Generator HHO

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

popa mihai
simpatizant
Mesaje: 46
Membru din: Sâm 28-Noi-2009 15:46
Localitate: bucuresti

Generator HHO

Mesajde popa mihai » Mie 10-Dec-2014 13:45

Rasfoind forumul am dat intamplator peste un subiect mai vechi,in alta sectiune,privitor la generatoarele HHO care pot fi adaptate la automobile. Am studiat putin si in acest moment sunt cam confuz: este sau nu util un astfel de disozitiv,are efect asupra consumului de carburant? Voi ce parere aveti? A folosit careva din colegii forumisti asa ceva?
faro958

calorifer4
pasionat
Mesaje: 371
Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
Localitate: Focsani

Mesajde calorifer4 » Mie 10-Dec-2014 14:30

Da, :roll: eu stiu pe cineva care a fost super multumit de asa ceva pana ia luat foc masina (scuzati sarcasmul nu ma pot abtine), avea un PUG 407 2.0 hdi cu 2 astfel de sisteme care ia-u scazut consumul cu aproape 1 l/100km... pfa :lol:... de ce a luat foc, pentru ca boul' a uitat ca apa ingheata iarna producand scurt electric la jucariile alea'. (mari consumatoare de curent de sfaraie alternatoru'... preferabil 2 bateri bune sa fie montate)
Cica sunt bune dar cum e romanul prea sarac sa isi perita lucruri ieftine se intampla si necazuri.

Avatar utilizator
james kilowatt
pasionat
Mesaje: 555
Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
Localitate: Europa
Masina: Citroen C1 1.0 Auto
2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD

Mesajde james kilowatt » Mie 10-Dec-2014 14:50

Eu sunt dispus sa pun pariu ca nu i-a scazut nici consumul, ci ca nu l-a masurat el corect, printr-un test repetabil. Au testat unii pe banc motoare diesel cu adaugare de hidrogen si au castigat 4% la randament, iar hidrogenul ala n-a fost produs la bord cu consum de energie, ci adaugat separat.

Probabil in realitate, celui cu focul de tabara i-a scazut intr-adevar consumul cu 1l/100km, cu doua mici corectii: Nu era 1L/100km, ci 0.5L/100km. Si nu i-a scazut, ci i-a crescut :D

popa mihai
simpatizant
Mesaje: 46
Membru din: Sâm 28-Noi-2009 15:46
Localitate: bucuresti

Mesajde popa mihai » Mie 10-Dec-2014 18:23

Si totusi,pe youtube sunt nenumarate filmulete care sustin subiectul. Eu m-am gandit sa experimentez cu unul facut de mine. Acum studiez care varianta e mai convenabila. Zic eu ca nu strica sa incerci.
faro958

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Mie 10-Dec-2014 21:14

calorifer4 scrie:Da, :roll: eu stiu pe cineva care a fost super multumit de asa ceva pana ia luat foc masina (scuzati sarcasmul nu ma pot abtine), avea un PUG 407 2.0 hdi cu 2 astfel de sisteme care ia-u scazut consumul cu aproape 1 l/100km... pfa :lol:... de ce a luat foc, pentru ca boul' a uitat ca apa ingheata iarna producand scurt electric la jucariile alea'. (mari consumatoare de curent de sfaraie alternatoru'... preferabil 2 bateri bune sa fie montate)
Cica sunt bune dar cum e romanul prea sarac sa isi perita lucruri ieftine se intampla si necazuri.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Mie 10-Dec-2014 21:26

calorifer4 scrie:Da, :roll: eu stiu pe cineva care a fost super multumit de asa ceva pana ia luat foc masina (scuzati sarcasmul nu ma pot abtine), avea un PUG 407 2.0 hdi cu 2 astfel de sisteme care ia-u scazut consumul cu aproape 1 l/100km... pfa :lol:... de ce a luat foc, pentru ca boul' a uitat ca apa ingheata iarna producand scurt electric la jucariile alea'. (mari consumatoare de curent de sfaraie alternatoru'... preferabil 2 bateri bune sa fie montate)
Cica sunt bune dar cum e romanul prea sarac sa isi perita lucruri ieftine se intampla si necazuri.
nu cred cã omul meritã sã fie fãcut bou. Am o deosebitã consideraÞie pentru oamenii care Încearcã ceva nou , care vor sã iasã din turma mediocrilor ºi suficienÞilor . Dacã nu ar fi existat "boi " ca el , probabil acum tu te deplasai În cel mai fericit caz cu calul iar seara stãteai la lumina stelelor dacã "boul "de Edison se mulÞumea cu o simplã lumânare prin 1880 parcã.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

iulian.arg
pasionat
Mesaje: 725
Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
Localitate: Iasi
Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6

Mesajde iulian.arg » Joi 11-Dec-2014 08:22

Salut
Toata treaba cu HHO este o schema de pacaliti oameni de buna credinta dar mai slabi de inger.

Fa-ti un bine si renunta la visul de a consuma mai putin cu nushce device minune. Deocamdata nu e realizabil. Mergi mai usor si mai anticipativ si atunci vei consuma mai putin. Asta fara sa dai nici un ban in plus.

Ideea e interesanta dar nu in implementarea aia in care folosesti curent produs la bord ca sa desfaci apa si gazul rezultat sa-l arzi odata cu motorina/benzina.
Ambele procese sunt grav subunitare. Nu prea ai cum sa castigi de pe urma lui.

Deci e o mare pacaleala (scam in engleza). Dealtfel poti cauta "HHO scam" pe net sa vezi mai multe detalii.

Spor s-avem.

Avatar utilizator
james kilowatt
pasionat
Mesaje: 555
Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
Localitate: Europa
Masina: Citroen C1 1.0 Auto
2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD

Mesajde james kilowatt » Joi 11-Dec-2014 09:38

@Mihai (popa)
Unor oameni consumul le creste, altora le scade din cu totul alte motive: trafic, stil de conducere, pneuri, benzina, ulei, stare tehnica a masinii, erori de masura a consumului, etc. Probabil "increzatorii" pun scaderea de consum pe seama instalatiei fara sa incerce sa verifice daca alti factori au ramas identici.
Daca pentru fiecare experienta fericita de pe youtube exista 10 experiente nefericite despre care nu pune nimeni clipuri pe youtube, ai mai fi interesat? Cati oameni crezi ca vor recunoaste ca s-au tepuit in materie de masini (sau de gagici, sa zicem? :D)

Daca vrei sa faci un experiment, incearca sa-l faci riguros. Fa un test repetabil de consum, masuratoare de la plin la plin, pe acelasi traseu, mers pe regulator, altfe nu vei reusi niciodata sa-ti dovedesti ca intr-adevar instalatia a modificat consumul si nu alt factor ramas necontrolat. Si vorbesc de consum de la plin la plin, si pe acelasi traseu, nu de indicatiile BC-ului care pot fi pacalite de reprogramare (unele instalati HHO vin si cu reprogramarea ECU-ului).

@Mihai (Sandor)
Sa stii ca zborul nu a fost inventat de oameni care se trageau in sus de turul pantalonilor dorindu-si foarte tare si crezand cu tarie ca vor zbura. Cine vrea sa iasa din turma mediocritatii pune mana si studiaza temeinic un subiect, nu se arunca la prima solutie minune vanduta de primul escroc de la el din cartier.

Subiectul HHO in sine e un non-subiect pentru stiinta "reala". Subiectul hidrogenului ca si combustibil, sau ca si aditiv la combustibil a fost studiat riguros. Ca aditiv la diesel poate duce la o marire mica de randament (un experiment american a masurat 4%), insa FARA A FI PRODUS LA BORD, si folosind cantitati mult mai mari decat produce instalatia aia HHO. Presupunand ca hidrogenul ca aditiv ar fi crescut randamentul sa zicem nu cu 4, ci cu 40%, atunci intr-adevar, subiectul HHO ar fi devenit unul real, chiar daca randamentul producerii lui la bord ar fi ramas subunitar.

In plus, explicatiile de pe siteurile celor care comercializeaza prostiile astea sunt halucinante. Daca era vorba de o solutie cu adevarat inovanta si iesita din mediocritate, nu ar fi umblat asemenea explicatii.

Pe mine ma deranjeaza escrocheriile de genul asta pentru ca exploateaza bunele intentii ale oamenilor. Vine un golan si iti vinde practic mantuirea: "faci un lucru bun pentru planeta, consumi mai putin, poluezi mai putin, si in plus de asta mai si castigi financiar". N-ai cum sa dai gres cu asemenea lucru, intotdeauna vor exista clienti la asa ceva, unii de buna credinta, si intotdeauna vor exista deci escroci care vor vinde magneti, cristale, HHO, amplificatoare cuantice si alte minuni ale stiintei "alternative" .
Mai mult, oamenii care au cat de cat habar ce inseamna stiinta reala si cum functioneaza ea (si care sunt punctele tari si cele slabe) sunt din ce in ce mai putini.
Nu m-ar fi interesat daca era o escrocherie de tip Caritas de exemplu. Aia exploateaza lacomia oamenilor, si cine se baga si o ia in freza il priveste, eu unul n-as incerca sa-l opresc, insa asta e o forma de escrocherie care in unele cazuri exploateaza unele intentii absolut onorabile.

calorifer4
pasionat
Mesaje: 371
Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
Localitate: Focsani

Mesajde calorifer4 » Joi 11-Dec-2014 10:47

Wuop, Wuop :shock:... Mihai ai sarit gardu', te lua' capu' Edison, sa citesti de Nicola Tesla (angajatul lui Edison) si ce a fcacut el de fapt.

Zholm
just curious
Mesaje: 5
Membru din: Lun 08-Dec-2014 20:02
Localitate: Romania

Mesajde Zholm » Joi 11-Dec-2014 20:05

Adevarat, Tesla rullllz. Pacat ca multe dintre notitele lui au fost 'pierdute' de Edison :(

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Joi 11-Dec-2014 22:20

1. Energia consumata de generator pentru a produce x cantitate de HHO este mai mare decat energia produsa prin arderea hidrogenului rezultat - e mai eficient sa rulezi un motor electric din bateria incarcata de motorul termic. (ceea ce este, oricum, ineficient per total). Generatorul respectiv va fi doar un consumator de curent, crescand consumul de carburant.

2. Legea conservarii energiei: intr-un sistem fizic izolat energia ramane aceeasi. Banuiesc a aici e destul de clar. in cazul motoarelor termice, sistemul fizic nu e izolat (bagam benzina sau motorina de la pompa). In cazul generatorului, el zice ca produce ceva fara sa consume - ceea ce, evident, nu se poate.

3. Daca producerea hidrogenului la bordul masinii ar fi o solutie fiabila, nu credeti ca producatorii care se dau in vant dupa hidrogen ar pune generatoare la bordul masinii? In schimb, Toyota a facut masina care trebuie alimentata cu hidrogen, nu-si face hidrogenul singura.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
james kilowatt
pasionat
Mesaje: 555
Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
Localitate: Europa
Masina: Citroen C1 1.0 Auto
2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD

Mesajde james kilowatt » Joi 11-Dec-2014 23:24

Chestia e ca escrocii putin mai inteligenti (am dat peste unii pe alt forum) nu pretind ca instalatia are un aport energetic suplimentar. Ei incearca sa vanda alta chestie care nu contrazice vreo lege a naturii: ei spun ca adaugand o mica cantitate de hidrogen, restul carburantului (adica benzina sau motorina) va arde mult mai repede, mai "complet", mai bine in amestec lean, si cu un randament imbunatatit.

Adica, chiar daca instalatia HHO in sine sa zicem ca iti va consuma 0.5L/100km in plus, faptul ca maresti cu 40% randamentul iti permit sa misti hardughia cu 3L in loc de 5, adica per total tot castigi 1.5L...

Iar chestia asta e mult mai usor de combatut de un nespecialist. Exista din fericire cateva articole pe tema asta. Unul e aici
http://ntrs.nasa.gov/archive/nasa/casi. ... 016170.pdf. Astia ce-au luat pe mere au dat pe pere, randamentul global a ramas acelasi, si asta fara ca hidrogenul sa fie produs de motor.

Astia http://www.fmcsa.dot.gov au facut mult mai recent un studiu similar. Din pacate nu-l mai gasesc, linkul pe care il aveam nu mai functioneaza. Asta e chiar foarte interesant pentru ca unul din teste e pe un motor diesel obisnuit in care se baga amestec de diesel cu hidrogen, si obtin o imbunatatire a randamentului cu 4%. Si citat si un test facut de Ford in 2003, pe un motor conceput special pentru a merge cu hidrogen 100% si amestec ultra-lean (84:1 in loc de 14:1 cat are un motor traditional) la care randamentul e imbunatatit cu 25%. Prin urmare cine spune ca lui i-a scazut consumul de la 5 la 4 pe un motor clasic, cu o instalatie improvizata care mai si consuma energie pe deasupra ca sa produca undeva la 10-15g/h de hidrogen fie a masurat prin radiestezie consumul, fie minte de ingheata apele.

Avatar utilizator
taviciobanu
pasionat
Mesaje: 375
Membru din: Lun 27-Feb-2012 12:47
Localitate: Tg-Jiu
Masina: Citroen C5/2003 var.I 2.0i 16v benzina NEW! +GPL
2: Golf V 2004 1.4 16v benzina

Mesajde taviciobanu » Lun 15-Dec-2014 12:53

E vorba de niste masurari aici.Cine vrea sa masoare si sa demonstreze ceva trebuie sa cunoasca asta:
-MARIME (masurabila) - atribut al unui fenomen, al unui corp sau al unei
substante diferentiat calitativ si determinat cantitativ.
- UNITATE ( DE MASURA ) - marime particulara, definita si adoptata prin
conventie, cu care sunt comparate alte marimi de aceeasi natura pentru exprimarea valorilor
lor in raport cu acea marime.
- PRINCIPIU DE MASURARE - baza stiintifica a unei masurari.
-METODA DE MASURARE - succesiune logica a operatiilor, descrise in
mod generic,utilizata in efectuarea masurarilor.
- PROCEDURA DE MASURARE - ansamblu de operatii, descrise in mod
concret, utilizate in efectuarea unor masurari anumite in conformitate cu o metoda data.
- (MASURAND) - marime particulara supusa masurarii.
-.REZULTAT AL UNEI MASURARI - valoare atribuita unui masurand, obtinuta
printr-o masurare.
-EXACTITATE DE MASURARE - grad de concordanta intre rezultatul unei
masurari si o valoarea adevarata a masurandului.
-REPETABILITATE (A REZULTATELOR MASURARILOR) - grad de
concordanta intre rezultatele masurarilor succesive ale aceluiasi masurand efectuate in
aceleasi conditii de masurare.
-7.REPRODUCTIBILITATE (A REZULTATELOR MASURARILOR) - grad de
concordanta intre rezultatele masurarilor aceluiasi masurand efectuate in conditii de
masurare modificate.
-INCERTITUDINE DE MASURARE - parametru, asociat rezultatului unei
masurari,care caracterizeaza imprastierea valorilor ce, in mod rezonabil, ar putea fi atribuite
masurandului.
-0.EROARE (DE MASURARE) - diferenta intre rezultatul unei masurari si o
valoare adevarata a masurandului.
-EROARE RELATIVA – raport intre eroarea de masurare si o valoare
adevarata a masurandului.
- EROARE ALEATORIE - diferenta intre rezultatul unei masurari si media
aritmetica a rezultatelor unui numar infinit de masurari ale aceluiasi masurand efectuate in
conditii de repetabilitate
- EROARE SISTEMATICA – diferenta intre media aritmetica a rezultatelor
unui numar infinit de masurari ale aceluiasi masurand, efectuate in conditii de repetabilitate,
si o valoare adevarata a masurandului
-CORECTIE – valoare adaugata algebric rezultatrului brut al unei
masurari pentru compensarea erorii sistematice
-SENZOR - element al unui aparat de masurat sau al unui lant
de masurare care este direct influentat de masurand.
Dupa aceea va astept cu rezultatele studiului.
Trust Me I’m An Engineer

Avatar utilizator
james kilowatt
pasionat
Mesaje: 555
Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
Localitate: Europa
Masina: Citroen C1 1.0 Auto
2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD

Mesajde james kilowatt » Lun 15-Dec-2014 17:48

Prea complicat, si destul de mediocru. Un adevarat iluminat :idea: care vrea sa iasa din mocirla face chestiile astea prin meditatie :weedman: ... sau vodoo. Daca iti doresti foarte tare nu se poate sa nu mearga!

Avatar utilizator
taviciobanu
pasionat
Mesaje: 375
Membru din: Lun 27-Feb-2012 12:47
Localitate: Tg-Jiu
Masina: Citroen C5/2003 var.I 2.0i 16v benzina NEW! +GPL
2: Golf V 2004 1.4 16v benzina

Mesajde taviciobanu » Lun 15-Dec-2014 18:49

He, am inteles ironia, dar treburile serioase cam asa se fac.Restul e bla bla.
Trust Me I’m An Engineer


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187681
    Total subiecte 18620
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11709
    Cel mai nou membru csty41