probleme pornire la rece

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

dxx
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 15:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde dxx » Joi 03-Feb-2011 21:38

ciudat ca face doar cand este frig afara. un senzor defect este un senzor defect si cand e cald si cand e frig... la motoarele cu fise la bujii daca fisele sunt duse, cand e frig si umezeala mai 'fura' curent si se poate intampla sa nu mearga cum trebuie pana nu schimbi fisele. benzina nu are nici o treaba cu problema asta.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Joi 03-Feb-2011 21:46

dxx scrie:ciudat ca face doar cand este frig afara. un senzor defect este un senzor defect si cand e cald si cand e frig... la motoarele cu fise la bujii daca fisele sunt duse, cand e frig si umezeala mai 'fura' curent si se poate intampla sa nu mearga cum trebuie pana nu schimbi fisele. benzina nu are nici o treaba cu problema asta.


cum identific fisele? :roll:
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

dxx
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 15:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde dxx » Joi 03-Feb-2011 23:46

@viorelovidiu: scuze, ma refeream la alte motoare cum ar fi cele de la daciile vechi (sau la matiz :D ) unde fisele fac legatura intre delcou si bujii. nu e cazul motorului tau dar cum s-a sugerat mai sus poti verifica bobina, cablajele aferente, etc. in curand problemele au sa apara si cand va fi cald afara, asta mai mult ca sigur.

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Vin 04-Feb-2011 01:15

viorelovidiu scrie:am rugat un coleg la locul de munca sa asculte cum face motorul la pornire in aceasta dupa amiaza friguroasa la -8 grade. Miros de benzina nearsa nu exista, se aud detonatii pe esapament in schimb... el a venit cam cu aceleasi argumente, senzorul de pe volanta si/sau sonda lambda, sa incerc alta benzina, poate si o problema pe partea de admisie :shock:


daca senzorul de pe volanta ar avea o problema nu ai mai porni deloc.
ia demufeaza-l si dai la automat.acesta este unul din putini senzori de pe un motor,a carui defectare duce la imposibilitatea de a mai porni.
verifica despre ce am vorbit mai sus,si daca totul e ok ma mai gandesc si la alte variante.
sper sa imi spui codul de defect inregistrat,o sa ma ajute sa imi fac o idee.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Vin 04-Feb-2011 09:01

codul de eroare o sa-l scriu maine cand ajung la khan.
nu stiu unde e senzorul de pe volanta :oops:
azi dimineata am desfacut canalul de la cutia filtrului si am pornit motorul: clapeta se deschidea haotic si cand dadea in nas motorul se deschidea la 45% si se auzeau pocnituri.... ceea ce-mi sugereaza o problema de aprindere?

sper sa pot afla mai multe maine...
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Vin 04-Feb-2011 10:19

mai vin cu o precizare: cand oscileaza relantiul urat sub 1000 de ture masina nu raspunde in nici un fel la apasarea pedalei chiar si apasata pana la capat.... problema de debitmetru? :roll:
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

dxx
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 15:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde dxx » Vin 04-Feb-2011 10:56

@viorelovidiu: sper sa afli cauza si sa rezolvi problema cat mai repede. sa ne spui si noua cum s-a rezolvat, eu sunt in mod deosebit interesat de aceasta problema fiindca am si eu acelasi motor! :D

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Vin 04-Feb-2011 11:02

dxx scrie:@viorelovidiu: sper sa afli cauza si sa rezolvi problema cat mai repede. sa ne spui si noua cum s-a rezolvat, eu sunt in mod deosebit interesat de aceasta problema fiindca am si eu acelasi motor! :D


eu sunt mai tipicar, si trebuie sa mearga totul bine chiar daca lumea din jurul meu va avea parul albit de stres :)) :twisted:
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Vin 04-Feb-2011 15:32

viorelovidiu scrie:mai vin cu o precizare: cand oscileaza relantiul urat sub 1000 de ture masina nu raspunde in nici un fel la apasarea pedalei chiar si apasata pana la capat.... problema de debitmetru? :roll:


nu ai debitmetru.doar clapeta electronica de aer.
data viit cand mai face asa pune pe cineva sa accelereze din masina si tu vezi daca se deschide clapeta.
daca nu e clar,ai nevoie de alta clapeta de aer.

laci_troen
simpatizant
Mesaje: 80
Membru din: Vin 16-Feb-2007 10:32
Localitate: oradea

C5

Mesajde laci_troen » Vin 04-Feb-2011 18:11

Salut, am urmarit topicul vostru,dar mie in filmulet mi s-a parut ca aud zgomote de tacheti ce ce combinat cu detonatiile par a fi supape neetanse, o compresie masurata si verificare bobina nu ar strica,citroenul mai are un info pe RFN-uri cu depunere de calamina in galeria de admisie!?.Succes.

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Re: C5

Mesajde sorin2010 » Vin 04-Feb-2011 20:13

laci_troen scrie:Salut, am urmarit topicul vostru,dar mie in filmulet mi s-a parut ca aud zgomote de tacheti ce ce combinat cu detonatiile par a fi supape neetanse, o compresie masurata si verificare bobina nu ar strica,citroenul mai are un info pe RFN-uri cu depunere de calamina in galeria de admisie!?.Succes.


bonsoir Monsieur! "long time, no see"

pana la urma tre sa se gaseasca problema ca nu-i un motor complicat.
mai e un caz ciudat cu o pornire de tractor la c5 III.ce parere aveti?

laci_troen
simpatizant
Mesaje: 80
Membru din: Vin 16-Feb-2007 10:32
Localitate: oradea

Mesajde laci_troen » Vin 04-Feb-2011 20:47

Bon soir mon ami ,am vazut si eu filmuletul ce ai zice de un egr deschis ne aprentisat bine,am auzit ca la VOLVO au fost ceva probleme (campanie) cauzate de soft un dozaj necorespunzator din soft , par a fi motoare PSA cel putin pe V50 m-am lovit de un RHR

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Sâm 05-Feb-2011 00:09

laci_troen scrie:Bon soir mon ami ,am vazut si eu filmuletul ce ai zice de un egr deschis ne aprentisat bine,am auzit ca la VOLVO au fost ceva probleme (campanie) cauzate de soft un dozaj necorespunzator din soft , par a fi motoare PSA cel putin pe V50 m-am lovit de un RHR


nu-i exclus deloc,si da sunt psa motoarele si pe volvo si pe mazda,jaguar,ford si landrover(2.7hdi).
din pacate de aici de la distanta e greu sa nimeresti defectul.
sa speram ca o scoate la capat.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Sâm 05-Feb-2011 19:36

am fost azi dimineata la khan si am pornit masina cu testerul pe ea (masina o lasasem peste noapte la ei in curte) si a inceput sa faca figuri cum era de asteptat.
Din pacate am pierdut pozele :oops: cu erorile inregistrate si din cate imi aduc aminte era o eroare cu Richness air flow, eroare cu missfire on several injectors... :oops: iar unghiul clapetei era foarte mare si se deschidea haotic...
Am scos corpul clapetei si a fost curatata dupa care s-a facut reinitializarea ecu spre motor. Masina s-a schimbat imediat, relantiul era foarte rotund si mai linistit si pedala de acceleratie raspundea foarte prompt.
Am sa-l rog pe dl Khan sa ne spuna ce erori erau inregistrate :roll:
O sa vedem maine dimineata cum porneste daca va fi cu minus afara...
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

dxx
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 15:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde dxx » Sâm 05-Feb-2011 20:31

@viorelovidiu: bine ca s-a rezolvat! referitor la clapeta cred ca ar trebui sa pui una noua, parca ai mai curatat-o odata.


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187794
    Total subiecte 18659
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11827
    Cel mai nou membru FHV