Buna seara.
Daca poate cineva sa ma ajute, am un citroen c5, 2 hdi, din 2004, iar dupa aproximativ 5 km dupa ce am pornit se aprinde becul service iar pe display apare mesajul '' engine coolant temp too high'' iar acul indicator de la apa cade la valoarea minima dupa care urca la maxim si iar scade si se stinge becul de service. Toata treaba asta se repeta cam din 10 in 10 km. La motor se simte o modificare a turatiei dar am observat doar cand stau pe loc cu ea pornita si se intampla asa.
Poate a mai experimentat cineva asa.
Va multumesc
temperatura motor
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Pare a fi senzorul de temperatura defect sau un contact la mufa acestuia.
Totusi, nu te culca pe o ureche bazandu-te pe asta, fara sa masori si sa verifici.
Ventilatorul iti merge pe ambele trepte?
Porneste clima si asculta vantilatorul.
Motorul ti se pare mai fierbinte?
temperatura la ulei, indicatorul din dreapta, in ce pozitie este?
Totusi, nu te culca pe o ureche bazandu-te pe asta, fara sa masori si sa verifici.
Ventilatorul iti merge pe ambele trepte?
Porneste clima si asculta vantilatorul.
Motorul ti se pare mai fierbinte?
temperatura la ulei, indicatorul din dreapta, in ce pozitie este?
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
In mod normal da, cu un tester.
Dar eu ma gandeam ca pana la tester, daca nu-l ai, poti verifica vizual daca nu e vreun contact prost la mufa senzorului.
Uita-te in poza de mai jos la piesa 4, identific-o pe motor si sapa pe langa ea, la mufa ei, pinii mufei, etc.
Eventual da-i si cu putin WD40(spray de curatare contacte electrice).

Dar eu ma gandeam ca pana la tester, daca nu-l ai, poti verifica vizual daca nu e vreun contact prost la mufa senzorului.
Uita-te in poza de mai jos la piesa 4, identific-o pe motor si sapa pe langa ea, la mufa ei, pinii mufei, etc.
Eventual da-i si cu putin WD40(spray de curatare contacte electrice).

-
- pasionat
- Mesaje: 317
- Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
- Localitate: bucuresti
temperatura motor
Am avut si eu oscilatii la indicarea temperaturii motorului,si dupa ce am curatat contactele, problema s-a rezolvat.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot