Cteodata nu functioneaza turbina?!
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
ciudat ce spui, nu am intilnit niciodata. iar scaparile de soft se pot intimpla o data, de doo ori, dar la un moment dat tot incarca linia aia de program si da eroare la comparatie. oricum, e simplu de aflt cu un debitmetru de proba, in lipsa de altceva
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
pt. Khan: nu stiu care dintr-e cele 2 furtunele trebuie sa le scot pt. ca sa testez electrovana.
Identificarea poate fi destul de grea pt. mine deoarece ambele pleaca undeva in spatele motorului.
Daca sti din greseala care ii astept noi sfaturi.
Multumesc.
[url=http://www.postimage.org/image.php?v=Ts71b0S][img]http://s2.postimage.org/71b0S.jpg[/img][/url]
[url=http://www.postimage.org/image.php?v=PqErf20][img]http://s3.postimage.org/Erf20.jpg[/img][/url]
Identificarea poate fi destul de grea pt. mine deoarece ambele pleaca undeva in spatele motorului.
Daca sti din greseala care ii astept noi sfaturi.
Multumesc.
[url=http://www.postimage.org/image.php?v=Ts71b0S][img]http://s2.postimage.org/71b0S.jpg[/img][/url]
[url=http://www.postimage.org/image.php?v=PqErf20][img]http://s3.postimage.org/Erf20.jpg[/img][/url]
nu cred ca am reusit sa atasez imaginea
mai incerc odata.
http://img692.imageshack.us/img692/7816 ... ovana1.jpg

mai incerc odata.
http://img692.imageshack.us/img692/7816 ... ovana1.jpg
fa asa: porneste motorul, scoate pe rind furtunele si vezi pe care e vacuum (pe nr 1 ar trebui sa ai vacuum in mod normal). dupa ce ai stabilit pe care ai vacuum, il pui la loc si il scoti pe celalalt si apoi scoti mufa de alimentare a electrovanei. daca dupa ce scoti mufa, simti ca ai vacuum, oricit de mic, pe stutul ramas gol de la electrovana, atunci electrovana trebuie schimbata pentru ca nu mai tine presiune.
daca insa simti vacuumul foarte slab pe furtunelul pe care trage, asta ar putea fi o alta cauza. acolo trebuie sa simti cum iti trage degetul, sa lase urma practic pe deget dupa ce il tii astupat citeva secunde. daca vacuumul e slab, incearca sa desfaci toate furtunele si sa sufli aer cu presiune, poate ca a fost vreunul scos vreodata si a tras praf si a blocat vreun traseu. dupa ce te asiguri de toate astea, fa si figura cu debitmetru daca ai de unde lua unul identic cu imprumut
mai e inca o electrovana in spatele asteia, se vede in imagine. fa aceeasi figura si cu aia
daca insa simti vacuumul foarte slab pe furtunelul pe care trage, asta ar putea fi o alta cauza. acolo trebuie sa simti cum iti trage degetul, sa lase urma practic pe deget dupa ce il tii astupat citeva secunde. daca vacuumul e slab, incearca sa desfaci toate furtunele si sa sufli aer cu presiune, poate ca a fost vreunul scos vreodata si a tras praf si a blocat vreun traseu. dupa ce te asiguri de toate astea, fa si figura cu debitmetru daca ai de unde lua unul identic cu imprumut
mai e inca o electrovana in spatele asteia, se vede in imagine. fa aceeasi figura si cu aia
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Am fost la service unde au testat masina si cu lexia si la drum si in urma acestor constatari au zis ca ii dus
debitmetru de aer. Au scos mufa si au testat au zis ca sigur e debitmetru. Au zis sa merg si eu un pic asa cu
ea ca sa ma conving.
Am mers dar nu sunt convins! (masina parca trage mai liniar dar nu are atata putere)
Voi ce ziceti? Pareri?
Multumesc!
debitmetru de aer. Au scos mufa si au testat au zis ca sigur e debitmetru. Au zis sa merg si eu un pic asa cu
ea ca sa ma conving.
Am mers dar nu sunt convins! (masina parca trage mai liniar dar nu are atata putere)
Voi ce ziceti? Pareri?
Multumesc!
- picieri
- pasionat
- Mesaje: 398
- Membru din: Vin 20-Iul-2007 02:19
- Localitate: Ludus
- Masina: C5-I 2002 80KW 2.0HDI
- 2: Corsa D 2007 60KW 1.2
Saptamana trecuta am fost la service, au schimbat debitmetru dupa care totul a fost in regula. Eu nefiind convins ca e stricat am zis ca nul schimb, dar nu mergea cu el. Am venit acasa, lam bagat frumos in chiuveta, lam umplut cu dero, lam scuturat bine, am luat un betisor de curatat urechile, am sters lamelele pentru aer, senzoru de temperatura lam spalat cu mana si sa vezi minune, acuma merge mai bine fata de cand am luat masina. Nu e prima piesa care face asa, ieri am curatat regulatoru de presiune, imi dadea eroare la bord si nu mai tragea. Lam pus pe tester mio zis ca regulatoru e defect. Lam dat jos, lam suflat cu compresor, am mai sters depuneri de pe el si acuma merge fara nici o problema. Nu toate defectele sunt defecte, la mizeria din tara asta nici nu ma mir ca cedeaza tot mereu ceva.
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 799
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
picieri scrie:Saptamana trecuta am fost la service, au schimbat debitmetru dupa care totul a fost in regula. Eu nefiind convins ca e stricat am zis ca nul schimb, dar nu mergea cu el. Am venit acasa, lam bagat frumos in chiuveta, lam umplut cu dero, lam scuturat bine, am luat un betisor de curatat urechile, am sters lamelele pentru aer, senzoru de temperatura lam spalat cu mana si sa vezi minune, acuma merge mai bine fata de cand am luat masina. Nu e prima piesa care face asa, ieri am curatat regulatoru de presiune, imi dadea eroare la bord si nu mai tragea. Lam pus pe tester mio zis ca regulatoru e defect. Lam dat jos, lam suflat cu compresor, am mai sters depuneri de pe el si acuma merge fara nici o problema. Nu toate defectele sunt defecte, la mizeria din tara asta nici nu ma mir ca cedeaza tot mereu ceva.




reply to debitmetru
''Am fost la service unde au testat masina si cu lexia si la drum si in urma acestor constatari au zis ca ii dus
debitmetru de aer. Au scos mufa si au testat au zis ca sigur e debitmetru. Au zis sa merg si eu un pic asa cu
ea ca sa ma conving.
Am mers dar nu sunt convins! (masina parca trage mai liniar dar nu are atata putere)
Voi ce ziceti? Pareri?
Multumesc!''
ti-am zis ? schimba debitmetrul,fa cum ti-au spus baietii.
cu mufa de la el scoasa calculatorul lucreaza dupa o cartograma pe care o are in soft.deci merge intr-un fel in regim de avarie.
pune debitmetrul nou,nu te sfatuiesc sa il speli e o piesa electronica importanta.
in schimb poti sa cureti regulatorul de presiune motorina cu spray de frana si aer din compresor.face numai bine.
spor la munca.
debitmetru de aer. Au scos mufa si au testat au zis ca sigur e debitmetru. Au zis sa merg si eu un pic asa cu
ea ca sa ma conving.
Am mers dar nu sunt convins! (masina parca trage mai liniar dar nu are atata putere)
Voi ce ziceti? Pareri?
Multumesc!''
ti-am zis ? schimba debitmetrul,fa cum ti-au spus baietii.
cu mufa de la el scoasa calculatorul lucreaza dupa o cartograma pe care o are in soft.deci merge intr-un fel in regim de avarie.
pune debitmetrul nou,nu te sfatuiesc sa il speli e o piesa electronica importanta.
in schimb poti sa cureti regulatorul de presiune motorina cu spray de frana si aer din compresor.face numai bine.
spor la munca.
-
- pasionat
- Mesaje: 593
- Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
- Localitate: Falticeni-Suceava
- Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
- 2: Ex : C 5 I și C 5 II
- 3: Tel : 0745.81.83.40
Am patit si eu aceeasi chestie la C 5-ul I pe care l-am avut.Din pedala de acceleratie, parca era limitata; ajungeam greu la 3000 ture, iar peste zvacnea de nu o mai recunosteai.Iar cand cuplam pilotul, manca jar, iar din pedala nimic.Am pus-o pe tester si....nimic anormal.Oricum, dupa o vreme nu a mai facut probleme.Nici eu nu am aflat ce avea, dar poti incerca sa mergi mai turat un timp.Bafta !
-
- simpatizant
- Mesaje: 55
- Membru din: Mie 03-Aug-2011 20:38
- Localitate: Arad
- Masina: Citroen C5 III 2.0 HDI 2008
Buna. In primul rand am o intrebare: se spune electrovana sau electrovalva la chestia din poza postata de pr_ovidiu? Nu de alta dar atii zic electrovana altii electrovalva si nu mai inteleg care este varianta corecta. Eu stiu ca electrovalva este cea de la EGR. Azi am verificat si eu electrovana/electrovalva din poza si nu am simitit niciun fel de vacuum la niciun furtunas. Nici dupa ce am scos mufa. La electrovana/electrovalva din spate am simtit. De unde as putea cumpara piesa, pentru ca nu gasesc pe siteuri auto cum ar fi UNIX sau Autokarma.
''Singura forta mai puternica decat aburul,electricitatea sau energia nucleara este vointa oamenilor'' Albert Einstein
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu