xenon are ?? daca zici ca are toate dotarile??
Noul C5
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 3
- Membru din: Lun 08-Sep-2008 18:35
- Localitate: C5, Avensis,Insignia,Accord
Re: cineva "binevoitor"
Razvan77 scrie:cred ca este cineva "binevoitor" care sub pseudonimul unui nick scrie ce-i debiteaza lui capul
http://www.9am.ro/comunitate/forum/view ... ROEN-.html
E cam dubios ce a scris omul acolo despre C5.
1. Nu a dat niciun detaliu despre masina: dealer, motorizare, data cumpararii(el zice ca-i nou nouta dar iti ia ceva timp sa faci 50.000km chiar daca mergi nonstop)
2. S-a logat ca "sex feminin" dar la final spune "SI DIN PACATE NU SANT SINGURUL DE PAREREA ASTA."
3. Noul C5 nu are hayon, poate o fi break masina lui dar nu a specificat, iar varianta Tourer a noului C5 din cate stiu eu, nu se vinde inca la noi.
Nu neg ca omul ar avea probleme cu masina lui, dar cred ca masina lui NU e noul C5, si dupa cum zice si el, la o masina cu "50MII km" la bord, m-as astepta la anumite probleme.
Din cite spune omul ala , cred ca e vorba de noul ....Citroen C5 II, cu hayon si Hydractive 3. Intr-adevar, scirtaiciul de frine si alte chestii rezolvate dealtfel la C5 I, au reaparut in mod misterios la C5 II vindut in Romanica.Cred ca R/\zv/\n (cred ca am scris corect) se plingea intr-un topic de probleme asemanatoare.
Tinem pumnii sa nu ne trimita poame din astea si la C5 III ? Sau e doar teoria conspiratiei
Tinem pumnii sa nu ne trimita poame din astea si la C5 III ? Sau e doar teoria conspiratiei

stiti carei problema ...franele daca e sa le luam asa si la bmw m6 poate sa scartie daca is de ale simple dar sa cumperi unele din ceramica e alta treaba nu se mai incalzeste asa de tare discu franeaza mai bine nu face zgomot la franare (am vazut un documentar ) daca romanu e romanu lasa cu sarma ca-i mai ieftin e prea de tot...
-
- pasionat
- Mesaje: 407
- Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+
Fiind posesorul "ochioasei" din semnatura, probleme am avut in cei 5 ani atatea cate ati vazut postate pe acest forum. Dar sa revin la subiectul acesti topic. Nu pot sa plec urechea la cele scris in acel articol semnat de un "neica-nimeni" (a semna un astfel de articol cu un nick de forum e echivalent cu o reclamatie anonima) ce are miros de "facatura" a concurentei ce s-a vazut depasita de acest nou tip de autoturism ce a cazut cu tronc marii majoritati a nationalistilor germani...(carora le deveneai dusman de moarte daca aduceai intr-o discutie o marca auto, alta decat VW sau alte asemenea acesteia)...
Problema acelui "scartait" a fost larg dezbatuta, ea fiind prezenta si la Opelul sotiei, si la Aveo al colegului meu, si la Mercedesul seria S al vecinului meu, unul din cele 40 de la SUMMIT...si la Vectra prietenului meu de care povesteam candva ca a ramas cu toba in urma, datorita faptului ca s-a luat dupa mine , eu avand "ochioasa" ridicata la maxim...si lista poate continua.
E vorba de acele placute ecologice ce pot fi inlocuite cu altele in detrimentul discurilor de frana si al mediului inconjurator...De remediat am reusit folosind un spray din targul Vitan, spray pentru placute...am dat o data la 2-3 zile si de aprox. o luna nu am mai avut senzatia de calator in trenul personal 5005...
Cu stima,
Cata
Problema acelui "scartait" a fost larg dezbatuta, ea fiind prezenta si la Opelul sotiei, si la Aveo al colegului meu, si la Mercedesul seria S al vecinului meu, unul din cele 40 de la SUMMIT...si la Vectra prietenului meu de care povesteam candva ca a ramas cu toba in urma, datorita faptului ca s-a luat dupa mine , eu avand "ochioasa" ridicata la maxim...si lista poate continua.
E vorba de acele placute ecologice ce pot fi inlocuite cu altele in detrimentul discurilor de frana si al mediului inconjurator...De remediat am reusit folosind un spray din targul Vitan, spray pentru placute...am dat o data la 2-3 zile si de aprox. o luna nu am mai avut senzatia de calator in trenul personal 5005...
Cu stima,
Cata
Am facut drive-test cu noul C5. Versiunea Dynamique, motor 2.0 HDI, cutie manuala.
Impresii:
- exterior bine gandit, modern, fara exagerari, in pas cu tendintele actuale.
- cel mai bun interior din clasa, peste Mercedes clasa C si BMW seria 3, cam la egalitate cu noul Audi A4. Restul clasei medii (New Accord, Laguna 3, Mondeo etc.) nici nu mai merita amintit, modelele in cauza fiind depasite rusinos de mult de noua masina frantuzeasca!
- dinamica medie, reprize medii, stabilitate f. buna, chiar daca se simt greutatea si inertia mari.
- motorizare exceptional de silentioasa, in general toata masina este f. bine insonorizata.
- feeling de mare clasa la volan, butucul fix este o inovatie adevarata, m-am obisnuit cu masina dupa doar cativa km.
- spatiu mare, foarte mare, scaune excelente, loc suficient in spate, isofix si pe locul din mijloc spate (!), echipare de siguranta ok, cruise-control in standard, optionalele cu adevarat necesare - accesibile ca pret.
- sincer, nu prea am gasit ce sa reprosez acestei masini, desi sunt carcotas din fire. Poate doar display-ul central, care e cam grosier, in contrast cu finetea generala a masinii. Da, si ambreiajul mi s-a parut destul de dur, asa, pentru macho adevarati. Cuplul mare se plateste.
Dupa drive-testul de la Oradea, am tot stat sa ma gandesc de ce masina sufera putin la capitolul dinamica. La ce motoare HDI au francezii, putea sa zboare masina asta, chiar daca e ceva mai grea decat concurenta. Si mi s-a aprins beculetul. Citroen nu a vrut ceva sportiv. A dorit sa ofere confort maxim, nu sa se ia la intrecere cu Ferrari. De fapt, ce sport mai poti sa faci in Vest, unde traficul te sufoca, iar supravegherea autoritatilor e demna de 1984. Saracul Orwell, ca daca vedea milioanele de camere video si radare montate spre binele general...
OK, mi-am zis, asta e masina. Nu e pentru romani. Romanul, inclusiv eu, vrea ceva fasnet, cu care sa faca depasiri in forta, 10 pe km daca trebuie, chit ca ajungi terminat la destinatie. Intreg - doar daca ai mare noroc. Asa ca am sa incerc sa fiu mai putin roman in aceasta chestiune si cochetez cu un C5, musai cu suspensia hidraulica, nu stiu sigur daca si automat. Va anunt dupa ce intru in club.
P.S. Am facut in acest an drive-test cu urmatoarele masini: New Mondeo, Laguna 3, New Accord, Mercedes C, urmeaza Passat CC. Stiu ce vorbesc cand apreciez ca noul C5 este incredibil de bun la interior si f. competitiv la exterior, tehnica etc. Daca si fiabilitatea se va ridica la inaltimea asteptarilor, modelul asta va sparge piata.
P.S. 2 Aud ca Renault a si concediat 1.000 de angajati de la fabrica unde se produce Laguna 3, asta dupa ce a aparut C5 pe piata. Mai aud ca se pregatesc alte 4-6.000 de concedieri in Franta si Europa. Gasiti pe site-urile de stiri toate detaliile.
Impresii:
- exterior bine gandit, modern, fara exagerari, in pas cu tendintele actuale.
- cel mai bun interior din clasa, peste Mercedes clasa C si BMW seria 3, cam la egalitate cu noul Audi A4. Restul clasei medii (New Accord, Laguna 3, Mondeo etc.) nici nu mai merita amintit, modelele in cauza fiind depasite rusinos de mult de noua masina frantuzeasca!
- dinamica medie, reprize medii, stabilitate f. buna, chiar daca se simt greutatea si inertia mari.
- motorizare exceptional de silentioasa, in general toata masina este f. bine insonorizata.
- feeling de mare clasa la volan, butucul fix este o inovatie adevarata, m-am obisnuit cu masina dupa doar cativa km.
- spatiu mare, foarte mare, scaune excelente, loc suficient in spate, isofix si pe locul din mijloc spate (!), echipare de siguranta ok, cruise-control in standard, optionalele cu adevarat necesare - accesibile ca pret.
- sincer, nu prea am gasit ce sa reprosez acestei masini, desi sunt carcotas din fire. Poate doar display-ul central, care e cam grosier, in contrast cu finetea generala a masinii. Da, si ambreiajul mi s-a parut destul de dur, asa, pentru macho adevarati. Cuplul mare se plateste.
Dupa drive-testul de la Oradea, am tot stat sa ma gandesc de ce masina sufera putin la capitolul dinamica. La ce motoare HDI au francezii, putea sa zboare masina asta, chiar daca e ceva mai grea decat concurenta. Si mi s-a aprins beculetul. Citroen nu a vrut ceva sportiv. A dorit sa ofere confort maxim, nu sa se ia la intrecere cu Ferrari. De fapt, ce sport mai poti sa faci in Vest, unde traficul te sufoca, iar supravegherea autoritatilor e demna de 1984. Saracul Orwell, ca daca vedea milioanele de camere video si radare montate spre binele general...
OK, mi-am zis, asta e masina. Nu e pentru romani. Romanul, inclusiv eu, vrea ceva fasnet, cu care sa faca depasiri in forta, 10 pe km daca trebuie, chit ca ajungi terminat la destinatie. Intreg - doar daca ai mare noroc. Asa ca am sa incerc sa fiu mai putin roman in aceasta chestiune si cochetez cu un C5, musai cu suspensia hidraulica, nu stiu sigur daca si automat. Va anunt dupa ce intru in club.
P.S. Am facut in acest an drive-test cu urmatoarele masini: New Mondeo, Laguna 3, New Accord, Mercedes C, urmeaza Passat CC. Stiu ce vorbesc cand apreciez ca noul C5 este incredibil de bun la interior si f. competitiv la exterior, tehnica etc. Daca si fiabilitatea se va ridica la inaltimea asteptarilor, modelul asta va sparge piata.
P.S. 2 Aud ca Renault a si concediat 1.000 de angajati de la fabrica unde se produce Laguna 3, asta dupa ce a aparut C5 pe piata. Mai aud ca se pregatesc alte 4-6.000 de concedieri in Franta si Europa. Gasiti pe site-urile de stiri toate detaliile.
Apropos de placutele de frana
Confirm ca mai toate marcile au avut/au probleme cu placutele de frana. Inclusiv eu, la Avensis. Placutele trebuie sa fie mai dure, conform noilor reglementari de mediu, pt. a nu degaja atata praf in atmosfera. Ca oricum praful in cauza e toxic, chiar daca placutele sunt etichetate "ecologice". Daca nimeresti niste placute mai dure decat media, te trezesti si cu niste santuri pe discuri, de mai mare frumusetea. Se pare ca tovarasul nemultumit nu prea s-a informat de ce scartaie au ba placutele de frana moderne.
Salutare.
Am facut cateva poze la masina si le postez aici.
Nu vreau sa fac reclama insa, vazand ca se intreaba aici de unde s-a achizitionat, cred ca va pot spune - Pro Motor, Rm. Valcea. Foarte amabili si ok. Au livrat masina cand au spus ca o vor face. Ii stiu de mult timp si reviziile cu siguranta tot acolo le voi face, desi sunt din Bucuresti.







Am facut cateva poze la masina si le postez aici.
Nu vreau sa fac reclama insa, vazand ca se intreaba aici de unde s-a achizitionat, cred ca va pot spune - Pro Motor, Rm. Valcea. Foarte amabili si ok. Au livrat masina cand au spus ca o vor face. Ii stiu de mult timp si reviziile cu siguranta tot acolo le voi face, desi sunt din Bucuresti.







Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo