Sfat achizitie Citroen C5 2008, 2.0 HDI BVA
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
Sfat achizitie Citroen C5 2008, 2.0 HDI BVA
Salutare.
Intentionez sa achizitionez zilele viitoare un C5 II din 2008 cu cutie automata.
Asta e masina:
http://www.autovit.ro/citroen-c5-C34103995.html
Km sunt reali, e luata de noua din Romania. Intentionez sa o verific la reprezentanta Citroen inainte de cumparare.
Cel mai frica imi e de cutia automata. Cum sunt cutiile automate pe modelul acesta, la final de ciclu de fabricatie?
Dar filtrul de particule pe 2.0 HDI? Dar suspensia Hydractive 3?
Intentionez sa achizitionez zilele viitoare un C5 II din 2008 cu cutie automata.
Asta e masina:
http://www.autovit.ro/citroen-c5-C34103995.html
Km sunt reali, e luata de noua din Romania. Intentionez sa o verific la reprezentanta Citroen inainte de cumparare.
Cel mai frica imi e de cutia automata. Cum sunt cutiile automate pe modelul acesta, la final de ciclu de fabricatie?
Dar filtrul de particule pe 2.0 HDI? Dar suspensia Hydractive 3?
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
Pe la mine se spune ca Citroen au fost printre cei mai hoti la primele filtre de particule instalate (pe cele Euro4, inainte sa devina obligatorii). Adica ajungeau cam repede sa se infunde dincolo de punctul la care sa se poata regenera si se lasa cu vizita la service si decartat 3-400€ desfundarea. Acum e greu de stiut cat e de mult adevar si cat e legenda urbana, insa cert e ca PSA traieste din servicii, nu din vanzarea de masini (la care merg in pierdere).
- taviciobanu
- pasionat
- Mesaje: 375
- Membru din: Lun 27-Feb-2012 12:47
- Localitate: Tg-Jiu
- Masina: Citroen C5/2003 var.I 2.0i 16v benzina NEW! +GPL
- 2: Golf V 2004 1.4 16v benzina
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
Sincer, eu cred ca rotile/masina sunt dubioase, capace de talcioc nu cred ca echipeaza citroen standard, acum pe bune ce raza au, in mod obligatoriu trebuie sa fie pe 16
, in poze par a fi de pe alta bicicleta
, spune ca are carte service? verifica daca sa facut schimbul de ulei din cutie in primi 60.000 de km... tu sti sunt banii tai 



-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Si eu sunt de parere ca pretul este cam mare la prima vedere.
Echiparea are ca plusuri cutia automata, H3+ si xenon.
Nu are jante (cel putin nu in pozele postate de ei), are chiar niste capace de bazar, nu are senzori de parcare, trapa, senzor de banda, scaune incalzite si electrice si o tapiserie mai de soi.
Are si spoilerul frecat in coltul dreapta fata.
Dar trebuie avut in vedere ca taxa la C5-urile 2.0 diesel automate 6 trepte 189 grame CO2 e undeva pe la 2500-2800 euro. Toretic masina aia are taxa platita.
Daca o mai iei si printr-un leasing si-ti deduci tva-ul, lucrurile incep sa arate chiar bine.
Masina sta de mult timp la vanzare, cred ca de vreo 2 ani daca nu ma insel.
Echiparea are ca plusuri cutia automata, H3+ si xenon.
Nu are jante (cel putin nu in pozele postate de ei), are chiar niste capace de bazar, nu are senzori de parcare, trapa, senzor de banda, scaune incalzite si electrice si o tapiserie mai de soi.
Are si spoilerul frecat in coltul dreapta fata.
Dar trebuie avut in vedere ca taxa la C5-urile 2.0 diesel automate 6 trepte 189 grame CO2 e undeva pe la 2500-2800 euro. Toretic masina aia are taxa platita.
Daca o mai iei si printr-un leasing si-ti deduci tva-ul, lucrurile incep sa arate chiar bine.
Masina sta de mult timp la vanzare, cred ca de vreo 2 ani daca nu ma insel.
-
- pasionat
- Mesaje: 367
- Membru din: Joi 12-Iul-2007 16:10
- Localitate: Gherla
- Masina: C5 III 2011 Tourer Exclusive HDi163 Mativoire
- 2: EX: C5 II 2.0 hdi138 BVA Fap Exclusive 2006
- 3: First: C5 I 2.0 HDi 110 SX 2002
Inca o chestie, cutiile automate sunt Aisin TF80SC in 6 trepte (AM6B) si sunt mult mai bune decat cele de pe modelul pana in 2004 marca ZF...insa trebuie avut grija cu schimburile de ulei, ca de acolo pornesc toate problemele la cutiile automate(si cand te mai gandesti ca la PSA sunt date ca si "sealed for life"
). Aceste cutii sunt folosite pana in prezent pe modelele c5\C6 deci nu prea se aplica teoria "end of life". Cat despre taxa, eu acum vreau sa o platesc la a mea si ma costa undeva la 1700 de euro pentru ca e inmatriculata prima data in 01.2006 si intra in categoria 9-10 ani vechime
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Ok, multumesc de raspunsuri.
Pretul e mare, dar contine TVA. La achizitie pe firma cu un pic de negociere, poate fi ok.
Taxa e platita, cel putin asa declara cei de la reprezentanta unde e de vanzare.
Capacele alea de roti sunt intr-adevar oribile. Nu stiu ce marime sunt rotile, am citit pe forum ca standard sunt pe 16.
De turbina si filtrul de particule ce stiti? Cum se comporta la modelul asta?
Pretul e mare, dar contine TVA. La achizitie pe firma cu un pic de negociere, poate fi ok.
Taxa e platita, cel putin asa declara cei de la reprezentanta unde e de vanzare.
Capacele alea de roti sunt intr-adevar oribile. Nu stiu ce marime sunt rotile, am citit pe forum ca standard sunt pe 16.
De turbina si filtrul de particule ce stiti? Cum se comporta la modelul asta?
- taviciobanu
- pasionat
- Mesaje: 375
- Membru din: Lun 27-Feb-2012 12:47
- Localitate: Tg-Jiu
- Masina: Citroen C5/2003 var.I 2.0i 16v benzina NEW! +GPL
- 2: Golf V 2004 1.4 16v benzina
Eu am evitat timbrul de mediu prin biroul de avocatura Cuculis. Am scutit 830 de euro, platind 600 de lei.
As lua cutie manuala totusi pentru simplitate si usurinta intretinerii. La pretul acela m-as orienta catre ph. III. Mi s-ar "strange inima" sa dau atatia banii pe ph II.
Multa bafta la cumparaturi!
As lua cutie manuala totusi pentru simplitate si usurinta intretinerii. La pretul acela m-as orienta catre ph. III. Mi s-ar "strange inima" sa dau atatia banii pe ph II.
Multa bafta la cumparaturi!
- taviciobanu
- pasionat
- Mesaje: 375
- Membru din: Lun 27-Feb-2012 12:47
- Localitate: Tg-Jiu
- Masina: Citroen C5/2003 var.I 2.0i 16v benzina NEW! +GPL
- 2: Golf V 2004 1.4 16v benzina
Pretul e cat e. Il consider orientativ, adica eu vreau sa dau masina mea+diferenta pe ea, sa fac un buy-back la o masina de buy-back
. Daca ma inteleg cu ei, bine, daca nu, la revedere si-un praz verde.
Am fost azi si am vazut masina, rotile sunt pe 16, au pus alte capace, tot aftermarket. Dar au pus pe ele emblema de Citroen
.
Am fost in test drive, se misca ok.
Am patit o chestie cand am pornit-o prima data: nu mergea servo-directia si avea pe ecranul central mesaj de eroare cu servodirectia, nu mai retin exact mesajul. Am oprit-o si pornit-o din nou si a fost ok, a functionat bine in test-drive. Masina e la vanzare de anul trecut si nu o prea misca domnii de la Weltauto. Intrebarea e: poate fi o problema din cauza tensiunii scazute la pornire, avand in vedere ca masina nu prea e miscata, sau e alta problema?

Am fost azi si am vazut masina, rotile sunt pe 16, au pus alte capace, tot aftermarket. Dar au pus pe ele emblema de Citroen

Am fost in test drive, se misca ok.
Am patit o chestie cand am pornit-o prima data: nu mergea servo-directia si avea pe ecranul central mesaj de eroare cu servodirectia, nu mai retin exact mesajul. Am oprit-o si pornit-o din nou si a fost ok, a functionat bine in test-drive. Masina e la vanzare de anul trecut si nu o prea misca domnii de la Weltauto. Intrebarea e: poate fi o problema din cauza tensiunii scazute la pornire, avand in vedere ca masina nu prea e miscata, sau e alta problema?
- taviciobanu
- pasionat
- Mesaje: 375
- Membru din: Lun 27-Feb-2012 12:47
- Localitate: Tg-Jiu
- Masina: Citroen C5/2003 var.I 2.0i 16v benzina NEW! +GPL
- 2: Golf V 2004 1.4 16v benzina
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO