problema apa
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Cum ai ajuns la concluzia asta?
Acel capac are o supapa care se deschide la o anumita presiune, tocmai pentru a o elimina in caz ca aceasta creste din diferite motive.
Daca ai pus in loc altceva, fara acea supapa, singurul lucru pe care o sa-l obtii, este acela de a-ti sari vreun furtul de pe circuitul de racire.
In special, prima data va ceda siguranta de la cuplajul furtunului din partea de jos a radiatorului.
Acel capac are o supapa care se deschide la o anumita presiune, tocmai pentru a o elimina in caz ca aceasta creste din diferite motive.
Daca ai pus in loc altceva, fara acea supapa, singurul lucru pe care o sa-l obtii, este acela de a-ti sari vreun furtul de pe circuitul de racire.
In special, prima data va ceda siguranta de la cuplajul furtunului din partea de jos a radiatorului.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
M-ai bagat de tot in ceata.
Sa repetam. Cand iti dadea apa afara? Numai cand scoteai capacul sau cu capacul pus te trezeai ca nu mai ai nivel corespunzator?
Pentru ca daca iti dadea apa afara DOAR cand scoteai capacul, e normal, pentru ca apa fiind fierbinte, avea alt volum.
Instalatia este sub presiune si nu merge cu gauri in capace.
LE: Iar daca iti dadea afara si cand era motorul rece si scoteai capacul, inseamna ca aveai aer sub presiune in instalatie, care nu putea proveni decat de la motor.
Sa repetam. Cand iti dadea apa afara? Numai cand scoteai capacul sau cu capacul pus te trezeai ca nu mai ai nivel corespunzator?
Pentru ca daca iti dadea apa afara DOAR cand scoteai capacul, e normal, pentru ca apa fiind fierbinte, avea alt volum.
Instalatia este sub presiune si nu merge cu gauri in capace.
LE: Iar daca iti dadea afara si cand era motorul rece si scoteai capacul, inseamna ca aveai aer sub presiune in instalatie, care nu putea proveni decat de la motor.
deci masina am aduso recent din anglia, si tot mergeam cu ea, si in mers nu se aprindea nimic, iar cand opream la semafoare imi aparea stopu la bord, si imi scria sa completez nivelul apei, si tot completam, pana acuma intr-o zi cand nu mi-a scris toata ziua sa completez si nici nu am verificato si am umblat cu ea asa, pana m-am trezit cu apa la maxim si stopu pe bord si bipaia in masina, si atunci am deschis capacul si a dat apa pe afara, mi-am intrebat mecanicul si a spus ca nu e normal sa o dea afara, atunci era normal sa o dea afara ca a fost la maxim, dar mi-a spus mecanicul ca daca nivelul apei este normal, si deschid capacul nu are voie sa dea apa afara ...
SAL
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Ba e foarte NORMAL sa dea apa afara, daca motorul e fierbinte, atunci cand scoti busonul.
Gandeste-te singur, instalatia e sub presiune. Ce crezi tu ca ar face oala minune in care fierbe fasole, daca i-ai scoate capacul? Asta presupunand ca ai putea si...daca poti, sa nu cumva sa faci asta. Toata apa si fasolea din ea ti-ar sari in cap. La fel face si apa din instalatie.
Mecanicul ala al tau sigur a lucrat numai pe Dacia si nu a auzit in viata lui de instalatii sub presiune.
Gandeste-te singur, instalatia e sub presiune. Ce crezi tu ca ar face oala minune in care fierbe fasole, daca i-ai scoate capacul? Asta presupunand ca ai putea si...daca poti, sa nu cumva sa faci asta. Toata apa si fasolea din ea ti-ar sari in cap. La fel face si apa din instalatie.
Mecanicul ala al tau sigur a lucrat numai pe Dacia si nu a auzit in viata lui de instalatii sub presiune.
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Eu cand am patit asta, am cautat pe unde curge apa cateva saptamani, ca nu se vedea nimic pe nicaieri.
Si asta pentru ca apa imi era aruncata pe la busonul vasului de expansiune, dar numai in mers si, din cauza curentului de aer, lichidul era imprastiat de asa maniera incat nu se vedea nicio urma. Motorul fiind cald, usca f bine compartimentul motor.
Avand o banuiala, am pus praf f fin in jurul busonului si l-am legat cu o carpa. Ce sa vezi?
Dau o tura de cateva minute cu peste 100 la ora si cand opresc, in jurul busonului aveam...noroi.
Asa mi-am dat seama ca pierd pe la buson.
Am banuit busonul si l-am schimbat. Acelasi rezultat.
Apoi am facut testul cu bulele de aer pe care ti l-am descris mai sus si era clar: garnitura.
Fa si tu la fel si vezi daca nu cumva ai acelasi lucru.
Faza cu gaura in buson miroase puternic a Miorita si a Dambovita.
Si asta pentru ca apa imi era aruncata pe la busonul vasului de expansiune, dar numai in mers si, din cauza curentului de aer, lichidul era imprastiat de asa maniera incat nu se vedea nicio urma. Motorul fiind cald, usca f bine compartimentul motor.
Avand o banuiala, am pus praf f fin in jurul busonului si l-am legat cu o carpa. Ce sa vezi?
Dau o tura de cateva minute cu peste 100 la ora si cand opresc, in jurul busonului aveam...noroi.
Asa mi-am dat seama ca pierd pe la buson.
Am banuit busonul si l-am schimbat. Acelasi rezultat.
Apoi am facut testul cu bulele de aer pe care ti l-am descris mai sus si era clar: garnitura.
Fa si tu la fel si vezi daca nu cumva ai acelasi lucru.
Faza cu gaura in buson miroase puternic a Miorita si a Dambovita.
exact asa am avut si eu la un opel astra, cand era pus busonul dadea apa afara si cand o lasam sa se raceasca,cand mergeam cu bosunul desfacut nu facea presiune si era ok dar nu imi incalzea interiorul, pana la uram a trebuit sa schimb garnitura, asta il asteapta si pe colegu dar o sa isi dea seama mai tarziu.
bun, am schimbat capacul de la vasul acela, si + am schimbat si mecanicul, am dus masina la service si dupa o " constatare " care ma costat 30 de lei, mi-a spus ca pe la pompa de apa curge
3, aceasta costa 150 ron, m-am bucurat ... pana mi-a zis ca e pe distributie si poate sa mi-o schimbe doar ca trebuie manopera de distributie, 200 ron 


SAL
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Daca si numai daca NU iti arunca apa pe la capac, cu el strans, atunci poate fi de la pompa.
Eu nici acum nu am reusit sa inteleg de la tine cand iti arunca apa afara: cand scoteai capacul sau mereu?
Si zi merci ca ar putea fi de la pompa de apa. Gandeste-te ce ar fi insemnat sa schimbi garnitura de chiulasa.
Eu nici acum nu am reusit sa inteleg de la tine cand iti arunca apa afara: cand scoteai capacul sau mereu?
Si zi merci ca ar putea fi de la pompa de apa. Gandeste-te ce ar fi insemnat sa schimbi garnitura de chiulasa.
- Rica
- Moderator - Bazar
- Mesaje: 2369
- Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
- Localitate: Birmingham
- Masina: Peugeot 407 SW
- Contact:
parerea mea dupa ce am recitit tote ca masina nu are nimic
acum sa justific concluzia
de ce desfaci busonul cu motorul cald?
nu stiu,dar e normal sa arunce apa atunci,bucura-te ca ai scapat fara arsuri
iti recomand sa iei un mker,un scoci sa faci un semn pe vas unde este apa pe plan drept si cu motorul rece si sa urmaresti cateva zile,o saptamana,DAR NU MAI SCOATE BUSONUL>NU MAI FACE NIMIC
acum sa justific concluzia
de ce desfaci busonul cu motorul cald?
nu stiu,dar e normal sa arunce apa atunci,bucura-te ca ai scapat fara arsuri
iti recomand sa iei un mker,un scoci sa faci un semn pe vas unde este apa pe plan drept si cu motorul rece si sa urmaresti cateva zile,o saptamana,DAR NU MAI SCOATE BUSONUL>NU MAI FACE NIMIC
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu