Catalitic converter fault&engine coolant temp too high
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- taviciobanu
- pasionat
- Mesaje: 375
- Membru din: Lun 27-Feb-2012 12:47
- Localitate: Tg-Jiu
- Masina: Citroen C5/2003 var.I 2.0i 16v benzina NEW! +GPL
- 2: Golf V 2004 1.4 16v benzina
- taviciobanu
- pasionat
- Mesaje: 375
- Membru din: Lun 27-Feb-2012 12:47
- Localitate: Tg-Jiu
- Masina: Citroen C5/2003 var.I 2.0i 16v benzina NEW! +GPL
- 2: Golf V 2004 1.4 16v benzina
Gata, nu mai face figuri.Am avut noroc, a fost destul de simplu in final.
Am mai scos totusi niste bani din buzunar...Cand am scos rampa afara am observat ca garniturile din capul injectoarelor erau terminate, distruse aproape complet.
Asa ca le-am comandat de origine, 3 seturi, intrucat injectorul nou vine gata echipat.
Un set de 2(injectorul are 2 garnituri insa distruse erau doar cele care intra in bloc) garnituri costa 52 lei...Asa ca pe cele 3 seturi am dat 156 lei.Adica un milon cincisutesaizeci mii pe 3 cacareze de garnituri....Celelalte erau intacte asa ca nu le-am mai schimbat.
Intre timp gasisem inlocuitor la 12 bani bucata, insa nu erau exact exact pe dimensiune plus ca eu stiu din ce drac de cauciuc special erau facute sa reziste la bezina, la temperatura si la naiba mai stie la ce trebuie ele sa reziste.
Ma gandesc ca exista riscul sa se distruga rapid, sa traga aer fals, cine stie ce mizerii, apoi sa-mi distruga injectorii si s-o iau de la capat...
Asa ca am scos banu" din buzunar, am strans din dinti si macar stau linistit.Sper ca a fost alegerea corecta...
Am mai scos totusi niste bani din buzunar...Cand am scos rampa afara am observat ca garniturile din capul injectoarelor erau terminate, distruse aproape complet.
Asa ca le-am comandat de origine, 3 seturi, intrucat injectorul nou vine gata echipat.
Un set de 2(injectorul are 2 garnituri insa distruse erau doar cele care intra in bloc) garnituri costa 52 lei...Asa ca pe cele 3 seturi am dat 156 lei.Adica un milon cincisutesaizeci mii pe 3 cacareze de garnituri....Celelalte erau intacte asa ca nu le-am mai schimbat.
Intre timp gasisem inlocuitor la 12 bani bucata, insa nu erau exact exact pe dimensiune plus ca eu stiu din ce drac de cauciuc special erau facute sa reziste la bezina, la temperatura si la naiba mai stie la ce trebuie ele sa reziste.
Ma gandesc ca exista riscul sa se distruga rapid, sa traga aer fals, cine stie ce mizerii, apoi sa-mi distruga injectorii si s-o iau de la capat...
Asa ca am scos banu" din buzunar, am strans din dinti si macar stau linistit.Sper ca a fost alegerea corecta...
-
- pasionat
- Mesaje: 1334
- Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
- Localitate: Brasov
- Masina: Citroen c5 hdi
- 2: Vw t5-2.5tdi
- 3: Chrysler Grand voyager
Daca aici se tot discuta de motorul de 2000 benzina am zis sa continui cu o alta problema legata de pornirea la rece.
De cand a dat frigul masina refuza sa porneasca sfert dimineata,i dau 5-7 chei pana o i ia.Dupa ce a pornit numai are treaba toata ziua merge ceas motorasul dar peste noapte zici ca intra diavolul in ea.M-am gandit ca se dezamorseaza pompa peste noapte si nu se alimenteaza cu benzina,asa ca am incercat sa pun contactul de cateva ori inainte sa o pornesc,dar la fel face.
Am dat toata clapeta de acceleratie jos cu toti senzorii ei si am curatato iara desi o curatasem in vara inca odata,dar nici un efect tot rau porneste.
Am pus lexia pe ea si numa eroare de ameste bogat (p0170) in rest toti senzorii is ok,bobina ,injectoare,etc totul cica este bun dar fizic nu merge.
M-am gandit la sonda de apa defecta ca nu ar vedea ca motorul e rece si nu i trage socul,nui da benzina mai multa..etc.Am pus alta noua dar nui de aici la fel dimineata rup electromotorul.
Are cineva vreo idee ce sa mai verific la ea?multumesc anticipat
De cand a dat frigul masina refuza sa porneasca sfert dimineata,i dau 5-7 chei pana o i ia.Dupa ce a pornit numai are treaba toata ziua merge ceas motorasul dar peste noapte zici ca intra diavolul in ea.M-am gandit ca se dezamorseaza pompa peste noapte si nu se alimenteaza cu benzina,asa ca am incercat sa pun contactul de cateva ori inainte sa o pornesc,dar la fel face.
Am dat toata clapeta de acceleratie jos cu toti senzorii ei si am curatato iara desi o curatasem in vara inca odata,dar nici un efect tot rau porneste.
Am pus lexia pe ea si numa eroare de ameste bogat (p0170) in rest toti senzorii is ok,bobina ,injectoare,etc totul cica este bun dar fizic nu merge.
M-am gandit la sonda de apa defecta ca nu ar vedea ca motorul e rece si nu i trage socul,nui da benzina mai multa..etc.Am pus alta noua dar nui de aici la fel dimineata rup electromotorul.
Are cineva vreo idee ce sa mai verific la ea?multumesc anticipat
-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
Incearca sa tii pedala de acceleratie apasata la jumatate. s-ar putea sa nu mearga cum trebuie la rece motorasul pas cu pas de pe corpul clapetei, din moment ce eroarea este de amestec bogat logic benzina este dar nu are destul aer sa faca un amestec optim pornirea la rece .Relentiul se regleaza prin controlul debitului de aer si in functie de acest parametru calculatorul comanda injectia.
MESERIAS
-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
Cati km are masina? Cred ca trebuie sa faci un test de compresie, s-ar putea sa ai segmentii dusi si atunci se explica de ce merge bine dupa ce se incalzeste . Poti sa mai faci un test cam empiric, dar care de multe ori ajuta sa-ti faci o idee despre ce e vorba, pune pe cineva sa dea la automat si tu dai cu un spray de pornire pentru diesel dar ATENTIE: foarte putin si numai dupa ce incepi sa dai la automat, daca porneste mai mult ca sigur ai probleme ori cu segmentii, ori cu supapele chiuloasei.
MESERIAS
-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
Daca nu aveai presiune deloc in rampa problema este de la injectoare, sunt uzate si benzina scapa in cameara de ardere in repaus cand le "strange" gerul de aceea iti apare si eroarea de surplus de combustibil, faptul ca dai multe chei nu faci decat sa aerisesti motorul de benzina in exces si dupa aceea porneste.Cred ca trebuie sa le faci o baie cu ultrasunete la injectoare si daca nu da rezultate ar fi bine sa le schimbi.
MESERIAS
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu