probleme pornire la rece

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Mie 26-Ian-2011 22:10

ce a facut... ce nu a facut ... problemele lui ovidiu au aparut dupa ce a facut ecotuningu :roll: asta e cel mai interesant ....
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Mie 26-Ian-2011 22:20

eu cred ca au aparut cand a venit frigul
elementele electrice mai cedeaza la temp.cu minus
da ramane de vazut am inteles ca are softul oe acum.

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Mie 26-Ian-2011 23:16

a fost frig si inainte de soft .... :oops: din cate imi amintesc :wink:
Teoretic ce a facut khan ar fi trebuit sa stearga orice ramasita din ecotuning .... insa se pare ca cel ce a facut eco ... se mandreste ca e tot acolo .... :roll:
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Joi 27-Ian-2011 08:24

mihaistan scrie:a fost frig si inainte de soft .... :oops: din cate imi amintesc :wink:
Teoretic ce a facut khan ar fi trebuit sa stearga orice ramasita din ecotuning .... insa se pare ca cel ce a facut eco ... se mandreste ca e tot acolo .... :roll:


problemele au aparut la vreo 3 saptamani dupa ecotuning cand a venit frigul. nici eu nu-mi explic cum a ramas ecotuningul acolo, o fi fost read only?

@khan, iti pot lasa masina vineri seara.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Joi 27-Ian-2011 09:50

Daca ECU a suferit sw update cu Lexia nu mai are cum sa ramina sw-ul modificat anterior in el. Este imposibil fizic.
Vorbim despre o memorie Flash in care este tinut sw-ul si care este stearsa si reprogramata.
Sw-ul anterior nu este salvat de Lexia.

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Joi 27-Ian-2011 11:25

nu spun ca nu poate fi si o chestie de soft,da stiu clar un lucru.
sistemul de injectie nu are captor de presiune benzina,daca ar fi o problema in sensul asta calculatorul nu ar sti ,deci nu ar afisa o eroare.
asa ca exista si varianta ca pompa sa fie slabita,sau supapa de pe rampa sa faca probleme.
din cate am citit e o supapa ce are rol de oprire a benzinei in caz de declansare airbag(nu stiu cum ca nu vad mufa pe ea in desene),si mai are un oarecare rol de reglare a presiunii.
nu stie nimeni cum urc un document word?am ceva caracteristici a sistemului de injectie.
sau poate imi da khan o adresa de e-mail sa il trimit direct acolo daca se ocupa el de masina.

dxx
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 15:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde dxx » Joi 27-Ian-2011 20:58

un coleg de pe forum mi-a dat odata urmatorul link: http://www.reno.ro/index.php?showtopic= ... +defazoare

nu spun ca are neaparat legatura cu problema pornirii la rece cu sau fara soft original (ecotuning, update, etc), dar pentru cei cu motoare 2.0i este bine de stiut oricum.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Joi 03-Feb-2011 09:41

The show must go on! :roll:

Am dus masina la un service Citroen unde nu le-a facut probleme masina (am lasat-o 2 zille) si cand sa plec de acolo a inceput sa faca la fel si pe langa asta de parca nu era suficient s-a aprins becul de motoras cu eroarea Depollution System Faulty :evil:

azi dimineata exact la fel a facut iar eroarea persista si am filmat ( la inceput se vede cum oscileaza un pic, se tot accelereaza iar apoi incepe sa coboare sub 1000 de ture si face urat clipesc si becurile ca si cum ar ramane fara curent) si iau contactul de "teama" ca zboara motoru la cat de urat facea...

http://www.youtube.com/watch?v=CcVmoJpT2zs

C`est la vie!
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Joi 03-Feb-2011 10:43

khan scrie:asta cu presiunea e de incercat, am ceasuri si tot ce trebuie pentru asta. la masina lui videosuzy a fost ceva cod de eroare dar nu avea leg cu problema noastra, oricum era o eroare temporara si daca tin bine minte se manifesta la cald. cumva problemele seamana. ma indoiesc totusi ca e o prob de pompa la masina lui Ovidiu, masina are 60-70.000 de km i nu se manifesta decit citeva secunde la pornire. iar cea a lui viodeosuzy e C5 I, nu e HPI, e 2.0 16v de 136 CP, nu cea cu pompa mecanica de 140 CP


nu stiu d c nu am vazut postu asta pana acum.
am vazut ca ovidiu a postat un nou filmulet ,iar acum are si martorul motor aprins.poate ii faci un test sa vedem ce cod de eroare are.
mi se pare ca merge si in 3 pistoane cand da sa moara motorul.
ati mai incercat cu masurarea presiunii de benzina?

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Joi 03-Feb-2011 11:04

cat a stat in service, i-am rugat sa o porneasca ieri dimineata si nu a facut nici o figura. ei s-au gandit la 2 variante: verificarea presiunii de benzina si a doua varianta senzorul de impuls pe volanta sau ceva de genul....

cu ce se masoara presiunea? daca e ma duc prin autovit si cumpar aparatul si ma joc eu dimineata :) sper sa nu ia foc ceva :shock:
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Joi 03-Feb-2011 11:09

acum ar fi esential sa vezi ce cod de eroare ai inregistrat.daca il afli poate il postezi.e un p urmat de 4 cifre.
presiunea se masoara cu un ceas ce se monteaza pe conducta de benzina.dar ai nevoie de racorduri ca sa il montezi inainte de intrarea benzinei in rampa.
are khan.poate ii mai faci o vizita.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Joi 03-Feb-2011 11:55

sorin2010 scrie:acum ar fi esential sa vezi ce cod de eroare ai inregistrat.daca il afli poate il postezi.e un p urmat de 4 cifre.
presiunea se masoara cu un ceas ce se monteaza pe conducta de benzina.dar ai nevoie de racorduri ca sa il montezi inainte de intrarea benzinei in rampa.
are khan.poate ii mai faci o vizita.


sambata ii voi face o vizita... dar va fi cald... pompa se poate verifica vizual daca are vreo problema (demontata)?
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Joi 03-Feb-2011 12:33

viorelovidiu scrie:
sorin2010 scrie:acum ar fi esential sa vezi ce cod de eroare ai inregistrat.daca il afli poate il postezi.e un p urmat de 4 cifre.
presiunea se masoara cu un ceas ce se monteaza pe conducta de benzina.dar ai nevoie de racorduri ca sa il montezi inainte de intrarea benzinei in rampa.
are khan.poate ii mai faci o vizita.


sambata ii voi face o vizita... dar va fi cald... pompa se poate verifica vizual daca are vreo problema (demontata)?


nop.nu merita demontata daca se dovedeste presiunea ok.

is curios de defectul inregistrat.
din experienta cred ca sunt mari sanse sa ai eroare de : combustie proasta pe unul sau mai multi cilindri
sau :sonda de oxigen amonte sau aval.

daca ai eroare de sonda desfa catalizatorul,verificati daca e intreg.
daca e eroarea de combustie ,ramane in picioare posibilitatea pompei,a unui injector,bobina de inductie,cablaj.slabe sanse de bujii.
daca considerati ma puteti suna de la fata locului.
0749253780.
sper sa gasiti repede problema.

apropo.daca iti mai face asa dimineatza,dute si miroase in toba de esapament in pimp ce merge motorul.
verifica daca ai un miros intepator anormal de la care iti dau lacrimi.e miros de benzina nearsa si noxe peste masura.e esential.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Joi 03-Feb-2011 12:36

multumesc frumos pentru informatiile furnizate, o sa incerc cu khan aceste variante

bujiile sunt noi, pe iridium, le-am inlocuit si cu cele de dinainte cu care am trecut ultima iarna si exact la fel face.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Joi 03-Feb-2011 19:25

am rugat un coleg la locul de munca sa asculte cum face motorul la pornire in aceasta dupa amiaza friguroasa la -8 grade. Miros de benzina nearsa nu exista, se aud detonatii pe esapament in schimb... el a venit cam cu aceleasi argumente, senzorul de pe volanta si/sau sonda lambda, sa incerc alta benzina, poate si o problema pe partea de admisie :shock:
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187794
    Total subiecte 18659
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11827
    Cel mai nou membru FHV