
bineinteles mers relaxat fara accelerari bruste, frana de motor, schimbat in jurul a 2600-3000 de ture.[/quote]
Pe drumul Arad-Bucuresti condus cu aerul conditionat pornit de la plecare si oprit in bucuresti consumul a fost de 6,5 l.
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
andre scrie:viorelovidiu scrie:dupa ce am scapat de problemele cu sonda lamba si am refacut ecotuning am obtinut pe 130km extraurban 6% consum iar media de viteza a fost 60km/h. In oras aveam inainte cam 13-14% si acum a scazut sub 11% (cu aer conditionat!). se pare ca ma apropii de diesel la valori
bineinteles mers relaxat fara accelerari bruste, frana de motor, schimbat in jurul a 2600-3000 de ture.
Pe drumul Arad-Bucuresti condus cu aerul conditionat pornit de la plecare si oprit in bucuresti consumul a fost de 6,5 l.
viorelovidiu scrie:dupa ce am scapat de problemele cu sonda lamba si am refacut ecotuning am obtinut pe 130km extraurban 6% consum iar media de viteza a fost 60km/h. In oras aveam inainte cam 13-14% si acum a scazut sub 11% (cu aer conditionat!). se pare ca ma apropii de diesel la valori
bineinteles mers relaxat fara accelerari bruste, frana de motor, schimbat in jurul a 2600-3000 de ture.
viorelovidiu scrie:Din pacate masina la care am facut referire era un benzinar. Problema mi-am rezolvat-o singurA ta fiind diesel nu are sonda lambda....
Poti incerca mai multe variante, prin eliminare pana la rezolvarea problemei, de exemplu poti merge cu mufa de la debitmetru scoasa sa vezi daca obtii vreo imbunatatire in acceleratie si/sau consum, sa verifici electrovanele si tevile de vacuum daca actioneaza corect, poti decupla si egr-ul pentru a vedea daca ai parte de vreo imbunatatire, verificare de injectoare, eventual daca exista vreun update de soft, etc.
eu am acum un 2.2 HDI din 2005 Auto si consumul in oras este de 11% iar in afara 5-6%. Mai am de reparat injectoarele ca-mi fac urat dimineata si poate se mai imbunatateste consumul.
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori