Ventilator
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- C i t r o n e l
- pasionat
- Mesaje: 461
- Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
- Localitate: psaclub.ro
- Contact:
Salut,
Observ ca masina in cauza este 1.6 HDI cu FAP.
Exista de cativa ani un buletin de service referitor la aceasta problema, cauza este regenerarea frecventa a FAP-ului urmata de oprirea motorului.
Solutia este update de sw ECU iar daca FAP-ul este aproape de durata de viata ( 120/160.000km ) inlocuirea lui.
O diagnoza Lexia la cineva care se pricepe lamureste rapid cauza.
Observ ca masina in cauza este 1.6 HDI cu FAP.
Exista de cativa ani un buletin de service referitor la aceasta problema, cauza este regenerarea frecventa a FAP-ului urmata de oprirea motorului.
Solutia este update de sw ECU iar daca FAP-ul este aproape de durata de viata ( 120/160.000km ) inlocuirea lui.
O diagnoza Lexia la cineva care se pricepe lamureste rapid cauza.
- gropitzabogdan
- pasionat
- Mesaje: 812
- Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
- Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
- Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
- 2: Citroen C5 2.0 HDi
- 3: Citroen C4 1.6 HDi
- Rica
- Moderator - Bazar
- Mesaje: 2369
- Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
- Localitate: Birmingham
- Masina: Peugeot 407 SW
- Contact:
va recomand tuturor un test simplu
porniti lasati sa creasca temperatura pana pornesc ventilatoarele si opriti motorulsi vedeti ca raman pornite
sunt convins ca nimeni nu a fost atent la asta
porniti lasati sa creasca temperatura pana pornesc ventilatoarele si opriti motorulsi vedeti ca raman pornite
sunt convins ca nimeni nu a fost atent la asta
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
-
- pasionat
- Mesaje: 165
- Membru din: Vin 22-Iul-2011 18:32
- Localitate: Galati
-
- pasionat
- Mesaje: 368
- Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
- Localitate: Ploiesti
nici la mine, doar in cazuri exceptionale - mers pe caldura mare si cu greutate mare in masina(ultimul caz) sau mers la deal in forja pe portiuni de 15-20 km si cu temperatura exterioara mai mare de 30 de grade. daca fac testul propus de Rica, chiar si cu apa la 95 grade, daca opresc motorul mor si ventilatoarele. Cred ca este un comportament normal, ce apare rar, in cazuri ca cele descrise ma sus, in anumite situatii.....
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
la varianta II e adevarat ca daca mergi agresiv si fara a/c dupa ce opresti motorul ventilatorul merge pana temperatura apei scade.Cu a/c pornit chiar daca mergi agresiv dupa ce opresti motorul ventilatorul se opreste.Motivul este ca ventilatorul cu a/c pornit merge tot timpul si nu da voie sa creasca temperatura apei.
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
ricĂŁ nu mai insista cĂŁ nu ai dreptate. Ce se ĂŽntĂŽmplĂŁ la ady este altceva. Probabil din cauza colmatĂŁrii fap - ului regenerarea este foarte deasĂŁ. Iar dacĂŁ opreÂşti motorul ĂŽn timpul procesului de regenerare sigur cĂŁ ventilatorul mai merge mult pt. CĂŁ eÂşapamentul atinge Âşi 900 grade (200 ĂŽn mod obiÂşnuit)-recunosc cĂŁ nu m am gĂŽndit de la ĂŽnceput la asta , doar dupĂŁ ce am citit ce a SCRIS LUK. Un up grade de soft ar rezolva doar problema ventilatorului. Nu Âştiu ce se ĂŽntĂŽmplĂŁ dacĂŁ opreÂşti motorul ĂŽn timpul regenerarĂŽi Âşi ventilatorul se opreÂşte. Nu e exclus chiar un incendiu-ĂŽn concluzie ar trebui vĂŁzut ce e cu fap -ul.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
asa e la masina ta.intrarea in termocupla ( ca banuiesc ca ai termocupla si nu sonda care informeaza calculatorul) nu e trecuta prin contact.in consecinta ventilatorul va merge inutil pina la racirea sondei. cu asta am incheiat si eu .concedii faine ! 

BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats