Sfat achizitie Citroen C5 2008, 2.0 HDI BVA

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

DorinC5
just curious
Mesaje: 15
Membru din: Mar 26-Mai-2015 16:08
Localitate: Cluj-Napoca

Sfat achizitie Citroen C5 2008, 2.0 HDI BVA

Mesajde DorinC5 » Mar 26-Mai-2015 16:49

Salutare.
Intentionez sa achizitionez zilele viitoare un C5 II din 2008 cu cutie automata.
Asta e masina:
http://www.autovit.ro/citroen-c5-C34103995.html

Km sunt reali, e luata de noua din Romania. Intentionez sa o verific la reprezentanta Citroen inainte de cumparare.
Cel mai frica imi e de cutia automata. Cum sunt cutiile automate pe modelul acesta, la final de ciclu de fabricatie?
Dar filtrul de particule pe 2.0 HDI? Dar suspensia Hydractive 3?

Avatar utilizator
james kilowatt
pasionat
Mesaje: 555
Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
Localitate: Europa
Masina: Citroen C1 1.0 Auto
2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD

Mesajde james kilowatt » Mar 26-Mai-2015 17:21

Pe la mine se spune ca Citroen au fost printre cei mai hoti la primele filtre de particule instalate (pe cele Euro4, inainte sa devina obligatorii). Adica ajungeau cam repede sa se infunde dincolo de punctul la care sa se poata regenera si se lasa cu vizita la service si decartat 3-400€ desfundarea. Acum e greu de stiut cat e de mult adevar si cat e legenda urbana, insa cert e ca PSA traieste din servicii, nu din vanzarea de masini (la care merg in pierdere).

Avatar utilizator
taviciobanu
pasionat
Mesaje: 375
Membru din: Lun 27-Feb-2012 12:47
Localitate: Tg-Jiu
Masina: Citroen C5/2003 var.I 2.0i 16v benzina NEW! +GPL
2: Golf V 2004 1.4 16v benzina

Mesajde taviciobanu » Mie 27-Mai-2015 08:55

Pot sa-ti spun ca suspensia e minunata si nu prea pune probleme.O verificare vizuala pentru a observa eventualele scapari de fluid face minuni.
Sunt cam socat insa de pret.6300 euro??? Poate-i o gluma...
Trust Me I’m An Engineer

calorifer4
pasionat
Mesaje: 371
Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
Localitate: Focsani

Mesajde calorifer4 » Mie 27-Mai-2015 10:41

Sincer, eu cred ca rotile/masina sunt dubioase, capace de talcioc nu cred ca echipeaza citroen standard, acum pe bune ce raza au, in mod obligatoriu trebuie sa fie pe 16 :? , in poze par a fi de pe alta bicicleta :razz:, spune ca are carte service? verifica daca sa facut schimbul de ulei din cutie in primi 60.000 de km... tu sti sunt banii tai :roll:

Beemer
pasionat
Mesaje: 367
Membru din: Joi 12-Iul-2007 16:10
Localitate: Gherla
Masina: C5 III 2011 Tourer Exclusive HDi163 Mativoire
2: EX: C5 II 2.0 hdi138 BVA Fap Exclusive 2006
3: First: C5 I 2.0 HDi 110 SX 2002

Mesajde Beemer » Mie 27-Mai-2015 10:52

Vezi ca daca trebuie sa platesti taxa la ea te rupe. La motor de 2000 diesel, cu emisii de 189 g\km si din 2008 e peste 2000 de euro taxa. In rest e foarte finuta cu cutie automata.

iulian.arg
pasionat
Mesaje: 725
Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
Localitate: Iasi
Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6

Mesajde iulian.arg » Mie 27-Mai-2015 11:06

Si eu sunt de parere ca pretul este cam mare la prima vedere.
Echiparea are ca plusuri cutia automata, H3+ si xenon.
Nu are jante (cel putin nu in pozele postate de ei), are chiar niste capace de bazar, nu are senzori de parcare, trapa, senzor de banda, scaune incalzite si electrice si o tapiserie mai de soi.
Are si spoilerul frecat in coltul dreapta fata.
Dar trebuie avut in vedere ca taxa la C5-urile 2.0 diesel automate 6 trepte 189 grame CO2 e undeva pe la 2500-2800 euro. Toretic masina aia are taxa platita.
Daca o mai iei si printr-un leasing si-ti deduci tva-ul, lucrurile incep sa arate chiar bine.

Masina sta de mult timp la vanzare, cred ca de vreo 2 ani daca nu ma insel.

Beemer
pasionat
Mesaje: 367
Membru din: Joi 12-Iul-2007 16:10
Localitate: Gherla
Masina: C5 III 2011 Tourer Exclusive HDi163 Mativoire
2: EX: C5 II 2.0 hdi138 BVA Fap Exclusive 2006
3: First: C5 I 2.0 HDi 110 SX 2002

Mesajde Beemer » Mie 27-Mai-2015 13:46

Inca o chestie, cutiile automate sunt Aisin TF80SC in 6 trepte (AM6B) si sunt mult mai bune decat cele de pe modelul pana in 2004 marca ZF...insa trebuie avut grija cu schimburile de ulei, ca de acolo pornesc toate problemele la cutiile automate(si cand te mai gandesti ca la PSA sunt date ca si "sealed for life" ](*,) ). Aceste cutii sunt folosite pana in prezent pe modelele c5\C6 deci nu prea se aplica teoria "end of life". Cat despre taxa, eu acum vreau sa o platesc la a mea si ma costa undeva la 1700 de euro pentru ca e inmatriculata prima data in 01.2006 si intra in categoria 9-10 ani vechime

ovybd
pasionat
Mesaje: 466
Membru din: Sâm 31-Iul-2010 15:35
Localitate: Carei
Masina: Citroen C5 Exclusive, 163cp, cutie automata
3: Citroen C2 1.4HDi 90cp

Mesajde ovybd » Mie 27-Mai-2015 16:03

pretul ei + taxa de inmatriculare - eu zic ca iesi cam scump, mai bine te uiti atunci ca bagi cei 2000 euro din taxa in pretul masinii si iei una mai noua.

DorinC5
just curious
Mesaje: 15
Membru din: Mar 26-Mai-2015 16:08
Localitate: Cluj-Napoca

Mesajde DorinC5 » Mie 27-Mai-2015 20:52

Ok, multumesc de raspunsuri.
Pretul e mare, dar contine TVA. La achizitie pe firma cu un pic de negociere, poate fi ok.
Taxa e platita, cel putin asa declara cei de la reprezentanta unde e de vanzare.
Capacele alea de roti sunt intr-adevar oribile. Nu stiu ce marime sunt rotile, am citit pe forum ca standard sunt pe 16.

De turbina si filtrul de particule ce stiti? Cum se comporta la modelul asta?

Avatar utilizator
taviciobanu
pasionat
Mesaje: 375
Membru din: Lun 27-Feb-2012 12:47
Localitate: Tg-Jiu
Masina: Citroen C5/2003 var.I 2.0i 16v benzina NEW! +GPL
2: Golf V 2004 1.4 16v benzina

Mesajde taviciobanu » Mie 27-Mai-2015 21:35

"Pretul e PUTIN cam mare" ?
Pai gandeste-te ca pe 7-8000 (cu tot cu tva) iti iei deja faza III, care-i cu totul alta mancare de peste...Eu zic ca pretul e chiar nesimtit, nu te supara...

(asta fiind faza III)
Imagine

Imagine
Trust Me I’m An Engineer

iuliu m.
pasionat
Mesaje: 370
Membru din: Mar 22-Apr-2008 23:13
Localitate: Alexandria

Mesajde iuliu m. » Mie 27-Mai-2015 22:06

Eu am evitat timbrul de mediu prin biroul de avocatura Cuculis. Am scutit 830 de euro, platind 600 de lei.
As lua cutie manuala totusi pentru simplitate si usurinta intretinerii. La pretul acela m-as orienta catre ph. III. Mi s-ar "strange inima" sa dau atatia banii pe ph II.
Multa bafta la cumparaturi!

DorinC5
just curious
Mesaje: 15
Membru din: Mar 26-Mai-2015 16:08
Localitate: Cluj-Napoca

Mesajde DorinC5 » Joi 28-Mai-2015 11:42

taviciobanu: Dupa cum ziceam si eu, pretul e cam mare. O sa vedem ce se intampla si ce conditii obtin. Nu e obligatoriu sa cumpar masina asta. Doar ca ma tenteaza, daca o sa fie ok si pretul.

iuliu m.: Te referi la timbrul de mediu actual? Ai castigat proces pe timbrul de mediu actual?

Avatar utilizator
taviciobanu
pasionat
Mesaje: 375
Membru din: Lun 27-Feb-2012 12:47
Localitate: Tg-Jiu
Masina: Citroen C5/2003 var.I 2.0i 16v benzina NEW! +GPL
2: Golf V 2004 1.4 16v benzina

Mesajde taviciobanu » Joi 28-Mai-2015 12:21

Pare rau dar n-are cum sa tenteze vreodata pretul asta.Atata timp cat pretul afisat e 6300, cel mai probabil o sa zica bine domne, o dau la 6000 si gata, ceea ce-i foarte mult.Doar nu-ti inchipui ca cere 6300 si o da cu 4000! In fine, sunt banii tai.
Trust Me I’m An Engineer

DorinC5
just curious
Mesaje: 15
Membru din: Mar 26-Mai-2015 16:08
Localitate: Cluj-Napoca

Mesajde DorinC5 » Joi 28-Mai-2015 16:22

Pretul e cat e. Il consider orientativ, adica eu vreau sa dau masina mea+diferenta pe ea, sa fac un buy-back la o masina de buy-back :) . Daca ma inteleg cu ei, bine, daca nu, la revedere si-un praz verde.

Am fost azi si am vazut masina, rotile sunt pe 16, au pus alte capace, tot aftermarket. Dar au pus pe ele emblema de Citroen :) .
Am fost in test drive, se misca ok.
Am patit o chestie cand am pornit-o prima data: nu mergea servo-directia si avea pe ecranul central mesaj de eroare cu servodirectia, nu mai retin exact mesajul. Am oprit-o si pornit-o din nou si a fost ok, a functionat bine in test-drive. Masina e la vanzare de anul trecut si nu o prea misca domnii de la Weltauto. Intrebarea e: poate fi o problema din cauza tensiunii scazute la pornire, avand in vedere ca masina nu prea e miscata, sau e alta problema?

Avatar utilizator
taviciobanu
pasionat
Mesaje: 375
Membru din: Lun 27-Feb-2012 12:47
Localitate: Tg-Jiu
Masina: Citroen C5/2003 var.I 2.0i 16v benzina NEW! +GPL
2: Golf V 2004 1.4 16v benzina

Mesajde taviciobanu » Joi 28-Mai-2015 21:24

poate-o fi o problema, poate n-o fii o problema...cred ca stii si tu cum e cu prima impresie si dragostea la prima vedere...eu zic sa cauti altceva, sunt atatea si atatea masini pe lumea asta...
Trust Me I’m An Engineer


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO