probleme pornire la rece

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Vin 21-Ian-2011 13:16

khan scrie:e un soft mai nou si mai bine optimizat, atit. nu avea cum sa ramina nimic de la softul dinainte, din motivele descrise mai sus. cred ca orice om angrenat in businessul asta iti va da acelasi raspuns. in plus de asta, baiatul ala se contrazice pe sine daca ar sustine ca dupa resoftare ramine si softul vechi, ca inseamna ca si la el s-a intimplat la fel si ca adica nu a facut nici o resoftare, adica ti-a luat bani degeaba. ia pune-i problema in felul asta si vezi ce raspunde


m-am dus la el sa-mi puna softul inapoi fara nici un cost suplimentar si a vazut ca pana si versiunea (codul) de soft corespunde cu ce avea el pe calculator... daca e, ti-l dau la telefon maine :)
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mar 25-Ian-2011 09:42

si eu care credeam ca am scapat.... dar se pare ca nu.... cum a venit gerul hop si masina sa faca la fel ca inainte dimineata... :(
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Mar 25-Ian-2011 10:38

ai clapeta de aer electrica?
demonteaza conducta de aer care intra in ea si vezi daca atunci cand are poticneli tinde sa se inchida.
daca ai motorash pas cu pas pune altul de proba.
din videoclip mi se pare ca e cam gatuit de aer.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mar 25-Ian-2011 10:40

sorin2010 scrie:ai clapeta de aer electrica?
demonteaza conducta de aer care intra in ea si vezi daca atunci cand are poticneli tinde sa se inchida.
daca ai motorash pas cu pas pune altul de proba.
din videoclip mi se pare ca e cam gatuit de aer.


khan a confirmat ca clapeta este in regula, nu are pic de joc si nici nu este murdara... daca era de la clapeta nu trebuia sa faca tot timpul?

este mai degraba o problema de soft care are niste parametri gresiti la rece...

LE: voi verifica maine dimineata ipoteza cu clapeta
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Mar 25-Ian-2011 11:27

nu ma gandeam neaparat la joc sau murdarie la clapeta.
poate o problema intr-adevar de soft sa fie comandata aiurea la rece sau o problema electrica in sine a clapetei sa se miste necomandata.
desi sunt sanse mici pt asa ceva.
nu mi s-a parut din filmulet ca ar fi vreo problema pe partea de scanteie sau pulverizare de benzina,eu zic ca vine pe partea de aer.
bafta!

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mar 25-Ian-2011 11:29

mersi sorin, voi desface tubul sa urmaresc clapeta cum lucreaza, o voi filma :)
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

videosuzy
pasionat
Mesaje: 407
Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+

Mesajde videosuzy » Mar 25-Ian-2011 12:08

Si la mine face la fel. Am fost la Khan si mi-a curatat clapeta (saracu, a ramas blocat cand a vazut cat de murdar e acolo, in conditiile in care NICIODATA nu a curatat vreun mecanic acolo). Mi-a verificat si versiunea de soft insa, din ce am inteles de la el, la mine nu mai exista o versiune mai noua. Cred ca asa o sa ramana pe veci :cry:

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mar 25-Ian-2011 12:17

videosuzy scrie:Si la mine face la fel. Am fost la Khan si mi-a curatat clapeta (saracu, a ramas blocat cand a vazut cat de murdar e acolo, in conditiile in care NICIODATA nu a curatat vreun mecanic acolo). Mi-a verificat si versiunea de soft insa, din ce am inteles de la el, la mine nu mai exista o versiune mai noua. Cred ca asa o sa ramana pe veci :cry:


poate o sansa ar fi sa mergi la o firma specializata de tuning care se "joaca" cu partea de injectie si se pot modifica acei parametri problema...

pe scurt se copiaza softul din masina pe calculator iar in program modifica acele curbe si apoi se rescrie pe masina
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

videosuzy
pasionat
Mesaje: 407
Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+

Mesajde videosuzy » Mar 25-Ian-2011 12:21

De mult cochetez cu aceasta idee insa costurile nu sunt deloc accesibile, cel putin in acest moment cand salariul imi este diminuat destul de substantial :roll:
Cand voi muri, vreau sa mor linistit in somn, ca si bunica. Nu vreau sa mor tipand ca ceilalti pasageri din masina.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mar 25-Ian-2011 12:25

la fel e si la mine...
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Mar 25-Ian-2011 14:25

baieti daca masinile acestea au mers zeci de mii de km cu softurile lor de fabrica sunt convins ca mai pot merge inca cateva zeci de mi sau chiar sute.
daca cumva in timp softul s-a deteriorat la o rescriere e din nou ca in prima zi de functionare.
daca masina tot nu functioneaza corect atunci e o piesa defecta.pana nu e inlocuita degeaba ati modifica tot felu de curbe si parametri etc.
nu poate fi foarte complicat ,cu putina cercetare se rezolva sigur.

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Mar 25-Ian-2011 15:11

m-am mai gandit la cateva variante
daca tot mergi la lexia uitate la parametri de la sondele lambda,in special la rece,verificati prin demontare integritatea catalizatorului.
am avut un caz cu o gaura in fagure,sondele citeau gresit informatia si calculatorul doza aiurea.pornea asemanator.dar acolo am avut defect de cat.
sau am mai avut 2 cazuri de pompe de benzina care la rece nu aveau presiunea corespunzatoare.daca scade pres in rampa se comporta la fel.
regulatorul de presiune la modelul tau este tot in pompa din rezervor dar ai si o supapa pe rampa de injectoare care te-ar putea incurca
presiunea la relantiu ar trebui sa fie undeva aprox la 3 bar,inainte de rampa.

cum pot uploada un fisier in word?
am ceva care v-ar putea interesa.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 26-Ian-2011 21:36

problema e asa: ceva iese din parametri fara insa sa depaseasca limitele (senzor map, sonde lambda, etc) si incep probleme de genul asta. reviziile de soft tin cont printre altele si de acest gen de probleme. din pacate, pe linga lipsa erorilor, parametrii cititi cu Lexia sint in regula in ambele cazuri descrise mai sus. deasemenea clapetele functioneaza corect la ambele si nu se inchid complet in timpul fct (dovada si citirea unghiului de desc din Lexia). din pacate, eu inca nu am acces la ultima versiune de soft pentru a face update (la masina lui viorelovidiu) iar pntru masina lui videosuzy nu exista o revizie mai noua de soft pentru ca la scurt timp de la data fabricatiei acesteia s-a renuntat la acel model de calc si la furnizorul lui.
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Mie 26-Ian-2011 21:51

masoara-i presiunea de benzina la intrare in rampa in momentul care se balbaie.
ar trebui sa ramana masina la tine peste noapte si sa pui un ceas de masurat pe instalatie.
sau sa ii schimbi de proba pompa daca ai una pe stoc.ii putin aiurea cu diagnoza in felul asta dar la masina lui viorelovidiu nu cred ca e o prob de soft.
suspectez pompa pentru ca nu ai defecte si motorul are tendinta sa moara ca si cand ar fi pe golite rezervorul.

pentru masina lui videosuzy mi-ar prinde bine un filmulet cu manifestarea si niste coduri de defect.
am inteles ca el are defecte.
e hpi motorul lui?

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 26-Ian-2011 22:04

asta cu presiunea e de incercat, am ceasuri si tot ce trebuie pentru asta. la masina lui videosuzy a fost ceva cod de eroare dar nu avea leg cu problema noastra, oricum era o eroare temporara si daca tin bine minte se manifesta la cald. cumva problemele seamana. ma indoiesc totusi ca e o prob de pompa la masina lui Ovidiu, masina are 60-70.000 de km i nu se manifesta decit citeva secunde la pornire. iar cea a lui viodeosuzy e C5 I, nu e HPI, e 2.0 16v de 136 CP, nu cea cu pompa mecanica de 140 CP
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187794
    Total subiecte 18659
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11827
    Cel mai nou membru FHV