asta de unde a picat ?

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
darian
pasionat
Mesaje: 264
Membru din: Mie 25-Oct-2006 08:05
Localitate: Bistrita

Mesajde darian » Mie 04-Iul-2007 21:40

nicum scrie:Stai linistit, eu nu am intilnit pina acum masina care sa aiba filtrul de polen pus intr-o pozitie accesibila.


Am avut vectra b si operatiunea dura 15 secunde. Era tot sub parbriz si accesul era f facil.

videosuzy
pasionat
Mesaje: 407
Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+

Filtru aer conditionat

Mesajde videosuzy » Joi 05-Iul-2007 01:24

Tocmai m-am intors din Istanbul de unde mi-am luat urmatoarele piese de schimb pentru masinuta mea iubita...:P

- set faruri (pentru ca cele originale, daca va mai aduceti aminte au fost matuite de furtuna de nisip din 2006 de pe Autostrada Soarelui)..pret - 300$ (ambele evident)
- filtru aer conditionat ( mi-am luat doua ca un calic)..pret - 12$ bucata
- stergatoare lamela (modelul nou, fara arc)...pret - 25$ setul (stanga-dreapta)
- CIP comanda centrala (cel de sub volan pentru faruri, etc)...pret - 130$

si acum preturile la noi:

- set faruri - 13 mil ( aprox. 550$)
- filtru aer conditionat - 1,5 mil. ( aprox. 60$)
- stergatoare lamela - 1,5 mil. (aprox. 60$)
- CIP comanda centrala - 10 mil. (aprox. 415$)

Sunt luate de la reprezentanta CITROEN cu marcaj Made in France, acelasi cod precum cele de aici (carcotasii...stiu, strugurii sunt acrii)...

Drumul pana in Istanbul = 2 plinuri de benzina (cazul meu, full aer 16 grd. plus viteze, unde permite drumul si nu vede rutiera, 150 km/h) mai exact 3 mil. de OMV super100.

M-am decis sa fac urmatoarele revizii acolo. Mi-am facut toate calculele si, pe langa excursia aferenta cu vizite la diverse locuri turistice, achizitii a muuultor lucruri utile pe langa casa omului (articole vestimentare si nu numai) pot sa las masina 24 de ore intr-un service modern in care am siguranta ca tot ce scrie pe factura s-a folosit real in operatiunea mentionata.

Merg in Turcia lunar cu probleme de serviciu insa abia acum am realizat (afland in stanga si-n dreapta de la diversi posesori de C5 cu nr. TR) ca service-ul la ei este mult sub cel de la noi.
Iar servialismul, seriozitatea si chiar profesionalismul lucratorilor (indiferent de domeniu) e de neimaginat...asta pot afirma cu tarie numai cine a luat contact real cu turcii...

O sa va comunic dupa revizia de 100.000 impresii...

Cu bine

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 05-Iul-2007 09:17

E o mica contradictie in postul tau. Era de asteptat ca preturile oriunde sa fie mai mici decit la noi. Totusi, desi spui ca service-ul la turci e mai slab decit la noi, totusi vei face reviziile acolo. Imi scapa ceva?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
BauBau
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Lun 06-Noi-2006 22:20
Localitate: SB

Mesajde BauBau » Joi 05-Iul-2007 11:29

Sunt luate de la reprezentanta CITROEN cu marcaj Made in France, acelasi cod precum cele de aici (carcotasii...stiu, strugurii sunt acrii)...


Esti sigur ca piesele sunt originale "Made a la France" si nu "Made pe vapor'?
Slabe sanse sa fie piese originale franceze, eventual sunt facute la turci sub tutela trademark...[/i]

videosuzy
pasionat
Mesaje: 407
Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+

Mesajde videosuzy » Joi 05-Iul-2007 12:34

BauBau scrie:
Sunt luate de la reprezentanta CITROEN cu marcaj Made in France, acelasi cod precum cele de aici (carcotasii...stiu, strugurii sunt acrii)...


Esti sigur ca piesele sunt originale "Made a la France" si nu "Made pe vapor'?
Slabe sanse sa fie piese originale franceze, eventual sunt facute la turci sub tutela trademark...[/i]


Nici nu asteptam alta replica....cum spunea mai sus..chestia cu strugurii...Oare ce e de la francezi???Ati verificat ce piese pune ATS sau nea Dumi?...oare???oare nu erau discutii ca pretul pieselor originale in Franta e muuult peste cel de la ATS (considerat cel mai scumb service al Citroenului)?...se pare ca uitati rpd problemele dezbatute in Capitolul "Dealeri si service-uri CITROEN"...
Referitor la "servicii slabe"..nu asta am vrut sa spun, ci faptul ca preturile reviziilor la service-urile din Turcia sunt mult sub noi...
Am amic care si-a dus Passatul in Turcia si l-a scos in jurul a 100 milioane lei in conditiile in care la noi cel mai "prapadit" service ii lua 195 milioane iar Porshe Romania ii facuse deviz de 245 milioane...(accident din vina lui, masina facuta 65% praf si asigurarea Allianz Tiriac a refuzat sa-i plateasca daunele ca a fost culpa 100%...texte de-ale lor, ca si la mine cu asiguratul accesoriilor montate)...
Acum e ca noua...(neafectata structura sasiului-daca ii sta cuiva pe limba sa intrebe)

Oricum...se pare ca de carcoteli nu ducem lipsa...tipic romanului...ceea ce ma va face ca pe viitor doar sa intru, sa-mi extrag ceea ce ma intereseaza si sa ies precum o fantoma, fara sa mai scot un cuvant...Pacat ca suntem asa...
E a "n" oara cand patesc asta...(si stiu bine ce inseamna un forum..dar nu era cazul aici)
Nu am vrut decat sa se stie ca exista (pentru extragarantie) posibilitati mult mai convenabile de a rezolva o revizie sau o reparatie de anvergura, tinand cont ca dupa iesirea din garantie iti "iese pe nas" placerea de a conduce o masina din clasa superioara...(asa o consider eu, in ciuda altor carcoteli)...

Si tot pentru carcotasi, un sfat de la o persoana "trecuta de a doua tinerete" : cititi cu atentie ceea ce se scrie...nu da-ti replici de dragul de a fi "interesanti", atotstiutori...ceva gen..."in gura presei"...

Consider ca am atat o pregatire generala cat si un statut profesional incat sa pot face diferenta intre BINE si RAU (asta apropos de proveniente si alte alea)

Sa fiti iubiti, voi carcotasi, fara de care viata noastra ar fi mai monotona (asta pentru ca-mi era prea bine daca nu scriam postul de mai sus)

Catalin Suzeanu

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 05-Iul-2007 14:34

Mersi pentru precizari. Acum am inteles ce ai vrut sa spui prin "service-ul la turci e mult sub noi". Era vorba de pret si nu de calitate.
Pentru mine era de asteptat: preturile de service din RO sint umflate mult, enorm chiar. Nu e nici o consolare faptul ca asta se intilneste la toti dealerii nu doar la ATS.
Eu nu am dus BX-ul la ATS, dar am luat destule piese de la ei. Nu mi-au vindut decit originale si nu am avut probleme cu calitatea. Tot ce s-a inlocuit s-a inlocuit o singura data si nu a mai fost necesara vreo revenire.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
BauBau
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Lun 06-Noi-2006 22:20
Localitate: SB

Mesajde BauBau » Vin 06-Iul-2007 09:58

Bun, stai sa inteleg un lucru... in Franta o piesa originala costa foarte mult, in Romania la cel mai cunoscut/scump service/piese costa considerabil mai putin decat in Franta iar in Turcia aceeasi piesa costa foarte putin fata de pretul din Romania...piesa este originala, sigla de autenticitate si "MADE IN FRANCE" adica inportata din Franta! Asadar si prin urmare logic e ca Turci le cumpara la ptreturi enorme din Franta si le vand in Turcia la pretz de cartofi... ceva nu e bine! Sau fac ei caritate oare?!? NU?!? Atunci cum de sunt "originale Made in France"...
Asta reiese din ce ai expus tu... asa ca nu te supara ca te-am intrebat daca sunt originale... logic lund-o nu ai ajunge la aceeasi concluzie cu mine? Daca nu lumineaza-ne...

videosuzy
pasionat
Mesaje: 407
Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+

Mesajde videosuzy » Vin 06-Iul-2007 10:25

BauBau scrie:Bun, stai sa inteleg un lucru... in Franta o piesa originala costa foarte mult, in Romania la cel mai cunoscut/scump service/piese costa considerabil mai putin decat in Franta iar in Turcia aceeasi piesa costa foarte putin fata de pretul din Romania...piesa este originala, sigla de autenticitate si "MADE IN FRANCE" adica inportata din Franta! Asadar si prin urmare logic e ca Turci le cumpara la ptreturi enorme din Franta si le vand in Turcia la pretz de cartofi... ceva nu e bine! Sau fac ei caritate oare?!? NU?!? Atunci cum de sunt "originale Made in France"...
Asta reiese din ce ai expus tu... asa ca nu te supara ca te-am intrebat daca sunt originale... logic lund-o nu ai ajunge la aceeasi concluzie cu mine? Daca nu lumineaza-ne...


Nu trebuie sa te luminez pentru ca nu am de ce...Referirea mea a fost strict la provenienta pieselor "originale" de la ATS & Co. Asta pentru ca in ciuda faptului ca la noi sunt scumpe, raportate la preturile magazinelor de profil din Franta, sunt mai ieftine...atunci cum pot fi cele din Romania "originale" si cele din Turcia NU?...asta e situatia semnalata...Si in plus fiecare "pune" ce vrea si de unde vrea...
Nu am facut decat sa semnalez un fapt nu sa-ti "impun" sa te duci acolo pentru ca nu am NICI UN PROFIT...
Pentru un roman, a intretine o masina de anvergura C5 in postgarantie e un lucru dificil (a da pe un filtru de aer conditionat 1.800.000 in loc de 12$, a da pe un set de curele pentru distributie 10 mil. in loc de 125$, a da pe CIP asistare comanda lumini 11,5 mil. in loc de 130$ nu cred ca e de lepadat varianta "made pe vapor" cum iti place sa spui). Sa nu uitam ca ABSOLUT TOT ce se gaseste de vanzare la noi are alta provenienta decat cea MADE IN....Sa insir cate marci auto de renume fac turcii?...Sa-ti spun pentru cultura ta generala ca suprafata uzinei ce asambleaza Renault-ul este de 5 ori mai mare decat a Uzinei Dacia-Renaul (Colibasi-Arges) si de tot atatea ori mai mare decat a Daewoo-Chevrolet (Craiova)?...Asta nu cred ca trebuie sa ne faca decat sa avem incredere in produsele lor (asta daca nu le achizitionezi din tancioc cum sunt si la noi) pe care musai sa le achizitionezi din magazinele de profil...Apropos, in Istanbul suprafata ocupata de magazinele (nu dughene sau tarabe) ce vand DEDICAT pentru toate marcile de masini din lume este mai mare decat targul auto din Vitan-Barzesti (Bucuresti)...Si repet...nu sunt buticuri sau tarabe ca la noi ci magazin in adevaratul sens al cuvantului cu produsele incarcate in calculator si livrare in 10-30 min. functie de stoc.
Dar chiar imi pun spre finalul acestei "pledoarii" intrebarea : ce Dumnezeu incerc sa fac?...Sa te conving sa cumperi piese de la turci?...Sa te conving ca si la noi piesele sunt defapt tot de acolo doar ca mai ieftine decat originalele ORIGINALE si mai scumpe (pentru linistea anti-turcistului) decat la TURCI?
Nu...Vreau doar sa fac cunoscut (cu riscul de a ma repeta) ca exista variante mult mai viabile pentru "prietena noastra" de drum.
La buna vedere,

Catalin Suzeanu


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187681
    Total subiecte 18620
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11708
    Cel mai nou membru Ibr_subaib