Antipollution fault

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Mar 23-Feb-2010 09:47

Iar pentru cine doreste sa scape de FAP si inevitabil de nervi, probleme si cheltuielile de intretinere aici gaseste mai multe informatii despre cum mi-am scos eu FAP-ul de pe motorul meu 1.6 HDI 110CP -exFAP.

http://www.phones-direct.ro/public/fapsensor/nofap.html

Avatar utilizator
gropitzabogdan
pasionat
Mesaje: 812
Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
2: Citroen C5 2.0 HDi
3: Citroen C4 1.6 HDi

Mesajde gropitzabogdan » Mar 23-Feb-2010 14:06

pret?

Avatar utilizator
gropitzabogdan
pasionat
Mesaje: 812
Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
2: Citroen C5 2.0 HDi
3: Citroen C4 1.6 HDi

Mesajde gropitzabogdan » Lun 01-Mar-2010 21:27

nimeni nimic ? ma intereseaza si pe mine treaba cu filtru de particule! :( ! De 2 zile , cand pornesc masina imi apare imediat "Antipollution fault" , mie dor sa vad masina cum trage :roll:

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Lun 01-Mar-2010 23:38

"Antipollution fault" poate sa fie dein alte cauze nu neaparat FAP-ul, la diagnoza ar trebui sa se vada buba.

Iar daca te referi la costul Emulatorului FAP: 300ron.

wippy
pasionat
Mesaje: 110
Membru din: Mie 31-Oct-2007 23:45
Localitate: TIMISOARA
Masina: DS7 2023 ETENSE 4x4

fap

Mesajde wippy » Lun 08-Mar-2010 20:12

Ciao, stie cineva daca se poate curata catalizatorul de pe motorul de c5 DW10ATED TURBO DIESEL
PIPE
TR PSA K185

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Mar 09-Mar-2010 09:38

Ar fi interesant de facut un clasament cu cele mai intalnite motive pentru care se aprinde respectivul martor. Probabil pe primul loc este combustibilul prost.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

ovybd
pasionat
Mesaje: 466
Membru din: Sâm 31-Iul-2010 15:35
Localitate: Carei
Masina: Citroen C5 Exclusive, 163cp, cutie automata
3: Citroen C2 1.4HDi 90cp

Mesajde ovybd » Dum 25-Ian-2015 10:05

Salut pe toata lumea.
Am un Citroen C5 HDI 2.0 din 2001 si vreau sa va enumar cauzele pentru care mi-a aparut mie aceasta eroare:
- circulat mult prin oras - solutia - am iesit in afara orasului cu viteza si si-a revenit;
- la un schimb de ulei nu am schimbat filtrul de combustibil si cand ma apropiam de al doilea schimb deja imi apareaeroarea, dupa schimbul filtrului a disparut;
- anul trecut a aparut din senin, cand poream motorul din contact mai mergea cateva secunde, am pus masina pe tester si imi dadea ca e dus senzorul de regularizare presiune cobustibil, l-am scos afara si partea cu sita era plina cu impuritati, l-am schimbat (greseala mea a fost ca l-am cumparat si schimbat eu si nu in service).
- acum eroarea a aparut cu aceleasi simtome, am desfacut senzorul si e plin de mizerie, am desfacut rezervorul si l-am curatat, era plin de mizerie (motorina bag numai de la OMV si MOL). Degeaba am curatat senzorul si rezervorul, pe tester imi arata ca senzorul e problema. Ieri la o frana de motor s-a si oprit motorul si nu a pornit numai dupa cateva secunde. Acum astept sa imi comunice pretul cu manopera cu tot de la service, pentru garantie.
In concluzie pentru mine aceasta eroare la inceput a fost ceva banal, dar acum devine un storcator de bani.

riso
just curious
Mesaje: 11
Membru din: Sâm 24-Ian-2015 16:45
Localitate: Craiova

Mesajde riso » Lun 01-Feb-2016 17:17

Salutare,
A venit si randul meu. Mi-a aparut, nu pentru prima oara, , Anti-polution fault.
Este vorba de un C5 , 2.0 16v benzina, care a primit o instalatie de gpl, de 6 luni de zile.
Eroarea nu este noua, a aparut la circa 3 luni dupa ce am pus instalatia de gaz, si , evident ca am considerat ca de la ea este problema.
Am reglat-o in sarcina, la drum, pe stand, in toate felurile, si tot imi aparea eroarea dupa circa 3-400km. Culmea ca si disparea in circa 100km, daca mergeam pe benzina (si buna)
si deci nu era o problema grava, ma obisnuisem cu ea.
Ieri, in schimb, am fost nevoit sa fac circa 100km pe benzina, pentru simplul motiv ca am uitat sa bag gaz, si nu mai aveam de unde.
Mi-a reaparut eroarea, deci problema pare-se ca nu e neaparat de la gaz.
Acum, pot sa spun ca masina o am de 1 an jumatate, am facut in primele 9 luni, maxim 2000 km, pentru ca pur si simplu nu am avut unde sa ma duc (in urmatoarele luni, pe gaz, 15.000)
Nu mi s-a parut niciodata ca masina merge bine, pentru 136hp , se misca foarte lent, motorul este foarte zgomotos la ture mari.

Ma pot gandi cumva ca este catalizatorul infundat?

Avatar utilizator
taviciobanu
pasionat
Mesaje: 375
Membru din: Lun 27-Feb-2012 12:47
Localitate: Tg-Jiu
Masina: Citroen C5/2003 var.I 2.0i 16v benzina NEW! +GPL
2: Golf V 2004 1.4 16v benzina

Mesajde taviciobanu » Joi 04-Feb-2016 16:04

vreun injector stricat?...
Trust Me I’m An Engineer

riso
just curious
Mesaje: 11
Membru din: Sâm 24-Ian-2015 16:45
Localitate: Craiova

Mesajde riso » Joi 04-Feb-2016 16:29

Revin cu ceva noutati.
Am schimbat catalizatorul. M-am gandit ca rau nu ii face, dimpotriva.
Acum este nou, nu a schimbat masina, e aproape la fel,dar parca respira mai bine , ceea ce e si normal, dar poate e si placebo.
Cert este ca nu mai este asa sensibil (catalizatorul) la combustibil, adica nu are momentele de miros de sulf cand era fortata.
Am facut revizia la gpl, ocazie cu care am sters eroarea , care deocamdata nu a reaparut.
Daca tot am pus-o pe tester, au verificat si injectoarele, si am observat ca "valorile" (nu stiu ce sunt : timpi injectie, voltaj,etc) fluctueaza destul de mult la relantiu : intre 2.96 si 3.65 , la toate injectoarele. "cica" ar trebui sa fie destul de constante, sa varieze un 0.1 maxim.
Azi au venit bujiile, si le voi schimba (cele de pe masina au 10.00km, nu au fantastic de mult, dar nici putin , si sunt DENSO).
Daca imi fac timp, poate curat si EGR-ul (daca e EGR sau ISV, sau cum s-o numi cel ce vine pe partea dreapta a motorului , cica se mai infunda.) si va tin la curent.

riso
just curious
Mesaje: 11
Membru din: Sâm 24-Ian-2015 16:45
Localitate: Craiova

Re: Antipollution fault

Mesajde riso » Sâm 21-Mai-2016 06:43

Feedback dupa 3 luni.
Eroare a disprarut. A reaparut de 2 ori, dar a disparut de la sine, dupa ce am mers mai agresiv cu ea.
Am curat EGR (ISV....), si schimbat bujii.
Per ansamblu e o eroare de "personalitate". Nu trebuie bagata in seama. Merge masina "ca vioara", si cu , si fara eroare.

PS: Cumpara cineva un catalizator pt benzina 2.0 16v? Arata foarte bine, deci l-am schimbat pe al meu degeaba.

s.dannu
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Lun 29-Sep-2014 22:03
Localitate: Sibiu

Re: Antipollution fault

Mesajde s.dannu » Lun 13-Iun-2016 02:06

Salut.
In 2014 am cumparat un C5-II rulat 200.000 km in Franta... Patria Citroen, dusmanul FAP!
Bineinteles eroarea pe bord, dupa care limitarea la 80km/h, samd.
Primul lucru: regenerare fortata din tester. Dupa, relimentare cu minim 15 l motorina EVO pentru readitivare, scoasa pe autostrada (funny ca am reusit in jurul Sibiului), mers cam 100km in 3500rpm si si-a dat drumul.
Spor.

videosuzy
pasionat
Mesaje: 407
Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+

Re:

Mesajde videosuzy » Vin 18-Aug-2017 11:38

riso scrie:Salutare,
A venit si randul meu. Mi-a aparut, nu pentru prima oara, , Anti-polution fault.
Este vorba de un C5 , 2.0 16v benzina
..........................
Mi-a reaparut eroarea, deci problema pare-se ca nu e neaparat de la gaz.
Acum, pot sa spun ca masina o am de 1 an jumatate, am facut in primele 9 luni, maxim 2000 km, pentru ca pur si simplu nu am avut unde sa ma duc (in urmatoarele luni, pe gaz, 15.000)
Nu mi s-a parut niciodata ca masina merge bine, pentru 136hp , se misca foarte lent, motorul este foarte zgomotos la ture mari.
.............................


Eu am acest model cu aceeasi motorizare din 2003. De atunci am rezolvat "Antipollution fault" care vine "la pachet" cu lipsa putere, trepidatie la peste 1500 turatii si consum ridicat, astfel:

- am curatat injectoarele (rezolvarea a tinut cam un an si jumatate dupa care a reaparut cu acelasi mesaj si simptom);
- am schimbat bujiile (rezolvarea a tinut vreo doua luni, reaparand in "aceeasi formula);
- am schimbat sonda lambda (nu s-a rezolvat insa am preferat sa o pastrez pentru ca deja "Ochiasa" avea 7 ani);
- am schimbat bobina de inductie (rezolvarea a tinut aproape doi ani dupa care a reaparut mesajul si simptomul)
- am schimbat injectorul (rezolvarea a readus motorul la starea de functionare initiala: motor linistit, rotund, forta mare la demaraj).

Mentionez ca intre penultima si ultima stare am achizitionat un dispozitiv VGate si soft Torque Pro cu ajutorul carora am sters de fiecare data eroarea P0202 (circuit electric defect la injectorul 2), eroare care incepuse sa reapara in fiecare zi.
Intentionez sa inlocuiesc, pe rand din pricini financiare) si celelalte 3 injectoare (varsta acestora fiind aceeasi cu cea a masinii-14 ani.
Multumesc pe aceasta cale lui Andrei si Alex Ciocarlan care de fiecare data au dat dovada de promptitudine si au incercat (si reusit) sa rezolve fiecare solicitare a mea.
Cand voi muri, vreau sa mor linistit in somn, ca si bunica. Nu vreau sa mor tipand ca ceilalti pasageri din masina.

Avatar utilizator
taviciobanu
pasionat
Mesaje: 375
Membru din: Lun 27-Feb-2012 12:47
Localitate: Tg-Jiu
Masina: Citroen C5/2003 var.I 2.0i 16v benzina NEW! +GPL
2: Golf V 2004 1.4 16v benzina

Re: Antipollution fault

Mesajde taviciobanu » Lun 21-Aug-2017 19:21

N-am inteles.La punctul 1 zici ca ai curatat injectoarele si la ultimul punct ca l-ai schimbat?!?
Anyway, ai schimbat prea multe. Schimbi pur si simplu injectoarele cu totul (100 lei bucata second) si-o sa merga ca noua.
La fel am patit si eu. M-a mancat sa bag nu stiu ce draq de solutie de curatat injectoarele.Si le-a curatat la propriu.Pana nu le-am schimbat pe toate nu a vrut sa mearga neam, m-a omorat cu antipolutiom fault.Trust me, pregateste 400 lei si s-a rezilvat in 5 minute!
Trust Me I’m An Engineer

fbk
just curious
Mesaje: 21
Membru din: Mar 22-Aug-2017 19:02
Localitate: Popesti Leordeni
Masina: Citroen C5/2003 var.I 2.0i 16v benzina

Re: Antipollution fault

Mesajde fbk » Mar 22-Aug-2017 19:04

Mie mi-a dat Antipollution fault, am bagat masina pe tester in service Dacia pe Berceni si mi-a dat ca eroare Sonda Lambda cea dinainte de catalizator.

Ca masina, Citroen C5 2003. Maine imi vine piesa, o schimb si vedem ce se intampla.


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187753
    Total subiecte 18614
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11706
    Cel mai nou membru RobertErymn