Performante C 5 II 1.6 hdi
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 593
- Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
- Localitate: Falticeni-Suceava
- Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
- 2: Ex : C 5 I și C 5 II
- 3: Tel : 0745.81.83.40
Performante C 5 II 1.6 hdi
Salutare tuturor ! Am si eu o dilema iar daca as primi niste sfaturi de la eventuali posesori de C 5 II(2005-2006), 1.6 HDI, 110 cp, v-as fi recunoscator.Am avut accident cu C 5-ul meu(primul model), si nu primesc decat daune totale, asa ca din pacate trebuie sa-mi iau alta.Spun din pacate, pt ca in 3 ani si ceva nu am avut probleme majore cu masina si stau in dubii daca sa-mi iau una la fel sau un C5 II.Motorul de 1.6 hdi nu e cam mic pt asa o caroserie?La performante dinamice cum sta, in comparatie cu primul model, care are tot 110 cai, dar are motorul mai mare?Fiabilitate?Costuri intretinere?Astept eventuale opinii !Cu respect.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
daca ai avut c5 I, e normal sa-ti iei var II, asta numai daca vrei sa ramai la marca asta...
desi nu sunt diferente esentiale si desi e doar un face lift exterior, e normal sa iei un model mai nou, chiar daca nu vei simti ca e practic alta masina...
e posibil ca, in functie de dotarile pe care le-au avut cele doua masini, cea veche si cea pe care vrei s-o achizitionezi, sa ai un minus de dotari, de aceea e indicat sa te uiti cu atentie la ce contine masina....
de ex, am vazut la f multe var II ca nu se pliaza oglinzile si nu indexeaza cea din dreapta...asta pt mine, e un motiv plauzibil sa nu achizitionez o masina care nu are functiile astea, pt ca le consider esentiale...dincolo de motoare, cutii, etc, despre care stiu ca sunt mai mult decat ok...
si mai sunt si alte aspecte...
si la interior vei beneficia de cateva modificari, dar doar la consola centrala si la vopseaua cu care e vopsita folia din spatele ceasurilor...
))
in rest, same old lady...
motorul de 1.6hdi, beneficiaza de cifre de performanta mai bune decat mai vechiul 2.0hdi, 110cp...
acum la 2.0, puterea este de 138cp....
te sfatuiesc, ca daca iti dau cei de la asigurari banii sa mergi in germania sau franta sa-ti iei una de acolo...o sa fii surprins de preturi...
sa nu cumva sa te incanti la vreo benzinara, ca o sa ai nevoie de realimentare in timpul "zborului"...o sa mergi cu cisterna dupa tine...
bafta si sa ne tii la curent...
desi nu sunt diferente esentiale si desi e doar un face lift exterior, e normal sa iei un model mai nou, chiar daca nu vei simti ca e practic alta masina...
e posibil ca, in functie de dotarile pe care le-au avut cele doua masini, cea veche si cea pe care vrei s-o achizitionezi, sa ai un minus de dotari, de aceea e indicat sa te uiti cu atentie la ce contine masina....
de ex, am vazut la f multe var II ca nu se pliaza oglinzile si nu indexeaza cea din dreapta...asta pt mine, e un motiv plauzibil sa nu achizitionez o masina care nu are functiile astea, pt ca le consider esentiale...dincolo de motoare, cutii, etc, despre care stiu ca sunt mai mult decat ok...
si mai sunt si alte aspecte...
si la interior vei beneficia de cateva modificari, dar doar la consola centrala si la vopseaua cu care e vopsita folia din spatele ceasurilor...

in rest, same old lady...
motorul de 1.6hdi, beneficiaza de cifre de performanta mai bune decat mai vechiul 2.0hdi, 110cp...
acum la 2.0, puterea este de 138cp....
te sfatuiesc, ca daca iti dau cei de la asigurari banii sa mergi in germania sau franta sa-ti iei una de acolo...o sa fii surprins de preturi...
sa nu cumva sa te incanti la vreo benzinara, ca o sa ai nevoie de realimentare in timpul "zborului"...o sa mergi cu cisterna dupa tine...


bafta si sa ne tii la curent...
-
- pasionat
- Mesaje: 593
- Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
- Localitate: Falticeni-Suceava
- Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
- 2: Ex : C 5 I și C 5 II
- 3: Tel : 0745.81.83.40
Merci, Mesersmith.O benzinara oricum o exclud din calcul, pt ca de obicei o cam calc daca prind mai liber, iar cu un benzinar cam vezi cu ochii cum scade nivelul la benzina.Cat despre cumpararea din Germania m-am tot uitat pe cateva site-uri germane, dar sunt foarte scumpe(si destul de rare).De ex.,un C 5 2.0 hdi, 2003, costa cel mai ieftin vreo 4000 si poate peste;plus drumuri, telefoane, acte, numere, taxa inmatric.(vreo 1400 si ceva de euro), RAR etc. iar cand tragi linie sari de 6000.Din tara poti lua cu 6500 C 5 II 1.6 hdi, 2005-2006, kilometri sub 130.000 iar taxa costa ceva peste 300 euro, ceea ce cred ca e mai avantajos.O sa vad in final cum o sa fac, pt ca acum depind de asigurari cand o sa primesc banii.Oricum, parerea mea personala este ca C5 I este si va ramane un model deosebit,impunator si care inspira eleganta si cred ca in ce priveste aspectul C5 II nu cred ca il depaseste.Stima!
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
in partea din fata, e mai frumos var II, in spate insa, sigur nu...
chiar mi s-a parut o incercare patetica si nereusita de a imbunatati ceva...
dar eu am o idee si anume ca e mai putin important cum e nu stiu ce stop sau far, pt ca urmatorii ani, cu interiorul vei trai si el isi va pune amprenta asupra ta si nu exteriorul...
in ceea ce priveste taxa de inamtriculare, daca motorul este sub 2.0, ea e zero lei...
preturile in germania sunt mai mici decat ce ai gasit tu, pt ca c5-ul in germania este o masina f putin apreciata si dealeri,si desi au afisate niste preturi uneori maricele, lasa destul de mult doar ca sa scape de ele...
eu as lua o masina din germania pt ca acolo aia au autostrazi si intre sate si nu se compara o masina rulata 100.000km in ro, fata de una cu aceeasi km rulata in vest...
daca gasesti aici o masina pe care o mai si poti verifica si e la un oret bun, go for it...
sa nu iei masini de la samsari care fac germania, pt ca o sa iei o masina cu km dati inapoi in mod sigur...
chiar mi s-a parut o incercare patetica si nereusita de a imbunatati ceva...
dar eu am o idee si anume ca e mai putin important cum e nu stiu ce stop sau far, pt ca urmatorii ani, cu interiorul vei trai si el isi va pune amprenta asupra ta si nu exteriorul...
in ceea ce priveste taxa de inamtriculare, daca motorul este sub 2.0, ea e zero lei...
preturile in germania sunt mai mici decat ce ai gasit tu, pt ca c5-ul in germania este o masina f putin apreciata si dealeri,si desi au afisate niste preturi uneori maricele, lasa destul de mult doar ca sa scape de ele...
eu as lua o masina din germania pt ca acolo aia au autostrazi si intre sate si nu se compara o masina rulata 100.000km in ro, fata de una cu aceeasi km rulata in vest...
daca gasesti aici o masina pe care o mai si poti verifica si e la un oret bun, go for it...
sa nu iei masini de la samsari care fac germania, pt ca o sa iei o masina cu km dati inapoi in mod sigur...
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
acum m-am uitat pe calculatoarele online de taxe si vad nste aberatii...
de ex, stiu ca motoarele sub 2000 la masini noi sunt scutite de taxe, insa calculatoarele dau 1600 euro...
eu am luat 2 peugeot 308 motor 1.8 si nu am platit niciun leu taxe...
nu stiu daca si la masini mai vechi e valabila derogarea cu scutirea de taxa la motoare sub 2000cmc
de ex, stiu ca motoarele sub 2000 la masini noi sunt scutite de taxe, insa calculatoarele dau 1600 euro...
eu am luat 2 peugeot 308 motor 1.8 si nu am platit niciun leu taxe...
nu stiu daca si la masini mai vechi e valabila derogarea cu scutirea de taxa la motoare sub 2000cmc
-
- pasionat
- Mesaje: 770
- Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
- 2: Nissan Micra 1.2 benzina
din cate stiu scutirea de taxa se aplica NUMAI motoerelor euro4 pana in 2000 cmc si doar pana al sfarsitul acestui an. Asa ca daca vrea sa ia masina de afara, trebuie sa se cam grabeasca.
Ref la transport+taxe de 1400 euro mi se par cam multi banii estimati.
In toamna trecuta am zburat cu nevastamea la Stuttgart: am plati amandoi 300 euro cu German Vings. Am stat la cineva vreo 3 zile. Taxa de inmatriculare + numerele provizorii+ rca valabil o luna cred ca fost ceva in jur de 80-100 euro
combustibilul de acolo pana la Bucuresti e maxim 300 euro.
Puse una peste alta, deplasarea te duce la maxim 600-800 euro
Ref la transport+taxe de 1400 euro mi se par cam multi banii estimati.
In toamna trecuta am zburat cu nevastamea la Stuttgart: am plati amandoi 300 euro cu German Vings. Am stat la cineva vreo 3 zile. Taxa de inmatriculare + numerele provizorii+ rca valabil o luna cred ca fost ceva in jur de 80-100 euro
combustibilul de acolo pana la Bucuresti e maxim 300 euro.
Puse una peste alta, deplasarea te duce la maxim 600-800 euro
intradevar scutirea se aplica numai motoarelor sub 2000,euro 4 dar NOI!! vizavi de c5 II ,1.6 eu sunt foarte multumit de ea! pe langa consumul mai mic fata de cea de 2000 si taxele sunt mai mici(de inmatriculare,rca,impozit etc),in rest nu e cu nimic mai prejos. eu am luat-o din tara adusa de cineva din franta care are firma de import masini(in ziua in care a intrat in tara am si fost la el si am luat-o)si cred ca e mai ieftin decat sa te duci tu,pt ca nu stii de unde sa o iei! asta de la care am luat eu e pe mana cu reprezentanta citroen si ia direct de la ei!(cei cu leasing care nu mai pot plati rate ,le aduc inapoi) multa bafta in alegere!!
crysty
Daca iti place sa o calci motorul de 2.0 hdi e mai indicat. Eu chiar simt cum te lipesc de scaun cei 138 hp. Dar platesti mai mult la taxe si rca. Ca dotari nu ma deranjeaza lipsa oglinzii indexabile dar pentru mine bluetooth-ul integrat este o cerinta obligatorie ! Intri in masina, pornesi motorul, si telefonul - (sau telefoanele pana la 4) se inregistreaza automat. Telefonul suna in boxele masinii si raspunzi de la butonul de sub volan. Nu tu cautari prin haine si ascunderi de politai.
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
gabisol scrie:Daca iti place sa o calci motorul de 2.0 hdi e mai indicat. Eu chiar simt cum te lipesc de scaun cei 138 hp. Dar platesti mai mult la taxe si rca. Ca dotari nu ma deranjeaza lipsa oglinzii indexabile dar pentru mine bluetooth-ul integrat este o cerinta obligatorie ! Intri in masina, pornesi motorul, si telefonul - (sau telefoanele pana la 4) se inregistreaza automat. Telefonul suna in boxele masinii si raspunzi de la butonul de sub volan. Nu tu cautari prin haine si ascunderi de politai.
eu am reusit cu ajutorul unui parrot si e chiar mai bun unul dedicat decat cel de pe masina...
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

crysty36 scrie:eu am telefon incorporat asa ca nu e nevoie de cautari in buzunare,etc... suna telefonul,se opreste radio si pot vb si se aude in boxele masinii... si pe langa telefon,navigatie,dvd,etc..
Eu am vazut versiunea cu tel incorporat. Nu e cam aiurea sa scoti cardul sim si sa-l pui in bord ori de cate ori vrei sa folosesti telefonul masinii ? In schimb stiu ca ai ecran mare si navigatie plus mufe rca in audio video in torpedou. Se pot face vizionari de la o minicamera video sau cupla o camera de mers inapoi.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
crysty36 scrie:pai si ce are?? intai suna pe cel al masinii,nu raspund inseamna ca nu sunt in masina,apoi suna pe cel personal!! e prea mare efortul?? asta e...![]()
e mai mult un moft decat o utilitate

cel mai practic e cu bluetooth activat si conectarea automata la bluetoothul masinii (indiferent ca e aftermarket sau nu)
telefonul in masina cu sim incorporat o fi pentru cei care dorm/muncesc/mananca/distreaza in masina

Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot