Ma poate ajuta cineva cu acest cod de eroare p0234 sa il explice ?
La peste 3200 ture da in nas apare Depolution system faulty si nu mai trage nu mai trece de 2900 ture si te rogi de ia ca sa ia viteza.
Pe tester imi apare ca presiunea prea mare in turbo 2456 mb iar presiune setata 2145 asea zice pe tester Lexia.
p0234 la c5 II 1.6 Hdi mentionez ca am schimbat electrovana de vacum si face la fel.
Cod eroare help
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 799
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
Re: Cod eroare help
https://www.obd-codes.com/p0234
daca stii putina engleza, e ceva cu turbina
TRADUCEREA PAGINII pe GOOGLE translate
P0234 turbocompresor / turbocompresor "A" Overboost Condiție Cod OBD-II Probleme Codul tehnic Descriere articol de Don Don Bowman ASE Certified Automotive Tech turbocompresorului / turbocompresor "A" Condiția Overboost Ce înseamnă asta? Acest cod de diagnosticare (DTC) este un cod de sistem de propulsie generic.
Este considerată generică deoarece se aplică toate mărcile și modelele de vehicule (1996-mai noi), cu toate că etapele specifice de reparații pot fi ușor diferite în funcție de model. Cod de eroare P0234 indică modulul de comandă a grupului motopropulsor (PCM) detectează o presiune periculos de mare impuls de la sistemul de inductie fortata a motorului. Nivelurile de impuls în exces față de nivelele recomandate pot compromite integritatea structurală a motorului.
În mod normal, un motor se bazează pe vidul produs de mișcarea descendentă a pistonului pentru a trage încărcătura de aer și combustibil în motor. Un turbocompresor sau turbocompresor este un compresor de aer utilizat pentru a mări taxa de aer și combustibil care intră în motor. Acest lucru este cunoscut sub numele de "inducție forțată", care permite un motor mult mai mic consum redus de combustibil pentru a crea puterea disponibilă în mod normal, cu un motor mult mai mare. Aparatul de mecanic utilizat în inducție forțată este împărțit în trei categorii, cu deplasare pozitivă (rădăcini stil), centrifuge și turbo. Stilul rădăcini și încărcătoarele centrifugale sunt benzi acționate în timp ce turbo se bazează pe presiunea din sistemul de evacuare să funcționeze. Un rădăcini sau volumice turbocompresor este poziționat în partea superioară a aportului. O centrifugă are un aspect mult ca un compresor rotativ de aer condiționat și este situat pe fața partea conducătorului auto a motorului. Turbocompresoare sunt situate în conformitate cu sistemul de evacuare. După cum se ridica presiunii de supraalimentare, presiunea asupra motorului crește, de asemenea. Motorul dvs. a recomandat limite de presiune impuls pentru a exclude posibilitatea defectării componentelor motorului. Codul de P0234 este setat atunci când aceste limite sunt depășite și ar trebui să fie corectate cât mai curând posibil, pentru a preveni deteriorarea motorului sau a transmisiei. supraalimentare se bazează pe o presiune de evacuare să se rotească lamele turbinei suficient de rapid pentru a produce o presiune a aerului mai mare decât cea atmosferică. Totuși, ele au un decalaj inerent în cazul în care presiunea de evacuare este insuficientă pentru a învârti turbo suficient de rapid pentru a crea o presiune. În funcție de tipul de unitate utilizat, turbo are nevoie de 2500 rpm până la 1700 de motor înainte de a începe să se "Bobină în sus." Turbinele de spin în jurul valorii de 250.000 rpm, în impuls plin. Boost presiunea crește cu turația motorului. Pentru a regla presiunea de supraalimentare și pentru a preveni Overboost, o supapă wastegate este instalat. Cele mai multe turbos moderne au un wastegate intern și extern de acționare. Există o tijă de servomotor la wastegate pe turbo. presiunea aerului din galeria de admisie trece la partea superioară a wastegate. Pe măsură ce crește presiunii de supraalimentare începe să se exercite forță asupra arcului în servomotor care deține supapa wastegate închisă. Cu cât mai mare creste presiunea, cu atât mai mult ea copleșește primăvara, rezultând în deschiderea wastegate și dirijarea gazelor de eșapament departe de lamele turbo si de a preveni creșterea în continuare a stimula. Reglarea presiunii aplicate la wastegate reglează nivelurile impuls la specifice rpm. Pentru a realiza acest lucru, computerul utilizează senzori barometrice sau MAP, motor și senzori de temperatură de transmisie, bat senzori și senzori de presiune de admisie pentru a determina cantitatea de deschidere wastegate necesară pentru a oferi cele mai bune niveluri de impuls. Pentru a regla nivelul de impuls, calculatorul utilizează fie un solenoid, motor pas cu pas sau modulator de impulsuri. Prin reglarea presiunii la dispozitivul de acționare wastegate, diferite grade de impuls sunt posibile.
Simptome Simptomele afișate pentru un cod P0234 va depinde de cauza stării overboost: Motorul de serviciu în curând sau a verifica lumina motorului se va aprinde. Vei experimenta o pierdere de putere. Motorul poate prezenta semne de supraîncălzire. Transmisia poate prezenta semne de supraîncălzire și de deplasare dure. Codurile suplimentare asociate cu condiția stabilită de P0234 poate fi prezent pentru a ajuta la identificarea cauzei. Codurile sunt disponibile pentru toate componentele electrice utilizate de către calculatorul de management al motorului pentru controlul nivelurilor de impuls. Motorul poate prezenta semne de pre-aprindere sub formă de bate. Motorul poate afișa probleme de aprindere de aprindere. Cauzele care Cauzele potențiale pentru acest DTC se numără: În locul codurilor în continuare probleme asociate cu conditia overboost ar fi sigur să spun că problema este mecanică. Funcționarea wastegate este cea mai probabilă. Wastegate este fie blocat închis determinând turbo să se rotească mai mare decât în mod normal, cauzând astfel overboost. Tija de servomotor wastegate la wastegate pe turbo este îndoit. Un furtun a venit de pe controlerul wastegate sau impuls. O casa de alimentare la controler impuls sau de la regulatorul la wastegate este înfundat. camioane Dodge cu un motor diesel Cummins au o problemă deosebită. Ei rula bine, dar lumina verifica motorul se aprinde și setează codul P0234 la un mers în gol, dar lumina se stinge câteva minute mai târziu, la viteze de croazieră. Gabaritului de control digital impuls este conectat în senzorul MAP, care are un defect intermitent la mers în gol încă nu stabilește un cod. Înlocuirea senzorului MAP corectează acest lucru. Etape de diagnosticare și soluții posibile Verificați dacă tija wastegate dispozitivului de acționare la turbo. Reparați-l dacă este îndoit sale. Controlați furtunurile inclusiv cel de la regulatorul impuls la elementul de acționare wastegate și liniile de alimentare către controlerul impuls. Uita-te pentru fisuri sau furtunuri deconectate. Trage capetele de furtun și căutați linii înfundate. Conectați-o pompă de vid la regulatorul wastegate. Pompa încet în timp ce urmăriți tija de acționare. Asigurați-o notă de inci de mercur necesară pentru acționarea tijei, sau dacă tija se mișcă deloc. Se va consulta un manual de service pentru vid necesar pentru acționarea wastegate. În cazul în care este în afara specificațiilor, înlocuiți dispozitivul de acționare. În cazul în care tija nu reușește să se deplaseze sau dispozitivul de acționare wastegate nu reușește să dețină vid, înlocuiți dispozitivul de acționare. În cazul în care deține un vid încă nu reușește să se miște toiag, să wastegate interne în turbo este blocat închis. Se scoate turbo și au reparat wastegate. Porniți motorul și deconectați furtunul de alimentare la controler impuls. Controlați-l pentru obstacole și a presiunii de supraalimentare. Montați furtunul și deconectați furtunul de pe partea opusă a controlerului impuls. Trebuie să existe presiune de supraalimentare prezent - în cazul în care nu înlocuiți regulatorul impuls.
daca stii putina engleza, e ceva cu turbina
TRADUCEREA PAGINII pe GOOGLE translate
P0234 turbocompresor / turbocompresor "A" Overboost Condiție Cod OBD-II Probleme Codul tehnic Descriere articol de Don Don Bowman ASE Certified Automotive Tech turbocompresorului / turbocompresor "A" Condiția Overboost Ce înseamnă asta? Acest cod de diagnosticare (DTC) este un cod de sistem de propulsie generic.
Este considerată generică deoarece se aplică toate mărcile și modelele de vehicule (1996-mai noi), cu toate că etapele specifice de reparații pot fi ușor diferite în funcție de model. Cod de eroare P0234 indică modulul de comandă a grupului motopropulsor (PCM) detectează o presiune periculos de mare impuls de la sistemul de inductie fortata a motorului. Nivelurile de impuls în exces față de nivelele recomandate pot compromite integritatea structurală a motorului.
În mod normal, un motor se bazează pe vidul produs de mișcarea descendentă a pistonului pentru a trage încărcătura de aer și combustibil în motor. Un turbocompresor sau turbocompresor este un compresor de aer utilizat pentru a mări taxa de aer și combustibil care intră în motor. Acest lucru este cunoscut sub numele de "inducție forțată", care permite un motor mult mai mic consum redus de combustibil pentru a crea puterea disponibilă în mod normal, cu un motor mult mai mare. Aparatul de mecanic utilizat în inducție forțată este împărțit în trei categorii, cu deplasare pozitivă (rădăcini stil), centrifuge și turbo. Stilul rădăcini și încărcătoarele centrifugale sunt benzi acționate în timp ce turbo se bazează pe presiunea din sistemul de evacuare să funcționeze. Un rădăcini sau volumice turbocompresor este poziționat în partea superioară a aportului. O centrifugă are un aspect mult ca un compresor rotativ de aer condiționat și este situat pe fața partea conducătorului auto a motorului. Turbocompresoare sunt situate în conformitate cu sistemul de evacuare. După cum se ridica presiunii de supraalimentare, presiunea asupra motorului crește, de asemenea. Motorul dvs. a recomandat limite de presiune impuls pentru a exclude posibilitatea defectării componentelor motorului. Codul de P0234 este setat atunci când aceste limite sunt depășite și ar trebui să fie corectate cât mai curând posibil, pentru a preveni deteriorarea motorului sau a transmisiei. supraalimentare se bazează pe o presiune de evacuare să se rotească lamele turbinei suficient de rapid pentru a produce o presiune a aerului mai mare decât cea atmosferică. Totuși, ele au un decalaj inerent în cazul în care presiunea de evacuare este insuficientă pentru a învârti turbo suficient de rapid pentru a crea o presiune. În funcție de tipul de unitate utilizat, turbo are nevoie de 2500 rpm până la 1700 de motor înainte de a începe să se "Bobină în sus." Turbinele de spin în jurul valorii de 250.000 rpm, în impuls plin. Boost presiunea crește cu turația motorului. Pentru a regla presiunea de supraalimentare și pentru a preveni Overboost, o supapă wastegate este instalat. Cele mai multe turbos moderne au un wastegate intern și extern de acționare. Există o tijă de servomotor la wastegate pe turbo. presiunea aerului din galeria de admisie trece la partea superioară a wastegate. Pe măsură ce crește presiunii de supraalimentare începe să se exercite forță asupra arcului în servomotor care deține supapa wastegate închisă. Cu cât mai mare creste presiunea, cu atât mai mult ea copleșește primăvara, rezultând în deschiderea wastegate și dirijarea gazelor de eșapament departe de lamele turbo si de a preveni creșterea în continuare a stimula. Reglarea presiunii aplicate la wastegate reglează nivelurile impuls la specifice rpm. Pentru a realiza acest lucru, computerul utilizează senzori barometrice sau MAP, motor și senzori de temperatură de transmisie, bat senzori și senzori de presiune de admisie pentru a determina cantitatea de deschidere wastegate necesară pentru a oferi cele mai bune niveluri de impuls. Pentru a regla nivelul de impuls, calculatorul utilizează fie un solenoid, motor pas cu pas sau modulator de impulsuri. Prin reglarea presiunii la dispozitivul de acționare wastegate, diferite grade de impuls sunt posibile.
Simptome Simptomele afișate pentru un cod P0234 va depinde de cauza stării overboost: Motorul de serviciu în curând sau a verifica lumina motorului se va aprinde. Vei experimenta o pierdere de putere. Motorul poate prezenta semne de supraîncălzire. Transmisia poate prezenta semne de supraîncălzire și de deplasare dure. Codurile suplimentare asociate cu condiția stabilită de P0234 poate fi prezent pentru a ajuta la identificarea cauzei. Codurile sunt disponibile pentru toate componentele electrice utilizate de către calculatorul de management al motorului pentru controlul nivelurilor de impuls. Motorul poate prezenta semne de pre-aprindere sub formă de bate. Motorul poate afișa probleme de aprindere de aprindere. Cauzele care Cauzele potențiale pentru acest DTC se numără: În locul codurilor în continuare probleme asociate cu conditia overboost ar fi sigur să spun că problema este mecanică. Funcționarea wastegate este cea mai probabilă. Wastegate este fie blocat închis determinând turbo să se rotească mai mare decât în mod normal, cauzând astfel overboost. Tija de servomotor wastegate la wastegate pe turbo este îndoit. Un furtun a venit de pe controlerul wastegate sau impuls. O casa de alimentare la controler impuls sau de la regulatorul la wastegate este înfundat. camioane Dodge cu un motor diesel Cummins au o problemă deosebită. Ei rula bine, dar lumina verifica motorul se aprinde și setează codul P0234 la un mers în gol, dar lumina se stinge câteva minute mai târziu, la viteze de croazieră. Gabaritului de control digital impuls este conectat în senzorul MAP, care are un defect intermitent la mers în gol încă nu stabilește un cod. Înlocuirea senzorului MAP corectează acest lucru. Etape de diagnosticare și soluții posibile Verificați dacă tija wastegate dispozitivului de acționare la turbo. Reparați-l dacă este îndoit sale. Controlați furtunurile inclusiv cel de la regulatorul impuls la elementul de acționare wastegate și liniile de alimentare către controlerul impuls. Uita-te pentru fisuri sau furtunuri deconectate. Trage capetele de furtun și căutați linii înfundate. Conectați-o pompă de vid la regulatorul wastegate. Pompa încet în timp ce urmăriți tija de acționare. Asigurați-o notă de inci de mercur necesară pentru acționarea tijei, sau dacă tija se mișcă deloc. Se va consulta un manual de service pentru vid necesar pentru acționarea wastegate. În cazul în care este în afara specificațiilor, înlocuiți dispozitivul de acționare. În cazul în care tija nu reușește să se deplaseze sau dispozitivul de acționare wastegate nu reușește să dețină vid, înlocuiți dispozitivul de acționare. În cazul în care deține un vid încă nu reușește să se miște toiag, să wastegate interne în turbo este blocat închis. Se scoate turbo și au reparat wastegate. Porniți motorul și deconectați furtunul de alimentare la controler impuls. Controlați-l pentru obstacole și a presiunii de supraalimentare. Montați furtunul și deconectați furtunul de pe partea opusă a controlerului impuls. Trebuie să existe presiune de supraalimentare prezent - în cazul în care nu înlocuiți regulatorul impuls.
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Re: Cod eroare help
Din ce am mai citit, e posibil sa fie o problema cu wastegate-ul si controlul acestuia. La 1.6 e relativ usor de verificat pentru ca turbina e in fata motorului nu in spatele lui.
Alta cauza a problemei mai poate fi senzorul de presiune care poate indica gresit.
Alta cauza a problemei mai poate fi senzorul de presiune care poate indica gresit.
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo