Service-ul se numeste Iulius Service parca.SEful de acolo este un tip foarte pasionat dar a recunoscut si el ca desi ii plac Citroen-urile nu a prea avut de-a face cu ele, deci nu-i prea pot acuza atata timp cat i-am vazut ca-si bat capul.In Ct nu stiu pe nimeni care sa cunoasca C5-ul, iar la reprezentanta am zis ca nu mai calc.Mesersmith este foarte posibil sa ai dreptate si sa fie SI asta o cauza, dar cu siguranta nu singura.Eu unul sunt deja ametit de cap.Regulatoarele se pot curata?Ma cam aflu intr-un punct mort si nu stiu pe unde s-o mai iau.
Propun sa se schimbe denumirea Topicului in "Injectoare, pompe, regulatoare" sau ceva mai aprope de ce discutam, pantru a fi mai usor altora cu probleme asemanatoare , sa-l descopere.
Injectoare, pompe, regulatoare
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
In momentul de fata, in ce situatie esti? Daca pornesti masina, motorul porneste greu?
Pt ca mie nu-mi trece de cand ai zis ca mecanicul a amorsat pompita si a luat-o imediat.
Eu asa as face, as incerca si varianta asta.
Am schimbat titlul asa cum ai vrut.
Pt ca mie nu-mi trece de cand ai zis ca mecanicul a amorsat pompita si a luat-o imediat.
Eu asa as face, as incerca si varianta asta.
Am schimbat titlul asa cum ai vrut.
Ultima oară modificat Vin 17-Feb-2012 10:53 de către mesersmith, modificat 1 dată în total.
mesersmith scrie:In momentul de fata, in ce situatie esti? Daca pornesti masina, motorul porneste greu?
Pt ca mie nu-mi trece de cand ai zis ca mecanicul a amorsat pompita si a luat-o imediat.
Eu asa as face, as incerca si varianta asta.
Inca nu stiu.Astazi cu siguranta imi va porni greu pentru ca aseara cand am ajuns acasa, am descoperit ca mi-a sarit un retur.Problema este ca am o eroare permanenta pe debit si temporara pe presiune, corelate cu ce patesc vara mai ales cand merg constant cu ea turata mult timp, gandul ma duce la ceva legat de debit.Pompa de inalta baga dar cumva cred ca videaza traseul la un moment dat, adica nu mai are de unde sa-si traga, nu este ajutata.Deci fie am mizerie pe traseu poate chiar la sorb, fie am probleme cu regulatorul de debit, fie trage aer pe undeva care aer devine mai mult cand pompa trage tare sau/si masina sta mai mult....fie cate un pic din fiecare.Incerc s-o iau logic si pe bajbaite pentru ca altfel nu stiu.Mai ramane faza cand vara, nu vrea sa porneasca dupa ce merg cu ea mai mult care tot la injector ma duce cu gandul.Problema este ca pe vremea asta nu reusesc s-o incing ca sa-i mai fac un test la injectoare.Cred ca am ametit pe toata lumea.Multumesc inca o data tuturor participantilor la topic pentru interes si rabdare.
Revin si sper sa ma bage cineva in seama.In cele din urma am dat jos pompa si injectoarele jos pt. ca luni sa ma duc cu ele la verificat.Tot caut discutii pe problema mea si gasesc ceva similar pe un forum cu Logan.Cineva descrie aceeasi problema ca si mine si acuza un senzor de temperatura de pe pompa.Adica atunci cand nu-i porneste la cald (incinsa dupa ceva timp de mers) toarna apa rece (cum faceam eu in vara ca pulverizam apa pe motor ca sa pot porni), iar cand nu-i porneste la rece, toarna apa calda pe pompa....WTF???!!!!! Nu mai pot face proba asta pentru ca deja este "dezbracata" dar mi s-au aprins beculetele rau de tot.Ma poate lamuri cineva sau este cineva care sa stie care-i treaba acestui senzor de temperatura cu motorina/pompa...unde se afla el, daca exista?! Innebunesc daca am demontat masina si mi-am mancat ficatii pentru un senzor.
-
- just curious
- Mesaje: 23
- Membru din: Mar 26-Iul-2011 23:37
- Localitate: ROMANIA
Salut !
in ce stadiu mai esti,ai rezolvat ceva?
Si eu am o chestie ciudata,asemanatoare cu a ta la un Xsara 2.0 hdi.
Pana urca temperatura la apa pe la 60 grade cand franez si scade relantiul in loc sa ramana stabil de multe ori se opreste motorul.
Unde ai dus pompa si injectoarele la verificat?
Ce tip de injectie ai Siemens sau Bosch?
in ce stadiu mai esti,ai rezolvat ceva?
Si eu am o chestie ciudata,asemanatoare cu a ta la un Xsara 2.0 hdi.
Pana urca temperatura la apa pe la 60 grade cand franez si scade relantiul in loc sa ramana stabil de multe ori se opreste motorul.
Unde ai dus pompa si injectoarele la verificat?
Ce tip de injectie ai Siemens sau Bosch?
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Vortex scrie:Mesersmith, daca instalatia ramane sub presiunea, asta nu inseamna ca ar trebui sa existe o supapa de unic sens pe undeva?Daca da, unde este, sau care-i circuitul motorinei din rezervor pana in injector, pas cu pas?
Nu, e pe principiul simplu ca daca bagi un pai in suc si ii acoperi capatul de sus, atunci cand scoti paiul din pahar, ceea ce era in pai, nu curge.
Salut din nou.Masersmith si mai ales Iuliu aveti dreptate cumva doar ca pompita de amorsare nu are cum sa ramana tare pe acest principiu la fel cum nici paiul nu se umfla cand tragi din el, ba din contra si mai mult de atat.Una este sa sufli, alta este sa tragi iar pompa trage pana la ea, dupa ea impinge/sufla (iarna nu-i ca vara)
)
In fine, la mine problema s-a rezolvat prin reconditionarea regulatorului de presiune spre rusinea mea.Reconditionarea a costat 200ron iar manopera la service montat/demontat toate cele pe acolo m-a dus in 700ron + retururi la injectoare rupte (100ron) + un furtun pe epurare rupt (pe care mecanicul a vrut sa mi-l bandajeze dar am preferat sa mi-l fac singur cum trebuie, fara tiganii) + o saptamana pierduta aiurea in loc de o zi + o groaza de nervi de in ultima zi, am crezut ca o sa fac o nefacuta.Mai nou am aflat ca de anul trecut, regulatorul de presiune se gaseste aftermarket, nou, la pretul de ~350ron (nu 3000ron cat este cu tot cu pompa).Nu am verificat, doar transmit ce mi-a spus o cunostinta de la fosta reprezentanta Citroen.Bine ca am scapat de service si de nesimtiti, iar masina parca abia asteapta sa-i arat cheia pt. ca sa porneasca.
Concluzia mea pentru a "n"-a oara este ca nu masinile sunt problema ci cei pe mainile cui incap (de la soferi pana la si mai ales, mecanici).

In fine, la mine problema s-a rezolvat prin reconditionarea regulatorului de presiune spre rusinea mea.Reconditionarea a costat 200ron iar manopera la service montat/demontat toate cele pe acolo m-a dus in 700ron + retururi la injectoare rupte (100ron) + un furtun pe epurare rupt (pe care mecanicul a vrut sa mi-l bandajeze dar am preferat sa mi-l fac singur cum trebuie, fara tiganii) + o saptamana pierduta aiurea in loc de o zi + o groaza de nervi de in ultima zi, am crezut ca o sa fac o nefacuta.Mai nou am aflat ca de anul trecut, regulatorul de presiune se gaseste aftermarket, nou, la pretul de ~350ron (nu 3000ron cat este cu tot cu pompa).Nu am verificat, doar transmit ce mi-a spus o cunostinta de la fosta reprezentanta Citroen.Bine ca am scapat de service si de nesimtiti, iar masina parca abia asteapta sa-i arat cheia pt. ca sa porneasca.
Concluzia mea pentru a "n"-a oara este ca nu masinile sunt problema ci cei pe mainile cui incap (de la soferi pana la si mai ales, mecanici).
Aproape sigur i-a curatat portiunea aceea cu sita "micronica" care e "varza" la 90% dintre piesele astea. Am auzit de curatari si cu ultrasunete...
E cam "optimist" pretul la regulator nou. Un Bosch, cum e originalul, costa cel putin 570 de RON, si asta cu discounturi si cunostinte "importante" in domeniul asta, al pieselor. Nu as lua altceva, la intamplare, ca masina cam "sta" in piesa aceea.
Ma bucur c-ai rezolvat!
Drumuri bune!
E cam "optimist" pretul la regulator nou. Un Bosch, cum e originalul, costa cel putin 570 de RON, si asta cu discounturi si cunostinte "importante" in domeniul asta, al pieselor. Nu as lua altceva, la intamplare, ca masina cam "sta" in piesa aceea.
Ma bucur c-ai rezolvat!
Drumuri bune!
Iuliu m si mihaistan va multumesc pentru participare si pentru urari.Mihaistan, cum am mai spus, spre rusinea mea, se pare ca ati avut dreptate.Fenomenul prin care regulatorul de presiune capata uzura, mi-a fost explicat si l-am inteles dar tocmai de aceea inca imi este destul de greu sa cred ca s-au reconditionat niste suprafete de contact "jucandu-se" cu micronii.Nu am fost de fata, dar omul pare foarte sigur pe el.Credeti-ma ca desi sunt genul autodidact si curios, in acelasi timp, dupa experientele avute prin service-uri am atins un grad destul de mare de saturatie/lehamite.Daca are cineva probleme cu regulatorul de presiune, nu-l gaseste de cumparat sau nu se confirma ca este 350ron cum am auzit si nici nu rezolva problema doar curatandu-l, ii pot da numarul de telefonul al omului care pretinde ca reconditioneaza regulatoare de presiune, pompe si injectoare (mai putin injectoare Siemens).
In alta ordine de idei sunt totusi curios ce are domnul cu xsara.
In alta ordine de idei sunt totusi curios ce are domnul cu xsara.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats