Catalitic converter fault&engine coolant temp too high

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
taviciobanu
pasionat
Mesaje: 375
Membru din: Lun 27-Feb-2012 12:47
Localitate: Tg-Jiu
Masina: Citroen C5/2003 var.I 2.0i 16v benzina NEW! +GPL
2: Golf V 2004 1.4 16v benzina

Mesajde taviciobanu » Sâm 31-Aug-2013 13:27

Injectorul a costat 300 lei nou,VALEO.Am mers si azi cu ea si vad ca nu mai face figuri.O mai testez cateva zile si daca se comporta bine inseamna ca aia a fost.Tineti-mi pumnii!

Avatar utilizator
taviciobanu
pasionat
Mesaje: 375
Membru din: Lun 27-Feb-2012 12:47
Localitate: Tg-Jiu
Masina: Citroen C5/2003 var.I 2.0i 16v benzina NEW! +GPL
2: Golf V 2004 1.4 16v benzina

Mesajde taviciobanu » Joi 05-Sep-2013 08:58

Gata, nu mai face figuri.Am avut noroc, a fost destul de simplu in final.
Am mai scos totusi niste bani din buzunar...Cand am scos rampa afara am observat ca garniturile din capul injectoarelor erau terminate, distruse aproape complet.
Asa ca le-am comandat de origine, 3 seturi, intrucat injectorul nou vine gata echipat.
Un set de 2(injectorul are 2 garnituri insa distruse erau doar cele care intra in bloc) garnituri costa 52 lei...Asa ca pe cele 3 seturi am dat 156 lei.Adica un milon cincisutesaizeci mii pe 3 cacareze de garnituri....Celelalte erau intacte asa ca nu le-am mai schimbat.
Intre timp gasisem inlocuitor la 12 bani bucata, insa nu erau exact exact pe dimensiune plus ca eu stiu din ce drac de cauciuc special erau facute sa reziste la bezina, la temperatura si la naiba mai stie la ce trebuie ele sa reziste.
Ma gandesc ca exista riscul sa se distruga rapid, sa traga aer fals, cine stie ce mizerii, apoi sa-mi distruga injectorii si s-o iau de la capat...
Asa ca am scos banu" din buzunar, am strans din dinti si macar stau linistit.Sper ca a fost alegerea corecta...

paul72
pasionat
Mesaje: 120
Membru din: Mie 05-Dec-2007 11:03
Localitate: Suceava

Mesajde paul72 » Joi 05-Sep-2013 17:19

Bine ca ti-ai rezolvat problema ! Astea sunt smecheriile producatorilor de piesele auto : piesa in sine costa 100 lei iar garnitura fara de care nu poti monta piesa inca 50 lei ....

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Mie 11-Dec-2013 18:49

Daca aici se tot discuta de motorul de 2000 benzina am zis sa continui cu o alta problema legata de pornirea la rece.
De cand a dat frigul masina refuza sa porneasca sfert dimineata,i dau 5-7 chei pana o i ia.Dupa ce a pornit numai are treaba toata ziua merge ceas motorasul dar peste noapte zici ca intra diavolul in ea.M-am gandit ca se dezamorseaza pompa peste noapte si nu se alimenteaza cu benzina,asa ca am incercat sa pun contactul de cateva ori inainte sa o pornesc,dar la fel face.
Am dat toata clapeta de acceleratie jos cu toti senzorii ei si am curatato iara desi o curatasem in vara inca odata,dar nici un efect tot rau porneste.
Am pus lexia pe ea si numa eroare de ameste bogat (p0170) in rest toti senzorii is ok,bobina ,injectoare,etc totul cica este bun dar fizic nu merge.
M-am gandit la sonda de apa defecta ca nu ar vedea ca motorul e rece si nu i trage socul,nui da benzina mai multa..etc.Am pus alta noua dar nui de aici la fel dimineata rup electromotorul.
Are cineva vreo idee ce sa mai verific la ea?multumesc anticipat

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Joi 12-Dec-2013 08:50

Incearca sa tii pedala de acceleratie apasata la jumatate. s-ar putea sa nu mearga cum trebuie la rece motorasul pas cu pas de pe corpul clapetei, din moment ce eroarea este de amestec bogat logic benzina este dar nu are destul aer sa faca un amestec optim pornirea la rece .Relentiul se regleaza prin controlul debitului de aer si in functie de acest parametru calculatorul comanda injectia.
MESERIAS

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Joi 12-Dec-2013 11:15

am pus alt motoras de pe alta masina identica si la fel.acum am montat un manometru pe rampa de injectie sa vad cum e cu presiunea,sa vad daca la prima cheie urca in rampa presiunea la 3,5 bari ca in mers e constanta la 3,5.nici accelerata nu merge

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Joi 12-Dec-2013 11:31

Cati km are masina? Cred ca trebuie sa faci un test de compresie, s-ar putea sa ai segmentii dusi si atunci se explica de ce merge bine dupa ce se incalzeste . Poti sa mai faci un test cam empiric, dar care de multe ori ajuta sa-ti faci o idee despre ce e vorba, pune pe cineva sa dea la automat si tu dai cu un spray de pornire pentru diesel dar ATENTIE: foarte putin si numai dupa ce incepi sa dai la automat, daca porneste mai mult ca sigur ai probleme ori cu segmentii, ori cu supapele chiuloasei.
MESERIAS

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Joi 12-Dec-2013 11:40

280mii

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Joi 12-Dec-2013 11:52

Cu compresia nu are treaba ca la rece porneste usor daca e compresia dusa si la cald porneste greu.Acum am dat bujiile jos si mi se pare ca are distanta cam mare 0,9-1mm.Maine iau lera de acas si ma uit sa vad ce distanta trebe la motorul asta

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Joi 12-Dec-2013 16:20

Am masurat distanta bujiilor.Era 1.2mm si le-am facut 0,8mm.Maine dimineata e testul daca nu merge v-oi monta o supapa de sens pe conducta de benzina.
Revin cu concluziile

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Joi 12-Dec-2013 16:37

distanta cred ca era bine sa fie macar 0.9 -1mm cel putin asa am gasit eu la peugeotul meu 307 1.6 16v sunt 2 echipari pe bosch la una e 0.9 la celalta 1 mmm .
MESERIAS

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Joi 12-Dec-2013 16:53

in service manual zice 09-1mm eu le-am facut 0.8mm dar sunt in testari cu ea momentan.

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Vin 13-Dec-2013 15:57

Dimineata a pornit mai usor nu am dat 7 chei am dat numa 3 :)
In rampa de injectoare nu era presiune deloc la statul peste noapte dar la prima cheie a urcat presiunea la 3 bari
Azi am montat o supapa de sens si un filtru de benzina si maine dimineata alt test

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Vin 13-Dec-2013 16:34

Daca nu aveai presiune deloc in rampa problema este de la injectoare, sunt uzate si benzina scapa in cameara de ardere in repaus cand le "strange" gerul de aceea iti apare si eroarea de surplus de combustibil, faptul ca dai multe chei nu faci decat sa aerisesti motorul de benzina in exces si dupa aceea porneste.Cred ca trebuie sa le faci o baie cu ultrasunete la injectoare si daca nu da rezultate ar fi bine sa le schimbi.
MESERIAS

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Vin 13-Dec-2013 17:11

O sa le fac o baie nui problema ca am cu ce,dar nu-mi explic de ce toata ziua porneste sfert.De exemplu o pornesc dimineata la 6 si o mai pornesc seara la 8-9 si o ia sfert


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11805
    Cel mai nou membru florinmarchidanu