Probleme incalzire habitaclu
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Supra incalzirea este cauzata de cele mai multe ori, de depunerea de mizerie, insecte, frunze, etc intre cele doua radiatoare.
Primul radiator este cel de clima si daca fagurii acestuia sunt impregnati cu mizerie, nu va mai trece aerul prin ele de la ventilator, astfel incat nu se va mai raci apa din al doilea radiator.
Solutia: se da jos al doilea radiator si se spala, dar nu cu jet puternic.
Primul radiator se spala direct pe masina, ca sa nu pierzi freonul.
Pt problema cu motorasul il poti intreba pe Marian, care se pare ca a avut problema asta, chiar daca uneori o mai ia pe campii.
Eu nu am avut problema asta si nu am demontat nimic prin zona, astfel incat nu ma pot pronunta.
Primul radiator este cel de clima si daca fagurii acestuia sunt impregnati cu mizerie, nu va mai trece aerul prin ele de la ventilator, astfel incat nu se va mai raci apa din al doilea radiator.
Solutia: se da jos al doilea radiator si se spala, dar nu cu jet puternic.
Primul radiator se spala direct pe masina, ca sa nu pierzi freonul.
Pt problema cu motorasul il poti intreba pe Marian, care se pare ca a avut problema asta, chiar daca uneori o mai ia pe campii.
Eu nu am avut problema asta si nu am demontat nimic prin zona, astfel incat nu ma pot pronunta.
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
Incalzire motor
Salut baieti, am un c4 1.6 hdi 92cp la care cedase garnitura de la baia de ulei, de fapt siliconul respectiv ... si de jur imprejur se vedea urma de ulei. Toate bune, am mers la ats baneasa o fosta reprezentanta citroen transformata in reprezentanta ford si mi-au schimbat baietii siliconul respectiv Intrebare oare ce treaba ar avea aceasta treaba cu faptul ca motorul nu prea mai incalzeste de cand au umblat la ea, adica dimineata cand plecam la munca nu ieseam bine pe iuliu maniu ca deja aveam o line pe indicatorul care indica temperatura motorului, acum ajung pana la servici in baneasa si abia daca se vad doua linii pe inidcatorul respectiv. Ce ar putea fi de vina ... eu sunt un pic suspicios la ce au facut mecanicii in service pentru ca pana sa umble ei la ea era totul in ordine ....
Multumesc anticipat...
Multumesc anticipat...
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
Salut,
In legatura cu sensul initial al topicului, si mie a inceput sa imi bage exclusiv aer cald(incalzit) pe partea stanga a masinii( la sofer).
Pe dreapta functioneaza normal.
Are cineva codul de reper pentru identificare al motorasului cu ax lung?
De mesterit voi incerca singur pana sa dau cei 1000 de RON la Ramnicu Valcea.
Cu ajutorul imaginilor postate de urzica sper sa ma descurc. Nu am ce pierde.
Deci , stie cineva sigur si exact ce cod este inscris pe motorasul cu ax lung?
Multumesc!
In legatura cu sensul initial al topicului, si mie a inceput sa imi bage exclusiv aer cald(incalzit) pe partea stanga a masinii( la sofer).
Pe dreapta functioneaza normal.
Are cineva codul de reper pentru identificare al motorasului cu ax lung?
De mesterit voi incerca singur pana sa dau cei 1000 de RON la Ramnicu Valcea.
Cu ajutorul imaginilor postate de urzica sper sa ma descurc. Nu am ce pierde.
Deci , stie cineva sigur si exact ce cod este inscris pe motorasul cu ax lung?
Multumesc!
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
Clapeta ameste aer rupta
Salut,
Am si eu un C5 2.0HDI cu probleme de temperatura pe partea pasagerului, studiind informatiile de pe acest forum ( va multumesc pt pozele postate si informatiile pe care le-ati share-uit) am constatat ca, clapeta de amestec a aerului este rupta si cazuta. Daca cineva dintre voi este din zona Timisorii si stie pe cineva care repara asa ceva mi-ar fi de mare folos. Din pacate nu am nici sculele si nici timpul necesar sa ma ocup de problema, iar sincer la reprezentanta mi-e cam frica sa intreb.
Multumesc
Am si eu un C5 2.0HDI cu probleme de temperatura pe partea pasagerului, studiind informatiile de pe acest forum ( va multumesc pt pozele postate si informatiile pe care le-ati share-uit) am constatat ca, clapeta de amestec a aerului este rupta si cazuta. Daca cineva dintre voi este din zona Timisorii si stie pe cineva care repara asa ceva mi-ar fi de mare folos. Din pacate nu am nici sculele si nici timpul necesar sa ma ocup de problema, iar sincer la reprezentanta mi-e cam frica sa intreb.
Multumesc
Acum am descoperit si eu ca am aceeas problema pe partea dreapta nu baga suficient de rece chiar daca dau temperatura la minim , iar daca cresc temperatura sa bage caldura baga caldura deci clapetele sunt ok dar nu baga suficient de rece ca pe partea soferului.
[URL=https://matchnow.life]Actual Girls[/URL]
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Salut
Am si eu aceleasi simptome cu clima pe partea dreapta. Observ ca aerul ce iese pe gurile din dreapta e o idee mai cald decat pe stanga chiar si cand e dat la minim.
Pe caldura functioneaza corect adica aceiasi temperatura stanga/dreapta. Fluxul de aer iarasi e identic stanga-dreapta asa ca nu suspectez vreo obturare.
Motorasul de pe dreapta functioneaza corect si vualetul nu pare sa fie rupt.
Pot sa leg problema asta de schimbarea filtrului de habitaclu si mai ales de curatarea radiatorului interior cu un spray asa-zis special pentru operatiunea asta.
Inca mai investighez.
Am si eu aceleasi simptome cu clima pe partea dreapta. Observ ca aerul ce iese pe gurile din dreapta e o idee mai cald decat pe stanga chiar si cand e dat la minim.
Pe caldura functioneaza corect adica aceiasi temperatura stanga/dreapta. Fluxul de aer iarasi e identic stanga-dreapta asa ca nu suspectez vreo obturare.
Motorasul de pe dreapta functioneaza corect si vualetul nu pare sa fie rupt.
Pot sa leg problema asta de schimbarea filtrului de habitaclu si mai ales de curatarea radiatorului interior cu un spray asa-zis special pentru operatiunea asta.
Inca mai investighez.
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Salut
Eu am descoperit problema la mine.
Pana acum foloseam clima predominant in configuratie monozonala.
Ieri am setat la sofer 24 si la pasager 20 de grade. Drept rezultat, aerul pe partea pasagerului a devenit la fel de rece ca cel de la sofer (atat cat poti sa-ti dai seama cu palma).
De aici trag concluzia ca atunci cand am aceiasi temperatura setata pe ambele parti, pe partea dreapta calculeaza ca ii trebuie aer mai cald.
De vina poate fi senzorul de temperatura ambientala de la pasager.
Stie cineva cum se poate scoate si curata? Stiu ca se da torpedoul jos dar de aici nu prea mai stiu cum sa procedez.
Ms
@ nocivu
La radiatorul de racire ajungi scotand filtrul de habitaclu care se afla in dreapta pedalei de acceleratie. Exista un tutorial in sectiunea de tutoriale privind schimbarea filtrului.
Eu am descoperit problema la mine.
Pana acum foloseam clima predominant in configuratie monozonala.
Ieri am setat la sofer 24 si la pasager 20 de grade. Drept rezultat, aerul pe partea pasagerului a devenit la fel de rece ca cel de la sofer (atat cat poti sa-ti dai seama cu palma).
De aici trag concluzia ca atunci cand am aceiasi temperatura setata pe ambele parti, pe partea dreapta calculeaza ca ii trebuie aer mai cald.
De vina poate fi senzorul de temperatura ambientala de la pasager.
Stie cineva cum se poate scoate si curata? Stiu ca se da torpedoul jos dar de aici nu prea mai stiu cum sa procedez.
Ms
@ nocivu
La radiatorul de racire ajungi scotand filtrul de habitaclu care se afla in dreapta pedalei de acceleratie. Exista un tutorial in sectiunea de tutoriale privind schimbarea filtrului.
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
Remediat problema cu aerul schimbat senzor presiune si refacut presiunea de freon aveam 700 grame in instalatie si curatat radiatorul de praf si guzgani prajiti. In legatura cu conducta putin strangulata nu este nicio problema. Presiunea in instalatia fe climatizare trebuie sa fie de 15 atm. Costuri 100 ron fara senzor ala nu stiu cat este pt cca il aveam de pe un radiator care il achizitionasem de cateva luni.
[URL=https://matchnow.life]Actual Girls[/URL]
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern