ea zilnic turbo reactioneaza pt ca este incarcat....oricum ramane un mister


am avut passat tdi(nu gati cu rosii ca intru si eu curand in randul vostru) de 130 cp si in treapta 1 si 2 , daca treca de 2000 ture, zici ca rupea asfaltul, asa ca incarcarea turbinei nu ma poate decat amuza
Daca cel care ti-a spus-o a vorbit serios, e cazul sa schimbi service-ul; urgent
altfel o sa ti se spuna ca problemele de la cutia de viteze tin de arderea unui bec de la semnalizarea dreapta fata :evil:

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 27-Aug-2009 15:09

andy_nd scrie:iar faza ca masina nu merge din prima cu mai mult de 30 km/h este din cauza turbo-ului care trebuie incalzit sau incarcat....cv de genu......ma refer la faptul ca daca masina sta in parcare mai mult de 3-4 zile iti poate face figura asta...dar daca mergi cu ea zilnic turbo reactioneaza pt ca este incarcat....


Vreau si eu adresa acestui service si numele mecanicului.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Joi 27-Aug-2009 18:01

Omul nu are nici o vina ca a crezut ce i-a spus mecanicul, nimeni nu e obligat sa cunoasca principii de functionare la o masina. dar mecanicului ar trebui sa ii facem muuulta plublicitate negativa.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo