
probleme pornire la rece
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
mihaistan scrie:a fost frig si inainte de soft ....din cate imi amintesc
![]()
Teoretic ce a facut khan ar fi trebuit sa stearga orice ramasita din ecotuning .... insa se pare ca cel ce a facut eco ... se mandreste ca e tot acolo ....
problemele au aparut la vreo 3 saptamani dupa ecotuning cand a venit frigul. nici eu nu-mi explic cum a ramas ecotuningul acolo, o fi fost read only?
@khan, iti pot lasa masina vineri seara.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

- C i t r o n e l
- pasionat
- Mesaje: 461
- Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
- Localitate: psaclub.ro
- Contact:
nu spun ca nu poate fi si o chestie de soft,da stiu clar un lucru.
sistemul de injectie nu are captor de presiune benzina,daca ar fi o problema in sensul asta calculatorul nu ar sti ,deci nu ar afisa o eroare.
asa ca exista si varianta ca pompa sa fie slabita,sau supapa de pe rampa sa faca probleme.
din cate am citit e o supapa ce are rol de oprire a benzinei in caz de declansare airbag(nu stiu cum ca nu vad mufa pe ea in desene),si mai are un oarecare rol de reglare a presiunii.
nu stie nimeni cum urc un document word?am ceva caracteristici a sistemului de injectie.
sau poate imi da khan o adresa de e-mail sa il trimit direct acolo daca se ocupa el de masina.
sistemul de injectie nu are captor de presiune benzina,daca ar fi o problema in sensul asta calculatorul nu ar sti ,deci nu ar afisa o eroare.
asa ca exista si varianta ca pompa sa fie slabita,sau supapa de pe rampa sa faca probleme.
din cate am citit e o supapa ce are rol de oprire a benzinei in caz de declansare airbag(nu stiu cum ca nu vad mufa pe ea in desene),si mai are un oarecare rol de reglare a presiunii.
nu stie nimeni cum urc un document word?am ceva caracteristici a sistemului de injectie.
sau poate imi da khan o adresa de e-mail sa il trimit direct acolo daca se ocupa el de masina.
un coleg de pe forum mi-a dat odata urmatorul link: http://www.reno.ro/index.php?showtopic= ... +defazoare
nu spun ca are neaparat legatura cu problema pornirii la rece cu sau fara soft original (ecotuning, update, etc), dar pentru cei cu motoare 2.0i este bine de stiut oricum.
nu spun ca are neaparat legatura cu problema pornirii la rece cu sau fara soft original (ecotuning, update, etc), dar pentru cei cu motoare 2.0i este bine de stiut oricum.
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
The show must go on!
Am dus masina la un service Citroen unde nu le-a facut probleme masina (am lasat-o 2 zille) si cand sa plec de acolo a inceput sa faca la fel si pe langa asta de parca nu era suficient s-a aprins becul de motoras cu eroarea Depollution System Faulty
azi dimineata exact la fel a facut iar eroarea persista si am filmat ( la inceput se vede cum oscileaza un pic, se tot accelereaza iar apoi incepe sa coboare sub 1000 de ture si face urat clipesc si becurile ca si cum ar ramane fara curent) si iau contactul de "teama" ca zboara motoru la cat de urat facea...
http://www.youtube.com/watch?v=CcVmoJpT2zs
C`est la vie!

Am dus masina la un service Citroen unde nu le-a facut probleme masina (am lasat-o 2 zille) si cand sa plec de acolo a inceput sa faca la fel si pe langa asta de parca nu era suficient s-a aprins becul de motoras cu eroarea Depollution System Faulty

azi dimineata exact la fel a facut iar eroarea persista si am filmat ( la inceput se vede cum oscileaza un pic, se tot accelereaza iar apoi incepe sa coboare sub 1000 de ture si face urat clipesc si becurile ca si cum ar ramane fara curent) si iau contactul de "teama" ca zboara motoru la cat de urat facea...
http://www.youtube.com/watch?v=CcVmoJpT2zs
C`est la vie!
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

khan scrie:asta cu presiunea e de incercat, am ceasuri si tot ce trebuie pentru asta. la masina lui videosuzy a fost ceva cod de eroare dar nu avea leg cu problema noastra, oricum era o eroare temporara si daca tin bine minte se manifesta la cald. cumva problemele seamana. ma indoiesc totusi ca e o prob de pompa la masina lui Ovidiu, masina are 60-70.000 de km i nu se manifesta decit citeva secunde la pornire. iar cea a lui viodeosuzy e C5 I, nu e HPI, e 2.0 16v de 136 CP, nu cea cu pompa mecanica de 140 CP
nu stiu d c nu am vazut postu asta pana acum.
am vazut ca ovidiu a postat un nou filmulet ,iar acum are si martorul motor aprins.poate ii faci un test sa vedem ce cod de eroare are.
mi se pare ca merge si in 3 pistoane cand da sa moara motorul.
ati mai incercat cu masurarea presiunii de benzina?
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
cat a stat in service, i-am rugat sa o porneasca ieri dimineata si nu a facut nici o figura. ei s-au gandit la 2 variante: verificarea presiunii de benzina si a doua varianta senzorul de impuls pe volanta sau ceva de genul....
cu ce se masoara presiunea? daca e ma duc prin autovit si cumpar aparatul si ma joc eu dimineata
sper sa nu ia foc ceva 
cu ce se masoara presiunea? daca e ma duc prin autovit si cumpar aparatul si ma joc eu dimineata


Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

acum ar fi esential sa vezi ce cod de eroare ai inregistrat.daca il afli poate il postezi.e un p urmat de 4 cifre.
presiunea se masoara cu un ceas ce se monteaza pe conducta de benzina.dar ai nevoie de racorduri ca sa il montezi inainte de intrarea benzinei in rampa.
are khan.poate ii mai faci o vizita.
presiunea se masoara cu un ceas ce se monteaza pe conducta de benzina.dar ai nevoie de racorduri ca sa il montezi inainte de intrarea benzinei in rampa.
are khan.poate ii mai faci o vizita.
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
sorin2010 scrie:acum ar fi esential sa vezi ce cod de eroare ai inregistrat.daca il afli poate il postezi.e un p urmat de 4 cifre.
presiunea se masoara cu un ceas ce se monteaza pe conducta de benzina.dar ai nevoie de racorduri ca sa il montezi inainte de intrarea benzinei in rampa.
are khan.poate ii mai faci o vizita.
sambata ii voi face o vizita... dar va fi cald... pompa se poate verifica vizual daca are vreo problema (demontata)?
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

viorelovidiu scrie:sorin2010 scrie:acum ar fi esential sa vezi ce cod de eroare ai inregistrat.daca il afli poate il postezi.e un p urmat de 4 cifre.
presiunea se masoara cu un ceas ce se monteaza pe conducta de benzina.dar ai nevoie de racorduri ca sa il montezi inainte de intrarea benzinei in rampa.
are khan.poate ii mai faci o vizita.
sambata ii voi face o vizita... dar va fi cald... pompa se poate verifica vizual daca are vreo problema (demontata)?
nop.nu merita demontata daca se dovedeste presiunea ok.
is curios de defectul inregistrat.
din experienta cred ca sunt mari sanse sa ai eroare de : combustie proasta pe unul sau mai multi cilindri
sau :sonda de oxigen amonte sau aval.
daca ai eroare de sonda desfa catalizatorul,verificati daca e intreg.
daca e eroarea de combustie ,ramane in picioare posibilitatea pompei,a unui injector,bobina de inductie,cablaj.slabe sanse de bujii.
daca considerati ma puteti suna de la fata locului.
0749253780.
sper sa gasiti repede problema.
apropo.daca iti mai face asa dimineatza,dute si miroase in toba de esapament in pimp ce merge motorul.
verifica daca ai un miros intepator anormal de la care iti dau lacrimi.e miros de benzina nearsa si noxe peste masura.e esential.
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
am rugat un coleg la locul de munca sa asculte cum face motorul la pornire in aceasta dupa amiaza friguroasa la -8 grade. Miros de benzina nearsa nu exista, se aud detonatii pe esapament in schimb... el a venit cam cu aceleasi argumente, senzorul de pe volanta si/sau sonda lambda, sa incerc alta benzina, poate si o problema pe partea de admisie 

Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187794
Total subiecte 18659
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11827
Cel mai nou membru FHV