debitmetru aer???

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Vin 05-Dec-2008 23:21

khan scrie:eu renunt

Te rog sa nu te superi! Nu voiam decat sa descurajez mersul subturat cu motoarele turbo, pentru ca vor "pica" mult mai repede decat cele exploatate normal! Am vazut turbine imbacsite la fel ca ventilatoarele de la o hota unde se prajesc toata ziua cartofi!
Passion pour C5

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 06-Dec-2008 00:54

Bear scrie:Am vazut turbine imbacsite la fel ca ventilatoarele de la o hota unde se prajesc toata ziua cartofi!


una dintre palete antreneaza aerul, iar cealalta este antrenata de gaze... de unde imbacseala??? hai ca pe asta cu imbacseala nu am mai auzit-o. am avut la o masina mai demult o turbina uzata in asa hal de incepusera sa frece paletele in carcase, dar tot se invartea... ca sa revin... o turbina nu se paote bloca din cauza imbacselii...

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Sâm 06-Dec-2008 09:11

Bear scrie:
khan scrie:eu renunt

Te rog sa nu te superi! Nu voiam decat sa descurajez mersul subturat cu motoarele turbo, pentru ca vor "pica" mult mai repede decat cele exploatate normal! Am vazut turbine imbacsite la fel ca ventilatoarele de la o hota unde se prajesc toata ziua cartofi!

ai poze cu paletii turbinei ? sa ne dovedesti faptul asta sau tot din auzite ?

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Sâm 06-Dec-2008 11:11

mai spuneti-i si voi, ca pe mine nu ma crede :-(

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Sâm 06-Dec-2008 23:20

Nu am poze, imi pare rau!!! Asta era doar concluzia pe care am tras-o eu din ceea ce am vazut si auzit! Este posibil sa ma insel... Daca toata lumea spune ca nu se poate... Nu imi place sa fiu "contra"!

P.S.: Fiecare mecanic are parerea lui... La fel ca doctorii... Eu nu am "diploma" de mecanic, asa ca va cer scuze daca v-am agasat cu insistenta mea!
Passion pour C5

Beemer
pasionat
Mesaje: 367
Membru din: Joi 12-Iul-2007 16:10
Localitate: Gherla
Masina: C5 III 2011 Tourer Exclusive HDi163 Mativoire
2: EX: C5 II 2.0 hdi138 BVA Fap Exclusive 2006
3: First: C5 I 2.0 HDi 110 SX 2002

Mesajde Beemer » Lun 22-Dec-2008 12:38

bear are dreptate pt ca o turbina cu geometrie variabila functioneaza foarte diferit de o turbina cu geometrie fixa...daca la o turbina cu geometrie fixa actuatorul actioneaza wategate-ul la o turbina cu geometrie variabila actuatorul actioneaza chiar paletele turbinei care exercita o miscare de rotatie avand axele paralele cu axul turbinei..iar aceste palete se pot bloca la contactul cu discul pe care se afla din cauza calaminei si a impuritatilor din gazele de evacuare
Imagine
Imagine

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 22-Dec-2008 22:11

frumos desen. ai desfacut una vreodata?

olimpiuserban
pasionat
Mesaje: 119
Membru din: Mar 09-Ian-2007 22:54
Localitate: Baia Mare

Mesajde olimpiuserban » Sâm 03-Ian-2009 02:10

Hai bai fratilor ca polemicile voastre nu ajuta pe nimeni ..
Acu vreo o saptamana am inceput si eu sa ma confrunt exact cu aceeasi problema ..
Pedala de acceleratie apasata cam 75% ... si nu mai vrea nicicum sa creasca viteza sau turatia ... dar dupa 20.. 30 de secunde de turatie si viteza constanta parca i se aprinde un motor cu reactie ... si ma lipeste de scaun ...
Ce sa fie oare ?

cornelioan
pasionat
Mesaje: 317
Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
Localitate: bucuresti

debitmetru aer???

Mesajde cornelioan » Mie 21-Ian-2009 15:05

Turbina imbacsita? Nu mi-a fost dat sa vad pana acum, si nici nu cred ca voi avea vre-o sansa.Primul semn ca turbina pica este aparitia uleiului in galeria de admisie si implicit apare un consum de ulei, mai mare sau mai mic in functie de uzura lagarelor turbinei si a inelelor de etansare.Dar sa se imbacseasca, ar trebui practic sa nu se mai roteasca deloc.

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Joi 22-Ian-2009 14:35

Un filmuleĂž elocvent:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KgVrpiFfp8U[/youtube]

laci_troen
simpatizant
Mesaje: 80
Membru din: Vin 16-Feb-2007 10:32
Localitate: oradea

debitmetru

Mesajde laci_troen » Vin 23-Ian-2009 17:54

Salut,in legatura cu fenomenul pomenit ,masina pe tester si cititi la parametri injectie debit de aer valoarea trebuie sa fie intre 230-290 mbar,daca trece peste,trebuie verificat furtune vacuum comanda electrovane EGR si papilon admisie.electrovanele in sine,pompa vacuum,EGR.nu se pune problema de turbina ,apare defect presiune turbo prea mare sau prea mic C5 are senzor presiune turbo.P.S turbina poate ajunge in sarcina la 150000 rot /min!!!

tibotib
pasionat
Mesaje: 199
Membru din: Vin 09-Noi-2007 17:25
Localitate: Neamt

Mesajde tibotib » Dum 05-Apr-2009 22:23

Salut,fericiti posesori de C5!
Am un C5 luat de nou din 11.2007,cu care am doar 11400 Km.
Apropo,am aceeasi problema cu masina,nu mai trage de loc dupa ce schimb in viteza a IV-a,nu pot depasi normal,nu mai urca nici pante mici decat daca schimb intr-o viteza inferioara,si atunci parca merg din ce in ce mai incet.
Am mers la un tester,nu Lexia deoarece in orasul meu nu avem,dar eroarea este~ eroare clapeta turbo~.
La dealerul din Suceava,de unde am luat-o si unde am facut verificarile,mi-au sters de 4 ori eroarea(asa arata la tester),dar fara sa stiu eu.Acum,mecanicul spune ca trebuie,poate,schimbat sistemul turbo,iar pentru ca in Noiembrie iese din garantie,sa o fac acum.
Sun la Suceava la FET-COM si ce credeti? La masinile noastre nu se intampla asa ceva.....veniti sa stergem eroarea si totul va fi bine....TEAPA!!!
Ma gandesc ca asteapta sa termin garantia si sa schimb turbo pe banii mei
Halal service!
Nu mai spun ca in ziua in care am luat masina de la ei,dupa 100 Km.,(distanta de la Suceava la Roman),am ramas fara frana!!!!
Sun la dealer sa vina cu platforma-refuz total!!
Au zis sa ma duc cu masina asa,ca nu patesc nimic pe drum...
Halal service-halal dealer....dupa ce si-au luat banii,nu-i mai intereseaza nimic

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Lun 06-Apr-2009 06:22

Cred ca in sine este comanda turbinei acel aquator nu isi face cursa si din aceasta voletii nu se deschid sau se deschid cu intirziere dupa ce turbina se forteaza putin si atunci apare senzatia de bagat in scaun.
Dupa ce verifici toate traseele furtunelor de comanda si electrovanele ar trebui cu masina suspendata pe elevator sa pornesti motorul si sa tiii mana efectiv pe aquqtorul turbinei iar altcineva sa accelereze, cand creste turatia ar trebui sa sesizezi la mana miscarea acestuia in functie de acceleratie, daca se misca foarte putin atunci platoul cu voletii care culiseaza este deformat din cauza aambalarii termice (mers sportiv venit in fata blocului si oprit direct motorul nelasindu-l sa mearga pe loc la relanti sa se descarce termic gradua) sau are calamina, rugina sau alte "scame". recunosc ca este foarte complicata aceasta operatiune la C5, eu am facut acest lucru la un passat care avea motorul dispus longitudinal si turbina lateral stanga si unde ajungeai foarte usor la aquatorul acela.
MESERIAS

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 06-Apr-2009 10:38

ii zice actuator. e de la "to act" din engleza care inseamna a actiona


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11822
    Cel mai nou membru pyms